Het ging mij er meer om hoe jij in deze discussie staat. Mijn oplossing zou zijn juist te investeren en te hervormen, niet per definitie bezuinigen, dat is kortetermijndenken haha.quote:
Met welk geld moeten de Grieken investeren?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om hoe jij in deze discussie staat. Mijn oplossing zou zijn juist te investeren en te hervormen, niet per definitie bezuinigen, dat is kortetermijndenken haha.
Dat weet niemand...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef man1986 het volgende:
Weg met de euro, zou dat een oplossing kunnen zijn?
Het gaat volgens plan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:28 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat weet niemand...
Dat weten we alleen als we kijken wat er gebeurd als dat in Cyprus gebeurd!
Ik heb zo'n gevoel dat er weer een slap reddingsplan komt, maar mischien schat ik het wel verkeerd in en willen ze zien wat er gebeurd als Cyprus failliet gaat.quote:
Dan maakt Cyprus een doorstart.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat er weer een slap reddingsplan komt, maar mischien schat ik het wel verkeerd in en willen ze zien wat er gebeurd als Cyprus failliet gaat.
Stel Cyprus gaat failliet, wat gebeurd er dan? Totale paniek?
Die vragen we bij China aan.quote:
Niet hardop zeggen, straks wil iedereen uit de eurozone.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
als cyprus de eurozone verlaat kan hun eigen centrale bank onbeperkt geld bijdrukken
Bureaucraten in Brussel ook, kon haast niet andersquote:Op zondag 24 maart 2013 21:25 schreef sonnyspek het volgende:
@AmosL, nee volgens mij wordt het uitgesteld totdat ze wat hebben om over te stemmen.
Maar, en dit zal vast een domme vraag zijn, ze zeiden tegen ons, als er 1 land omvalt of uitstapt zijn we allemaal de sjaak. Dus dat was leugen nummer 1,2 miljard of?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef man1986 het volgende:
[..]
Niet hardop zeggen, straks wil iedereen uit de eurozone.
En het gevolg is dan hyperinflatie...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:34 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
als cyprus de eurozone verlaat kan hun eigen centrale bank onbeperkt geld bijdrukken
In de hele unie, of alleen in Cyprus?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:37 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En het gevolg is dan hyperinflatie...
Als Cyprus dan een eigen munt heeft is er alleen hyperinflatie in Cyprus.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
In de hele unie, of alleen in Cyprus?
Ja dat.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Als Cyprus dan een eigen munt heeft is er alleen hyperinflatie in Cyprus.
Maar zijn dat nu logische, redelijke stappen? Want ze zeiden toen ook dat Griekenland er maar uit moest en dat bleek te duur/lastig.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:40 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Als Cyprus dan een eigen munt heeft is er alleen hyperinflatie in Cyprus.
Wat stel jij voor? Graag een oplossing voor iedereen voor 16.00 morgenmiddag.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar zijn dat nu logische, redelijke stappen? Want ze zeiden toen ook dat Griekenland er maar uit moest en dat bleek te duur/lastig.
Het geld dat ze hebben geleend bijvoorbeeld zo deden de Argentijnen het eveneens en zo kwamen de Argentijnen uit hun crisis.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met welk geld moeten de Grieken investeren?
Nee man, serieuze vraagquote:Op zondag 24 maart 2013 21:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat stel jij voor? Graag een oplossing voor iedereen voor 16.00 morgenmiddag.
Cyprus heeft een veel kleinere economie. Daarbij is er ook nog eens gigantisch veel Russisch geld waar de rest van Europa weinig last van heeft, mocht Cyprus failliet gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Maar zijn dat nu logische, redelijke stappen? Want ze zeiden toen ook dat Griekenland er maar uit moest en dat bleek te duur/lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |