Zag je broerlief lekker swingen bij Do?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:10 schreef Pheno het volgende:
My gawd, ook nog gaan zwaaien naar elkaar
D'r vriend was dat toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Zag je broerlief lekker swingen bij Do?
Ik zou ook swingen bij Doquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Zag je broerlief lekker swingen bij Do?
Ook goedquote:
Mja, dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
trekwerk, sbs heeft een sla aftreksel bedacht van dirty jobs
maar wel met robquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
dan begint ze waarschijnlijk spontaan te janken als ze moet zingen dat ze niet weet waar de poes isquote:
In beide gevallen kansloos.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik ga er zo voor zitten, hoe broerlief uit de maat danst
Ik ben daarna op de grond te vinden
In Urk is dat hetzelfde toch?quote:
Ik heb het geprobeerd...maar ik kan deze zin echt alleen maar heel fout lezenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan begint ze waarschijnlijk spontaan te janken als ze moet zingen dat ze niet weet waar de poes is
how about noquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
Dit topic gaat nu over schapen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd...maar ik kan deze zin echt alleen maar heel fout lezen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd...maar ik kan deze zin echt alleen maar heel fout lezen
Dirty Jobsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
Nee hoor, die euro knalt harder in de kassaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
EUROknaller. En dan kost iets 1,50. Rara wat gaat er mis.
Eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dirty JobsMike Rowe: 1 van de grootste mafketels die leeft
![]()
dat is nog steeds Fl 3.30quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
Het is nog steeds MacDonalds, dan is elke euro te veel.quote:
ja, vroeger was alles meer dan dubbel zo duurquote:
Noou zo 1 of 2x per jaar is best te doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is nog steeds MacDonalds, dan is elke euro te veel.
King deals bij de BKquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Noou zo 1 of 2x per jaar is best te doen
Er zijn ook 2 euro-knallersquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef Pheno het volgende:
verhongerend in de Sahara zou ik het ook niet afslaan. Beter dan die mongool aanhoren van daarnet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
verhongerend in de Sahara zou ik het ook niet afslaan. Beter dan die mongool aanhoren van daarnet.
zou me niet verbazen als die regel alleen op toepassing voor hem isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]gelukkig vertelde die, dat hij in de Sahara niet mocht zingen
Je neus groeitquote:
Ik vind de BK zo verwarrend als ze vragen bij een menu of je "King deal of large" ofzo, en dan weet ik nooit welke de kleinste is van die tweequote:
Ik zie hem nu zo hangen aan een boom, zoals de bard in Asterixquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als die regel alleen op toepassing voor hem is
Zelfs kamelen mogen gangnammen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zou me niet verbazen als die regel alleen op toepassing voor hem is
Ik snap de Subway nooitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind de BK zo verwarrend als ze vragen bij een menu of je "King deal of large" ofzo, en dan weet ik nooit welke de kleinste is van die twee.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie hem nu zo hangen aan een boom, zoals de bard in Asterix
Dat is niet mijn neus.quote:
Je buik danquote:
Dat is dan weer niet lastig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |