PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Torres is fucking goed man deze FUTquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Torres door Benzema vervangen. Torres is net als in het echt.
Bij die maakt het niet uit of hij op 6 of 9 chem staatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Eto'o trouwens 2 goals voor Kameroen (2-1 winst tegen Togo)..IF?
fuck fuck fuckquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Eto'o trouwens 2 goals voor Kameroen (2-1 winst tegen Togo)..IF?
Domenech die twittert?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Gut oh gut, er is iemand verzuurd
Schiet er niets inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Torres is fucking goed man deze FUT
Speelde een best goede wedstrijdquote:
Oke nou zou wel een leuke speler zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speelde een best goede wedstrijdEen van weinig vermakelijke wedstrijden in enkele maanden die ik heb gezien
![]()
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en wat een kansen aan beide kantenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke nou zou wel een leuke speler zijnMaar je hebt die wedstrijd helemaal zitten kijken ja
?
Heb je Ipad nu gekocht en apple TV? En bevalt het?
Uit de oude doos (ik ben oud) : Fallen, met Denzil Washingtonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand een leuke film?
Geen horror of romantische bullshit
Ik weet niet precies hoe het met apple's eigen verzekering en garantie zit, maar de MM is imo niet echt geschikt voor hele dure aankopen, omdat ze altijd lopen te kloten met die garantie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en wat een kansen aan beide kanten![]()
Ik ga maandag denk ik naar de MM
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het met apple's eigen verzekering en garantie zit, maar de MM is imo niet echt geschikt voor hele dure aankopen, omdat ze altijd lopen te kloten met die garantie.
Fitnesskaartjes aan het verkopen voor 450. Op 1 account lijkt er alleen geen eind aan te komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjes
Ik heb dat wel gedaan, en dat is wel chill hoor. Wordt gewoon door de winkel zelf geregeld en kost niet veel, dus dat vond ik het wel waardquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjes
Welke laptop is het geworden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laptop via laptopshop.nl kopen joh! Mijn laptop was 699 euro en bij de MM was hij 799 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Seven Psychopaths, Moonrise Kingdom, Drive, Into the Wild, King of California.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand een leuke film?
Geen horror of romantische bullshit
Maar als er iets mis is, dan heb je ook een probleem bij laptopshopquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Laptop via laptopshop.nl kopen joh! Mijn laptop was 699 euro en bij de MM was hij 799 euro
Precies, maar dan ook 1op1, gelijk!
Daar weet ik dan -gelukkig- nog niks van af!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als er iets mis is, dan heb je ook een probleem bij laptopshop
Gewoon een huis tuin en keuken laptop dus, lijkt me prima voor jou.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Toshiba, i3 voor 450 euro. Ik ga m morgen ophalen
Hij heeft alleen geen tuinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon een huis tuin en keuken laptop dus, lijkt me prima voor jou.
Dat is toch het team wat KSI had en toen raakte hij het kwijt aan die bateson ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen tuin
http://wefut.nl/squad/409 waarom doen mensen dit
Goed team gr grquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen tuin
http://wefut.nl/squad/409 waarom doen mensen dit
Japquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toch het team wat KSI had en toen raakte hij het kwijt aan die bateson ofzo?
Ja, zit niet achter comp, zo even kijkenquote:
Ik zou eerder met SIF Bony spelen dan met SIF Altidore. Die is eigenlijk overal beter in.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef leoon. het volgende:
OkeDan toch maar zelf maken.
Bony + Altidore doen of Altidore met ???
Op Y drukken in het menu waar jij en je tegenstander jullie kits kunnen selecteren en dan inloggen op Guest.quote:
Ik speelde metquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef leoon. het volgende:
OkeDan toch maar zelf maken.
Bony + Altidore doen of Altidore met ???
Ik heb nu SIF bony en SIF altidore. Maar ik wil sowieso met Altidore spelen dus doe wel met beide dan denk ik!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou eerder met SIF Bony spelen dan met SIF Altidore. Die is eigenlijk overal beter in.
Ik krijg het er niet voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Op Y drukken in het menu waar jij en je tegenstander jullie kits kunnen selecteren en dan inloggen op Guest.
Voor je voor het eerst op gereed drukt moet je het doenquote:
Heb nu SIF Bony - SIF Altidore met op CAM wijnaldum. RM zal wel Lens worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik speelde met
sif altidore-wijnaldum
If Maher
Depay-if janssen-if witsel-hulk
kalas-bruno alves-hubocan
Keeper.
Speelt heerlijk!
Vorig jaar met al die striker Mascherano's dan..kost fucking veel geld om hem om te bouwen en ik vraag me echt af of het je ooit lukt om er eentje te verkopenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die Alex'en die er voor de prijs van Thiago Silva opstaan. Triest zeg
Idd. Dat je soms ineens een 85 rated IF ipv een 86 Sif koopt van dezelfde speler, dat kan ik me nog voorstellen. Maar het verschil tussen een 80 en 87 rated, en alsof je niet het verschil zit aan het gezicht als de contracten op zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar met al die striker Mascherano's dan..kost fucking veel geld om hem om te bouwen en ik vraag me echt af of het je ooit lukt om er eentje te verkopen
Vorig jaar bij Man City was het kut..dan zocht jaar een UP Aguero en moest je je door de Tevezzen en NUP versies heen worstelen, waarbij Tevez volgens mij ook nog dezelfde rating hadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd. Dat je soms ineens een 85 rated IF ipv een 86 Sif koopt van dezelfde speler, dat kan ik me nog voorstellen. Maar het verschil tussen een 80 en 87 rated, en alsof je niet het verschil zit aan het gezicht als de contracten op zijn
Om te janken gewoon, en zoeken naar Thiago Silva is nu ook kloteAl heeft me dat vanmiddag wel een mooi dealtje opgeleverd
Dat is nu ook al heel vervelend, maar dat zal toen nog veel kutter geweest zijn iddquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Man City was het kut..dan zocht jaar een UP Aguero en moest je je door de Tevezzen en NUP versies heen worstelen, waarbij Tevez volgens mij ook nog dezelfde rating had
Gewoon letterlijk overgenomen lolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het nu dus zo, moet ik alleen nog een keeper fixen. Kan ik vast einde van de week weer mensen inmaken.
Kutteamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het nu dus zo, moet ik alleen nog een keeper fixen. Kan ik vast einde van de week weer mensen inmaken.
http://wefut.nl/squad/411quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb nu SIF Bony - SIF Altidore met op CAM wijnaldum. RM zal wel Lens worden.
Toch even de CAM positie overwegen. Met hulk spelen lijkt me ook wel een keer fijn
Heb ik ergens gezegd dat ik dat niet zou doen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk overgenomen lol
Ik heb akinfeev, best prima.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Akinfeev niet doen. Echt een giga flapdrol is datquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb akinfeev, best prima.
En depay natuurlijk!
Hoe graag ik ook zou zeggen doen, IF Strootman is echt heel slechtquote:
Ik haat niet, ik vind het gewoon raar dat je een voorstel gewoon meteen letterlijk overneemt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik dat niet zou doen dan?![]()
Mijn eerste vraag was ook nog een leuk team om mee te spelen. Hater.
Ja ik zat ze al in Portugal en Rusland te vergelijken!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb akinfeev, best prima.
En depay natuurlijk!
Oke dat team is heel geil. de wijn ipv Maher misschienquote:
Ik krijg 1.6% rente. De inflatie tikt volgens mij al de 3% aanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
De inflatie is inmiddels hoger dan de rente. Als iedereen nu eens beseft dat ze moeten gaan uitgeven is die crisis zo afgelopen
Strootman is een goede CDM moet alleen niet verder dan de middenlijn komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou zeggen doen, IF Strootman is echt heel slecht
[..]
Ik haat niet, ik vind het gewoon raar dat je een voorstel gewoon meteen letterlijk overneemt.
Ik kan dit heel makkelijk weerleggen. Het is niet letterlijk, haterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou zeggen doen, IF Strootman is echt heel slecht
[..]
Ik haat niet, ik vind het gewoon raar dat je een voorstel gewoon meteen letterlijk overneemt.
Moet de bal gewoon niet krijgen, want hij kan er helemaal niks meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Strootman is een goede CDM moet alleen niet verder dan de middenlijn komen
Futheadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man je hebt me echt tuk. En dat Hater doet me echt super veel ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik kan dit heel makkelijk weerleggen. Het is niet letterlijk, hater
Klopt ook echt super veel van op Futheadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
Futheaddaar kun je tenminste zien hoe duur je team kost
Wie vind je beter SIF Inler of IF Strootman?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh man je hebt me echt tuk. En dat Hater doet me echt super veel ook
Wat is je ip?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
SIF Inler, maar het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie vind je beter SIF Inler of IF Strootman?
tenminste wel een indicatiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt ook echt super veel van op Futhead
Hé, ik snap gewoon even niet dat je op mij loopt te bitchen. Ga gewoon even lekker op iemand anders letten. Want als jij vindt dat ik het hele team letterlijk overneem, denk je nou echt dat ik daar wakker van lig?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je zo vaakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Boeiend, weet je allemaal zo.quote:
Oh dat doe ik puur omdat je dan op competitie en dergelijke kan sorteren. Vind ik wel handig, omdat ik geen wandelende encyclopedie benquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
Jij plaatst je team hier, ik mag daar dan toch op reageren? Dat jij daar dan aanstoot aan neemt en gaat lopen hateren, wat kan ik daar nou aan doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hé, ik snap gewoon even niet dat je op mij loopt te bitchen. Ga gewoon even lekker op iemand anders letten. Want als jij vindt dat ik het hele team letterlijk overneem, denk je nou echt dat ik daar wakker van lig?
Naja jij kan daar wel doorheen kijken tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je zo vaakgebruikt lijkt het wel alsof je haat
Als je nou met goede argumenten kwam, in plaats van een zelfingenomen mening...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij plaatst je team hier, ik mag daar dan toch op reageren? Dat jij daar dan aanstoot aan neemt en gaat lopen hateren, wat kan ik daar nou aan doenEn blijkbaar lig je daar wakker van anders reageer je niet.
niemand die de contaminatie zietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Even een willekeurigeeruit gooien. Zo, dat lucht op
Ik hoef niet met argumenten te komen, want ik ga niet met je in discussie. Als jij hier iets plaatst en ik vind het nodig om te reageren, doe ik dat. Het is namelijk een openbaar forum. Als je het niet boeit wat ik zeg, reageer je toch lekker nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als je nou met goede argumenten kwam, in plaats van een zelfingenomen mening...
Inmiddels wel ja. Maar doordat je die emoticon zo vaak gebruikt lijkt het alsof je bijna overal negatief over bentquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja jij kan daar wel doorheen kijken toch
Ik ben gewoon graag cynisch of sarcastisch. Maar het is allemaal niet persoonlijk bedoelt enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja. Maar doordat je die emoticon zo vaak gebruikt lijkt het alsof je bijna overal negatief over bent
Het is alleen jammer dat hij er niks mee kanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:49 schreef Thorb het volgende:
Strootman is playmaker en heeft de longpass trait. Wat lullen jullie.
Stats niet, traits wel!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat hij er niks mee kanHij is echt verschrikkelijk aan de bal
Maar je weet toch inmiddels wel dat stats niet alles zeggen
Wss heeft ie die trait dan op zijn pen0r, want met zijn voeten kan ie 0 ballen geven.quote:
Zijn stats zeggen ook dat ie niet kan tackelenquote:
Heequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zijn stats zeggen ook dat ie niet kan tackelen![]()
Hij is gewoon een beetje lomp. Ik vind hem niet zo slecht als Timmy.
Ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor je voor het eerst op gereed drukt moet je het doen
Doe je het met je eerste controller of met die 2de controller? Het moet met de 2de volgens mij, en die moet wel ingelogd zijn dacht ik.quote:
Ik wil nu een turks teamquote:
Doet het nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe je het met je eerste controller of met die 2de controller? Het moet met de 2de volgens mij, en die moet wel ingelogd zijn dacht ik.
Ik kan als het goed is wel morgenavondquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS/Thad/VDM/Dutank, wie van jullie kan morgenavond spelen?
Raar man. Is je controller kapotquote:
Tofquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan als het goed is wel morgenavond
Nopequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Raar man. Is je controller kapot?
Ik vond tegen Rijst heel leukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef ThadCastle het volgende:
DS2 is wel goed. En leuk om tegen te spelen. Sws tegen Fokkers is wel leuker
DS2 scoorde echt al na 5 min een cornerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar DS2, jij sweat niet toch? Dan doe ik het ook niet. Doe het alleen terug als de andere Fokker het wil
Morgen wil ik wel. Revanche voor begin van Fut13 toen ik elke keer op het eind verloorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:04 schreef n0ir het volgende:
Is er hier nog iemand die wil proberen om mij te verslaan op de xbox?
sweaty geen bezwaar![]()
Vorig jaar heb ik je wel eens batta gegeven met je robben en ibra team.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:04 schreef n0ir het volgende:
Is er hier nog iemand die wil proberen om mij te verslaan op de xbox?
sweaty geen bezwaar![]()
Nee, ik heb dit jaar pas 1 sweaty goal gescoord en dat was omdat de tegenstander het ook probeerdequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar DS2, jij sweat niet toch? Dan doe ik het ook niet. Doe het alleen terug als de andere Fokker het wil
Ik heb ook nog nooit tegen hem gespeeld maar hij is 1 van de weinige hier die ook met bronze teams speeltquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Laucas is echt ziek goed. Die gaf mij nog een dikke batta in de bronze finale
Ik heb hem dit jaar over 2 potjes met 14-1 naar huis gestuurd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Laucas is echt ziek goed. Die gaf mij nog een dikke batta in de bronze finale
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Crookk ik wil zo wel ff xboxen, maar heb geen fut team.
En ik won juist (wel met veel beter team) van jouquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb hem dit jaar over 2 potjes met 14-1 naar huis gestuurd.
Al speelde hij al vrij snel niet serieus meer
Vorig jaar versloeg hij me wel.
Crookk ik wil zo wel ff xboxen, maar heb geen fut team.
Netjes, verkocht via marktplaats?quote:
ja ik heb silversquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik koop ff wat spelers.
E: heb je silvers?
Nieuw?quote:
Waarom heb je geen teams meer dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah geen zin in, ik koop wel wat Brazilianen.
aan een bekendequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes, verkocht via marktplaats?
speel nooitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom heb je geen teams meer dan?
Ahja da's waar ook, nicequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:16 schreef n0ir het volgende:
[..]Bijna precies het team wat jij me had ingefluisterd, alleen ik ben te skeer voor Wallyson
Hij is een paar weken geleden emo gewordenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En waarom speel je nooit? geen tijd of geen zin?
Team is af, nog even subs op de bank en dan kom ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij is een paar weken geleden emo geworden
Geen zin meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En waarom speel je nooit? geen tijd of geen zin?
Major Lazer had een toffe op FIFA 10quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso Major Lazer![]()
I make your jeans vibrate like a nokia
Daar komt die zin vandaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Major Lazer had een toffe op FIFA 10
Dat nummer vond ik niks aan. Wel heb ik vandaag nog wat andere nummers van FIFA 10 geluisterdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Major Lazer had een toffe op FIFA 10
Jerk it out van FIFA 04 is de bestequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat nummer vond ik niks aan. Wel heb ik vandaag nog wat andere nummers van FIFA 10 geluisterd
Die laatste ken ik dan weer niet, vroeger hadden de FIFA soundtracks toch maar heel weinig nummers?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jerk it out van FIFA 04 is de beste
en Cobrastyle van Teddybears(volgens mij FIFA06) is ook tof
ja, maar wel goedequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die laatste ken ik dan weer niet, vroeger hadden de FIFA soundtracks toch maar heel weinig nummers?
Je hebt een keer gelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jerk it out van FIFA 04 is de beste
en Cobrastyle van Teddybears(volgens mij FIFA06) is ook tof
Die Youtuber ken ik dan weer niet, wel had ik die MattHDGamer weer een video upgeload over de best free kick takers maar ik ga de link niet sturen. Overigens zat aan het einde van die video een nummer van FIFA 10 waardoor ik weer nummers op ging zoeken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:30 schreef TBakkert het volgende:
deze youtuber vind ik me toch een vervelende kutstem hebben
quote:
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Begin van Cobrastyle in dom lomp en famous toch?
Toen het spel met dat nummer uitkwam was jij toch nog maar een paar jaar oud? (World Cup 98quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
over dat Tubthumping was weer een heel probleem gemaakt toen het CDA dat liedje gebruikte na een redelijk succesvolle herstelcampagne afgelopen jaar![]()
Ik heb dat spel ooit nog gekocht voor mijn PS2. (HAHAHAHA DAT LIJKT OP DS2 IKSDEE XDquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar toen het spel met dat nummer uitkwam was jij toch nog maar een paar jaar oud? Ik hoor als ik dat nummer hoor nu altijd die mama appelsap erin
We raken wel bekend, maar jullie hebben nog niet betaald?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen het spel met dat nummer uitkwam was jij toch nog maar een paar jaar oud? (World Cup 98) Ik hoor als ik dat nummer hoor nu altijd die mama appelsap erin
quote:
quote:
Black & Gold uit FIFA 09quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
CobrastyleTubthumping
WC 98 die game op de N64
![]()
Jerk it out ook een bazennummer btw. Afgelopen jaren niet meer zo'n toffe nummers op Fifa geweest. Rhinestone Eyes was de tofste denk ik
Ik weet zeker dat als je het me laat horen ik de tekst mee kan zingen, maar ik heb nu geen idee welk nummer het isquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je het me laat horen ik de tekst mee kan zingen, maar ik heb nu geen idee welk nummer het is
Aan het zuipen eerder denk ik hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is Mathijs hier vandaag uberhaupt geweest, of is die zo hard aan het blokken?
Ik luister hem nu en weet die tekst helemaal hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als je het me laat horen ik de tekst mee kan zingen, maar ik heb nu geen idee welk nummer het is
Enige nummer dat ik altijd skip ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel mensen zullen er wel niks aan vinden maar ik kende dat nummer al lang en toen zat het dus ook nog in FIFA 09. Sowieso zijn er elk jaar wel leuke nummers maar dit jaar zijn er weinig echt leuke met als dieptepunt Tekkno Scene
Ik kan nu even niet luisteren, maar doe ik zo ffquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Veel mensen zullen er wel niks aan vinden maar ik kende dat nummer al lang en toen zat het dus ook nog in FIFA 09. Sowieso zijn er elk jaar wel leuke nummers maar dit jaar zijn er weinig echt leuke met als dieptepunt Tekkno Scene
Ik heb mijn eigen muziek gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Enige nummer dat ik altijd skip ja.
Hij heeft maandag nog een tentamen, dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aan het zuipen eerder denk ik haha
Gelukkig heb je die intro en kan ik hem daardoor skippenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon uitzettenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
bazennummerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ik (her)ken alle nummers uit 09, 11 en 12 nogquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerlijk gezegd ken ik de nummers van FIFA 09 niet zo goed, vanaf FIFA 10 ken ik ze wel en nog best goed ook
Ik vanaf 08 allemaalquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik (her)ken alle nummers uit 09, 11 en 12 nog
toen speelde ik nog geen fifaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vanaf 08 allemaalEn de meeste van daarvoor ook denk ik
Dat was juist de eerste echt goedequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
Fifa 10 heb ik overgeslagen. Fifa 09 was voor mij de eerste die ik zelf kocht. Daarvoor wel bij vrienden eerdere delen gespeeld.
En nog zo konkoslecht zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vanaf 08 allemaalEn de meeste van daarvoor ook denk ik
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En nog zo konkoslecht zijn
Chrissmoove hahaaa
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chrissmoove hahaaa
Ik won daarvoor van jou, en dikker dan jij van mijquote:
splaaaaaashquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chrissmoove hahaaa
Hahaaaaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik won daarvoor van jou, en dikker dan jij van mijEn jij weet net zo goed als ik dat ik dat tweede potje ook beter was
Nou we gaan het binnekort meemaken danquote:
Ik heb 2x van hem gewonnen (1x na penalties en 1x met bronzes) en met die random teams verloor ik dus vandaagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou we gaan het binnekort meemaken danAl vind ik wedstrijden met serieuze teams wss beter dan met die random teams
Mijn random team speelt beter dan mijn serieuze teamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou we gaan het binnekort meemaken danAl vind ik wedstrijden met serieuze teams wss beter dan met die random teams
Ik ga ervanuit dat dat bij mij niet zo is, maar met die 2 spitsen zal het wel OP zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn random team speelt beter dan mijn serieuze team
Naja bij mij is het volgens mij of je speelt me weg of ik speel je wegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb 2x van hem gewonnen (1x na penalties en 1x met bronzes) en met die random teams verloor ik dus vandaag
Hoezo, speel je zo aanvallend dan of op balbezit?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja bij mij is het volgens mij of je speelt me weg of ik speel je wegMijn manier van fifa spelen kom ik zelf dan ook niet veel tegen
Dat zie je morgen welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo, speel je zo aanvallend dan of op balbezit?
Ik kwam er vandaag trouwens pas achter dat Jolley (bronze LM met 4* en 87 pace) uit packs is.
Zo speel ik ook dus dat wordt een interessante wedstrijdquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zie je morgen welIk speel meestal heel erg op loopacties van mijn spelers in de 16, dus niet LB Y en vanaf het middenveld, maar omsingelen rond de 16 en dan het gaatje vinden
Als ik mijn scherm een beetje draai is het net een zwarte vlekquote:
Ja soms wordt dat wel erg irritantquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zie je morgen welIk speel meestal heel erg op loopacties van mijn spelers in de 16, dus niet LB Y en vanaf het middenveld, maar omsingelen rond de 16 en dan het gaatje vinden
Dat doe ik zelf. Ik ga niet afwachtend verdedigen, kei saaiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja soms wordt dat wel erg irritantDat bal bezit houden. Maar het meest vervelende in die potjes tegen jou was wel dat jouw spelers als een gek op me afstormde..
mocht het ooit nog zomer wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit nummerDe zomerhit wordt dit, op 100 procent
Al had het dat vorig jaar al moeten zijn natuurlijk
Het wordt net zo'n zomer als vorig jaar, zeker na zo'n winterquote:
een week mooi weer en verder ellende?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het wordt net zo'n zomer als vorig jaar, zeker na zo'n winter
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een week mooi weer en verder ellende?
Volgens mij heb jij vorige zomer niet opgeletquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een week mooi weer en verder ellende?
Niks gemerkt in mijn kamer..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vorige zomer niet opgeletVorige zomer is het 2 maanden top weer geweest joh
Augustus en September
kan ik me niks van herinneren. Weet alleen nog die mooie week nadat ik terug was van Renessequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vorige zomer niet opgeletVorige zomer is het 2 maanden top weer geweest joh
Augustus en September
Het was in Brabant volgens mij wel een stuk beter dan in het Noordenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan ik me niks van herinneren. Weet alleen nog die mooie week nadat ik terug was van Renesse
Hij was zeker een god?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die MattHDGamer had dus een video over de best FK takers en hij had UP Caddis in zijn team. Die wordt nu gepricefixed en ik heb die van mij die 5 atb was verkocht voor 4k.
Ik heb hem ook nog volgens mij, van toen ik zijn stats ging invoerenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die MattHDGamer had dus een video over de best FK takers en hij had UP Caddis in zijn team. Die wordt nu gepricefixed en ik heb die van mij die 5 atb was verkocht voor 4k.
Hij vindt altijd iedereen een godquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iedereen in dat team (behalve de GK) heeft 90+ FK stats dus ik denk het wel ja
Heeft zijn NUP ook hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
UP Falcao > IF Soldado. De twwebeningheid en 4* skills en zijn schotdaarbij wint hij vrijwel alle kopduels.
De UP is alleen wel beterquote:
vet filmpjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
We are one team, one family, one army, one human
I give it a year.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef ThadCastle het volgende:
Een grappige film die ik gezien moet hebben. Kom maar met de suggesties
Meh niet zo grappigquote:
Intouchablesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh niet zo grappig
Intouchables welGrappig en een feelgood movie
Ja heb ik al 2x gezienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh niet zo grappig
Intouchables welGrappig en een feelgood movie
Superbadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef ThadCastle het volgende:
Een grappige film die ik gezien moet hebben. Kom maar met de suggesties
Ik ging stuk toen ze samen naar de hoeren gingen of hij ging dansenquote:
Topfilm iddquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
Pitch perfect wordt het. Thanks iig.
Alles in Intouchables is grappig. Dat hij te snel rijd in die auto. Dat dansen. Dat met die baard scheren.
Geniale film
Vanochtend was die op tv, helaas moest ik aanwezig zijn bij de voetbalclub en een jeugd team fluitenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
What's up, Not so slim Shady!
Ik ga denk ik Flight kijken.
Leuke film is dat jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vanochtend was die op tv, helaas moest ik aanwezig zijn bij de voetbalclub en een jeugd team fluiten
Lekker wijf in de eerste scénequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Flight is een goede filmquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:
Is dat Unknown? Die moet je toch wel gezien hebben lijkt mequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
Weet niet hoe de kwaliteit is, maar kom net deze tegen
Movie 43 2013 R5 XviD LINE READ NFO-UnKnOwN
Is LINE R5 niet een Russische DVDrip met Cam audio?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:57 schreef Tim86 het volgende:
Weet niet hoe de kwaliteit is, maar kom net deze tegen
Movie 43 2013 R5 XviD LINE READ NFO-UnKnOwN
Nee, UnKnOwN is een van de grootste releasegroepen. Het gaat om Movie 43quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is dat Unknown? Die moet je toch wel gezien hebben lijkt me
Ohquote:Op zondag 24 maart 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, UnKnOwN is een van de grootste releasegroepen. Het gaat om Movie 43
Als het goed is met line audioquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is LINE R5 niet een Russische DVDrip met Cam audio?
Oh ja, dus direct van de bron opgnomen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als het goed is met line audio
Al weet ik niet wat dat nou kwalitatief gezien betekent
0:16 SOLD!quote:Op zondag 24 maart 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, UnKnOwN is een van de grootste releasegroepen. Het gaat om Movie 43
Paar van die liedjes waren stiekem wel catchy though..quote:Op zondag 24 maart 2013 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
Pitch perfect. Beetje jammer van dat zingen. McLovin speelt erin dus geniaal. Heb al paar keer moeten lachen
Hij is er niet uit geschopt. Hij is zelf opgestapt. Die kerel spoort ook niet hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 00:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Pierce in de nieuwste Community![]()
![]()
![]()
Chevy Chase die uit de cast is geschoptLeukste 2 uit de eerste 2 seizoenen zijn er nu al uitgeschreven
Ik was na 1x afspelen al klaarquote:
Wat ik hoorde gedraagde hij zich zo als een idioot dat ze hem van de set gekickt haddenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is er niet uit geschopt. Hij is zelf opgestapt. Die kerel spoort ook niet hoor![]()
Het is eerder een probleem dat bijna alle schrijvers en de maker zelf (Dan Harmon) zijn opgestapt
T was meer dat ik de eerste keer chips was halen en toen nog bierquote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik was na 1x afspelen al klaar![]()
Respect voor je stamina.
Van de makers van Sinister ook toch? Hoor een beetje mixed reviews daarover.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
interestingquote:Op zondag 24 maart 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bony voor 12 miljoen Pond naar West ham wss, meldt VI.
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
Blijft leuk
Zoveel gehoord met CarnavalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
1600 penn is echt rommel ja..zullen ze ook wel snel cancellen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ik hoorde gedraagde hij zich zo als een idioot dat ze hem van de set gekickt haddenMaar dat ie niet spoort geloof ik
Ja klopt, al vind ik seizoen 4 wel beter nu dan de gemiddelde aflevering van seizoen 3
Ik hoorde na Community iets over 1600 penn, even een stukje gezien, maar wtf is dat slecht dan![]()
End of watch was idd een goede film, het einde was ook wel tofquote:Op zondag 24 maart 2013 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van de makers van Sinister ook toch? Hoor een beetje mixed reviews daarover.
Heb zelf gisteren End of Watch gezien, die is wel tof
Zou goed zijn dat hij iig niet naar Rusland ofzo gaatquote:Op zondag 24 maart 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aight!quote:Op zondag 24 maart 2013 00:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
En dezequote:
Okequote:Op zondag 24 maart 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1600 penn is echt rommel ja..zullen ze ook wel snel cancellen.
Chase had al eerder ruzie met meerdere mensen van de show..ze hebben het zelfs een keer stilgelegd nadat hij iemand nigger had genoemd
Maar uiteindelijk is hij zelf opgestapt omdat hij te goed is voor network tv en omdat hij vond dat zijn karakter te racistisch werd neergezet
Maar West ham is ook niet echt de topclub die hij zelf in gedachten hadquote:Op zondag 24 maart 2013 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou goed zijn dat hij iig niet naar Rusland ofzo gaat
Hadden we het straks nog overquote:
Neejoh, hij was inderdaad niet blij met hoe racistisch z'n personage werd en toen zei ie iets in de trend van: "Waarom laten ze Pierce niet gewoon 'nigger' zeggen?!" .quote:Op zondag 24 maart 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chase had al eerder ruzie met meerdere mensen van de show..ze hebben het zelfs een keer stilgelegd nadat hij iemand nigger had genoemd
Echt een creep is dat, zeker met dat nummer Kei volquote:Op zondag 24 maart 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar West ham is ook niet echt de topclub die hij zelf in gedachten had
[..]
Hadden we het straks nog overGeniaal nummer was dat ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |