PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Torres is fucking goed man deze FUTquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Torres door Benzema vervangen. Torres is net als in het echt.
Bij die maakt het niet uit of hij op 6 of 9 chem staatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Eto'o trouwens 2 goals voor Kameroen (2-1 winst tegen Togo)..IF?
fuck fuck fuckquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Eto'o trouwens 2 goals voor Kameroen (2-1 winst tegen Togo)..IF?
Domenech die twittert?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Gut oh gut, er is iemand verzuurd
Schiet er niets inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Torres is fucking goed man deze FUT
Speelde een best goede wedstrijdquote:
Oke nou zou wel een leuke speler zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speelde een best goede wedstrijdEen van weinig vermakelijke wedstrijden in enkele maanden die ik heb gezien
![]()
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en wat een kansen aan beide kantenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke nou zou wel een leuke speler zijnMaar je hebt die wedstrijd helemaal zitten kijken ja
?
Heb je Ipad nu gekocht en apple TV? En bevalt het?
Uit de oude doos (ik ben oud) : Fallen, met Denzil Washingtonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand een leuke film?
Geen horror of romantische bullshit
Ik weet niet precies hoe het met apple's eigen verzekering en garantie zit, maar de MM is imo niet echt geschikt voor hele dure aankopen, omdat ze altijd lopen te kloten met die garantie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en wat een kansen aan beide kanten![]()
Ik ga maandag denk ik naar de MM
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het met apple's eigen verzekering en garantie zit, maar de MM is imo niet echt geschikt voor hele dure aankopen, omdat ze altijd lopen te kloten met die garantie.
Fitnesskaartjes aan het verkopen voor 450. Op 1 account lijkt er alleen geen eind aan te komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjes
Ik heb dat wel gedaan, en dat is wel chill hoor. Wordt gewoon door de winkel zelf geregeld en kost niet veel, dus dat vond ik het wel waardquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjes
Welke laptop is het geworden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laptop via laptopshop.nl kopen joh! Mijn laptop was 699 euro en bij de MM was hij 799 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Seven Psychopaths, Moonrise Kingdom, Drive, Into the Wild, King of California.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand een leuke film?
Geen horror of romantische bullshit
Maar als er iets mis is, dan heb je ook een probleem bij laptopshopquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:58 schreef leoon. het volgende:
[..]
Laptop via laptopshop.nl kopen joh! Mijn laptop was 699 euro en bij de MM was hij 799 euro
Precies, maar dan ook 1op1, gelijk!
Daar weet ik dan -gelukkig- nog niks van af!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar als er iets mis is, dan heb je ook een probleem bij laptopshop
Gewoon een huis tuin en keuken laptop dus, lijkt me prima voor jou.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een Toshiba, i3 voor 450 euro. Ik ga m morgen ophalen
Hij heeft alleen geen tuinquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon een huis tuin en keuken laptop dus, lijkt me prima voor jou.
Dat is toch het team wat KSI had en toen raakte hij het kwijt aan die bateson ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen tuin
http://wefut.nl/squad/409 waarom doen mensen dit
Goed team gr grquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen tuin
http://wefut.nl/squad/409 waarom doen mensen dit
Japquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is toch het team wat KSI had en toen raakte hij het kwijt aan die bateson ofzo?
Ja, zit niet achter comp, zo even kijkenquote:
Ik zou eerder met SIF Bony spelen dan met SIF Altidore. Die is eigenlijk overal beter in.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef leoon. het volgende:
OkeDan toch maar zelf maken.
Bony + Altidore doen of Altidore met ???
Op Y drukken in het menu waar jij en je tegenstander jullie kits kunnen selecteren en dan inloggen op Guest.quote:
Ik speelde metquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef leoon. het volgende:
OkeDan toch maar zelf maken.
Bony + Altidore doen of Altidore met ???
Ik heb nu SIF bony en SIF altidore. Maar ik wil sowieso met Altidore spelen dus doe wel met beide dan denk ik!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou eerder met SIF Bony spelen dan met SIF Altidore. Die is eigenlijk overal beter in.
Ik krijg het er niet voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef n0ir het volgende:
[..]
Op Y drukken in het menu waar jij en je tegenstander jullie kits kunnen selecteren en dan inloggen op Guest.
Voor je voor het eerst op gereed drukt moet je het doenquote:
Heb nu SIF Bony - SIF Altidore met op CAM wijnaldum. RM zal wel Lens worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik speelde met
sif altidore-wijnaldum
If Maher
Depay-if janssen-if witsel-hulk
kalas-bruno alves-hubocan
Keeper.
Speelt heerlijk!
Vorig jaar met al die striker Mascherano's dan..kost fucking veel geld om hem om te bouwen en ik vraag me echt af of het je ooit lukt om er eentje te verkopenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die Alex'en die er voor de prijs van Thiago Silva opstaan. Triest zeg
Idd. Dat je soms ineens een 85 rated IF ipv een 86 Sif koopt van dezelfde speler, dat kan ik me nog voorstellen. Maar het verschil tussen een 80 en 87 rated, en alsof je niet het verschil zit aan het gezicht als de contracten op zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar met al die striker Mascherano's dan..kost fucking veel geld om hem om te bouwen en ik vraag me echt af of het je ooit lukt om er eentje te verkopen
Vorig jaar bij Man City was het kut..dan zocht jaar een UP Aguero en moest je je door de Tevezzen en NUP versies heen worstelen, waarbij Tevez volgens mij ook nog dezelfde rating hadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd. Dat je soms ineens een 85 rated IF ipv een 86 Sif koopt van dezelfde speler, dat kan ik me nog voorstellen. Maar het verschil tussen een 80 en 87 rated, en alsof je niet het verschil zit aan het gezicht als de contracten op zijn
Om te janken gewoon, en zoeken naar Thiago Silva is nu ook kloteAl heeft me dat vanmiddag wel een mooi dealtje opgeleverd
Dat is nu ook al heel vervelend, maar dat zal toen nog veel kutter geweest zijn iddquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Man City was het kut..dan zocht jaar een UP Aguero en moest je je door de Tevezzen en NUP versies heen worstelen, waarbij Tevez volgens mij ook nog dezelfde rating had
Gewoon letterlijk overgenomen lolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het nu dus zo, moet ik alleen nog een keeper fixen. Kan ik vast einde van de week weer mensen inmaken.
Kutteamquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is het nu dus zo, moet ik alleen nog een keeper fixen. Kan ik vast einde van de week weer mensen inmaken.
http://wefut.nl/squad/411quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:17 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb nu SIF Bony - SIF Altidore met op CAM wijnaldum. RM zal wel Lens worden.
Toch even de CAM positie overwegen. Met hulk spelen lijkt me ook wel een keer fijn
Heb ik ergens gezegd dat ik dat niet zou doen dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk overgenomen lol
Ik heb akinfeev, best prima.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Akinfeev niet doen. Echt een giga flapdrol is datquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb akinfeev, best prima.
En depay natuurlijk!
Hoe graag ik ook zou zeggen doen, IF Strootman is echt heel slechtquote:
Ik haat niet, ik vind het gewoon raar dat je een voorstel gewoon meteen letterlijk overneemt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik dat niet zou doen dan?![]()
Mijn eerste vraag was ook nog een leuk team om mee te spelen. Hater.
Ja ik zat ze al in Portugal en Rusland te vergelijken!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik heb akinfeev, best prima.
En depay natuurlijk!
Oke dat team is heel geil. de wijn ipv Maher misschienquote:
Ik krijg 1.6% rente. De inflatie tikt volgens mij al de 3% aanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
De inflatie is inmiddels hoger dan de rente. Als iedereen nu eens beseft dat ze moeten gaan uitgeven is die crisis zo afgelopen
Strootman is een goede CDM moet alleen niet verder dan de middenlijn komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou zeggen doen, IF Strootman is echt heel slecht
[..]
Ik haat niet, ik vind het gewoon raar dat je een voorstel gewoon meteen letterlijk overneemt.
Ik kan dit heel makkelijk weerleggen. Het is niet letterlijk, haterquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou zeggen doen, IF Strootman is echt heel slecht
[..]
Ik haat niet, ik vind het gewoon raar dat je een voorstel gewoon meteen letterlijk overneemt.
Moet de bal gewoon niet krijgen, want hij kan er helemaal niks meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Strootman is een goede CDM moet alleen niet verder dan de middenlijn komen
Futheadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:35 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man je hebt me echt tuk. En dat Hater doet me echt super veel ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik kan dit heel makkelijk weerleggen. Het is niet letterlijk, hater
Klopt ook echt super veel van op Futheadquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
Futheaddaar kun je tenminste zien hoe duur je team kost
Wie vind je beter SIF Inler of IF Strootman?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh man je hebt me echt tuk. En dat Hater doet me echt super veel ook
Wat is je ip?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
SIF Inler, maar het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wie vind je beter SIF Inler of IF Strootman?
tenminste wel een indicatiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt ook echt super veel van op Futhead
Hé, ik snap gewoon even niet dat je op mij loopt te bitchen. Ga gewoon even lekker op iemand anders letten. Want als jij vindt dat ik het hele team letterlijk overneem, denk je nou echt dat ik daar wakker van lig?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je zo vaakquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Boeiend, weet je allemaal zo.quote:
Oh dat doe ik puur omdat je dan op competitie en dergelijke kan sorteren. Vind ik wel handig, omdat ik geen wandelende encyclopedie benquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
Jij plaatst je team hier, ik mag daar dan toch op reageren? Dat jij daar dan aanstoot aan neemt en gaat lopen hateren, wat kan ik daar nou aan doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Hé, ik snap gewoon even niet dat je op mij loopt te bitchen. Ga gewoon even lekker op iemand anders letten. Want als jij vindt dat ik het hele team letterlijk overneem, denk je nou echt dat ik daar wakker van lig?
Naja jij kan daar wel doorheen kijken tochquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je zo vaakgebruikt lijkt het wel alsof je haat
Als je nou met goede argumenten kwam, in plaats van een zelfingenomen mening...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij plaatst je team hier, ik mag daar dan toch op reageren? Dat jij daar dan aanstoot aan neemt en gaat lopen hateren, wat kan ik daar nou aan doenEn blijkbaar lig je daar wakker van anders reageer je niet.
niemand die de contaminatie zietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:41 schreef Baje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Even een willekeurigeeruit gooien. Zo, dat lucht op
Ik hoef niet met argumenten te komen, want ik ga niet met je in discussie. Als jij hier iets plaatst en ik vind het nodig om te reageren, doe ik dat. Het is namelijk een openbaar forum. Als je het niet boeit wat ik zeg, reageer je toch lekker nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als je nou met goede argumenten kwam, in plaats van een zelfingenomen mening...
Inmiddels wel ja. Maar doordat je die emoticon zo vaak gebruikt lijkt het alsof je bijna overal negatief over bentquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja jij kan daar wel doorheen kijken toch
Ik ben gewoon graag cynisch of sarcastisch. Maar het is allemaal niet persoonlijk bedoelt enzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja. Maar doordat je die emoticon zo vaak gebruikt lijkt het alsof je bijna overal negatief over bent
Het is alleen jammer dat hij er niks mee kanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:49 schreef Thorb het volgende:
Strootman is playmaker en heeft de longpass trait. Wat lullen jullie.
Stats niet, traits wel!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat hij er niks mee kanHij is echt verschrikkelijk aan de bal
Maar je weet toch inmiddels wel dat stats niet alles zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |