PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Torres is fucking goed man deze FUTquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Torres door Benzema vervangen. Torres is net als in het echt.
Bij die maakt het niet uit of hij op 6 of 9 chem staatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Eto'o trouwens 2 goals voor Kameroen (2-1 winst tegen Togo)..IF?
fuck fuck fuckquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Eto'o trouwens 2 goals voor Kameroen (2-1 winst tegen Togo)..IF?
Domenech die twittert?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Gut oh gut, er is iemand verzuurd
Schiet er niets inquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Torres is fucking goed man deze FUT
Speelde een best goede wedstrijdquote:
Oke nou zou wel een leuke speler zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speelde een best goede wedstrijdEen van weinig vermakelijke wedstrijden in enkele maanden die ik heb gezien
![]()
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en wat een kansen aan beide kantenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke nou zou wel een leuke speler zijnMaar je hebt die wedstrijd helemaal zitten kijken ja
?
Heb je Ipad nu gekocht en apple TV? En bevalt het?
Uit de oude doos (ik ben oud) : Fallen, met Denzil Washingtonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand een leuke film?
Geen horror of romantische bullshit
Ik weet niet precies hoe het met apple's eigen verzekering en garantie zit, maar de MM is imo niet echt geschikt voor hele dure aankopen, omdat ze altijd lopen te kloten met die garantie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd helemaal gezien en wat een kansen aan beide kanten![]()
Ik ga maandag denk ik naar de MM
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het met apple's eigen verzekering en garantie zit, maar de MM is imo niet echt geschikt voor hele dure aankopen, omdat ze altijd lopen te kloten met die garantie.
Fitnesskaartjes aan het verkopen voor 450. Op 1 account lijkt er alleen geen eind aan te komenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjes
Ik heb dat wel gedaan, en dat is wel chill hoor. Wordt gewoon door de winkel zelf geregeld en kost niet veel, dus dat vond ik het wel waardquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vandaag met mijn laptop kwam de verkoper ook weer met zo'n babbeltje over extra garantie en nog een ding over extra verzekering dat ook dingen gedekt zouden zijn die mijn eigen schuld zouden zijn. Word gek van dat soort babbeltjes
Welke laptop is het geworden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |