SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook zo maar eens wegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef Faxie het volgende:
Maarja, tijd om te vertrekkenFijne avond mensjes
Behalve voor sexy mannen die trek je uit elkaar namelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef Samzz het volgende:
Zelfs met borstelwenkbrauwen ben ik lief.
En lijm ze daarna weer aan elkaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve voor sexy mannen die trek je uit elkaar namelijk
quote:
Ik heb een gaatje in mn tietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:57 schreef Samzz het volgende:
Aha, ik heb weer battle wounds... Altijd leuk, werken met katten.
Ik heb vanmorgen een hele tijd met Miranda geknuffeld, ik was aan het kroelen, zij was aan het trappelen en m'n trui aan het likken.
Precies!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef Samzz het volgende:
KNUFFELLLLLL!!!!quote:
nu voel ik me dubbel genaaid!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:15 schreef fietsie het volgende:
Doen alsof je een leven hebt is ook een sport hoor
ik zit aan de cuba libre in mijn zwembroek terwijl de verwarming op 25 graden staatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iedereen is al gewend aan de kou denk ik?
Dit schreeuwt om pics!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit aan de cuba libre in mijn zwembroek terwijl de verwarming op 25 graden staat
Niks, ik wilde jou even knuffelen!quote:
Snap ik, maar neequote:
Dan kom ik die foto wel een keer zelf makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ik, maar neeMijn speedo is niet geschikt om op het internet te plempen
snap ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik die foto wel een keer zelf maken
Opblaaspalmboom naast je hangmat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ik![]()
maar dan zet ik nu ff nog een zomers plaatje op
nee nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opblaaspalmboom naast je hangmat?
vla met schuddebuikjes zeker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* eten hoefde mevrouw niet, maar het pak vla wordt op alle mogelijke manier verder leeggepurkt
Nee sjokola-vanille vla. Van die 2-kleurendingesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vla met schuddebuikjes zeker?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee sjokola-vanille vla. Van die 2-kleurendinges
Ga even halen en breng meteen wat hierheenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh noes![]()
nu heb ik ook zin in ijs![]()
Jawel toch, heb je je peukstoker al geretreived?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, ik wilde jou even knuffelen!
Mag toch wel?
Dan moet ik me eerst aankleden, en dan zijn de winkels al dichtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga even halen en breng meteen wat hierheen
Que?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel toch, heb je je peukstoker al geretreived?
Aansteker.quote:
Is daar een livestream van?quote:Ga je straks ook meedoen met Weet ik Veel?
Oh die, nee nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aansteker.
[..]
Is daar een livestream van?
App kan ik gewoon installeren, want Windows 8quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die, nee nog niet![]()
Uhm geen idee, gok van niet. Komt om half 9 op RTL4
Ja maar om te spelen moet je echt wel tegelijk kijken!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
App kan ik gewoon installeren, want Windows 8Dus kan 'm hier gewoon spelen.
Kutzakkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar om te spelen moet je echt wel tegelijk kijken!!
Sorryquote:
Gaat me helaas niet meer lukken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry
Kan je binnen een half uur hier zijn?![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaat me helaas niet meer lukken.
Dan maar Counterstriken.
Ehm.... zelfs de smilie heeft ze...quote:
Is het weer gezellig zonder mij?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
iPhone c_a met camera
Stomme telefoon van vin zonder camera
ik lig in bad en vin is aan het zuipen met voetbalteam.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het weer gezellig zonder mij?
Jij had toch een camera op je iPhone, dus kom maar op!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig in bad en vin is aan het zuipen met voetbalteam.
Dus ik zeg pics van kontjes
Geen camera?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
iPhone c_a met camera
Stomme telefoon van vin zonder camera
Na ronde 1 heb ik 16 punten! (8 van de 10 vragen goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het weer gezellig zonder mij?
blijkbaar, hij stuurt geen foto van lekker kontjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen camera?![]()
Vanmiddag heeft hij me nog een foto geappt
Wat een sukkel!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar, hij stuurt geen foto van lekker kontje
Busted!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen camera?![]()
Vanmiddag heeft hij me nog een foto geappt
Hij wil gewoon geen kontjes delen met c_a!!quote:
Egoïst, FOK!ers before bro's toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar, hij stuurt geen foto van lekker kontje
Ik geloof er niks van hoorquote:
Na nog even 31 euro belasting/douane af te hebben moeten tikken heb ik 'm binnen hoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:54 schreef Evie het volgende:
Gmrbl anders ga je naar de supermarkt en vergeet je even dat die eerder sluit in het weekend
maar zijn kont heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen kontjes delen met c_a!!
Hihi
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Na nog even 31 euro belasting/douane af te hebben moeten tikken heb ik 'm binnen hoor!
Welke kont?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar zijn kont heb ik al gezien.
We hebben het over de rest van het team
Mijn kickass moordtool! Heb 'm al een plekje aan mijn broek gegeven, maar daar is hij best zichtbaar en ergens heb ik het idee dat het standaard rondlopen met 3 messen niet meer geheel legaal is.quote:
Jemig!quote:Oooo ik kan geen belasting uwv centen of wat dan ook meer zien na vandaag.. Ben verdorie vanaf 12 uur tot een half uur geleden bezig geweest met de bewindvoering van mn broertjeno fun!
Hoe noem je de aanhang van Feyenoord?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uit protest "ik weet het niet" invullen?
Die had je toch wel goed he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe noem je de aanhang van Feyenoord?
1) f-side
2) superboeren
3) het legioen
Ik welquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel![]()
1 van de deelnemers zei F-side
Wat is daar voor iets?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen naar de RAI, ik heb er zin in
De kamasutraquote:
Kom ik net vandaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen naar de RAI, ik heb er zin in
Dat wist ikquote:
Mooi, hopen dat dat morgen ook zo isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was niet echt een grote drukte bij de andere hal moet ik zeggen.
Jawelquote:
Kun je overal zo doorlopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat dat morgen ook zo is
Is het normaal ook, deze is extra omdat de autorai niet doorgingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:27 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat het altijd in Utrecht was.
Nou ja, ik ga aan de wijn![]()
.
Ghehequote:
Dat is niet bestquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik had 68 punten dus een 6,8
Het is een voldoendequote:
Die vraag had ik goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog, wat bijles in 50 tinten kan geen kwaad dan.
Praktijk dan hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vraag had ik goed![]()
De Feyenoord vraag had ik ook goed![]()
Bijles in 50 tinten is altijd goed
Nu nog een leraar vindenquote:
Stiekem nog best wel hoorquote:
Uhm ik ben niet echt aan het zoeken hequote:
Ja dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik ben niet echt aan het zoeken he
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Roy.
Ging gister toch niet echt goed met dat downloaden. Kreeg allemaal crap progjes erbij die niet weg wilden.
Niet haten op Brittquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt het enige goede uit Purmerend is Rival!!
Britt is echt te erg
Ik kreeg geen dingen om uit te vinken. Daarom was ik zo verbaasd dat je dat zei.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik heb hem ook gedownload en ik heb nergens last van gehad.
Je moet alleen wel even alle reclame uitvinken zeg maar.
Ik vind Britt geweldig!!quote:
Ik wil er ook zo eentje, die onbevangenheidquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Britt geweldig!!
Vooral het feit dat ze achteraan stond toen verstand en intelligentie werden uitgedeeld
Jij bent zelf best slim.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil er ook zo eentje, die onbevangenheid
En met dat accent, ja?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil er ook zo eentje, die onbevangenheid
Ik gebruik chrome en ik heb nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg geen dingen om uit te vinken. Daarom was ik zo verbaasd dat je dat zei.
Hij ging dowloaden en ineens stonden er 3 programma's op mijn pctje. Een ervan was zo'n fake anti-virus ding.
Best slim?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zelf best slim.
Zou je kunnen leven met iemand die nog net weet hoe ze dr reet moet afvegen?
Tuurlijk, ik wil niet zo'n vervelende betweter naast me hebben hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zelf best slim.
Zou je kunnen leven met iemand die nog net weet hoe ze dr reet moet afvegen?
Ja, daar dweep ik wel mee.quote:
Vreemd. Ik heb hem in veilige modus op moeten starten, alles verwijderd etc.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik chrome en ik heb nergens last van gehad.
Heb alleen uitgevinkt dat ie niet met die downloadaccelerator moest downloaden.
Ik bespeur enige jaloezie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Best slim?
We hebben het over WT he, die is ontzettend slim.
Maar een gesprek op niveau toch wel?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil niet zo'n vervelende betweter naast me hebben hoor.
[..]
Ja, daar dweep ik wel mee.
Daar heb je toch geen vriendin voor?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar een gesprek op niveau toch wel?
Jawelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen vriendin voor?
broodjes?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Een scharrel heb je voor de seks.
Een vriendin voor de seks, de broodjes, het avondeten en de gesprekken op niveau (en het ruziemaken over haar verschrikkelijke moeder natuurlijk)
Ik zou zo 1-2-3 niet weten wat voor gesprek "op niveau" ik zou moeten voeren, maar het klinkt al behoorlijk saai. Gesprekken op vmbo-niveau zijn doorgaans vele malen amusanter.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Een scharrel heb je voor de seks.
Een vriendin voor de seks, de broodjes, het avondeten en de gesprekken op niveau (en het ruziemaken over haar verschrikkelijke moeder natuurlijk)
Dan moet je gewoon een onderdanige ja-knikker zoeken die het prima vindt dat jij alles bepaaldquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou zo 1-2-3 niet weten wat voor gesprek "op niveau" ik zou moeten voeren, maar het klinkt al behoorlijk saai. Gesprekken op vmbo-niveau zijn doorgaans vele malen amusanter.
Elke vrouw behalve Hups bedoel je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen vriendin voor te hebben?
Dat is gewoon de taak van elke vrouw
Mnee, dat is dan weer iets heel anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een onderdanige ja-knikker zoeken die het prima vindt dat jij alles bepaald
Jij zou voor mij ook een sandwich makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elke vrouw behalve Hups bedoel je?
Stel je voor je zit samen het nieuws te kijken en er is een item over iets wat jou boeit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mnee, dat is dan weer iets heel anders.
Kijk, de dingen "op niveau" die mij bezig houden kan je gewoon beter bespreken met collega's of maten, ik denk niet dat een vriendin daar heel geschikt voor is.
Ik kan een hele lekkere bacon/zalm sandwich makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou voor mij ook een sandwich maken
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan een hele lekkere bacon/zalm sandwich maken
A) ik heb geen teeveequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor je zit samen het nieuws te kijken en er is een item over iets wat jou boeit.
Je zegt er iets over en dan verwacht je van je partner....
A) dat ze dr smoel houdt
B) dat ze mee kan praten over het onderwerp
C) dat ze verstand genoeg heeft om niet op de bank te gaan zitten schijten
Ik zal die een keer voor je makenquote:
Lastig dingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
A) ik heb geen teevee
B) als ik deze zou hebben, zou ik geen nieuws kijken
C) op het nieuws is eigenlijk zelden spul dat mij boeit (gerelateerd aan punt B) en zal ik derhalve niet vaak wat over zeggen.
Deze practische bezwaren aan de kant geschoven, zowel a, b en c vind ik wel okay. Ik ben gewoon niet zo kritisch daarin.
Mijn tv gaat eigenlijk alleen maar aan als ik bezoek heb, voor de rest staat ie stof te happenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
A) ik heb geen teevee
B) als ik deze zou hebben, zou ik geen nieuws kijken
C) op het nieuws is eigenlijk zelden spul dat mij boeit (gerelateerd aan punt B) en zal ik derhalve niet vaak wat over zeggen.
Deze practische bezwaren aan de kant geschoven, zowel a, b en c vind ik wel okay. Ik ben gewoon niet zo kritisch daarin.
Je maakt het jezelf ook wel moeilijk he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Belangrijker vind ik dat ze niet enorm instabiel/explosief is.
Dat is liefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal die een keer voor je maken
Maar het probleem is dat ik zo vaak iets heb wat ik zou willen delen maar wat niemand ook maar een drol interesseert.quote:
Zoals wat dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ik zo vaak iets heb wat ik zou willen delen maar wat niemand ook maar een drol interesseert.
Harde leven.
Ja, maar van die licht ontvlambare types heb ik gewoon niets mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook wel moeilijk he?
Begrijpelijk. Ik wil graag iemand die heerlijk rustig kan zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar van die licht ontvlambare types heb ik gewoon niets mee.
Bijvoorbeeld dat als je een krantenpagina openslaat dat er dan sommige teksten volledig uitgevuld zijn en sommigen zijn links uitgelijnd. Daar kan ik me dan over verbazen en daar wil ik dan wat meer over weten, maar de meeste mensen zijn na het woord "krant" al afgehaakt.quote:
Eigenlijk gewoon een lijk, maar dan levend.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik wil graag iemand die heerlijk rustig kan zijn.
Klopt. Geen domme opmerkingen. Geen "nee ik wil niet". Geen gemekker over het schoonmaken of het eten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon een lijk, maar dan levend.
Naja, kan me voorstellen dat de meeste mensen dit gewoon niet zo belangrijk/boeiend vinden...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat als je een krantenpagina openslaat dat er dan sommige teksten volledig uitgevuld zijn en sommigen zijn links uitgelijnd. Daar kan ik me dan over verbazen en daar wil ik dan wat meer over weten, maar de meeste mensen zijn na het woord "krant" al afgehaakt.
Of de afwas!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Geen domme opmerkingen. Geen "nee ik wil niet". Geen gemekker over het schoonmaken of het eten.
Dat zijn pas de echte levensvragenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat als je een krantenpagina openslaat dat er dan sommige teksten volledig uitgevuld zijn en sommigen zijn links uitgelijnd. Daar kan ik me dan over verbazen en daar wil ik dan wat meer over weten, maar de meeste mensen zijn na het woord "krant" al afgehaakt.
Zo heb ik elke dag wel iets dat mij opvalt of waar ik graag mijn visie/ergernis over deel maar wat niemand interesseert.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, kan me voorstellen dat de meeste mensen dit gewoon niet zo belangrijk/boeiend vinden...
Precies, eenmaal dat je het gezien hebt blijft het je ook maar opvallen en verbazen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn pas de echte levensvragen
Bijvoorbeeld.quote:
Geen "auw dat is het verkeerde gat, LUL!"quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Geen domme opmerkingen. Geen "nee ik wil niet". Geen gemekker over het schoonmaken of het eten.
Je kunt natuurlijk ook kijken waar die ergernis vandaan komt en daar wat aan doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo heb ik elke dag wel iets dat mij opvalt of waar ik graag mijn visie/ergernis over deel maar wat niemand interesseert.
Zo is denk ik ook bloggen begonnen.
Ventileer je wel goed ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Wat me er aan herinnert dat ik 2 uur geleden de douche in de bleek heb gezet en niet heb uitgespoeld.
Nee!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook kijken waar die ergernis vandaan komt en daar wat aan doen
Heb ik ook gedaan, ben ondertussen een heel ander mens geworden
Dat is zo'n dooddoener in een relatie hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen "auw dat is het verkeerde gat, LUL!"
Eng herkenbaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, eenmaal dat je het gezien hebt blijft het je ook maar opvallen en verbazen.
Ghehequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener in een relatie he
Een dag niet geërgerd is een dag niet geleefd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook kijken waar die ergernis vandaan komt en daar wat aan doen
Heb ik ook gedaan, ben ondertussen een heel ander mens geworden
Je hebt alleen maar jezelf ermee als je je ergens aan ergert. De keus is aan jou:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Gewoon vooral je eigen afvragen waarom er een redacteur is die zich niet ergert aan die slordige uitlijning zijn krant
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hem in een gat stop denk ik dan.
Ik had ook vreemd kunnen gaan.
Niet echt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een dag niet geërgerd is een dag niet geleefd.
HIER KIJK, JIJ BENT ER DUS ÓÓK ZO EEN!!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zo als iemand 'slordig' zijn krant in elkaar zet
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar jezelf ermee als je je ergens aan ergert. De keus is aan jou:
Wat heeft meer succes?e directeur van alle kranten ervan overtuigen voortaan correct uit te lijnen?
*Of je eigen ergernis aanpakken.
Dan is het het makkelijkst om voor optie 2 te gaan, lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk.
Mij boeit het niet zo als iemand 'slordig' zijn krant in elkaar zet
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HIER KIJK, JIJ BENT ER DUS ÓÓK ZO EEN!!!!
Volgende keer gewoon direct mij bellen!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HIER KIJK, JIJ BENT ER DUS ÓÓK ZO EEN!!!!
Smoesjes!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet weten dat ik autistisch ben, staat gewoon onder m'n ui
Jij bekijkt het in termen van succes, maar het eerste straalt ambitie uit, durven dromen, durven anders te denken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar jezelf ermee als je je ergens aan ergert. De keus is aan jou:
Wat heeft meer succes?
* De directeur van alle kranten ervan overtuigen voortaan correct uit te lijnen?
* Of je eigen ergernis aanpakken.
Alsof ik het verschil niet zie of voel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen "auw dat is het verkeerde gat, LUL!"
Het tocht er als een malle.quote:
Als je niet eens in haar billetjes mag, is dat een goede reden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik hem in een gat stop denk ik dan.
Ik had ook vreemd kunnen gaan.
De rest van deze zaterdagavond ga ik jou negerenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Staat er echt onder...kijk maar
Diarree bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je niet eens in haar billetjes mag, is dat een goede reden.
Preciesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik het verschil niet zie of voel.
Is me een keer gebeurd, toen ik 18 was ofzo.
[..]
Het tocht er als een malle.
[..]
Als je niet eens in haar billetjes mag, is dat een goede reden.
Je kunt de wereld niet veranderen, das nogal onrealistisch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bekijkt het in termen van succes, maar het eerste straalt ambitie uit, durven dromen, durven anders te denken.
Het andere is lui, de makkelijke weg, passieloos.
Waarom zou ik mezelf veranderen als ik ook de wereld kan veranderen?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest van deze zaterdagavond ga ik jou negeren
Nou ja zegquote:
Hey het gaat nu niet over mij hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
En wat als de vrouw jou ook anaal wil nemen met een strap-on?
Bij dezen welquote:
Niets mis met een beetje onrealisme. Als ik me nergens meer aan erger dan voel ik me afgestompt en leeg. Ik heb gewoon een beetje negatieve energie nodig.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt de wereld niet veranderen, das nogal onrealistisch.
Of je moet echt alles mee hebben, maar das zelden het geval.
Is een beetje filosofisch
He bah!quote:
Jij begrijpt het.quote:
Je moet seksueel gezien bij elkaar passen. Ik ben vrij experimenteel aangelegd en wil graag regelmatig afwisselen met dingen.quote:
Je trolt, niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje onrealisme. Als ik me nergens meer aan erger dan voel ik me afgestompt en leeg. Ik heb gewoon een beetje negatieve energie nodig.
En als hij dat ook wiltquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
Maar vooruit, even een serieus antwoord dan.
Nee, een vrouw moet niet aan anaal doen.
Alleen als ze dat zelf wil, en dan met beleid.
Experimenteren isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah!
[..]
Jij begrijpt het.
[..]
Je moet seksueel gezien bij elkaar passen. Ik ben vrij experimenteel aangelegd en wil graag regelmatig afwisselen met dingen.
Als de vrouw dat niet wil, is dat wel een minpunt.
niks moet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Experimenteren is![]()
Dat wil niet zeggen dat anaal dan ook echt moet!
Nee, alleen de man moet erachter staan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
niks moet.
Dat is denk ik wel het keyword.
Je moet er allebei achter staan.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, alleen de man moet erachter staan.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
niks moet.
Dat is denk ik wel het keyword.
Je moet er allebei achter staan.
Ik snap alleen niet dat men zegt dat ze het niet willen, zonder het ooit geprobeerd te hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Experimenteren is![]()
Dat wil niet zeggen dat anaal dan ook echt moet!
Helaas, zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, alleen de man moet erachter staan.
Waarom niet? Energie is energie toch. Ik ben niet zo'n creatieveling. Daar kan ik het niet uit putten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom heeft een iemand negatieve energie nodig dan?
En hoe weet jij of iemand het geprobeerd heeft of niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat men zegt dat ze het niet willen, zonder het ooit geprobeerd te hebben.
Ik vind eigenlijk ook wel dat je het op zijn minst kunt proberen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat men zegt dat ze het niet willen, zonder het ooit geprobeerd te hebben.
Negatieve energie nodig hebben is slecht voor je omgeving. Dat hoef ik jou vast niet uit te leggenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom niet? Energie is energie toch. Ik ben niet zo'n creatieveling. Daar kan ik het niet uit putten.
Waarom, ik haal het toch bij anderen weg.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Negatieve energie nodig hebben is slecht voor je omgeving. Dat hoef ik jou vast niet uit te leggen
Sommige dingen heb ik niet zo'n behoefde aan om te proberen...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk ook wel dat je het op zijn minst kunt proberen.
Omdat ik het dan vraag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe weet jij of iemand het geprobeerd heeft of niet?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je omgeving WT, je omgeving.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom, ik haal het toch bij anderen weg.
preuts hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommige dingen heb ik niet zo'n behoefde aan om te proberen...
Dan is het goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik het dan vraag.
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind die hele "proberen is weten" filosofie helemaal niets. Zoveel dingen die ik gewoon niet wil doen, ook niet eens proberen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar misschien vind je het wel heerlijk om onder gescheten te worden, en dat zul je dan nooit weten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die hele "proberen is weten" filosofie helemaal niets. Zoveel dingen die ik gewoon niet wil doen, ook niet eens proberen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind die hele "proberen is weten" filosofie helemaal niets. Zoveel dingen die ik gewoon niet wil doen, ook niet eens proberen.
Misschien vind ik het wel heel lekker om een mes in mijn oogkas te zetten, maar ook daar zal ik nooit achterkomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar misschien vind je het wel heerlijk om onder gescheten te worden, en dat zul je dan nooit weten.
Zeg nooit nooitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel heel lekker om een mes in mijn oogkas te zetten, maar ook daar zal ik nooit achterkomen.
Maar vind je dat ik het gedaan moet hebben, zodat ik er een oordeel over kan vellen of is dat hier niet strikt noodzakelijk?quote:
Er zijn mensen die op dikkerts vallen, mensen die op skeletten vallen, mensen die op traps vallen, mensen die op paarden vallen, mensen die op amputaties geilen. Niks verbaast me meer.quote:
In deze is het denk ik niet noodzakelijk, aangezien je weinig verhalen tegen zal komen van mensen die het fijn zullen vinden. De kans dat jij dat dan wel zal vinden is te verwaarlozen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar vind je dat ik het gedaan moet hebben, zodat ik er een oordeel over kan vellen of is dat hier niet strikt noodzakelijk?
Ik ben weleens van een paard gevallen, telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die op dikkerts vallen, mensen die op skeletten vallen, mensen die op traps vallen, mensen die op paarden vallen, mensen die op amputaties geilen. Niks verbaast me meer.
Volgens mij zijn er maar weinig ervaringen in het algemeen in deze.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In deze is het denk ik niet noodzakelijk, aangezien je weinig verhalen tegen zal komen van mensen die het fijn zullen vinden. De kans dat jij dat dan wel zal vinden is te verwaarlozen.
Tsja...blijft een vreemd wereldje daarzoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn mensen die op dikkerts vallen, mensen die op skeletten vallen, mensen die op traps vallen, mensen die op paarden vallen, mensen die op amputaties geilen. Niks verbaast me meer.
Voor jou, altijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben weleens van een paard gevallen, telt dat ook?
Hoewel ik gister wel eens verbaasd was. C_M liet muziek horen die zij graag luisterde. Wat een graftakkezooi was dat.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...blijft een vreemd wereldje daarzo
Comics bedoel je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jou, altijd.
Heb je trouwens nog andere aanraders behalve Buffy?
[..]
Hoewel ik gister wel eens verbaasd was. C_M liet muziek horen die zij graag luisterde. Wat een graftakkezooi was dat.
Muziek is iets wat per persoon weer heel verschillend is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoewel ik gister wel eens verbaasd was. C_M liet muziek horen die zij graag luisterde. Wat een graftakkezooi was dat.
Ik deed ff een spelletjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Royco1 het volgende:
Huppel is trouwens wel opeens verdacht stil.
Comics, ja. Buffy staat nog op het lijstje. Maar heb momenteel niet het geld om het te kopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Comics bedoel je?
Lees ik verder eigenlijk marvel.
En transformers.
Geen idee. Ze wou me negeren...misschien is dit wel onderdeel daarvanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:16 schreef Royco1 het volgende:
Huppel is trouwens wel opeens verdacht stil.
Surequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik deed ff een spelletje![]()
En had een discussie met mn zoon
Natuurlijk. Maar dit klonk meer als iemand die aan het zagen was ofzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Muziek is iets wat per persoon weer heel verschillend is.
Wil je zn nummer om het aan hem te vragen?quote:
Wie had er gewonnen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zn nummer om het aan hem te vragen?
Tsja, de muziek die je leuk vindt is afhankelijk natuurlijk van je smaak, van je stemming en of de muziek iets specifieks bij je oproept. Wellicht dat C_M's muziek iets bij haar oproept of misschien wordt ze er rustig van?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dit klonk meer als iemand die aan het zagen was ofzo.
Het had werkelijk waar niks met muziek te maken
Zodat hij onder dwang het kan bevestigen zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je zn nummer om het aan hem te vragen?
Ikquote:
Mijn zoon en iets onder dwang doenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodat hij onder dwang het kan bevestigen zeker
Transformers is ook al zoveel en zo onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Comics bedoel je?
Lees ik verder eigenlijk marvel.
En transformers.
Ze had ook Frank Zappa en Captain Jack.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, de muziek die je leuk vindt is afhankelijk natuurlijk van je smaak, van je stemming en of de muziek iets specifieks bij je oproept. Wellicht dat C_M's muziek iets bij haar oproept of misschien wordt ze er rustig van?
Zou je haar eigenlijk gewoon moeten vragen
Kan jeugdsentiment zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Transformers is ook al zoveel en zo onoverzichtelijk.
[..]
Ze had ook Frank Zappa en Captain Jack.
Kijk zequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Ja, ik ga Grimm kijken.
Fijne avond allen
SPOILER: lange post is langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt het wéér donker bij het opstaan.
Geen zonlicht in mn gezicht bij het wakker wordenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt het wéér donker bij het opstaan.
Mee eenschquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef fietsie het volgende:
Zullen ze die zomertijd niet opschuiven naar een datum waarop het niet meer vriest ?
Dan wordt het echt nooit zomerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef fietsie het volgende:
Zullen ze die zomertijd niet opschuiven naar een datum waarop het niet meer vriest ?
Dat is eerderquote:
Absoluut!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef Samzz het volgende:
De 31e echt ja maar nu gevierd voor familiequote:Op zondag 24 maart 2013 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Jarig ja?
Ow wacht volgende week zie ik
Naar een optreden geweest met een paar Fokkersquote:Op zondag 24 maart 2013 00:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
met oorpijn?
Wat heb je gedaan?
Ennuh.... ben je nog met je kite op pad geweest... t waait goed
Ze borstelen toch niet meer?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:51 schreef Samzz het volgende:
M'n borstelwenkbrauwen en ik zijn weer thuis.
Gezelligquote:Op zondag 24 maart 2013 00:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De 31e echt ja maar nu gevierd voor familie
Ze borstelen nooit, zo ver laat ik het niet komenquote:
En hoe was het concert???quote:Op zondag 24 maart 2013 00:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Naar een optreden geweest met een paar Fokkers![]()
Nee vandaag niet, lag laat in m'n nest, kwam er slecht uit, had geen zin, en het was een beetje natte sneeuw. En ik had geen toezeggingen van anderen die gingen en met dit weer moet je zeker niet in je eentje.
Maar morgen ga ik waarschijnlijk wel hoorWel fokking koude wind merkte ik vandaag pfff
Hoe was jouw dag?
Dus de TT klopt niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze borstelen nooit, zo ver laat ik het niet komen.
Hai lekkere billetjesquote:Op zondag 24 maart 2013 00:55 schreef zeefje het volgende:
Inslapers Ik heb ze nodig
Tevens Goedenacht
Verre van. Zelfs met wildgroei heb ik nog niet iets dat lijkt op borstelwenkbrauwenquote:
Ja was wel tofquote:Op zondag 24 maart 2013 00:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En hoe was het concert???
Ja, de wind was idd frieking koud en hardman ik werd bijna van de weg geblazen
Mijn dag was tof ...lammetjes en konijntjes geaaid, mooi landschap bekeken, 2 films gekeken en nu ben ik thuis.....
Borstelt het ergens anders wel eens? Dan kan ik een andere TT maken de volgende keerquote:Op zondag 24 maart 2013 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verre van. Zelfs met wildgroei heb ik nog niet iets dat lijkt op borstelwenkbrauwen.
Nee, het borstelt nooit ergens, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 24 maart 2013 00:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Borstelt het ergens anders wel eens? Dan kan ik een andere TT maken de volgende keer
Aahwquote:Op zondag 24 maart 2013 01:00 schreef zeefje het volgende:
Bij ons zijn vandaag kuikentjes overleden. Door de kou
Dames die bijhouden, yumquote:Op zondag 24 maart 2013 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het borstelt nooit ergens, daar zorg ik wel voor.
Waar ben je geweest? 't paard in Den Haag?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef Faxie het volgende:
Ja was wel tofIk en Muha vielen wat uit de toon tussen al die metalheads, maar niemand geeft een fuck daar, en ik ook niet
![]()
Ja, zo zou je het kunnen noemenquote:KonijntjesOp een boerderij geweest?
waar ik ben geweest, waren geen kippenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:00 schreef zeefje het volgende:
Bij ons zijn vandaag kuikentjes overleden. Door de kou
Niet eens, meer omdat ik veel beharing ranzig vind.quote:
Baroeg in Rotterdamquote:Op zondag 24 maart 2013 01:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? 't paard in Den Haag?
Nee, überhaupt niet .... ik vermaakte me in ieder geval ook altijd goed bij de Atak.... gemixt publiek... zelfs met een soort van metal avondje
[..]
Ja, zo zou je het kunnen noemen
Ik heb een kale klatsquote:Op zondag 24 maart 2013 01:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eens, meer omdat ik veel beharing ranzig vind.
Zoetzachte pretdroompjesquote:Op zondag 24 maart 2013 01:07 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga nog wat Grimm kijken en dan slapen. Toedeloooee!
Daar ben ik het met je eensquote:Op zondag 24 maart 2013 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een kale klats![]()
![]()
Ik heb nog geen behaarde gehad, maar 't lijkt me niet zo fijn likken met al die haren tussen je tanden en op je tong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |