SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook zo maar eens wegquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef Faxie het volgende:
Maarja, tijd om te vertrekkenFijne avond mensjes
Behalve voor sexy mannen die trek je uit elkaar namelijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef Samzz het volgende:
Zelfs met borstelwenkbrauwen ben ik lief.
En lijm ze daarna weer aan elkaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Behalve voor sexy mannen die trek je uit elkaar namelijk
quote:
Ik heb een gaatje in mn tietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:57 schreef Samzz het volgende:
Aha, ik heb weer battle wounds... Altijd leuk, werken met katten.
Ik heb vanmorgen een hele tijd met Miranda geknuffeld, ik was aan het kroelen, zij was aan het trappelen en m'n trui aan het likken.
Precies!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef Samzz het volgende:
Zelfs met borstelwenkbrauwen ben ik lief.
KNUFFELLLLLL!!!!quote:
nu voel ik me dubbel genaaid!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:15 schreef fietsie het volgende:
Doen alsof je een leven hebt is ook een sport hoor
ik zit aan de cuba libre in mijn zwembroek terwijl de verwarming op 25 graden staatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iedereen is al gewend aan de kou denk ik?
Dit schreeuwt om pics!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit aan de cuba libre in mijn zwembroek terwijl de verwarming op 25 graden staat
Niks, ik wilde jou even knuffelen!quote:
Snap ik, maar neequote:
Dan kom ik die foto wel een keer zelf makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ik, maar neeMijn speedo is niet geschikt om op het internet te plempen
snap ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kom ik die foto wel een keer zelf maken
Opblaaspalmboom naast je hangmat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ik![]()
maar dan zet ik nu ff nog een zomers plaatje op
nee nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opblaaspalmboom naast je hangmat?
vla met schuddebuikjes zeker?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:43 schreef fietsie het volgende:
*grinnik* eten hoefde mevrouw niet, maar het pak vla wordt op alle mogelijke manier verder leeggepurkt
Nee sjokola-vanille vla. Van die 2-kleurendingesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vla met schuddebuikjes zeker?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee sjokola-vanille vla. Van die 2-kleurendinges
Ga even halen en breng meteen wat hierheenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh noes![]()
nu heb ik ook zin in ijs![]()
Jawel toch, heb je je peukstoker al geretreived?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks, ik wilde jou even knuffelen!
Mag toch wel?
Dan moet ik me eerst aankleden, en dan zijn de winkels al dichtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga even halen en breng meteen wat hierheen
Que?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel toch, heb je je peukstoker al geretreived?
Aansteker.quote:
Is daar een livestream van?quote:Ga je straks ook meedoen met Weet ik Veel?
Oh die, nee nog nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aansteker.
[..]
Is daar een livestream van?
App kan ik gewoon installeren, want Windows 8quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die, nee nog niet![]()
Uhm geen idee, gok van niet. Komt om half 9 op RTL4
Ja maar om te spelen moet je echt wel tegelijk kijken!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
App kan ik gewoon installeren, want Windows 8Dus kan 'm hier gewoon spelen.
Kutzakkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar om te spelen moet je echt wel tegelijk kijken!!
Sorryquote:
Gaat me helaas niet meer lukken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry
Kan je binnen een half uur hier zijn?![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaat me helaas niet meer lukken.
Dan maar Counterstriken.
Ehm.... zelfs de smilie heeft ze...quote:
Is het weer gezellig zonder mij?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
iPhone c_a met camera
Stomme telefoon van vin zonder camera
ik lig in bad en vin is aan het zuipen met voetbalteam.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het weer gezellig zonder mij?
Jij had toch een camera op je iPhone, dus kom maar op!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig in bad en vin is aan het zuipen met voetbalteam.
Dus ik zeg pics van kontjes
Geen camera?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
iPhone c_a met camera
Stomme telefoon van vin zonder camera
Na ronde 1 heb ik 16 punten! (8 van de 10 vragen goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het weer gezellig zonder mij?
blijkbaar, hij stuurt geen foto van lekker kontjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen camera?![]()
Vanmiddag heeft hij me nog een foto geappt
Wat een sukkel!!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar, hij stuurt geen foto van lekker kontje
Busted!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen camera?![]()
Vanmiddag heeft hij me nog een foto geappt
Hij wil gewoon geen kontjes delen met c_a!!quote:
Egoïst, FOK!ers before bro's toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
blijkbaar, hij stuurt geen foto van lekker kontje
Ik geloof er niks van hoorquote:
Na nog even 31 euro belasting/douane af te hebben moeten tikken heb ik 'm binnen hoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:54 schreef Evie het volgende:
Gmrbl anders ga je naar de supermarkt en vergeet je even dat die eerder sluit in het weekend
maar zijn kont heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil gewoon geen kontjes delen met c_a!!
Hihi
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Na nog even 31 euro belasting/douane af te hebben moeten tikken heb ik 'm binnen hoor!
Welke kont?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar zijn kont heb ik al gezien.
We hebben het over de rest van het team
Mijn kickass moordtool! Heb 'm al een plekje aan mijn broek gegeven, maar daar is hij best zichtbaar en ergens heb ik het idee dat het standaard rondlopen met 3 messen niet meer geheel legaal is.quote:
Jemig!quote:Oooo ik kan geen belasting uwv centen of wat dan ook meer zien na vandaag.. Ben verdorie vanaf 12 uur tot een half uur geleden bezig geweest met de bewindvoering van mn broertjeno fun!
Hoe noem je de aanhang van Feyenoord?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uit protest "ik weet het niet" invullen?
Die had je toch wel goed he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe noem je de aanhang van Feyenoord?
1) f-side
2) superboeren
3) het legioen
Ik welquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel![]()
1 van de deelnemers zei F-side
Wat is daar voor iets?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen naar de RAI, ik heb er zin in
De kamasutraquote:
Kom ik net vandaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen naar de RAI, ik heb er zin in
Dat wist ikquote:
Mooi, hopen dat dat morgen ook zo isquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was niet echt een grote drukte bij de andere hal moet ik zeggen.
Jawelquote:
Kun je overal zo doorlopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, hopen dat dat morgen ook zo is
Is het normaal ook, deze is extra omdat de autorai niet doorgingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:27 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat het altijd in Utrecht was.
Nou ja, ik ga aan de wijn![]()
.
Ghehequote:
Dat is niet bestquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik had 68 punten dus een 6,8
Het is een voldoendequote:
Die vraag had ik goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog, wat bijles in 50 tinten kan geen kwaad dan.
Praktijk dan hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die vraag had ik goed![]()
De Feyenoord vraag had ik ook goed![]()
Bijles in 50 tinten is altijd goed
Nu nog een leraar vindenquote:
Stiekem nog best wel hoorquote:
Uhm ik ben niet echt aan het zoeken hequote:
Ja dat weet ik toch nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik ben niet echt aan het zoeken he
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Roy.
Ging gister toch niet echt goed met dat downloaden. Kreeg allemaal crap progjes erbij die niet weg wilden.
Niet haten op Brittquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt het enige goede uit Purmerend is Rival!!
Britt is echt te erg
Ik kreeg geen dingen om uit te vinken. Daarom was ik zo verbaasd dat je dat zei.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik heb hem ook gedownload en ik heb nergens last van gehad.
Je moet alleen wel even alle reclame uitvinken zeg maar.
Ik vind Britt geweldig!!quote:
Ik wil er ook zo eentje, die onbevangenheidquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Britt geweldig!!
Vooral het feit dat ze achteraan stond toen verstand en intelligentie werden uitgedeeld
Jij bent zelf best slim.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil er ook zo eentje, die onbevangenheid
En met dat accent, ja?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil er ook zo eentje, die onbevangenheid
Ik gebruik chrome en ik heb nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg geen dingen om uit te vinken. Daarom was ik zo verbaasd dat je dat zei.
Hij ging dowloaden en ineens stonden er 3 programma's op mijn pctje. Een ervan was zo'n fake anti-virus ding.
Best slim?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zelf best slim.
Zou je kunnen leven met iemand die nog net weet hoe ze dr reet moet afvegen?
Tuurlijk, ik wil niet zo'n vervelende betweter naast me hebben hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent zelf best slim.
Zou je kunnen leven met iemand die nog net weet hoe ze dr reet moet afvegen?
Ja, daar dweep ik wel mee.quote:
Vreemd. Ik heb hem in veilige modus op moeten starten, alles verwijderd etc.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gebruik chrome en ik heb nergens last van gehad.
Heb alleen uitgevinkt dat ie niet met die downloadaccelerator moest downloaden.
Ik bespeur enige jaloezie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Best slim?
We hebben het over WT he, die is ontzettend slim.
Maar een gesprek op niveau toch wel?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik wil niet zo'n vervelende betweter naast me hebben hoor.
[..]
Ja, daar dweep ik wel mee.
Daar heb je toch geen vriendin voor?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar een gesprek op niveau toch wel?
Jawelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen vriendin voor?
broodjes?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Een scharrel heb je voor de seks.
Een vriendin voor de seks, de broodjes, het avondeten en de gesprekken op niveau (en het ruziemaken over haar verschrikkelijke moeder natuurlijk)
Ik zou zo 1-2-3 niet weten wat voor gesprek "op niveau" ik zou moeten voeren, maar het klinkt al behoorlijk saai. Gesprekken op vmbo-niveau zijn doorgaans vele malen amusanter.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel![]()
Een scharrel heb je voor de seks.
Een vriendin voor de seks, de broodjes, het avondeten en de gesprekken op niveau (en het ruziemaken over haar verschrikkelijke moeder natuurlijk)
Dan moet je gewoon een onderdanige ja-knikker zoeken die het prima vindt dat jij alles bepaaldquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou zo 1-2-3 niet weten wat voor gesprek "op niveau" ik zou moeten voeren, maar het klinkt al behoorlijk saai. Gesprekken op vmbo-niveau zijn doorgaans vele malen amusanter.
Elke vrouw behalve Hups bedoel je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen vriendin voor te hebben?
Dat is gewoon de taak van elke vrouw
Mnee, dat is dan weer iets heel anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een onderdanige ja-knikker zoeken die het prima vindt dat jij alles bepaald
Jij zou voor mij ook een sandwich makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elke vrouw behalve Hups bedoel je?
Stel je voor je zit samen het nieuws te kijken en er is een item over iets wat jou boeit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mnee, dat is dan weer iets heel anders.
Kijk, de dingen "op niveau" die mij bezig houden kan je gewoon beter bespreken met collega's of maten, ik denk niet dat een vriendin daar heel geschikt voor is.
Ik kan een hele lekkere bacon/zalm sandwich makenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou voor mij ook een sandwich maken
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan een hele lekkere bacon/zalm sandwich maken
A) ik heb geen teeveequote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor je zit samen het nieuws te kijken en er is een item over iets wat jou boeit.
Je zegt er iets over en dan verwacht je van je partner....
A) dat ze dr smoel houdt
B) dat ze mee kan praten over het onderwerp
C) dat ze verstand genoeg heeft om niet op de bank te gaan zitten schijten
Ik zal die een keer voor je makenquote:
Lastig dingquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
A) ik heb geen teevee
B) als ik deze zou hebben, zou ik geen nieuws kijken
C) op het nieuws is eigenlijk zelden spul dat mij boeit (gerelateerd aan punt B) en zal ik derhalve niet vaak wat over zeggen.
Deze practische bezwaren aan de kant geschoven, zowel a, b en c vind ik wel okay. Ik ben gewoon niet zo kritisch daarin.
Mijn tv gaat eigenlijk alleen maar aan als ik bezoek heb, voor de rest staat ie stof te happenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
A) ik heb geen teevee
B) als ik deze zou hebben, zou ik geen nieuws kijken
C) op het nieuws is eigenlijk zelden spul dat mij boeit (gerelateerd aan punt B) en zal ik derhalve niet vaak wat over zeggen.
Deze practische bezwaren aan de kant geschoven, zowel a, b en c vind ik wel okay. Ik ben gewoon niet zo kritisch daarin.
Je maakt het jezelf ook wel moeilijk he?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Belangrijker vind ik dat ze niet enorm instabiel/explosief is.
Dat is liefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal die een keer voor je maken
Maar het probleem is dat ik zo vaak iets heb wat ik zou willen delen maar wat niemand ook maar een drol interesseert.quote:
Zoals wat dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat ik zo vaak iets heb wat ik zou willen delen maar wat niemand ook maar een drol interesseert.
Harde leven.
Ja, maar van die licht ontvlambare types heb ik gewoon niets mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook wel moeilijk he?
Begrijpelijk. Ik wil graag iemand die heerlijk rustig kan zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar van die licht ontvlambare types heb ik gewoon niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |