quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
nee dat is kut... godverdomme.quote:
laat me raden, jij werkt binnen woont dichtbij school, gaat of met het OV of je hebt een autoquote:
Ik heb het in de gaten. Hij verricht ook andere diensten voor je dan huishoudelijke taken?quote:
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
Ik ga als ik met mn VWO klaar ben eerst een jaar o-père zijn in Frankrijk, want ik wil Frans studeren hihi
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
Ik ga als ik met mn VWO klaar ben eerst een jaar o-père zijn in Frankrijk, want ik wil Frans studeren hihi
Wacht maarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het gaat toch goed met meik zeg drie maanden zo voorbij
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
laat me raden, jij werkt binnen woont dichtbij school, gaat of met het OV of je hebt een auto
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten. Hij verricht ook andere diensten voor je dan huishoudelijke taken?
snap j'm.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:09 schreef JRRY het volgende:
En je hoer heet Johnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee![]()
Viezerik, en zowel dan zou hij daar niet voor betaald worden
daar heb ik mijn prostituee voor
ik moet met de fiets, woon overal pleuris ver vandaan en moet dus constant op de fiets door de grafkouquote:
Woohooquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik moet met de fiets, woon overal pleuris ver vandaan en moet dus constant op de fiets door de grafkou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |