Paar euro.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Neraice het volgende:
Hoeveel verdienen jullie hier nou eigenlijk mee?
Is de moeite toch niet waar dan?quote:
Ah, dat verandert de zaak alweer. Kost het veel tijd/moeite?quote:
Mij niet. Ik mine zelf niet overigens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ah, dat verandert de zaak alweer. Kost het veel tijd/moeite?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:46 schreef piepeloi55 het volgende:
Elk dipje zijn de grote jongens en gevestigde belangen die proberen deze kracht te onderdrukken. De JP Morgan's, maar de markt is toch sterker. Het beste kun je trouwens fysieke bitcoins hebben 'papier' kunnen ze immers manipuleren, zijn die er al?
Unstoppable. High into the sky!
Ik zag in een blog laatst bitcoin muntjes voorbijkomen, mijn vraag was of die echt bestaan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:07 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]Jij snapt nog niet helemaal wat Bitcoin is.
Dat is gewoon een papiertje of een muntje met een Bitcoin address erop gekalkt. Is dus afhankelijk van het virtuele netwerk. Het probleem ermee volgens mij is dat je nooit zeker weet of er nog steeds iets op staat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik zag in een blog laatst bitcoin muntjes voorbijkomen, mijn vraag was of die echt bestaan?
Je kan volgens mij beter de komende prijsstijging incalculeren. Vraag er 0,001 Bitcoin bijvoorbeeld. Koop je over een paar jaar toch een huis voor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nog steeds geen Nederlandse marktplaats voor bitcoins gevonden.
15 ma/di/wo/do bioscoopbonnen voor 1btc. Bieden mag ook
https://bitonic.nl kun je ze gewoon kopen en verkopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nog steeds geen Nederlandse marktplaats voor bitcoins gevonden.
Ja maar spullen verkopen voor bitcoins is niet te doen in Nederlandquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:19 schreef Bart het volgende:
[..]
https://bitonic.nl kun je ze gewoon kopen en verkopen
Oh zo! Nou ja, zie ik het nut ook niet zo van in eigenlijk, spullen kopen doe ik wel met euro'squote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar spullen verkopen voor bitcoins is niet te doen in Nederland![]()
Op Bitmit kijkt geen hond
$88.70 nu.quote:
Het zou bijdragen aan de waarde, hoe meer er gekocht/verkocht kan worden in bitcoins hoe meer vraag toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh zo! Nou ja, zie ik het nut ook niet zo van in eigenlijk, spullen kopen doe ik wel met euro's.
Ik denk niet dat mensen bitcoins gaan kopen om er spul mee te kopen die ze ook met euro's kunnen betalen.. Het is meer iets voor mensen die al bitcoins hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het zou bijdragen aan de waarde, hoe meer er gekocht/verkocht kan worden in bitcoins hoe meer vraag toch?
Zouden de speculatoren (speculaasjes) gaan afhaken als het over 10 jaar nog steeds omhoog gaat? Als er geen dip komt valt er weinig te day traden... Ik zou me zo voor kunnen stellen dat de speculatoren eruit worden gefilterd, je verkoopt: prijs blijft stijgen> opnieuw proberen, je koopt, verkoopt, prijs blijft stijgen. Als dat vaak genoeg gebeurt houd je geen cent over.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef SeLang het volgende:
Begrijp dat nou: Bitcoins zijn om mee te speculeren, niet om mee te betalen!
Net zoals die lege wolkenkrabbers in China. Die zijn niet om in te wonen maar om door te verkopen voor meer.
quote:
Ach, zoals bij alle currencies bestaat er toch niet één universele koers. De koers op elke exchange is iets verschillend dus we hoeven niet al te precies te zijn.quote:Is er ergens 1 die real-time is?
In euro's is het 821,034,585 en volgens de huidige koers van de euro ($1.278) is dat $ 1.049.282.300.quote:
Ik wel, altijd.quote:we hoeven niet al te precies te zijn.
Het kan gewoon doorstijgen totdat het op papier meer waard is dan het GDP van de hele aarde.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Zouden de speculatoren (speculaasjes) gaan afhaken als het over 10 jaar nog steeds omhoog gaat? Als er geen dip komt valt er weinig te day traden... Ik zou me zo voor kunnen stellen dat de speculatoren eruit worden gefilterd, je verkoopt: prijs blijft stijgen> opnieuw proberen, je koopt, verkoopt, prijs blijft stijgen. Als dat vaak genoeg gebeurt houd je geen cent over.
Dan is altijd met speculeren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Precies, maar voor speculanten is er dan weinig mee te winnen. Je kunt het wel verkopen, heb je miljoenen, maar als de koers daarna verder stijgt.. Ben je toch de verliezer.
Nee, je bent winnaar als je er eerder uit bent dan de rest. Je denkt toch niet serieus dat die $1 miljard marketcap daadwerkelijk te cashen valt? Iedereen die er nog met winst uit kan is winnaar. Uiteindelijk blijft een grote groep met waardeloze coins zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Precies, maar voor speculanten is er dan weinig mee te winnen. Je kunt het wel verkopen, heb je miljoenen, maar als de koers daarna verder stijgt.. Ben je toch de verliezer.
Ja, hoe triest is dat? Ik zit de bitcoinkoers te F5'en.quote:
Idemquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoe triest is dat? Ik zit de bitcoinkoers te F5'en.
En ik heb niet eens bitcoins.
$964,185,200 USDquote:
Of de coins ineens waardeloos zijn hangt af van de publieke perceptie. 'Wat de gek ervoor geeft'. Waarom zou ineens niemand meer Bitcoins willen? Het zijn geen tulbenbollen of perpetuum mobiles, het is een state of the art, beveiligde, open source, niet bij te drukken currency die met dinosaurier currencies concurreert.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nee, je bent winnaar als je er eerder uit bent dan de rest. Je denkt toch niet serieus dat die $1 miljard marketcap daadwerkelijk te cashen valt? Iedereen die er nog met winst uit kan is winnaar. Uiteindelijk blijft een grote groep met waardeloze coins zitten.
Hij loopt een beetje uit de pas met de koersen lijk het wel...quote:
Ik wil een real-time exacte market cap op de buck nauwkeurig!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:42 schreef SeLang het volgende:
Hij loopt een beetje uit de pas met de koersen lijk het wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |