2-3 uur zeg ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:47 schreef MissionPhailed het volgende:
Godverrrr wanneer is die synchronisatie nou eens voltooid. Heb nog ca. 5000 blokken te gaan maar gaat zo traag als dikke stront
Zou mooi zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net $88.24 nieuwe high.quote:
Paar euro.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Neraice het volgende:
Hoeveel verdienen jullie hier nou eigenlijk mee?
Is de moeite toch niet waar dan?quote:
Ah, dat verandert de zaak alweer. Kost het veel tijd/moeite?quote:
Mij niet. Ik mine zelf niet overigens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ah, dat verandert de zaak alweer. Kost het veel tijd/moeite?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:46 schreef piepeloi55 het volgende:
Elk dipje zijn de grote jongens en gevestigde belangen die proberen deze kracht te onderdrukken. De JP Morgan's, maar de markt is toch sterker. Het beste kun je trouwens fysieke bitcoins hebben 'papier' kunnen ze immers manipuleren, zijn die er al?
Unstoppable. High into the sky!
Ik zag in een blog laatst bitcoin muntjes voorbijkomen, mijn vraag was of die echt bestaan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:07 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]Jij snapt nog niet helemaal wat Bitcoin is.
Dat is gewoon een papiertje of een muntje met een Bitcoin address erop gekalkt. Is dus afhankelijk van het virtuele netwerk. Het probleem ermee volgens mij is dat je nooit zeker weet of er nog steeds iets op staat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef piepeloi55 het volgende:
[..]
Ik zag in een blog laatst bitcoin muntjes voorbijkomen, mijn vraag was of die echt bestaan?
Je kan volgens mij beter de komende prijsstijging incalculeren. Vraag er 0,001 Bitcoin bijvoorbeeld. Koop je over een paar jaar toch een huis voor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nog steeds geen Nederlandse marktplaats voor bitcoins gevonden.
15 ma/di/wo/do bioscoopbonnen voor 1btc. Bieden mag ook
https://bitonic.nl kun je ze gewoon kopen en verkopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
Nog steeds geen Nederlandse marktplaats voor bitcoins gevonden.
Ja maar spullen verkopen voor bitcoins is niet te doen in Nederlandquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:19 schreef Bart het volgende:
[..]
https://bitonic.nl kun je ze gewoon kopen en verkopen
Oh zo! Nou ja, zie ik het nut ook niet zo van in eigenlijk, spullen kopen doe ik wel met euro'squote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar spullen verkopen voor bitcoins is niet te doen in Nederland![]()
Op Bitmit kijkt geen hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |