goed, maar niet zo goedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Bowe is goed.
Yuskov kan nog wel. Fatkulina op een medaille kan ook nog wel.quote:
Maar dat ze alle 3 een medaille pakken is al bijzonder, laat staan dat ze alle 3 nog wereldkampioen worden ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yuskov kan nog wel. Fatkulina op een medaille kan ook nog wel.
Yuskov was een van de vele favorieten; Kuzin en Fatkulina waren outsiders.quote:
Yuskov had ik wel staan in mijn 1500 voorspelling, rest inderdaad..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat ze alle 3 een medaille pakken is al bijzonder, laat staan dat ze alle 3 nog wereldkampioen worden ook
Was een leuke combo geweest.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:58 schreef heywoodu het volgende:
Ja hoor, Fatkulina
Kreeg je 40 keer je inzet voor, net als voor Kuzin
Waarom Kuzin dan niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Yuskov kan nog wel. Fatkulina op een medaille kan ook nog wel.
24.000 keer je inzet als je op alle 3 ingezet zou hebbenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat ze alle 3 een medaille pakken is al bijzonder, laat staan dat ze alle 3 nog wereldkampioen worden ook
Kuzin? Wie?quote:
Hij reed een behoorlijke 1000 meter op het WK sprint en won eens een afstand op de Aziatische Spelen of iets dergelijks. Zegt niet veel, maar dit is toch al het toernooi der verrassingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kuzin? Wie?
Ik wist dat ie rondreed, maar, serieus, heeft ie ooit top 5 op een WB gehaald uberhaupt?
Na rit 3 en rit 5.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |