Jaquote:
Roodquote:Op maandag 22 april 2013 03:07 schreef Anonymousz het volgende:
Is het graffol blauw of rood in madrid dit jaar?
Blauw gravel was ook onbespeelbaar, leek absoluut nergens op.quote:Op maandag 22 april 2013 08:42 schreef Morthill het volgende:
Ongetwijfeld reden voor Nadal en Djoko om te gaan klagen over rood gravel, en dat het maar afgeschaft moet worden, want dergelijke publiciteitsstunts maken het onbespeelbaar
Mijn punt was meer dat het niet lag aan de kleur.quote:Op maandag 22 april 2013 09:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Blauw gravel was ook onbespeelbaar, leek absoluut nergens op.
Ik vond het prima, minder getalenteerde spelers als Djokovic en Nadal konden er niet mee omgaanquote:Op maandag 22 april 2013 09:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Blauw gravel was ook onbespeelbaar, leek absoluut nergens op.
quote:Op maandag 22 april 2013 10:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vond het prima, minder getalenteerde spelers als Djokovic en Nadal konden er niet mee omgaan.
Nooit over geklaagd? Over dat ze het klote gravel vonden of over iets anders?quote:Op maandag 22 april 2013 10:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
IIRC hebben Djokovic en Nadal daar ook nooit over geklaagd...
Daarnaast is er natuurlijk het verband dat je eerst maar moet zorgen voor een goede ondergrond voordat je met kleuren gaat klooien en ik heb ook ergens gelezen (maar heb er verder weinig over gehoord) dat het bleek + kleureffect wel degelijk de structuur van het gravel beïnvloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |