Nee, ik dit weekend weg, zij volgend weekend...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En ze heeft jou uitbesteedt? Vandaar het vreemde bed?
ik moet morgen pas, dus wil er nog even niet aan denkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoor net op de radio dat er gevoetbald mag worden van de KNVB. Brrrr
Oh wacht, het kwartje valt, whiskydinges toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik dit weekend weg, zij volgend weekend...
Precies...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh wacht, het kwartje valt, whiskydinges toch?
tegenwind?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Trein heeft vertraging, what's new...
Ik ben niet zwanger, dus ja, het is koud...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
Kou? Ik zweet me nog steeds de tering 's nachts
Het waait hier wel heel hard!
daar is het ook het perfecte weer voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:31 schreef MaJo het volgende:
voel me niet meer zo beroerd maar nog steeds niet lekker dus ik ga lekker rustig aan doen en bankhangen vandaag
Hmmm koffie is net opquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:49 schreef MadMaster het volgende:
En weer op schema: laatste overstap van Zwolle naar Grun net gehaald.
LB, staat de koffie al klaar?
Deur achter je dicht gedaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ruim anderhalf uur geleden naar de bakker gewandeld en terug en heb het nu nog koud.
Ik heb niet vaak medelijden met ErwinRommel, maar vandaag wel. Het is gewoon een ontzettend vieze koude wind.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:49 schreef Soempie het volgende:
Ik ben ruim anderhalf uur geleden naar de bakker gewandeld en terug en heb het nu nog koud.
quote:
Straks maar warme choco (of iets anders) maken voor hem dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak medelijden met ErwinRommel, maar vandaag wel. Het is gewoon een ontzettend vieze koude wind.
Een dubbele whisky schenken denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]!
Het kattenluikje waait wel steeds open.
[..]
Straks maar warme choco (of iets anders) maken voor hem dan.
Meer dan dubbel zo meteen. Ik gok op een stuk of 25...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een dubbele whisky schenken denk ik
Hmmm...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmm koffie is net opmaar mn vriend wil vast wel een bakje voor je zetten hoor
Ik ga zo naar een vriendin
Have fun! Hopen dat die proeverij beter is dan die vorige...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan dubbel zo meteen. Ik gok op een stuk of 25...
Nu mis ik Groningen..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm...
Ben maar De Beurs ingevlucht.
50/50 boterham of boter aan de voorkant en beleg aan de achterkant?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Soempie het volgende:
Op de automatische piloot boterhammen smeren gaat niet. Nu zit de boter aan de ene en m'n beleg aan de andere kant.![]()
En het sneeuwt hier.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef Soempie het volgende:
Boter aan de voorkant en beleg aan de achterkant.
Als ik al boter gebruik doe ik sowieso maar aan één kant boter. Vriend aan twee kanten, maar die eet margarine.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:31 schreef Soempie het volgende:
Op de automatische piloot boterhammen smeren gaat niet. Nu zit de boter aan de ene en m'n beleg aan de andere kant.![]()
En het sneeuwt hier.
Oh wacht, ik had nog even verder moeten lezenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:34 schreef Soempie het volgende:
Klinkt inderdaad simpel, maar gelukkig kan mij dat niet overkomen. Ik pak een snee brood altijd in de hand, zou dan vanzelf wel de boter voelen. Nu trouwens al 3 weken geen brood meer gegeten, heerlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:54 schreef Soempie het volgende:
Vrij simpel voor elkaar te krijgen. Smeer boter op de eerste boterham. Pak de tweede en smeer daar boter op. Leg de boterkanten op elkaar, zodat je ruimte hebt om een derde te smeren. Bedenk je dat je geen derde wilt. Pak de pindakaas en begin met smeren.
wat eet je als vervanging?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad simpel, maar gelukkig kan mij dat niet overkomen. Ik pak een snee brood altijd in de hand, zou dan vanzelf wel de boter voelen. Nu trouwens al 3 weken geen brood meer gegeten, heerlijk.
Ik salades, soep en eiquote:
En ik ook binnen 20 minuten ofzoquote:
Vanwaar dequote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, de kamer is prachtig verlicht met alle kaarsjes![]()
Ja iedereen hier was aan het snurken, alleen ik niet. En toen begon mijn baby te huilen. Iarl ligt ernaast en snurkt er gewoon doorheen.quote:
Spannend Tinuviel. Ik hoop dat het goed uitpakt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja iedereen hier was aan het snurken, alleen ik niet. En toen begon mijn baby te huilen. Iarl ligt ernaast en snurkt er gewoon doorheen.
Gisteren nog een duidelijke mail naar mijn baas gestuurd. Eerst eist hij dat ikmijn werkdagen omruil: maandag as halve dag, vrijdag een hele dag. Omdat as vrijdag het kantoor dicht is en edereen thuis moet werken stuurde hij vrijdagmiddag een mail, dat hij het weer terug wil draaien. En dan ook gezegd: maandag ele dag, vrijdag 5 uur werken, wat onzin is, want ik werk 36 uur. Morgen maar eens kijken, wat hij terug gemaild heeft.
Ah, een baas die denkt dat iedereen leeft om te werken...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Tinuviel het volgende:
Ja ik ook. Hij heeft zich vrijdag niet echt geliefd gemaakt. Mijn collega heeft hij gevraagd haar vrije dag vrijdag op te offeren voor een bijeenkomst op werk s'avonds en daarvoor uit Duitsland aan te komen reizen. Die was ook niet gecharmeerd en had ook de mail aan mij gezien. Het idee, dat wij ook wel prive dingen plannen als we vrij hebben komt schijnts nietin hem op.
Been there before....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]David Beckham in een slippertje
Je bedoelt gisteren, door Tim?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
Het artikel dat hier vanmiddag werd gepost door Ringel-S
quote:Op zondag 24 maart 2013 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bedoelt gisteren, door Tim?
Ik doe niet aan kaarsjes en in het halfdonker zitten. Stinkt ook als het uitgaat.
Milieubewust zijn doe ik wel op andere manieren.
Maar ik heb er helemaal geen problemen mee hoor. Ik wilde je alleen maar bewust maken van een andere invalshoek. Je hebt gelijk dat kaarsen veel sfeervoller zijn dan lampen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het artikel dat hier vanmiddag werd gepost door Ringel-S
Maar het was wel gisteren toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ik had het artikel niet gepost, ik had er alleen op gereageerd
Dat zou wel kunnenquote:
Hij glijdt niet echt uit daarquote:
Aparte werkgever heb jij toch ...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:56 schreef Tinuviel het volgende:
Ja ik ook. Hij heeft zich vrijdag niet echt geliefd gemaakt. Mijn collega heeft hij gevraagd haar vrije dag vrijdag op te offeren voor een bijeenkomst op werk s'avonds en daarvoor uit Duitsland aan te komen reizen. Die was ook niet gecharmeerd en had ook de mail aan mij gezien. Het idee, dat wij ook wel prive dingen plannen als we vrij hebben komt schijnts nietin hem op.
Ik zou echt niet zonder -vers- brood willen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Havermoutpap, yoghurt met cruesli en lucht (ik sta soms erg laat op).
quote:Op zondag 24 maart 2013 09:00 schreef Soempie het volgende:
Heb je nog geen mail terug Tinu? Het is tenslotte al zondagochtend en dan verwacht je toch wel al antwoord. Ik zou iets van z'n mentaliteit zeggen!
Ja ik realiseerde me al dat ik de verkeerde dag hadquote:
Kunnen kan een heleboel. Zegt nog niet dat je het zou willen of moeten gaan doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een werkgever die vond dat extra werken hoe dan ook geen probleem mocht zijn, je kon immers thuis ook om 11 uur 's avonds inloggen.
sheep staat daar ook voor op. Maar dan wel op de correcte tijdquote:Op zondag 24 maart 2013 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Maar tis hier wel mooi zonnig
Mijn vriendje is om iets voor 08:00 opgestaan om de F1 race te kijken... die om 09:00 begon![]()
ga je de naam al voor de geboorte delen?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:17 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker B! Nog leuke plannen dan?
Wij gaan straks nog even wat leuks doen; autotochtje naar Aduard en dan daar naar het kloostermuseum. In het kader van we hebben niks gepland staan en nu kan het nog
En verder is mijn doel voor komende week: een 'geboorte'taart bakken en versierenmet de naam erop enzo.
Neeee de naam blijft geheim, die weten alleen vriend en ikquote:Op zondag 24 maart 2013 10:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ga je de naam al voor de geboorte delen?
Ik ga wat kleine klusjes doen en lekker haken
wat ga je dan doen met die naamtaart?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neeee de naam blijft geheim, die weten alleen vriend en ik
Nu alvast maken en dan invriezen tot ze geboren is!quote:Op zondag 24 maart 2013 10:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat ga je dan doen met die naamtaart?
Oh!quote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu alvast maken en dan invriezen tot ze geboren is!
Leuk zo'n moederkoek...quote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu alvast maken en dan invriezen tot ze geboren is!
Ach, op die manier kan hij ook de voorbeschouwing kijken. Bij Sky is die best goed, met interviews met de coureurs vooraf en meer van dat soort items. Ik heb de race vanuit bed gekeken maar heb niet alle rondes gezien (O-) ), dus ik zet vanavond de samenvatting ook weer aanquote:Op zondag 24 maart 2013 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Maar tis hier wel mooi zonnig
Mijn vriendje is om iets voor 08:00 opgestaan om de F1 race te kijken... die om 09:00 begon![]()
Fijn zo'n vakantiebaantje waarmee je wat van je uitgaven kan terug verdienen...quote:Op zondag 24 maart 2013 12:08 schreef iamredleader het volgende:
Middag
Zo, we zijn weer blutvoor 175 aan boodschappen en nog eens 150 bij de Praxis, ik ga in mijn vakantie in de tuin werken.
Ik haal vaak voor twee dagen per keer. Dat komt nou eenmaal handiger uit wanneer je alleen voor jezelf inkoopt. Een hele bloemkool is voor mij te veel om in een keer op te etenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Wij kopen van dag tot dag. Weekboodschappen doen we nooit.
Dat is idd een probleem voor alleenstaanden, vaak zijn de porties gewoon te groot qua groenten.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik haal vaak voor twee dagen per keer. Dat komt nou eenmaal handiger uit wanneer je alleen voor jezelf inkoopt. Een hele bloemkool is voor mij te veel om in een keer op te eten
Juist.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik had ooit een werkgever die vond dat extra werken hoe dan ook geen probleem mocht zijn, je kon immers thuis ook om 11 uur 's avonds inloggen.
Mij hieraan:quote:
quote:
Is goed! Wat is je adres?quote:
Weet je wat het is met andere soorten cola: ze zijn zo ontzettend snel ranzig. C1000 cola vind ik persoonlijk niet te zuipenquote:Op zondag 24 maart 2013 13:01 schreef Soempie het volgende:
En soms vind ik dat vervelend, maarja, vooral als er mensen op bezoek komen dan. Zelf drink ik vrijwel nooit Cola ofzo, dus dan boeit het me echt niet wat Wiebel koopt. Maar bezoek geef ik toch liever Coca Cola bijvoorbeeld.
Calvin & Hobbesquote:
In de voortuin een opruimronde, oude meuk uit de grond, oud hekwerk weg, beginnen met uitgraven boomstronk.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:18 schreef Soempie het volgende:
Wat ga je allemaal doen in de tuin, IARL?
quote:A “Kardashian” is a unit of measure representing 72 days of marriage. See how many Kardashians you have been married for using the form to the left.
De Kardashian's associeer ik hooguit met meloenen, niet met ananassen...quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Kardashian Calculator. Nieuw ananassen!
[..]
Dat eerstequote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Valt in de categorie nutteloze websites? Of mis ik de humor?
Je hebt het onthoudenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef Etcetera het volgende:
Kardashian Calculator. Nieuw ananassen!
[..]
Geen mailtje terug gehad, heb net gekeken. Denk dat de boodschap duidelijk was.quote:Op zondag 24 maart 2013 09:00 schreef Soempie het volgende:
Heb je nog geen mail terug Tinu? Het is tenslotte al zondagochtend en dan verwacht je toch wel al antwoord. Ik zou iets van z'n mentaliteit zeggen!
quote:
Het slaat ook niet heel erg ergens op dus je hebt niet veel gemistquote:Op zondag 24 maart 2013 17:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik snap het nog niet, maar ik heb het wel onthouden
![]()
Lekker is datquote:Op zondag 24 maart 2013 18:33 schreef Lotusss het volgende:
Net heerlijk samen een dutje gedaan
Zoooooo burgerlijk...
Idem hier x 2 personen, alhoewel we wel regelmatig eten halen/laten bezorgen of buiten de deur eten. Maar mw. MM is gek op de Lidl (ik niet, ik weiger daar naar binnen te gaan, hoewel ik hun producten op zich vaak wel in orde vind...), dus dat scheelt enorm...quote:Op zondag 24 maart 2013 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk dat ik ergens rond de 30 tot 50 euro per week uit kom
En de katten allebei heerlijk tussen ons inquote:
Waarmee je bedoelt dat jullie gewonnen hebben?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat was het koud op het voetbalveld vanmiddag!
Maar we hadden wel weer eens een normale scheids
Nicequote:Op zondag 24 maart 2013 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren een blended whisky uit de jaren 50/60 geproefd en was enorm verrast.
Nu heb ik er 1 gevonden bij een whiskyveiling en heb ik een bod uitgebracht, het hoogste bod nu toe.
Voel me net een klein kind nu qua opwinding, maar moet nog 2 weken wachten totdat de hamer valt...
nee, ik mocht fluiten...quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Soempie het volgende:
MM, wat duurt zo'n veiling lang.
[..]
Waarmee je bedoelt dat jullie gewonnen hebben?
gelukkig nietquote:Op zondag 24 maart 2013 20:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die hoefden ze na de wedstrijd niet op een fysieke manier uit te leggen waarom hij van alles fout gedaan had
over 2 weken weten we hetquote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice. Wat moet zo'n fles eigenlijk opbrengen?
Holy fuck, jij gaat in een half jaar vaker weg dan ik in 5 jaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ben weer een weekendje weg aan het boeken, dit wordt een druk jaarPlanning nu:
Met Pasen weekendje Maastricht
Begin mei weekendje Berlijn
Eind mei paar dagen Oekraïne met mijn broer
In de zomer 2 weken Schotland + een paar dagen Londen
En misschien in het najaar nog een weekje weg
Maar jij gaat dan ook wel heel weinig wegquote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Holy fuck, jij gaat in een half jaar vaker weg dan ik in 5 jaar.
ik kan niet wachten!quote:
Geen geld.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:45 schreef MaJo het volgende:
Maar jij gaat dan ook wel heel weinig wegProbeer nog even vaak op vakantie te gaan voordat het een aantal jaar niet meer echt kan
Balenquote:
Valt mee, 3 à 4 weken...quote:
Dat varieert, van deze fles zijn er pas 3 verkocht sinds 2007. Goedkoopste was rond de 42 euro + kosten. Er staat er 1 te koop bij een online shop voor ruim 200 Engelse ponden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Nice. Wat moet zo'n fles eigenlijk opbrengen?
Oh das niet duurquote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt mee, 3 à 4 weken...
[..]
Dat varieert, van deze fles zijn er pas 3 verkocht sinds 2007. Goedkoopste eas tond de 42 euro + kosten. Maar kijk eens rond op www.whiskyauction.com, dan heb je een indicatie.
Ligt er heel erg aan hoe goede vrienden het zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef wyccie het volgende:
Nee, maar als ik een stedentrip doe dan zou ik ook liever in een hotel gaan dan dat vrienden voor hotel moeten spelen.
Heb mijn post hierboven nog even aangevuld. Blended whiskies zijn goedkoper dan single malts...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh das niet duur. Als je mazzel hebt kun je dus best goedkoop een fles scoren daar?
Als arts kan je dat antwoord zelf wel bepalen. En ik zou mezelf eens onderzoeken op lintwormen...quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef wyccie het volgende:
Net een bord spaghetti op, maar nog steeds honger.![]()
Twijfel of ik nog meer pasta ga maken of chocoladecupcakjes ga bakken.
Pasta lijkt me gezonderquote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef wyccie het volgende:
Net een bord spaghetti op, maar nog steeds honger.![]()
Twijfel of ik nog meer pasta ga maken of chocoladecupcakjes ga bakken.
Die lintwormen mogen zich dan wel eens richting mijn benen verplaatsen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Als arts kan je dat antwoord zelf wel bepalen. En ik zou mezelf eens onderzoeken op lintwormen...
Het één heeft niets met het andere te maken, denk je?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die lintwormen mogen zich dan wel eens richting mijn benen verplaatsen.![]()
Morgen of dinsdag ga ik Pavlova maken.
Het is helaas mijn bouw. Je kunt mijn sleutelbeenderen en ribben tellen en ik heb een smalle taille, maar die poten zijn uit verhouding.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Het één heeft niets met het andere te maken, denk je?
Ik ken de verleidingen ook en kan er ook slecht weerstand tegen bieden, maar ik probeer me in te houden...
kan je uit eigen ervaring vertellen dat dat kan werkenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef Lotusss het volgende:
Vanaf morgen ga ik langzaamaan over op een koolhydraat-arm dieet. Kijken of mijn lijf daarmee verandert...
Oeps, misschien iets te snel mijn reactie bepaald...quote:Op zondag 24 maart 2013 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is helaas mijn bouw. Je kunt mijn sleutelbeenderen en ribben tellen en ik heb een smalle taille, maar die poten zijn uit verhouding.
Dat lijkt me niks, hoe ziet je dieet er dan uit, hoe ga jij overleven?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef Lotusss het volgende:
Vanaf morgen ga ik langzaamaan over op een koolhydraat-arm dieet. Kijken of mijn lijf daarmee verandert...
Ik heb net in een hoekje zitten huilen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Oeps, misschien iets te snel mijn reactie bepaald...
Sorry!
Als je er mee zit, heb je het medisch al eens laten onderzoeken?
quote:
quote:
Koolhydraat-arm of minder koolhydraten? Met minder val je zeker snel af, vooral minder brood werkt goed bij mij. Maar met helemaal geen koolhydraten blijft er erg weinig over. Misschien is het 17 dagen dieet iets voor je? Ben er nu 5 kilo mee afgevallen en eet inmiddels weer koolhydraten maar kom niks meer aanquote:Op zondag 24 maart 2013 22:18 schreef Lotusss het volgende:
Ik doe met je mee wyccie, qua weinig weggaan dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Holy fuck, jij gaat in een half jaar vaker weg dan ik in 5 jaar.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
IJs in Whisky. Altijd leuk om te zien dat iemand, die dat in een afgelegen Schotse pub vraagt, naar buiten vliegt.
Inderdaad flink koud ja. Rotwindquote:Op maandag 25 maart 2013 07:01 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Verwarming een omhoog gegooid. Koud buiten
Ik kan nog steeds over 55 minuten zwaaienquote:Op maandag 25 maart 2013 07:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Frisjes inderdaad. Net naar het station gelopen. Jammer dat je vrij bent Red, anders hadden we over 55 minuten kunnen zwaaien
bleef ie hangen? of kwam ie met dezelfde vaart weer naar beneden?quote:Op maandag 25 maart 2013 07:01 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Verwarming een omhoog gegooid. Koud buiten
Binnen of ook buiten??quote:Op maandag 25 maart 2013 08:14 schreef Etcetera het volgende:
Die wíndkoud
Een kennis van mij loopt tegenwoordig veel op blote voeten. Ik weet niet precies waarom, maar ze vindt het prettig. En ze doet het bijna overal, ook met dit weer, op wat uitzonderingen na. Zij liever dan ik
Vast om beter te 'aarden' of zoiets onzinnigs.quote:Op maandag 25 maart 2013 08:14 schreef Etcetera het volgende:
Die wíndkoud
Een kennis van mij loopt tegenwoordig veel op blote voeten. Ik weet niet precies waarom, maar ze vindt het prettig. En ze doet het bijna overal, ook met dit weer, op wat uitzonderingen na. Zij liever dan ik
Of ze probeert alle ontstekingen te voorkomen danwel te genezen, zoals die guru uit Rauwer beweerdequote:Op maandag 25 maart 2013 08:14 schreef Etcetera het volgende:
Die wíndkoud
Splatquote:Op maandag 25 maart 2013 07:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
bleef ie hangen? of kwam ie met dezelfde vaart weer naar beneden?
Wauw, ik heb echt superslechte doorbloeding. Als ik dat zou doen, zouden mijn voeten eraf vriezen. Daarnaast zou ik binnen 0,2 seconden allerlei wonden hebben die dus door de slechte doorbloeding nauwelijks genezenquote:Op maandag 25 maart 2013 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Niet eens, ze was bezig met de ontwikkeling van een 'blote voeten tocht', en besloot dat ze dat zelf ook wel eens wilde proberen. En blijkaar beviel het. Schijnt ook nog wel goed voor je immuunsysteem te zijn.
Het enige wat ik kan bedenken: ik heb nu al vaak koude voeten, dat ga ik toch niet erger maken. En glas. En afval. En stront (waar ze al is ingestapt)
Verstandigquote:Op maandag 25 maart 2013 07:00 schreef Lotusss het volgende:
En ja, ik bedoel dus koolhydraten minderen. Helemaal zonder koolhydraten lijkt me ook niet gezond.
Volgens een vriend van mij horen er maar 3 dingen in een whisky glas:quote:Op zondag 24 maart 2013 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
IJs in Whisky. Altijd leuk om te zien dat iemand, die dat in een afgelegen Schotse pub vraagt, naar buiten vliegt.
En dan soms nog enkele droppels water er bij om de geur/smaak (etherische olieën) open te breken.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens een vriend van mij horen er maar 3 dingen in een whisky glas:
1 Whisky
2 Je neus
3 Nog meer whisky
Wat vind jij van de Bunnahabhain?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan soms nog enkele droppels water er bij om de geur/smaak (etherische olieën) open te breken.
Moet toegeven dat ik dat niet vaak doe...
Welke? De 12 of een andere?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Bunnahabhain?
Die van 12 years. Heb die hier nog liggenquote:
Een redelijk lekkere slobber whisky, niet te ingewikkeld.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die van 12 years. Heb die hier nog liggen
Jij bent de kenner, dus ga ik je niet tegensprekenquote:Op maandag 25 maart 2013 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een redelijk lekkere slobber whisky, niet te ingewikkeld.
Vind de 18 en 25 beter, maar ook de meer geturfde Darach Ur en de Cruach Mhona...
Ik zal niemand veroordelen om wat hij/zij wel/niet lekker vindt, dat is ieder voor zich.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent de kenner, dus ga ik je niet tegenspreken
Zelf drink ik whisky niet vaak, enkel zo nu en dan, ZONDER ijsblokjes, maar met een goede sigaar.
Die Bunnahabhain van 12 years is idd prima.
Blij dat ik vrij ben vandaag. Ziet er buiten idd erg guur uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:53 schreef iamredleader het volgende:
Tijd voor een kop thee. Damn, echt niet lekker buiten
heh. Roken, stoppen daarmee moet ik echt eens gaan doen. Heb zelf COPD, tig keer geprobeerd, lukt niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal niemand veroordelen om wat hij/zij wel/niet lekker vindt, dat is ieder voor zich.
Sigaren gebruik ik alleen om vuurwerk aan te steken, daar zijn ze prima voor.
Rook af en toe nog wel een sigaret tijdens een whisky proeverij, daar waar ik eerst pakjes per week er door heen joeg. Die enkele sigaret nu van mij is als die sigaar voor jou...
Na één dagje Allen Carr brainwashing, was ik er tot mijn eigen verbazing van af.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh. Roken, stoppen daarmee moet ik echt eens gaan doen. Heb zelf COPD, tig keer geprobeerd, lukt niet.
Allen Car gedaan, acupunctuur, lasertherapie, een of andere chineese therapie gedaan met soort van vacuum gedoe, gewoon stoppen. Veel geld kwijt, niks werkte. Ja, max. 2 maanden.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na één dagje Allen Carr brainwashing, was ik er tot mijn eigen verbazing van af.
Nu af en toe een sigaret kunnen opsteken in de wetenschap dat je niet meteen een pakje leeg hoeft te roken daarna, is een behoorlijke verademing...
Oei...quote:Op maandag 25 maart 2013 11:34 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu weer op een soort omslagpunt. Rook af en toe met G. mee maar ik merk dat ik er wel steeds meer trek in krijg terwijl ik het eerst makkelijk 1 avond kon doen en er dan totaal niet meer over nadacht de dagen erna. Maar door mijn depressie boeit het me ook stukken minder eerlijk gezegd
Ik weet het gewoon allemaal nietquote:Op maandag 25 maart 2013 11:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei...
Kom op, volhouden!!!
/peptalk
Dat vind ik een mooie. Ga ik ook eens proberen.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:07 schreef Soempie het volgende:
En wat ik laatst las: als je onbewust eet en opeens merkt dat je bakje chips leeg is, dan helpt het om met de hand te eten die je normaal niet daarvoor gebruikt. Logisch, omdat je dan bewuster bent van het eten. Misschien werkt zoiets ook wel met roken. Sommige mensen zie je de ene sigaret na de andere opsteken, bijna ongemerkt.
Dat is m.i. ook de crux, heb altijd gezegd dat roken iets psychisch is, niet lichamelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:07 schreef Soempie het volgende:
En wat ik laatst las: als je onbewust eet en opeens merkt dat je bakje chips leeg is, dan helpt het om met de hand te eten die je normaal niet daarvoor gebruikt. Logisch, omdat je dan bewuster bent van het eten. Misschien werkt zoiets ook wel met roken. Sommige mensen zie je de ene sigaret na de andere opsteken, bijna ongemerkt.
ik eet chips altijd zoals koekiemonster koekjes eet, dus bij mij werkt het ook nietquote:Op maandag 25 maart 2013 12:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik een mooie. Ga ik ook eens proberen.
Oh, dat doe ik al als ik achter de pc zit.![]()
Ook prima, toch? Het meeste valt dan toch op de grond.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik eet chips altijd zoals koekiemonster koekjes eet, dus bij mij werkt het ook niet
Verrassing, die pillen bestaan!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Radicaal stoppen met roken, voor de een werkt het, voor de ander niet.
Pillen slikken? Als er zo een pil bestond zou ik die nu innemen om te kappen met roken.
Probleem is dan mensen met PTSS, denk dat die pillen daar niet op werken.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verrassing, die pillen bestaan!
Maak een afspraak met je huisarts, die kan je erbij helpen, en de pillen voorschrijven.
scherp!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook prima, toch? Het meeste valt dan toch op de grond.
Hmmm niet per se, vooral bank hangen en fokkenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:04 schreef Soempie het volgende:
Doe je dan 's avonds dingen die je altijd deed terwijl je rookte? Bijvoorbeeld: als ik studeer krijg ik altijd trek in m&m's, omdat ik die vaak at als ik zat te leren voor een tentamen. Of trek in chips als er een film opgezet wordt...
Hoe bedoel je dat? Die pillen zijn als het ware antidepressiva en helpen misschien juist wel extra voor mensen met PTSSquote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probleem is dan mensen met PTSS, denk dat die pillen daar niet op werken.
Ga toch maar even naar de huisarts om informatie in te winnen. Sowieso goed om er hulp van buitenaf bij te halen. De huisarts maakt dan verschillende afspraken met jou, om met je een strategie te bedenken en om te zien of er vooruitgang is.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Probleem is dan mensen met PTSS, denk dat die pillen daar niet op werken.
Mijn PTSS is uitbehandeld (blijvend invalide voor 40%), maar goed. Toch maar eens een poging wagenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga toch maar even naar de huisarts om informatie in te winnen. Sowieso goed om er hulp van buitenaf bij te halen. De huisarts maakt dan verschillende afspraken met jou, om met je een strategie te bedenken en om te zien of er vooruitgang is.
Oh, ik bedoelde naar jou toe ook niet dat het ongemerkt gaat, maar misschien associeer je dat bankhangen met G. wel met roken, onbewust, en heb je er daardoor trek in.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm niet per se, vooral bank hangen en fokkenMaar rook nog niet zoveel dat het ongemerkt gaat hoor, alleen trekjes van G. zijn peuk
Dan worden ze uitbetaald. Heb er zoveel staan dat ga ik dus niet meer reddenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:37 schreef Mark het volgende:
Moet je sowieso niet je vrije dagen gaan opmaken just in case?
Niet voor mij, moet mw. MM dan extreem vroeg naar Schiphol brengen en dan 3 dagen home alone...quote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef Mark het volgende:
Misschien wordt het letterlijk een Goede Vrijdag
3 dagen home alone is soms wel eens fijnquote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor mij, moet mw. MM dan extreem vroeg naar Schiphol brengen en dan 3 dagen home alone...
Mooi nummerquote:
quote:
We zien het wel weer hequote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef Mark het volgende:
M is echt een lief ei. Ben heel benieuwd naar hem!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef Soempie het volgende:
M. gaat knipogen als je aangeeft dat hij iets doet wat niet mag. Eerder kreeg ik dan altijd een luchtkusje, maar sinds een paar dagen heeft hij door dat mensen ook gecharmeerd zijn van een knipoog.![]()
Oja en gister zei Wiebel tegen mij over iets 'maar dat kan ik toch niet ruiken?!', vervolgens stak M. z'n neus in de lucht en ging zitten snuffen/ ruiken.Die gekke misverstanden zijn zo grappig.
Zekersteweten vrij nemen, kan ik je uit ervaring van harte aanbevelenquote:Op maandag 25 maart 2013 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Met mijn werkgever gepraat, voorgesteld om een week vrij te nemen zodat ze eens voelen wat er gebeurd als ik niet aanwezig benHij vond het wel een tof voorstel, maar gaat 'm niet worden helaas
en nee ik weet nog steeds niks
hij heeft HR tot vandaag gegeven en gaat anders zelf Randstad bellen
![]()
Vrij dag. Vrijdag. Vrije dag. Goede dagquote:Op maandag 25 maart 2013 13:40 schreef Mark het volgende:
Da's minder tof. Maar wel 1 voordeel: heb je al plannen voor het eten vrijdagavond? Het is Pesach, en wij hebben allemaal lekkersquote:Op maandag 25 maart 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor mij, moet mw. MM dan extreem vroeg naar Schiphol brengen en dan 3 dagen home alone...
Hmmm, dat klinkt verleidelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's minder tof. Maar wel 1 voordeel: heb je al plannen voor het eten vrijdagavond? Het is Pesach, en wij hebben allemaal lekkers
Maandag is ze al weer terug.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef B.ertha het volgende:
En zondag en maandag omdopen naar 1e en 2e peace-dag. Heb je een heerlijk weekend
Zelf gebakken broodquote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Wij willen zondag een uitgebreid Paas ontbijt doen, ik denk dat ik eens ga proberen om zelf een brood te bakken voor erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |