Negeer wat je docent zegt en kijk in je boek/standaard antwoorden van oude tentamens.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik wacht wel op Tchock die mij inhoudelijk vast wel wil helpen
Jep.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb jij dat vak eigenlijk al gehad?
burgerlijk procesrecht
Moet wel 'snachts he als ik overdag in bed ligquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
Best respect, Ties, dat je 's nachts nog kan studeren. Mij niet gezien
Wordt wat als je volgende week tentamens hebtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Moet wel 'snachts he als ik overdag in bed lig
Ja sorry maar ik kan grotendeels op naam al wegstrepen. Maar ik waardeer Vondelparkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:30 schreef Tchock het volgende:
Hey Speedy ik typ helemaal een lijst voor je uit en jij reageert er niet eens op
Ah oke, dat bevestigt wat ik al dacht, het verzoek op zich schorst niet (zoals bij hoger beroep en andere gewone rechtsmiddelen wel) maar als het wordt toegewezen en het geding wordt heropend wel.quote:
Hoezo wegstrepen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:31 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik kan grotendeels op naam al wegstrepen. Maar ik waardeer Vondelpark
Makes sense. Als je bedenkt dat hoger beroep in de regel niet toegewezen hoeft te worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef Ties02 het volgende:
Ik begin aan m'n derde online HC voor vandaag, recordje
[..]
Ah oke, dat bevestigt wat ik al dacht, het verzoek op zich schorst niet (zoals bij hoger beroep en andere gewone rechtsmiddelen wel) maar als het wordt toegewezen en het geding wordt heropend wel.
Ik heb vandaag 4 colleges teruggekekenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef Ties02 het volgende:
Ik begin aan m'n derde online HC voor vandaag, recordje
[..]
Ah oke, dat bevestigt wat ik al dacht, het verzoek op zich schorst niet (zoals bij hoger beroep en andere gewone rechtsmiddelen wel) maar als het wordt toegewezen en het geding wordt heropend wel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:35 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 colleges teruggekeken
Nee, dat niet. Maar het duurt bij mij sowieso altijd even voordat ik - voor mij - compleet nieuwe muziek kan waarderen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo wegstrepen?Dat je het sowieso niets vindt? Want ik heb toch expres erg uiteenlopende dingen genoemd
Maar er staat toch een hoop bij dat je kent, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het duurt bij mij sowieso altijd even voordat ik - voor mij - compleet nieuwe muziek kan waarderen.
Zal het zeker nog wel een kans geven.
De artiesten ken ik grotendeels - de albums zeggen mij nagenoeg niks.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar er staat toch een hoop bij dat je kent, mag ik hopen?
Wat vind je de beste techno?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De artiesten ken ik grotendeels - de albums zeggen mij nagenoeg niks.
De afgelopen jaren heb ik eigenlijk niks anders dan techno/house geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |