Gezien zn andere werk: nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
Zou Huub hier nou zelf ook trots op zijn?
Die doet niets goed in jouw ogenquote:
Beleeftheidsding.....quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die doet niets goed in jouw ogen
Wel zo multiculti natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Huub zou het liefst zien dat er een zware aanslag door moslims wordt gepleegd.
'wat is dat lekker he'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
Zou Ekdom er een "niet likken" tegenaan gooien?
Ook zo'n verschillig persoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Theo met zijn ingestudeerde grappen
Stoerdoenerij vanuit de zolderkamerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
waarom zijn jullie meteen zo negatief? geef die jongen een kans..
Het is een Nederlander, bekeerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
hij praat tenminste aardig nederlands
Inderdaad. Zonder verhaal had iedereen die baard allang geaccepteerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
Haha wat heeft Dennis een triest excuus voor een baard.
Vroeger heette hij Dennis.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
Zo is 'ie dan ook geboren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
Gewoon een Nederlander die graag een buitenlander wil zijn denk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
Het is dan ook een Nederlander.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
Het was ook een geboren en getogen Nederlander, ooit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
Ja, raar hè voor een Nederlander die Dennis heet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind dit niet zo'n nette zin. Eindig dat tenminste met een punt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Eenskijken het volgende:
Dit taalgebruik is het alternatief mensen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
HAha, wat een sukkel. Hij zit zelf lekker in Nederland...
Kenkerkneus, afknallen.
Met strenggelovigen überhaupt niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met dat soort lieden is niet te discussiëren.
Gewoon de eerste de beste bekeerde van de straat geplukt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:31 schreef marcodej het volgende:
Wat een zenuwachtige, warrige antwoorden van baardje.
Nee, hij heeft die rollende rrrrr al te pakken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan hem slecht verstaan, of heb ik al te veel bier gezopen?
wat is veel bier gezopen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan hem slecht verstaan, of heb ik al te veel bier gezopen?
Helemaal eraf of nog wat losse plukjes of stoppels?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd. Ik zou het er meteen afknippen die vieze sik.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dit taalgebruik is het alternatief mensen!
Heb jij ook zo'n lelijk baardje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:31 schreef matthijst het volgende:
HAha, wat een sukkel. Hij zit zelf lekker in Nederland...
Kenkerkneus, afknallen.
Helemaal glad.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Helemaal eraf of nog wat losse plukjes of stoppels?
We hebben je gemist bij Nederland-Estland.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef Rickazio het volgende:
interracial hoe denken ze daar binnen de islam over?
Drie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Godver hij woont met een negerin en twee kinderen op de zolder van z'n vader
Zal ook wel FOK! accountje hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik lag te pitten op de bank met de TV aanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
We hebben je gemist bij Nederland-Estland.
Zou ze d'r klit nog hebben? Je weet het nooit met die fundamentalisten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Zit natuurlijk altijd in BNW..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ook wel FOK! accountje hebben.
Ik ben nog mild.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nou nou,,,
maar je hebt wel gelijk. zo zonde...
Een echte moslim autist, hoe sneu kun je zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ook wel FOK! accountje hebben.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:36 schreef matthijst het volgende:
Wat lult ie toch dom. Hij zit gewoon bij zn pa op zolder negerinnetjes te neuken.
Weinig kans op doodgaan daar, tenzij je toevallig de buitenvrouw van Bubba neukt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:36 schreef matthijst het volgende:
Wat lult ie toch dom. Hij zit gewoon bij zn pa op zolder negerinnetjes te neuken.
Steek jij je hand er voor in het vuur dat hij dat niet wordt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een echte moslim autist, hoe sneu kun je zijn.
Deze dwaas is niet eens gevaarlijk, hij is gewoon een karikatuur van zichzelf
Maar hij heeft wel de intentie. Daar gaat het om. Er zitten dus 72 dikke zwarte maagden op hem te wachten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:36 schreef matthijst het volgende:
Weinig kans op doodgaan daar, tenzij je toevallig de buitenvrouw van Bubba neukt.
Geef hem een wapen tegenover een groep ongewapende 'tegenstanders' en dan wil ik het nog wel eens zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een echte moslim autist, hoe sneu kun je zijn.
Deze dwaas is niet eens gevaarlijk, hij is gewoon een karikatuur van zichzelf
Laten we a.u.b. niet doen alsof Kevin een linkse agenda verkondigd. Islamfundamentalisme is per definitie rechts.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:37 schreef matthijst het volgende:
vd Lubbe zit opeens ook niet zo links meer te kijken
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:39 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Laten we a.u.b. niet een links rechts discussie starten
Op fok heb je daar geen baard voor nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef Abed het volgende:
Gekke haatbaard. Beetje wijs proberen te lullen maar ondertussen knettergek zijn.
misschien is ie stonedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef Abed het volgende:
Gekke haatbaard. Beetje wijs proberen te lullen maar ondertussen knettergek zijn.
Dat legt hij net uit. Let verdomme opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Ik snap nooit waarom die lui niet lekker naar Iran gaan of Saudi Arabië.
omdat ze hier lekker uitkering kunnen vangen zonder veel moeite te doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Sociale voorzieningen zijn daar minder.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Henk & Ingrid stappen weer over naar PVV nu ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist wel, dit geeft Geert's beweging bestaansrecht.
Ongelovige uitkeringen zijn wel oké.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef alors het volgende:
Nee, dit gaat niet over Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Henk & Ingrid stappen weer over naar PVV nu ja.
"Die luuuucht"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:41 schreef matthijst het volgende:
Geef 'm een brilletje, hoppa, hippie... Mooi linkje naar 50 jaar Beatles.
Kloar, inpakken, wegwezen
En bij z'n vader op zolder wonen, Allah zal trots zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:40 schreef Abed het volgende:
Omdat hij nog niks heeft gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
waarom pakt teeven die figuren als dennis mohammed niet aan?
Haha, ik mag hopen dat de AIVD zich om andere dingen druk maakt dan deze patient..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De AIVD keek mee mag ik hopen?
Rinus is beterquote:
Dit is wel een ding. Flink deel van de populariteit was gewoon een boyband-ding.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Toen werden ze nog gezien als Justin Biebers
nee precies, hij doet helemaal niets.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat hij nog niks heeft gedaan.
Wil je serieus dat onze minister daar energie in stopt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
waarom pakt teeven die figuren als dennis mohammed niet aan?
Ik hoop dat ze hem in de gaten blijven houden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, ik mag hopen dat de AIVD zich om andere dingen druk maakt dan deze patient..
Inderdaad. Hij wil er zo graag bij horen maar deze gasten worden door moslims volgens mij ook met de nek aangekeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, ik mag hopen dat de AIVD zich om andere dingen druk maakt dan deze patient..
die nek... dat kan toch niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
Het baardje van Ekdom is dan wel weer tof.
Als de AIVD zich druk gaat maken om zolder autisten, kunnen ze half FOK! wel arresterenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De AIVD keek mee mag ik hopen?
Ja, alleen gaat het niet om zolderautisten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als de AIVD zich druk gaat maken om zolder autisten, kunnen ze half FOK! wel arresteren
Kunnen allemaal niet tippen aan Mickey Newbury en Jimmy LaFave.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Elvis, Beatles, Stones.. eigenlijk speelden ze allemaal Chuck Berry na
Meneer Honing is zoet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, alleen gaat het niet om zolderautisten.
Inderdaad ja, zal wel een goed idee zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Gerard heeft wel een goede stem. Is de radio misschien niet iets voor hem i.p.v. Toppop
Toppop3 is best een aardig programma. Een van de weinige muziekprogramma's op tv eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Gerard heeft wel een goede stem. Is de radio misschien niet iets voor hem i.p.v. Toppop
Meeh... Misschien als performer, ook al zat daar ook veel bij dat onder de noemer 'mongolide' dient te worden geplaatst. Als artiest heb ik moeite hem wat erkenning te gunnen. Schreef immers nooit een nummer zelf.quote:
de enige eigenlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Toppop3 is best een aardig programma. Een van de weinige muziekprogramma's op tv eigenlijk.
Ik vond de Nederlandse versie van Never Mind The Buzzcocks wel leuk met o.a. Ruben Nicolai. Ik kom er even niet opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Op zondag laat is er nog iets, maar daar kijkt haast niemand naar. Best jammer eigenlijk.
Doe Maar Normaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik vond de Nederlandse versie van Never Mind The Buzzcocks wel leuk met o.a. Ruben Nicolai. Ik kom er even niet op
quote:
En dan honden aftrekken achter het stationquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Beatlesfans altijd beetje eng, luisteren platen achterstevoren ondersteboven mono.
En dan hoor je "Paul is dead"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Beatlesfans altijd beetje eng, luisteren platen achterstevoren ondersteboven mono.
Ik weet wat je bedoelt maar het is laat en zo en ik kom er ook even niet op nu.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik vond de Nederlandse versie van Never Mind The Buzzcocks wel leuk met o.a. Ruben Nicolai. Ik kom er even niet op
https://twitter.com/HaraldDoornbos/statuses/315234140435927043twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 23:50:50En waarom zou je niet in Somalie mogen gaan wonen? Ik vind Almere heftiger. Maar goed, interessant item. #Abdelkarim #penw reageer retweet
Doe Maar Normaal is net genoemdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar het is laat en zo en ik kom er ook even niet op nu.
Bedankt voor je bijdrage Hansiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:54 schreef borisz het volgende:
https://twitter.com/HaraldDoornbos/statuses/315234140435927043twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 23:50:50En waarom zou je niet in Somalie mogen gaan wonen? Ik vind Almere heftiger. Maar goed, interessant item. #Abdelkarim #penw reageer retweet
Oh ik dacht eigenlijk nog aan iets anders, van een poosje geleden. Maar dat was dan niet van hem.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Doe Maar Normaal is net genoemd
Was dwdd nog wat vanavond. Helaas moeten missenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk nog aan iets anders, van een poosje geleden. Maar dat was dan niet van hem.
Ik vond het onderwerp over de Bonoboapen wel leuk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Was dwdd nog wat vanavond. Helaas moeten missen
Thanksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het onderwerp over de Bonoboapen wel leuk.
Misschien bedoel je Stenders Late Vermaak? Dat was ook zo'n soort programma.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht eigenlijk nog aan iets anders, van een poosje geleden. Maar dat was dan niet van hem.
Oh dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien bedoel je Stenders Late Vermaak? Dat was ook zo'n soort programma.
Je was er zelf ook bij in Srebrenica en weet dat het onderzoeksrapport van de Tweede Kamer enquêtecommissie niet klopt?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef Wopper1 het volgende:
Voor het ware dutchbat verhaal zou ik sowieso niet naar de NPO kijken. Waarheid komt never nooit op de tv.
Nou ik niet. Je gaat in het leger en dan achteraf klagen dat het zo erg was. Ik snap dat echt niet.quote:
Ze moesten nog even hun geld van de bank halen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Teringregie zit zeker ook te zuipen.
Echt een valse smiecht.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Rompuy, ziet eruit als een betrouwbare man.
Te veel edit werk voor de regie.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
waarom krijgt de zapservice geen 20 minuten?
Sja dat denk ik ook wel, wat dacht ze nou zelf?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ja, die vrouw. Al het gespaarde geld en pensioen op de bank zetten, van de rente kunnen leven. En nu vroeg ze zich ineens af hoe ze de rekeningen moest betalen. Dan klopt er iets niet.
ach ja, wel tof dat Bloem vaker langs komt ondanks zijn drukke schemaquote:Op maandag 25 maart 2013 23:18 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Ja. Wouter had altijd een heel uur.
Nouja, wanneer we 'minder crisis' hebben. In dat geval heeft ie wel gelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
"Dat is een discussie voor de toekomst."
Hij zegt dus ja.
Met zijn mayonaisewangetjesquote:Op maandag 25 maart 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Ik mis JanKees. Die zei nooit zo lang "Eeeehm".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |