Zegt een topper.quote:
Hoorde het van GotC na de finish dat je mij herkend had, grappig!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:27 schreef Quoi het volgende:
Sluit me daarbij aan, koud was het niet. Ietsiepiets boven het uur gelopen, maar vind het wel prima gezien de omstandigheden en gisteravond.
Mr Q liep even 5 min van zijn HM tijd![]()
Deebee ik zag je finishen.... nét voor Yur!
cool! Zag er vandaag ook 2 van heel dichtbij (maar ze hadden het koud dus bleven mooi waar ze waren!)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vandaag, tijdens mijn wekelijkse rondje door het bos, weggejaagd. Een paar buizerds maakten op niet mis te verstane wijze duidelijk dat de bosrand, waar mijn rondje me langs voerde, hún territorium is. Best gaaf als ze met suizende veren een paar meter boven je hoofd een paar keer een scheervlucht uitvoeren. Mooie, indrukwekkende beesten!
Ik was 'm kwijtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en deze even in de reeks gegooid!

Wat gaaf! Ze doen dat trouwens alleen als je rent. Bij wandelaars doen ze dat niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vandaag, tijdens mijn wekelijkse rondje door het bos, weggejaagd. Een paar buizerds maakten op niet mis te verstane wijze duidelijk dat de bosrand, waar mijn rondje me langs voerde, hún territorium is. Best gaaf als ze met suizende veren een paar meter boven je hoofd een paar keer een scheervlucht uitvoeren. Mooie, indrukwekkende beesten!
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Ze doen dat trouwens alleen als je rent. Bij wandelaars doen ze dat niet.
En het zal nog wel erger worden als ze jongen of eieren hebben over een paar weken, dan kunnen ze je ook echt gaan raken. Helm op!
Nou, niet dat ze dat altijd overal doen hoor, ik loop altijd tussen de wilde vogels nog nooit wat meegemaakt. En als ze echt aanvallen is dat best bijzonder, dan haalt het meestal de krant. Maar omdat ze nu al zo dicht over hem heen scheren, zie ik dit paar dat straks nog wel doen.quote:
Ooh ok. Bij ons bij het werk zat vorig jaar een zwanennest met jongen. Die zwanen moest je ook flink in de gaten houden altijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou, niet dat ze dat altijd overal doen hoor, ik loop altijd tussen de wilde vogels nog nooit wat meegemaakt. En als ze echt aanvallen is dat best bijzonder, dan haalt het meestal de krant. Maar omdat ze nu al zo dicht over hem heen scheren, zie ik dit paar dat straks nog wel doen.
Aaaaahquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:20 schreef YUR het volgende:
De temperatuur is eigenlijk best ok! Alleen die wind tegen viel niet mee...
Maar ondanks alles toch weer een pr gelopen. Klokje gestopt op 1.40.44.
Na de finish nog ff kort kennis gemaakt met DeeBee
nee, dat was onder de snelweg doorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lol, rond 10,74km kwamen de honden achter je aan?
Oh nee, dat is niet leukquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee, dat was onder de snelweg door
Ik liep dus door het bos, te vloeken omdater een soort van Berlijnse muur gebouwd was door het bos en ik mee lelijk verstapte toen ik de weg zocht.
Kom ik een oud vrouwtje met 2 honden tegemoed.
1 hond rent al blaffend op me af en ik riep dat ie op moet &¤#*-(@¤ . Maar in plaats van weg te lopen liep hij om me heen en deed een bijna geslaagde poging me in m'n reet te bijten.
De volzinnen die ik daarna bezigde zijn niet voor herhaling vatbaar... Maar ga er maar van uit dat het niet vriendelijk was.
ik vind het vooral balen dat ik toch nog zo bang voor honden ben en aangezien ik veel over de hei loop is dat geen fijne eigenschap
Ik reageer bijna panisch op honden. Vraag me niet waarom, ik weet zelf ook niet waar die reacties vandaan komen. Maar wat ik standaard altijd hoor: "Hij doet niks hoor!". Nou dat zal allemaal best, als je dat beest maar weghaalt bij mij uit de buurt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niet leukEr zijn helaas maar een handjevol hondeneigenaars die snappen dat je niks met die beesten te maken wilt hebben en ze eventjes 'vasthouden' tot je voorbij bent. Had ook eens dat een hond mij enorm voor de voeten liep en die eigenaar maar grinneken. Nee, leuk
Eeeh, bah. Wat een akelig verhaal. vreselijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
ik was jullie kwijt
![]()
Ik heb spierpijn niet te zuinigmaar het oppikken van het lopen lijkt verder aardig goed te gaan.
Viel me vanochtend trouwens best mee met de kou, zolang we in beweging waren.
Overigens niet zo leuk: een van de oudere lopers (uit een ander groepje) kreeg een hartstilstand en is na reanimatie door zowel ehbo'er als later ambulancepersoneel afgevoerd naar het ziekenhuisHoop dat het goed gaat, iedereen was helemaal van slag ook..
Lees net op de site dat hij is overleden![]()
Gadver...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
ik was jullie kwijt
![]()
Ik heb spierpijn niet te zuinigmaar het oppikken van het lopen lijkt verder aardig goed te gaan.
Overigens niet zo leuk: een van de oudere lopers (uit een ander groepje) kreeg een hartstilstand en is na reanimatie door zowel ehbo'er als later ambulancepersoneel afgevoerd naar het ziekenhuisHoop dat het goed gaat, iedereen was helemaal van slag ook..
Dat is inderdaad vreselijk..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
ik was jullie kwijt
![]()
Oh bah wat een naar berichtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
ik was jullie kwijt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |