Ja hij is nu nog aan het opladenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje mee spelen en je ontdekt het vast vanzelf de komende dagen
quote:
Dus als nee ja betekent, betekent ja dus nee en nee dus ja terwijl nee eigenlijk nee is en ja eigenlijk ja, maar nee en ja zijn omgekeerd dus moet ik ja ipv nee zeggen en nee ipv ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee betekent ja, ik herken de hints.
Maakt niet uit wat je zegtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als nee ja betekent, betekent ja dus nee en nee dus ja terwijl nee eigenlijk nee is en ja eigenlijk ja, maar nee en ja zijn omgekeerd dus moet ik ja ipv nee zeggen en nee ipv ja?
Kijk maar diep in mijn ogen, dagdromen kan altijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Morgenavond en in mijn dromen, beide gewoon. Want jij bent mijn dreamgirl toch.
paradoxquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als nee ja betekent, betekent ja dus nee en nee dus ja terwijl nee eigenlijk nee is en ja eigenlijk ja, maar nee en ja zijn omgekeerd dus moet ik ja ipv nee zeggen en nee ipv ja?
Ik zit te zoeken in welk formaat hij opneemt. Want 1080p kan 10 GB per uur zijn of per minuutquote:
Het is dat je niet wilt trouwen anders had ik je ten huwelijk gevraagdquote:
Als we uitgan van 1080 ligt het aan of het MP4 is of uncompressed AVI. Scheelt nogalquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er verschillende settings (resolutie)? Dat zal namelijk wel een verschil maken
Als je aan het zoenen bent kijk je meestal niet in elkaars ogen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk maar diep in mijn ogen, dagdromen kan altijd
Zou een accu dat redden? Dat klinkt namelijk wel erg langquote:
ja daar zit ik ook aan te denken ligt eraan aan hoeveel mbps >_<quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken in welk formaat hij opneemt. Want 1080p kan 10 GB per uur zijn of per minuut
De Dreamgirls steen hoiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
onder welke steen heb je gelegenjezus
Kut daar gaan mijn 10 dagenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, dan zeg ik wel niks meer tegen jou.
Peace
dat is minder dan 3 uur, zou een accu moeten redden lijkt mequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou een accu dat redden? Dat klinkt namelijk wel erg lang
Toch thuisgeblevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat is minder dan 3 uur, zou een accu moeten redden lijkt me
Ja ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken in welk formaat hij opneemt. Want 1080p kan 10 GB per uur zijn of per minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |