Ik vergeef het je, omdat je zo lief bentquote:
Nu geen TC bezig, anders /jngscquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, waar is de tc van dit topic ik wil pizza zien
hahahahaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is in de TC altijd zo schattig
ligt eraan in welke resolutie(kwaliteit) je opneemtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Ik kan nergens vinden hoeveel minuten je kunt opnemen met een geheugenkaart van 16gb
Ik zeg pak de trein, mijn cam vervormd mijn gezicht, erg gek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, waar is de tc van dit topic ik wil pizza zien
Als het HD is zou ik 64 kopenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
Ik kan nergens vinden hoeveel minuten je kunt opnemen met een geheugenkaart van 16gb
Ja met die camera dusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ligt eraan in welke resolutie(kwaliteit) je opneemt
ik zal jou pakkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zeg pak de trein, mijn cam vervormd mijn gezicht, erg gek.
NEEquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O oké dan switch ik wel terug.
Is te duurquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het HD is zou ik 64 kopen
Zijn er verschillende settings (resolutie)? Dat zal namelijk wel een verschil makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, omdat je zo lief bent
quote:
Nog niet ontdektquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er verschillende settings (resolutie)? Dat zal namelijk wel een verschil maken
Nee betekent ja, ik herken de hints.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
NEE
Ik bedoel uhh nee hoor, is niet nodig, doe wat jou gelukkig maakt
http://www.kokeytechnolog(...)e-chart-sd-cards-hc/quote:
love you stuwiequote:
Beetje mee spelen en je ontdekt het vast vanzelf de komende dagenquote:
Morgenavond en in mijn dromen, beide gewoon. Want jij bent mijn dreamgirl toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in je dromen
hihi nee morgenavond bby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |