quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, omdat je zo lief bent
quote:
Nog niet ontdektquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn er verschillende settings (resolutie)? Dat zal namelijk wel een verschil maken
Nee betekent ja, ik herken de hints.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
NEE
Ik bedoel uhh nee hoor, is niet nodig, doe wat jou gelukkig maakt
http://www.kokeytechnolog(...)e-chart-sd-cards-hc/quote:
love you stuwiequote:
Beetje mee spelen en je ontdekt het vast vanzelf de komende dagenquote:
Morgenavond en in mijn dromen, beide gewoon. Want jij bent mijn dreamgirl toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in je dromen
hihi nee morgenavond bby
Ja hij is nu nog aan het opladenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje mee spelen en je ontdekt het vast vanzelf de komende dagen
quote:
Dus als nee ja betekent, betekent ja dus nee en nee dus ja terwijl nee eigenlijk nee is en ja eigenlijk ja, maar nee en ja zijn omgekeerd dus moet ik ja ipv nee zeggen en nee ipv ja?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee betekent ja, ik herken de hints.
Maakt niet uit wat je zegtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als nee ja betekent, betekent ja dus nee en nee dus ja terwijl nee eigenlijk nee is en ja eigenlijk ja, maar nee en ja zijn omgekeerd dus moet ik ja ipv nee zeggen en nee ipv ja?
Kijk maar diep in mijn ogen, dagdromen kan altijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Morgenavond en in mijn dromen, beide gewoon. Want jij bent mijn dreamgirl toch.
paradoxquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus als nee ja betekent, betekent ja dus nee en nee dus ja terwijl nee eigenlijk nee is en ja eigenlijk ja, maar nee en ja zijn omgekeerd dus moet ik ja ipv nee zeggen en nee ipv ja?
Ik zit te zoeken in welk formaat hij opneemt. Want 1080p kan 10 GB per uur zijn of per minuutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |