Altijd leuk dat Arische bloedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Duitsland, Spanje wtfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3415111/2013/03/25/Oranje-in-het-wit-tegen-Roemenie.dhtmlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef Muto het volgende:
Hallo, waarom speelt Nederland niet in het Oranje?
Om dat te compenseren komt nu Hazesquote:
Baasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef muzas het volgende:
IndiDie neger doet gewoon uit volle borst mee
Die Van Gaal heeft zeker wel humor ja...dan te bedenken dat Dirk Kuyt tweede aanvoerder isquote:
Dat is echt schandalig; hoe zet je je land voor lul...quote:
Met dit shirt bijvoorbeeld..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat is echt schandalig; hoe zet je je land voor lul...
Kluivert zingt toch ook mee?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is denk ik de eerste niet blanke die ik heb mee zingen
Dat kan echt niet. Die Strootman is zo slecht. En dat is je aanvoerder boven van Persie en Robbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die Van Gaal heeft zeker wel humor ja...dan te bedenken dat Dirk Kuyt tweede aanvoerder is![]()
![]()
![]()
![]()
Dubbel dus.quote:
Daar heeft Louis sowieso geen probleem mee (zijn land voor lul zetten).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:31 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dat is echt schandalig; hoe zet je je land voor lul...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |