Kan alleen geen bal aannemen, draaicirkel van een tank en kan geen kort combinatievoetbal spelen. Laat overigens altijd zijn man lopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Strontman kan goed aanvallen, goed verdedigen, goede passes geven, en heeft een gezicht die er slechter uitziet dan Suzan Boyle met gezichtskanker dus tegenstanders schrikt hij ook af.
Oke, doei.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kijk pas als de selectie van Nederlands Elftal PSV-vrij is.
Houdoequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand heeft een Kut dag geloof ikquote:
Ja waarom die.. ik ken er nog wel 1 die ik het meer gun.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef TheSolution het volgende:
Waarom hebben die kinderen nou weer kanker?
Blijkbaar, anders zou hij het niet nodig vinden om op 21 verschillende manieren te zeggen dat hij niet ging kijken. Maar hij heeft nu wat aandacht gehad, precies waar hij om vroeg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Iemand heeft een Kut dag geloof ik
ik post hier pas weer als jij een permanente ban hebt gekregenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Je baas?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja waarom die.. ik ken er nog wel 1 die ik het meer gun.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja waarom die.. ik ken er nog wel 1 die ik het meer gun.
Dan moet Strontman geblesseerd raken en Lens dood neervallen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun niemand kanker, het was een grapje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Hoezo zou je hem kanker gunnen?
Die kerel heeft geld, good looks alles. Puur jaloezie vaak.
Mooiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun niemand kanker, het was een grapje.
Denk het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef TheSolution het volgende:
Van Gaal die die reclame inspreekt??
Was tegen Estland ook ja. Misschien al langer, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef TheSolution het volgende:
Van Gaal die die reclame inspreekt??
Mediamarkt, ik ben toch niet gek??quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:26 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was tegen Estland ook ja. Misschien al langer, dat weet ik niet
En nog wel eentje die open én dicht kanquote:
Jawelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan toch niet met uitshirt spelen?
Het is echt zo, want het uit-shirt van Roemenië is rood en dat lijkt te veel op Oranjequote:
Pas maar op dat je niet geskimd wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef spiedermann het volgende:
altijd gezellig in een kroeg in roemene kijken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
in roemenie zelf wordt vrij weinig geskimmedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet geskimd wordt.
Twijfel je soms aan de filouisofie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan toch niet met uitshirt spelen?
Ja ik geloof het wel. Maar ik vind het gewoonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is echt zo, want het uit-shirt van Roemenië is rood en dat lijkt te veel op Oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |