Net als Schaken, Mathijsen, Vermeer en De Guzmanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou niet eens geselecteerd moeten worden imo.
Maar blinkt nergens in uit. Ja in irritant zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Strootman = de enigste complete middenvelder in NL
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Strootman = de enigste complete middenvelder in NL
Noem eens een andere ?quote:
Fer heeft helemaal niks te zoeken in het NL Elftal.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Noem eens een andere ?
Fer moet zich nog ontwikkelen vind ik.
Lex Immersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Noem eens een andere ?
Dat maakt Strootman niet compleet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Noem eens een andere ?
Nu heb je mij stil gekregen, hij is vrij compleet, maar HIJ KAN ER HE-LE-MAAL NIKS VAN (even in je gedachten afspelen met een Rene vd Gijp stem)quote:
Tim Immers! HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nu heb je mij stil gekregen, hij is vrij compleet, maar HIJ KAN ER HE-LE-MAAL NIKS VAN (even in je gedachten afspelen met een Rene vd Gijp stem)
Strontman kan goed aanvallen, goed verdedigen, goede passes geven, en heeft een gezicht die er slechter uitziet dan Suzan Boyle met gezichtskanker dus tegenstanders schrikt hij ook af.quote:
Ben 't wel met je eens, maar Strootman kan van mij standaard op eenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Noem eens een andere ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |