abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:41:21 #1
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124389952

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.



• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• OS : Android 4.1.2 met HTC Sense 5.0, HTC BlinkFeed
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh



Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.



Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's




Klikken is groot:


_________________________________________________________________
Dit is mijn eerste openingspost tips zijn altijd welkom!
OP is hier te vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door blup op 22-03-2013 21:49:20 ]
pi_124390130
ziet er wel leuk uit
Als ik last van keelpijn heb, eet ik egels ! :P
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:54:03 #3
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_124390610
Wat een afzichtelijk lelijk apparaat.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_124391150
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Mierenneuker. het volgende:
Wat een afzichtelijk lelijk apparaat.
Samsung topic is om de hoek :W volgens mij hoort je comment daar te staan :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:06:07 #5
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_124391204
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Samsung topic is om de hoek :W
Die zijn zelfs nog mooier ja.

Nee, Sony zijn de enigste 'mooie' telefoons.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_124391240
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Mierenneuker. het volgende:

[..]

Die zijn zelfs nog mooier ja.

Nee, Sony zijn de enigste 'mooie' telefoons.
Sony is wel oke ja.
Maar ik begrijp niet hoe je dit lelijk kunt vinden. Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen :o
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:11:55 #7
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_124391508
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sony is wel oke ja.
Maar ik begrijp niet hoe je dit lelijk kunt vinden. Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen :o
Rare 'balkjes' boven en beneden met dat kippengaas erin.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_124391572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef Mierenneuker. het volgende:

[..]

Rare 'balkjes' boven en beneden met dat kippengaas erin.
Bij de zwarte variant nauwelijks te zien:


Overigens wel fijne ontwikkeling, boxjes aan de voorkant. We kijken met z'n allen steeds vaker filmpjes en nu heb je stereo geluid aan de voorkant, ipv mono aan de achterkant.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:14:54 #9
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_124391632
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Bij de zwarte variant nauwelijks te zien:
[ afbeelding ]

Overigens wel fijne ontwikkeling, bokjes aan de voorkant. We kijken met z'n allen steeds vaker filmpjes en nu heb je stereo geluid aan de voorkant, ipv mono aan de achterkant.
Moet eerlijk toegeven dat die er wel redelijk goed uitziet ja.

Maar die opzichtige 'randen' met ander soort oppervlak lijkt toch enigzins afgekeken van de iPhone 5.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_124391997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:14 schreef Mierenneuker. het volgende:

[..]

Moet eerlijk toegeven dat die er wel redelijk goed uitziet ja.

Maar die opzichtige 'randen' met ander soort oppervlak lijkt toch enigzins afgekeken van de iPhone 5.
Kan afgekeken zijn, ik heb geen idee. Ik vind het een prachttoestel. Ik denk dat ik voor de zwarte ga :)
Wel ff wachten nog helaas.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:23:28 #11
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_124392093
Ben benieuwd hoe het jaar zal verlopen. Denk dat de S4 wel weer de 'topper' wordt. HTC zal wel wat marktaandeel terugpakken. En Sony gaat een grote groei doormaken.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_124392475
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ben benieuwd hoe het jaar zal verlopen. Denk dat de S4 wel weer de 'topper' wordt. HTC zal wel wat marktaandeel terugpakken. En Sony gaat een grote groei doormaken.
Ik hoop het... en dan ten koste van Samsung en Apple. Sony is een leuk merk verder.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:16:20 #13
306949 dude1986
Always bored...
pi_124394296
via pdashop/coolblue issie 5 april al te bezorgen. Staat iig in mn ontvangstbevestiging van zojuist
heb al een hoesje gekocht:

pi_124397789
Na een halve dag de HTC One gebruikt te hebben de eerste ervaringen.


- Het toestel ligt heel fijn in de hand, je hebt ook echt het gevoel iets heel premiums in je handen te hebben. Nog nooit zo een gevoel ( buiten de oude iPhone 5 wat ik heb gehad) meegemaakt met een toestel. Vooral het toestel vanaf de zijkant bekeken is het gewoon iets wat je moet zien. HTC's beste toestel qua bouwkwaliteit en design tot nu toe, voor mij de beste van ze allemaal qua bouwkwaliteit.


- Het display is gewoon erg goed, het verschil tussen een HD display en Full HD display op zo een klein display zie ik trouwens echt niet. Wel is het display gewoon net weer een stapje beter dan mijn oude Nexus 4. Heel tevreden dus met het display.

- De speaker is bizar, het volume wat die 2 stereo luidsprekertjes aan de voorkant kunnen produceren heeft mijn mond 5 minuten doen open staan van verbazing.

- Sense 5 is wel even wennen komende vanaf de Nexus 4, maar went erg snel. Wil nu al niks anders meer, voor mij als social media verslaafde is BlinkFeed een uitkomst.

- Foto kwaliteit is redelijk tot goed, kan niet echt zeggen dat het voor mijn oude iPhone 5 onder doet. Verslaat de Nexus 4 makkelijk qua foto kwaliteit. Fotokwaliteit overdag is redelijk goed, niet beter als de iPhone 5 maar gewoon steady kwaliteit. Foto's in donkere licht omstandigheden zijn bizar goed, je ogen kunnen het niet eens waarnemen wat die dan doet fotografen die One .

-Geluid via de oordopjes ( audio output) is de beste die ik ooit heb mogen testen. Nexus 4 is dan echt crap, iPhone 5 is iets minder in vergelijking met de One. Super geluidskwaliteit dus.

- De standaard browser onthoudt niet waar je bent gebleven als je terug gaat naar een ander tab-blad, en je moet weer opnieuw scrollen waar je was gebleven als je aan het wisselen bent tussen tab-bladen. Een negatief punt wat ik nog nergens was tegen gekomen. Slordig HTC, gelukkig genoeg alternatieven in de browser markt in de Play Store.

- De 3 dots menu bar bij apps als Twitter for Android en Facebook voor instellingen van de app zorgen voor een vervelende zwarte balk, in het begin erg ergerlijk, nu begin ik er langzaam aan te wennen. Beetje jammerlijk.


Wat ervaringen van vandaag, al met al kan ik zeggen dat ik heel blij ben met de One. Qua bouwkwaliteit en totale plaatje met gemak DE smartphone van dit moment. Mooi!

[ Bericht 3% gewijzigd door alwaysonhold op 23-03-2013 01:13:06 ]
pi_124397865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Wou ik toch met jullie even delen:

Na een halve dag de HTC One gebruikt te hebben de eerste ervaringen.

- De speaker is bizar, het volume wat die 2 stereo luidsprekertjes aan de voorkant kunnen produceren heeft mijn mond 5 minuten doen open staan van verbazing.

- Sense is wel even wennen komende vanaf de Nexus 4, maar went erg snel. Wil nu al niks anders, voor mij als social media verslaafde is BlinkFeed een uitkomst.

- Foto kwaliteit is redelijk tot goed, kan niet echt zeggen dat het voor mijn oude iPhone 5 onder doet. Verslaat de Nexus 4 makkelijk qua foto kwaliteit. Fotokwaliteit overdag is redelijk goed, niet beter als de iPhone 5 maar gewoon steady kwaliteit. Foto's in donkere licht omstandigheden zijn bizar goed, je ogen kunnen het niet eens waarnemen wat die dan doet fotografen die One .

-Geluid via de oordopjes ( audio output) is de beste die ik ooit heb mogen testen. Nexus 4 is dan echt crap, iPhone 5 is iets minder. Super geluidskwaliteit!!

- De standaard browser onthoudt niet waar je bent gebleven als je terug gaat naar een ander tab-blad, en je moet weer opnieuw scrollen waar je was gebleven als je aan het wisselen bent tussen tab-bladen. Een negatief punt wat ik nog nergens was tegen gekomen. Slordig HTC, gelukkig genoeg alternatieven in de browser markt in de Play Store.

- De 3 dots menu bar bij apps als Twitter for Android en Facebook voor instellingen van de app zorgen voor een vervelende zwarte balk, in het begin erg ergerlijk, nu begin ik er langzaam aan te wennen. Beetje jammerlijk.

Wat ervaringen van vandaag, al met al kan ik zeggen dat ik heel blij ben met de One. Qua bouwkwaliteit en totale plaatje met gemak DE smartphone van dit moment. Mooi!
IK WIL HEM OOK
pi_124398246
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

IK WIL HEM OOK
Heb mijn post nog wat uitgebreid ;)
pi_124411515
Ik blijf hopen op een 1 april grap maar acht die kans klein. :'(
pi_124431399
de mooiste en beste telefoon gewoon.
Je kan blij praten wat je wilt, maar een stuk plastic zoals de S4 kan hier gewoon niet tegen op.
Zelfs bij de show van de S4 haperde de telefoon bij de UI.

hTC One, ik hoop echt dat ze meer mensen krijgen die het toestel gaan kopen, en zien wat een kwaliteitstelefoon met prestaties en design is :) iPhone5(s) wordt grafisch toch niks veranderd, alleen intern beter. Who cares telefoon is al jaren het zelfde met zijn IU (dombo-proof) telefoon.

hTC One, one of a kind..
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_124431424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Mierenneuker. het volgende:
Wat een afzichtelijk lelijk apparaat.
stuk plastic koop je ook bij de mcd ;) met betere inhoud dan de S4 ;) samsung hoek voor jou kerel..
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
  zondag 24 maart 2013 @ 10:08:04 #20
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_124433772
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:34 schreef djbosanac het volgende:

[..]

stuk plastic koop je ook bij de mcd ;) met betere inhoud dan de S4 ;) samsung hoek voor jou kerel..
Wel verder lezen dan je neus lang is hé.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_124455788
Als ze zo door blijven gaan met uitstellen ga ik misschien maar kijken naar een ander toestel. Ik wilde deze los kopen in mei/juni omdat mijn verwachting is dat de prijs dan wat gezakt zou zijn. Maar als hij pas eind april/begin mei uitkomt, zal dat niet echt het geval zijn..
pi_124455886
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef Miezziej het volgende:
Als ze zo door blijven gaan met uitstellen ga ik misschien maar kijken naar een ander toestel. Ik wilde deze los kopen in mei/juni omdat mijn verwachting is dat de prijs dan wat gezakt zou zijn. Maar als hij pas eind april/begin mei uitkomt, zal dat niet echt het geval zijn..
Hoezo een ander toestel dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124455993
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoezo een ander toestel dan?
Omdat ik uiterlijk in juni een nieuw toestel nodig heb ivm vakantie (heb nu een sensation met een dode WiFi en wat andere kleine mankementen), en ik niet 600 euro wil betalen :P
500 ofzo leek me wel redelijk.
pi_124456189
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Omdat ik uiterlijk in juni een nieuw toestel nodig heb ivm vakantie (heb nu een sensation met een dode WiFi en wat andere kleine mankementen), en ik niet 600 euro wil betalen :P
500 ofzo leek me wel redelijk.
500 in juni had je ook niet gered als ie nu al uit was hoor ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124456443
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

500 in juni had je ook niet gered als ie nu al uit was hoor ;)
Wie weet :P
Heb wel vaker telefoons snel zien dalen, mja, dat waren geen vlaggenschippen helaas :P
pi_124456503
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wie weet :P
Heb wel vaker telefoons snel zien dalen, mja, dat waren geen vlaggenschippen helaas :P
Het is een investering in iets moois ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124456666
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het is een investering in iets moois ;)
Tot dat je je investering verdrinkt (dat is gebeurd met mijn sensation :')).

Een vriend van me wil ook de One, hij heeft hem al besteld geloof ik (moet ik eens navragen). Vraag hem wel of ik er een keer mee mag spelen en dan beslis ik wel of hij de prijs waard is haha
  zondag 24 maart 2013 @ 22:39:01 #28
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124465615
Zijn er al goede abo-aanbiedingen voor de One?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_124471597
Voor mij is dit de eerste android telefoon die qua design de iphones weet te overtreffen. Eindelijk een android telefoon met hetzelfde oog voor detail als Apple's high end toestellen.
pi_124471619
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef Reemi het volgende:
Zijn er al goede abo-aanbiedingen voor de One?
https://www.studentmobiel.nl/htc-one
  maandag 25 maart 2013 @ 07:41:06 #31
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_124472815
quote:
Het is wel een Smart abbo geen Ismart
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_124476044
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 07:41 schreef quer het volgende:

[..]

Het is wel een Smart abbo geen Ismart
Dus?
  maandag 25 maart 2013 @ 17:40:13 #33
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_124490664
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Dus?
Traag mobiel internet
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_124490917
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 01:10 schreef kossikvassik het volgende:
Voor mij is dit de eerste android telefoon die qua design de iphones weet te overtreffen. Eindelijk een android telefoon met hetzelfde oog voor detail als Apple's high end toestellen.
Dit ja :Y

Weet niet eens of Android mij gaat bevallen.
pi_124492551
Dat gaat je zeker bevallen, beter dan ios
  maandag 25 maart 2013 @ 19:36:24 #36
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_124495246
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 01:10 schreef kossikvassik het volgende:
Voor mij is dit de eerste android telefoon die qua design de iphones weet te overtreffen. Eindelijk een android telefoon met hetzelfde oog voor detail als Apple's high end toestellen.
moet zeggen dat ik de iPhone wel mooi vind qua design maar de software die erop draait kan ik gewoon niet uitstaan. We hebben hier 2 iPhone 4s in huis en een iPhone 5 maar ben van allen niet gecharmeerd.

mis gewoon bepaalde dingen die ik bij android als standaard gewend was. vaak kleine dingen waar ik dan een half uur naar aan het zoeken ben om er dan achter te komen dat 't er gewoon niet is. :P

maar goed, binnenkort eens in duitsland kijken of hij daar voorradig is.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_124511343
Leuk, een filmpje van iemand die al jaren een iPhone heeft en overstapt op de One als die 30 dagen beter bevalt dan IOS:
pi_124514492
quote:
HTC One receiving software update in April to further improve camera quality, before and after samples are like night and day
http://phandroid.com/2013/03/25/htc-one-camera-update/
pi_124520953
Via https://www.studentmobiel.nl/htc-one

38,09 per maand met gratis toestel, maar als ik als abonnee verleng kost het toestel 29 :')
Moo
pi_124521707
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Via https://www.studentmobiel.nl/htc-one

38,09 per maand met gratis toestel, maar als ik als abonnee verleng kost het toestel 29 :')
Sowieso moet die hele ''Al klant? Leuk voor je.'' instelling verdwijnen. :r
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:56:06 #41
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_124527655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Leuk, een filmpje van iemand die al jaren een iPhone heeft en overstapt op de One als die 30 dagen beter bevalt dan IOS:
even het onderwerp terzijde; wat een sukkeltje is die gast, met z'n oorbelletjes en zonnebril. nofl
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_124528609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:56 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

even het onderwerp terzijde; wat een sukkeltje is die gast, met z'n oorbelletjes en zonnebril. nofl
Laat die gast in zijn waarde :{
pi_124589659
quote:
De HTC One ligt nog niet in de winkel, maar er zijn al wel genoeg in geïnteresseerd. Volgens HTC zijn er in de VS alleen al enkele honderd duizenden mensen die een pre-registratie hebben ingevuld. Dat is dus wat anders dan een pre-order.

Een pre-registratie is niets meer dan dat iemand zijn e-mailadres heeft afgegeven om op de hoogte te worden gebracht als de One in de winkel ligt. Het is dus wat anders dan een pre-order waarbij het artikel al besteld is. Het aantal pre-registraties mag dan wel nooit hoger zijn geweest bij HTC, het zegt nog niets over hoeveel One's er daadwerkelijk over de toonbank zullen gaan. Het lijkt daarom meer op een marketingstunt dan op werkelijk succes. Toch hopen we voor HTC dat de One het goed gaat doen, een mager verkoopsucces zou dramatische gevolgen voor HTC kunnen hebben.
Ze doen er wel alles aan om hem bekend te maken!
pi_124645848
Ja ik ga maandag op vakantie en nu moet ik dus roto's maken met een Desire ipv een One.
pi_124661497
quote:
Vanaf begin april starten we met het uitleveren van de pre-orders. We verwachten dat de One half april breed beschikbaar zal zijn
Dit geeft @HTC_NL op hun twitter aan richting een aantal klanten!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:40:35 #46
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124667078
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Leuk, een filmpje van iemand die al jaren een iPhone heeft en overstapt op de One als die 30 dagen beter bevalt dan IOS:
HIj heeft al gezegd dat hij na één dag eruit was dat hij niet meer terug zou gaan. Maar Linus is sowieso geen telefoon-addict. Hij kreeg zijn iPhone gratis, en vind het fijn omdat het een soepel OS is. Maar met de sterke SoC's van tegenwoordig loopt alles soepel, en de One is natuurlijk zo snel en in zo'n mate superieur, dat het niet echt raar is dat hij niet teruggaat naar zijn oude iPhone 4.
  maandag 1 april 2013 @ 10:37:27 #47
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124750328
De eerste kloon is ook alweer gesignaleerd: de HDC One :s)
http://www.androidworld.n(...)-voor-slechts-e-125/
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_124770861
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 10:37 schreef Reemi het volgende:
De eerste kloon is ook alweer gesignaleerd: de HDC One :s)
http://www.androidworld.n(...)-voor-slechts-e-125/
Qua specs nog niet eens zo heel erg verkeerd (op accu na), maar klonen is dan wel weer wat :')
Zo sim-only bestellen; ga in juni/juli wel eens kijken wat de ONE doet qua prijs en dan eens kijken of ik 'm nog wel neem...
pi_124774045
beste mensen ik heb vorige week de htc one besteld bij studentmobiel met behoud van nummer ik stap van vodafone over naar T mobile. ik heb alle nodige papieren opgestuurd. mijn contract loopt 31 april af bij vodafone. ik heb nog niks ontvangen van studentmobiel mail of brief. ik had ze donderdag gebeld of er ontbrekende papieren waren was in orde. maar weten jullie hoelang het duurt voordat je bericht krijgt.
hiervoor had ik de htc one x bij gsm easy besteld die kwamen volgende dag meteen kopie maken enz.
pi_124774156
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef savas198520 het volgende:
beste mensen ik heb vorige week de htc one besteld bij studentmobiel met behoud van nummer ik stap van vodafone over naar T mobile. ik heb alle nodige papieren opgestuurd. mijn contract loopt 31 april af bij vodafone. ik heb nog niks ontvangen van studentmobiel mail of brief. ik had ze donderdag gebeld of er ontbrekende papieren waren was in orde. maar weten jullie hoelang het duurt voordat je bericht krijgt.
hiervoor had ik de htc one x bij gsm easy besteld die kwamen volgende dag meteen kopie maken enz.
Iets meer interpunctie mag wel ;(

Maar goed, ik kan je denk ik niet helpen. De ervaringen van studentmobiel lopen uiteen. Bel binnenkort even of de order in goede orde is ontvangen en verwerkt wordt. Het kan dus ook te maken hebben met de late levering van de telefoon.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124774474
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

HIj heeft al gezegd dat hij na één dag eruit was dat hij niet meer terug zou gaan. Maar Linus is sowieso geen telefoon-addict. Hij kreeg zijn iPhone gratis, en vind het fijn omdat het een soepel OS is. Maar met de sterke SoC's van tegenwoordig loopt alles soepel, en de One is natuurlijk zo snel en in zo'n mate superieur, dat het niet echt raar is dat hij niet teruggaat naar zijn oude iPhone 4.
Dat is het grote voordeel, Android draait vanaf JB gewoon soepel + veel meer opties, zonder de beperkingen.

Echt prachtig toestel de One. Ik hoop voor HTC dat het een succes wordt.
pi_124775168
Gossamme, wil ik nog net even een voordelige sim-only van Vodafone F&F nemen...zie ik net dat ik pas vanaf donderdag kan verlengen aangezien je 3 maanden van te voren kunt verlengen, ik had pas gelezen 4 maanden.

Gossamme man, ik wilde juist F&F :( |:(
  maandag 1 april 2013 @ 22:56:16 #53
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124775316
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Iemand91 het volgende:
Gossamme, wil ik nog net even een voordelige sim-only van Vodafone F&F nemen...zie ik net dat ik pas vanaf donderdag kan verlengen aangezien je 3 maanden van te voren kunt verlengen, ik had pas gelezen 4 maanden.

Gossamme man, ik wilde juist F&F :( |:(
FF heeft de one nog niet, morgen hebben ze RED.
pi_124775379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sony is wel oke ja.
Maar ik begrijp niet hoe je dit lelijk kunt vinden. Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen :o
Sorry dat ik het zeg maar ik vind em ook echt niet mooi. Ik wil verder niets of niemand afzeiken maar HTC is de laatste die ik zou kopen qua merk.
pi_124775416
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Iemand91 het volgende:
Gossamme, wil ik nog net even een voordelige sim-only van Vodafone F&F nemen...zie ik net dat ik pas vanaf donderdag kan verlengen aangezien je 3 maanden van te voren kunt verlengen, ik had pas gelezen 4 maanden.

Gossamme man, ik wilde juist F&F :( |:(
Uh ik heb afgelopen week net verlengd en mijn contract loopt 25-7 af. Dus 4 maanden bij mij.
pi_124775976
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:58 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Uh ik heb afgelopen week net verlengd en mijn contract loopt 25-7 af. Dus 4 maanden bij mij.
Ik zit dus bij KPN en m'n huidige abonnement verloopt op 4 juli. Op KPN site zélf staat zelfs dit:
quote:
Verlengen van je contract is mogelijk vanaf 2 maanden voor het einde van je contract.
|:(
pi_124776957
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zit dus bij KPN en m'n huidige abonnement verloopt op 4 juli. Op KPN site zélf staat zelfs dit:

[..]

|:(
O sorry ik bij Vodafone
pi_124777846
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zit dus bij KPN en m'n huidige abonnement verloopt op 4 juli. Op KPN site zélf staat zelfs dit:

[..]

|:(
Klopt niet, is 3 maanden.
Ik ben m'n eigen bron en die is betrouwbaar zat ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124778857
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Klopt niet, is 3 maanden.
Ik ben m'n eigen bron en die is betrouwbaar zat ;)
Dat is in mijn geval nog te weinig. 4 juli loopt m'n KPN abonnement af. Bij F&F is het net zo erg; daar moet je bij nummerbehoud je huidige abonnement binnen 5 t/m 60 dagen aflopen.

Heb nu een houtje-touwtje-constructie die niet gaat werken maar ik toch probeer.

- F&F besteld met 2 mei als einddatum van m'n huidige abonnement.
- Morgen KPN bellen en aangeven dat ik m'n huidige abonnement per direct wil opzeggen/stopzetten/omzetten naar zogenaamd "¤0-abonnement" (wat dat ook maar precies is). Aangezien hier een maand opzegtermijn op zit wordt dit dus 2 mei.

In theorie zou stopzetten van abonnement en dan nieuwe abonnement met nummerbehoud moeten werken met nummerbehoud, maar ik betwijfel of bovenstaande gaat werken. Weet eigenlijk wel zeker van niet.
Als het morgen na telefoontje naar KPN blijkt dat dit niet gaat werken (of na wat google-werk morgenvroeg) dan kan ik F&F nog annuleren.

Werkt het wel, dan spring ik eerst een gat in de lucht. Daarna wel even wat kosten vanwege stopzetten van abonnement maar dat heb ik er wel voor over. Jarenlang weer lekker goedkoop bellen/sms'en/4GB data is me wel wat waard.
pi_124803085
Ik lees op een aantal websites dat de HTC ONE toch echt deze week wordt uitgerold voor de pre-orders. Ik ben zeer benieuwd!!
pi_124839650
bij studentmobiel stond die maandag op 15 april en nu op 5 april.
pi_124847806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef savas198520 het volgende:
bij studentmobiel stond die maandag op 15 april en nu op 5 april.
AWESOME!
pi_124870068
Kan niet wachten tot ik deze krijg. Ben Iphone echt zat inmiddels. Zal wel wennen zijn gok ik. :P
pi_124873424
quote:
Het toestel HTC one word eind deze week verwacht. Wij kunnen niet vertellen wanneer de pre orders worden opgestuurd omdat dit afhangkelijk is van de hoeveelheid wij geleverd krijgen.
Zodra wij de toestellen op voorraad hebben en de aansluiting is gemaakt zullen wij deze zo snel mogelijk opsturen en hiervan een email bericht sturen.
Ben bang dat het nog een week duurt bij studentmobiel..
pi_124886954
uhm en nu staat hij op 9 april.

Ik ben mijn s3 nog niet eens zat en nu al een nieuw mobiel. Ik schaam mij voor mijn gadget verslaving :D
pi_124905225
quote:
Uit onderzoek blijkt dat bijna een kwart van de iPhone 4’s een gebroken scherm heeft. Daarnaast zijn er natuurlijk genoeg kapotte Samsung of HTC modellen. Als je een smartphone op het scherm laat vallen, is het in de meeste gevallen al gedaan. Enkele blogs vinden het leuk om te testen hoe ver ze kunnen gaan. Zo zijn ook de iPhone 5 en HTC One aan een valtest onderworpen. Pas op: de video kan als schokkend worden ervaren.

Beide toestellen worden minstens drie keer getest. Dat houdt in dat zowel de iPhone 5 als de HTC One minimaal drie keer de grond raken. De eerste test wordt op broekzakhoogte uitgevoerd. Er zijn namelijk mensen die hun telefoon naast hun broekzak schuiven. Daarnaast zijn er nog testen op borsthoogte en op gezichtshoogte. Gelukkig heb ik mijn smartphone nog nooit laten vallen tijdens het bellen! De iPhone 5 sneuvelt in de eerste test, want het scherm heeft direct enkele sterren.

Bij de HTC One is alleen de cover van de speaker losgekomen. In de borsthoogte test hebben beide modellen slechts wat schade aan de behuizing. De laatste test zorgt ervoor dat de iPhone 5 een nog kapotter scherm heeft. Het topmodel van HTC heeft slechts wat schade aan de behuizing. Daarom laat men de HTC One nogmaals vallen, dit keer van boven het hoofd. Nu valt het toestel op het scherm en is het gedaan. Durf jij te kijken?
pi_124999271
Geruchten gaan dat hij vanaf midden/eind volgende week bij de Mediamarkt in Nederland in de winkels ligt. Wel 700 euro.... http://gathering.tweakers(...)ge/40060096#40060096
pi_125001139
quote:
eigenlijk zouden de ontwikkelaars van telefoontjes eens wat vaker naar een boterham met pindakaas moeten kijken. Die boterhammen vallen 9vd10 keer met de pindakant naar beneden. Als ze dus pindakaas op de achterkant van de telefoon smeren, valt het toestel minder vaak op de scherm kant en barst het scherm niet zo snel.

Ik zie een gat in de markt :7
  zondag 7 april 2013 @ 20:16:36 #69
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125002048
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef alwaysonhold het volgende:
Geruchten gaan dat hij vanaf midden/eind volgende week bij de Mediamarkt in Nederland in de winkels ligt. Wel 700 euro.... http://gathering.tweakers(...)ge/40060096#40060096
Als dat de adviesprijs inderdaad is (werd in het item van Tweakers ook genoemd), is dat echt te hoog wanneer je kijkt naar de prijs van de directe concurrentie.
pi_125011845
Hij staat in de mediamarkt folder van Deventer voor 649
Moo
pi_125016134
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Als dat de adviesprijs inderdaad is (werd in het item van Tweakers ook genoemd), is dat echt te hoog wanneer je kijkt naar de prijs van de directe concurrentie.
iPhone 5 32 GB is 775 euro en deze kost 125 euro minder. I don't see the point ;)
  maandag 8 april 2013 @ 04:07:17 #72
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125019317
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 00:10 schreef alwaysonhold het volgende:

iPhone 5 32 GB is 775 euro en deze kost 125 euro minder. I don't see the point ;)
De iPhone is niet echt de directe concurrent. De Xperia Z en de Galaxy S4 wel. Beiden van bekendere merken. Ik heb inmiddels de kans gekregen de One te bekijken. Het is een leuk ding, erg mooi toestel en erg snel. De Xperia Z laat wel mooiere kleuren zien. Maar kijk nog steeds naar de S4, wat mij de meest praktische van het stel lijkt gezien de body (minst krasgevoelig, vervangbare achterkant en batterij, meeste accessoires, lichtst, minder gevoelig voor opwarmen, kan tegen een stootje), interessante features (eigenlijk één, nl. SAFA). Dit alles gemeten aan mijn voorkeuren.

De One blijft toch een standaard Android toestel. Er zijn wat unieke features, maar het meeste gebruik ik niet en Sense is het eerste dat ik uit zou zetten. Het is een erg mooi toestel, maar ik kan niet tegen zichtbare krasjes. En die krijg je toch vrij snel wanneer je wat minder voorzichtig bent met het toestel. En dan zit je daar met je bekraste toestel van 700 Euro, terwijl je niets kan doen om het te fixen.

quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hij staat in de mediamarkt folder van Deventer voor 649
Dat klinkt al beter.
pi_125019857
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hij staat in de mediamarkt folder van Deventer voor 649
link?
pi_125020129
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 04:07 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

De iPhone is niet echt de directe concurrent. De Xperia Z en de Galaxy S4 wel. Beiden van bekendere merken. Ik heb inmiddels de kans gekregen de One te bekijken. Het is een leuk ding, erg mooi toestel en erg snel. De Xperia Z laat wel mooiere kleuren zien. Maar kijk nog steeds naar de S4, wat mij de meest praktische van het stel lijkt gezien de body (minst krasgevoelig, vervangbare achterkant en batterij, meeste accessoires, lichtst, minder gevoelig voor opwarmen, kan tegen een stootje), interessante features (eigenlijk één, nl. SAFA). Dit alles gemeten aan mijn voorkeuren.

De One blijft toch een standaard Android toestel. Er zijn wat unieke features, maar het meeste gebruik ik niet en Sense is het eerste dat ik uit zou zetten. Het is een erg mooi toestel, maar ik kan niet tegen zichtbare krasjes. En die krijg je toch vrij snel wanneer je wat minder voorzichtig bent met het toestel. En dan zit je daar met je bekraste toestel van 700 Euro, terwijl je niets kan doen om het te fixen.

[..]

Dat klinkt al beter.
Een vrij standaard toestel de One?

Lees deze meest uitgebreide review van de One wat er is en je veranderd je mening snel denk ik:

http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review
pi_125022316
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

link?


13 megapixel camera :'), bleutooth :')
Moo
pi_125022508
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:35 schreef Zuivelkoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

13 megapixel camera :'), bleutooth :')
Das een foto. Vroeg om een link naar de folder
pi_125022961
Weet ik veel, kreeg hem in de brievenbus.
Moo
  maandag 8 april 2013 @ 12:02:35 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125024752
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Das een foto. Vroeg om een link naar de folder
Mediamarkt.nl -> deventer -> folder -> download als PDF
Dat was lastig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 april 2013 @ 12:48:04 #79
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125026159
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:36 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Een vrij standaard toestel de One?

Lees deze meest uitgebreide review van de One wat er is en je veranderd je mening snel denk ik:

http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review
Nee, mijn mening blijft hetzelfde. Ik had het toestel al uitgebreid bekeken omdat ik op zoek ben naar een nieuw toestel. De One biedt niets interessants of unieks/nuttigs kwa software. Omdat ik een beetje klaar ben met alle custom ROMs is dat eigenlijk wel waar ik naar zoek.
Voordeel dat de HTC One wel de custom ROM-community achter zich heeft staan en de S4 niet. Hoewel ik dus niet zo snel een custom ROM zal installeren, zou ik wel de mogelijkheid willen hebben.
pi_125028002
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:48 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Nee, mijn mening blijft hetzelfde. Ik had het toestel al uitgebreid bekeken omdat ik op zoek ben naar een nieuw toestel. De One biedt niets interessants of unieks/nuttigs kwa software. Omdat ik een beetje klaar ben met alle custom ROMs is dat eigenlijk wel waar ik naar zoek.
Voordeel dat de HTC One wel de custom ROM-community achter zich heeft staan en de S4 niet. Hoewel ik dus niet zo snel een custom ROM zal installeren, zou ik wel de mogelijkheid willen hebben.
Wauw, je prijst de S4 de hemel in en de HTC niet vanwege unieke software?
Die plastice crap wat jij zo uniek en geweldig noemt heeft dus oogbesturing tijdens het bekijken van een video. Uit tests blijkt dat dit voor geen meter werkt, het zelfde geldt voor dat scrollen.

Zoë is wel degelijk uniek: een filmpje maken tijdens een foto. Op HTC.com staan een paar leuke filmpjes met de mogelijkheden die het biedt. Ik snap niet hoe je dit niet nuttig kan vinden. Hetzelfde geldt voor die foto's in donkerdere omstandigheden. Je kunt wel 200 megapixel in zo'n ding stoppen, maar de ruis in je foto's wordt om te janken. Ik wil niet zeggen dat je met een resolutie van 4mp hartstikke blij moet zijn, maar het biedt wel mogelijkheden. Bovendien ga je met een telefoon geen foto's schieten die je op groot formaat geprint wil hebben (waar je dus al die mp's voor nodig hebt). Dat doe je met een dSLR.

Ja, misschien gaat die HTC krasjes krijgen op zijn behuizing, maar liever wat krasjes op een aluminium behuizing, dan een hoogglanzend lelijk stuk plastic in je handen hebben die exact op zijn voorganger lijkt.

Veel plezier met je S4, dan genieten wij van onze ONE. :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125032173
HTC One gewoon leverbaar bij de Oosterburen, Sofort Lieferbar :)

http://www.saturn.de/mcs/(...)88949.html?langId=-3
  maandag 8 april 2013 @ 15:40:58 #82
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125032797
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

Wauw, je prijst de S4 de hemel in en de HTC niet vanwege unieke software?
Prijs ik de S4 de hemel in? Vind het nog altijd een lelijk ding waar de nieuwigheid niet bepaald van afstraalt. En touchwiz vind ik kut en is niet zomaar uit te zetten. Verder noem ik het redelijk groote nadeel dat het toestel slechts beperkt ondersteund zal worden door de custom ROM community.

quote:
Die plastice crap wat jij zo uniek en geweldig noemt heeft dus oogbesturing tijdens het bekijken van een video. Uit tests blijkt dat dit voor geen meter werkt, het zelfde geldt voor dat scrollen.
Ok, fanboypraat, en niet begrepen wat ik precies bedoel. Maakt al duidelijk hoe jij er in staat, in hoeverre je op de hoogte bent, en in welke mate je staat bent bepaalde praktische voor- en nadelen in te schatten.

quote:
Zoë is wel degelijk uniek: een filmpje maken tijdens een foto.
Nee. Dit hebben de Xperia en de S4 ook. En ik heb niet gezegd dat de One geen eigen features heeft, alleen dat het spul is wat mij persoonlijk niet boeit. Dat geldt ook voor het meerendeel van de Samsung features. Behalve de SAFE-omgeving. Helaas een unieke feature. Òf ik moet voor een BB gaan.

quote:
Hetzelfde geldt voor die foto's in donkerdere omstandigheden. Je kunt wel 200 megapixel in zo'n ding stoppen, maar de ruis in je foto's wordt om te janken. Ik wil niet zeggen dat je met een resolutie van 4mp hartstikke blij moet zijn, maar het biedt wel mogelijkheden.
De maketingmachine van HTC heeft bij jou duidelijk zijn werk gedaan. Kennelijk heb je naast mijn reactie die je te deed neigen naar een irrationele tegenreactie, de reviews óók niet gelezen. De Ultrapixel camera is een leuk idee, maar in de praktijk presteert het niet beter (ook niet slechter) dan andere oplossingen, terwijl je wel een lagere resolutie hebt (in dat opzicht dus wel slechter). Verder presteerde hij in het donker niet beter. Dit terwijl de presentatie van het toestel juist in zo'n (donkere) disco-omgeving plaatsvond en alle genodigden meteen konden uitvinden dat het dus niet werkte :').
quote:
Bovendien ga je met een telefoon geen foto's schieten die je op groot formaat geprint wil hebben (waar je dus al die mp's voor nodig hebt). Dat doe je met een dSLR.
Ja, iedereen die een fototje wil afdrukken doet dat op groot formaat en moet hoe dan ook meteen 600 euro uitgeven aan een dSLR. Onzin natuurlijk. De betere compactcamera's schieten alle telefooncamera's voorbij. Op die 808 PureView na dan. Maar het nastreven daarvan is voorlopig niet realistisch. Maar de kwaliteit van de camera is voor mij sowieso niet belangrijk.

quote:
Ja, misschien gaat die HTC krasjes krijgen op zijn behuizing, maar liever wat krasjes op een aluminium behuizing, dan een hoogglanzend lelijk stuk plastic in je handen hebben die exact op zijn voorganger lijkt.
Ik vind het jammer dat hij er inderdaad niet anders uit ziet. Het plastic vind ik een voordeel. Dat het wat minder eruit ziet, tsja, wat boeit het? Het is een gebruiksvoorwerp. Dat vergeten mensen wel eens. Of ze hebben geen apparaten thuis waar je wel trots op kunt zijn. Ik wil alleen wel dat iets na een tijdje eruit ziet als hoe ik het gekocht heb. Zeker als het voor zoveel geld is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xaobotnik op 08-04-2013 15:46:37 ]
pi_125033247
Mediamarkt Zwolle heeft ze ook in het krantje staan. Kwam zonet door de bus.
pi_125033550
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

De maketingmachine van HTC heeft bij jou duidelijk zijn werk gedaan. Kennelijk heb je naast mijn reactie die je te deed neigen naar een irrationele tegenreactie, de reviews óók niet gelezen. De Ultrapixel camera is een leuk idee, maar in de praktijk presteert het niet beter (ook niet slechter) dan andere oplossingen, terwijl je wel een lagere resolutie hebt (in dat opzicht dus wel slechter). Verder presteerde hij in het donker niet beter. Dit terwijl de presentatie van het toestel juist in zo'n (donkere) disco-omgeving plaatsvond en alle genodigden meteen konden uitvinden dat het dus niet werkte :').
Uit reviews blijkt juist dat de One excelleert in donkere omgevingen, en hij zelfs dingen fotografeert die je met het blote oog niet kan zien. In goed-verlichte omgevingen mis je wat details, maar dat wordt nog met een update opgelost (die is er al).
  maandag 8 april 2013 @ 16:26:34 #85
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125034797
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Uit reviews blijkt juist dat de One excelleert in donkere omgevingen, en hij zelfs dingen fotografeert die je met het blote oog niet kan zien. In goed-verlichte omgevingen mis je wat details, maar dat wordt nog met een update opgelost (die is er al).
Linkjes naar de bronnen (ervan uitgaande dat je hier stelt dat hij het beter doet dan bijv. de iPhone en de S3)? Tweakers (toegegeven, niet de beste site als het om niet-directe computer gerelateerde apparatuur gaat, maar een camera inschatten kunnen ze natuurlijk wel) en Hardware.info en verschillende Youtube kanalen waren er toch redelijk eensgezind over.
Zoals gezegd, geef ik weinig om de camera. Ik wilde alleen aangeven dat die 4 MP niet zo geweldig zijn als HTC het wil doen overkomen. Props voor het proberen van iets nieuws en het daadwerkelijk door te voeren. Stel dat de low-light omstandigheden wel goed waren (wordt vaak maar beperkt getest), dan blijft het nog steeds een gegeven dat de camera maar matig is.
GSMArena die voor mij toch een van de leidende geluiden zijn:
quote:
The 4MP ultra-pixel camera is probably better than any five-megapixel on a phone, but well behind most proper cameraphones.
'Nuff said...

[ Bericht 12% gewijzigd door Xaobotnik op 08-04-2013 16:38:22 ]
pi_125036447
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:26 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Linkjes naar de bronnen (ervan uitgaande dat je hier stelt dat hij het beter doet dan bijv. de iPhone en de S3)? Tweakers (toegegeven, niet de beste site als het om niet-directe computer gerelateerde apparatuur gaat, maar een camera inschatten kunnen ze natuurlijk wel) en Hardware.info en verschillende Youtube kanalen waren er toch redelijk eensgezind over.
Zoals gezegd, geef ik weinig om de camera. Ik wilde alleen aangeven dat die 4 MP niet zo geweldig zijn als HTC het wil doen overkomen. Props voor het proberen van iets nieuws en het daadwerkelijk door te voeren. Stel dat de low-light omstandigheden wel goed waren (wordt vaak maar beperkt getest), dan blijft het nog steeds een gegeven dat de camera maar matig is.
GSMArena die voor mij toch een van de leidende geluiden zijn:

[..]

'Nuff said...
http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review/7 Dit bijvoorbeeld.

quote:
The Lumia 920 and One are pretty darn close when it comes right down to it, and both easily outclass the iPhone 5 and the rest of the Android landscape in dark settings. The One is slightly noisier than the Lumia 920 in some of these, and it took me a while to figure out why that was.

In auto mode, the Lumia 920 pushes its OIS further with longer 0.3 second exposures, while the One maxes out at 1/7s (0.143 s) and a higher ISO. I took all these comparison photos before discovering the awesomeness that is Night Mode on the One, which enables the One to push out to 0.3 seconds as well with ISO 800 as the maximum, essentially matching the Lumia 920.
Tevens zijn de One en de Lumnia 920 nog de enige smartphones met OIS.
  maandag 8 april 2013 @ 17:17:27 #87
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125036811
quote:
Zeker interessant inderdaad. Alleen wordt er geen vergelijking gemaakt met anderen. Er wordt gezegd dat het zo is (en de mening van de reviewers op anandtech draagt zeker het nodige aan gewicht), maar er worden geen vergelijkende fotos getoond.

Verder vraag ik me af in hoeverre de test daadwerkelijk een realworld test is als in dat iedereen deze resultaten kan halen. Maar goed, zoals gezegd, de camera is voor mij geen dealbreaker. Ik overweeg de One ook nog, net als bijv. de Xperia Z. De prestatie van de camera in deze is zo goed als irrelevant.
pi_125036935
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 17:17 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zeker interessant inderdaad. Alleen wordt er geen vergelijking gemaakt met anderen. Er wordt gezegd dat het zo is (en de mening van de reviewers op anandtech draagt zeker het nodige aan gewicht), maar er worden geen vergelijkende fotos getoond.

Verder vraag ik me af in hoeverre de test daadwerkelijk een realworld test is als in dat iedereen deze resultaten kan halen. Maar goed, zoals gezegd, de camera is voor mij geen dealbreaker. Ik overweeg de One ook nog, net als bijv. de Xperia Z. De prestatie van de camera in deze is zo goed als irrelevant.
Met die knoppen onder de foto kan je switchen tussen verschillende toestellen.
  maandag 8 april 2013 @ 17:27:26 #89
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125037182
quote:
5s.gif Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Met die knoppen onder de foto kan je switchen tussen verschillende toestellen.
8)7 Het werkte steeds niet, dus ik dacht dat het waarschijnlijk geen functie had. Maar in Opera moet je dus effe wachten....
pi_125037430
Er zijn trouwens geen mooie cases te vinden van het toestel. Tenminste, ik vind er alleen maar afschuwelijk lelijke hoesjes bij zitten op diverse sites waar ze aangeboden worden.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125038368
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Das een foto. Vroeg om een link naar de folder
Is je google stuk?

Www.mediamarkt.nl
  maandag 8 april 2013 @ 19:40:00 #92
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125042414
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Er zijn trouwens geen mooie cases te vinden van het toestel. Tenminste, ik vind er alleen maar afschuwelijk lelijke hoesjes bij zitten op diverse sites waar ze aangeboden worden.
Ding is officieel nog niet eens uit. Die accessoires zullen dus wel effe op zich laten wachten. Al zou het zomaar kunnen dat er niets massaal uit komt zoals voor de iPhone of in mindere mate de Galaxy S4.
pi_125042482
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ding is officieel nog niet eens uit. Die accessoires zullen dus wel effe op zich laten wachten. Al zou het zomaar kunnen dat er niets massaal uit komt zoals voor de iPhone of in mindere mate de Galaxy S4.
In enkele landen is ie wel al uit... heb ook op internationale websites gekeken, en het is allemaal vrij magertjes of spuuglelijk. En idd, voor de iPhone en Samsung komen veel meer accesoires uit, dat heb je als je de underdog bent. Alhoewel, de HTC One X had wel enkele hele mooie hoesjes.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 april 2013 @ 20:02:16 #94
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125043563
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

In enkele landen is ie wel al uit... heb ook op internationale websites gekeken, en het is allemaal vrij magertjes of spuuglelijk. En idd, voor de iPhone en Samsung komen veel meer accesoires uit, dat heb je als je de underdog bent. Alhoewel, de HTC One X had wel enkele hele mooie hoesjes.
Als het toestel populair genoeg is, zal het wel komen. Persoonlijk ben ik her nooit echt van, die hoesjes. Koop je zo'n mooi toestel, en vervolgens doe je er een rubber ding overheen. Niet logisch.

Maar sowieso is de body van de One minder geschikt voor een elegant hoesje met die bolle achterkant.
pi_125057193
Zoo, mijn wachten is over. Op mediamarkt.de besteld en in MM Aken woensdag of donderdag ophalen. Gelukkig, lang leve Duitsland :9~ :')
pi_125069262
Heb m zojuist besteld op Typhone.nl.

Toestel gratis i.c.m. verlening van T-mobile i-Smart300. Tevens 24 maanden ¤42,50,- i.p.v. ¤60,00.

Lever datum op de site is zojuist verzet naar week 16.

Laten we hopen dat ie optijd binnen is voor de gratis HTC Medialink :)
pi_125069358
Ik krijg hem volgens Hi volgende week dinsdag al.
pi_125069832
Vandaag mijn fitBAG ontvangen, Aanrader!



pi_125080385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef murphyjenkins het volgende:
Heb m zojuist besteld op Typhone.nl.

Toestel gratis i.c.m. verlening van T-mobile i-Smart300. Tevens 24 maanden ¤42,50,- i.p.v. ¤60,00.

Lever datum op de site is zojuist verzet naar week 16.

Laten we hopen dat ie optijd binnen is voor de gratis HTC Medialink :)
In het geval de release later is dan de medialink zou de actie weer worden verlengend net als vorige keer.
pi_125084579
Er staat nu 17 april op studentenmobiel.nl ;(
pi_125091642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef Gauner het volgende:
Vandaag mijn fitBAG ontvangen, Aanrader!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hoe duur/waar vandaan? Ik wil sowieso geen vast hoesje om m'n telefoon, maar ik vraag me wel een beetje het nut af van deze. Is het niet zo dat je hem het vaakst laat vallen als je hem in je handen hebt? Krassen in je broekzak doet 'ie toch niet en verder vraag ik me af wanneer dit hoesje hem dan zal beschermen.
pi_125091927
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik krijg hem volgens Hi volgende week dinsdag al.
Waar staat dit? Ik heb hem begin maart bij Hi besteld maar het enige dat ik krijg is mails en sms'jes dat het toestel nog niet leverbaar is en dat ze me op de hoogte houden :P
pi_125091970
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Chloramp het volgende:

[..]

Waar staat dit? Ik heb hem begin maart bij Hi besteld maar het enige dat ik krijg is mails en sms'jes dat het toestel nog niet leverbaar is en dat ze me op de hoogte houden :P
Bij de orderstatus staat een verzenddatum.
pi_125092621
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Bij de orderstatus staat een verzenddatum.
Hmm, als ik (via de mail die ik heb ontvangen dus) naar de status van mijn bestelling ga staat er:
Stap 1 - je bestelling is ontvangen door onze logistieke partner verwachte datum: -
Stap 2 - je hebt gekozen voor een nieuw toestel dat nog niet direct leverbaar is - verwachte datum: 9 april

En vanaf stap 3 staat alles in lichtgrijs, en gaat het verder met '9 april'.

:{
pi_125096059
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hoe duur/waar vandaan? Ik wil sowieso geen vast hoesje om m'n telefoon, maar ik vraag me wel een beetje het nut af van deze. Is het niet zo dat je hem het vaakst laat vallen als je hem in je handen hebt? Krassen in je broekzak doet 'ie toch niet en verder vraag ik me af wanneer dit hoesje hem dan zal beschermen.
http://shop.fitbag.de voor 18 euro incl. verzendkosten.

Ik gebruik de pouch als de telefoon in de broekzak gaat en als ik mijn telefoon ergens neerleg (dan leg ik de pouch er onder).

Daarnaast gewoon de One gewoon voorzichtig behandelen (geen lelijke cases oid).

[ Bericht 2% gewijzigd door Gauner op 10-04-2013 00:11:09 ]
pi_125119546
heb hem geannuleerd bij studentmobiel en vandaag besteld bij gsm easy.
wegens aanbiedingen en levertijd staat daar 11 april maar bij de mail staat er 13 april.
pi_125119946
Ik heb bij studentmobiel geannuleerd omdat zij branded toestellen leveren icm t-mobile.
Ben maar voor belsimpel gegaan. Kost wel 47¤ meer,maar ik ben nou eenmaal update geil :)
pi_125126100
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef zoz het volgende:
Ik heb bij studentmobiel geannuleerd omdat zij branded toestellen leveren icm t-mobile.
Ben maar voor belsimpel gegaan. Kost wel 47¤ meer,maar ik ben nou eenmaal update geil :)
bij gsm is die 38 euro inclusief onbeperkt internet T mobile
pi_125127112
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:37 schreef savas198520 het volgende:

[..]

bij gsm is die 38 euro inclusief onbeperkt internet T mobile
?
Wat is 38 euro? Bijbetaling telefoon of abbo kosten? En als je abbo kosten bedoelde, hoeveel minuten heb je dan?

Bij belsimpel heb ik:

t-mobile 300 min 1750 MB (onbeperkt) 2jr
bijbetaling telefoon 53,-
verzendkosten eraf geluld
pi_125128029
Heeft GPS gebruik trouwens invloed op je data bundel? Bijvoorbeeld als je in het buitenland gebruik maakt van een navigatieprogramma.
pi_125128413
Nee,gps werkt via satelliet.
pi_125129157
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:09 schreef Santello het volgende:
Heeft GPS gebruik trouwens invloed op je data bundel? Bijvoorbeeld als je in het buitenland gebruik maakt van een navigatieprogramma.
Als de kaarten voorgeladen zijn niet nee.

Zet mobiele data uit in het buitenland, dan weet je t zeker!
pi_125129757
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Als de kaarten voorgeladen zijn niet nee.

Zet mobiele data uit in het buitenland, dan weet je t zeker!
Hoe weet de telefoon dan waar ik ben ? :P
pi_125129805
Gps natuurlijk!
pi_125132725
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef zoz het volgende:

[..]

?
Wat is 38 euro? Bijbetaling telefoon of abbo kosten? En als je abbo kosten bedoelde, hoeveel minuten heb je dan?

Bij belsimpel heb ik:

t-mobile 300 min 1750 MB (onbeperkt) 2jr
bijbetaling telefoon 53,-
verzendkosten eraf geluld
Abonnement: Gehele contractsperiode slechts ¤38,09 per maand.
0 euro bij betaling.
T-Mobile Smart Plus 420 (2 jaar) + Onbeperkt Internetbundel + HTC One - Black of silver
Link: http://www.gsmeasy.nl/com(...)_id=960#.UWXHwDcSBbQ

[ Bericht 13% gewijzigd door savas198520 op 10-04-2013 22:15:41 (link van de site) ]
pi_125133182
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef savas198520 het volgende:

[..]

Abonnement: Gehele contractsperiode slechts ¤38,09 per maand.
0 euro bij betaling.
T-Mobile Smart Plus 420 (2 jaar) + Onbeperkt Internetbundel + HTC One - Black of silver
Link: http://www.gsmeasy.nl/com(...)_id=960#.UWXHwDcSBbQ
Deze actie had ik ook gezien. Helaas geen optie voor mij. Ze leveren gebrande toestellen en maar 1GB internet daarna 64Kb/s en sowieso 3,6 mbit is een beetje weinig.
aangezien je bij tmobile op het 4g netwerk mag is 14,4 mbit wel lekker.
pi_125133604
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef zoz het volgende:

[..]

Deze actie had ik ook gezien. Helaas geen optie voor mij. Ze leveren gebrande toestellen en maar 1GB internet daarna 64Kb/s en sowieso 3,6 mbit is een beetje weinig.
aangezien je bij tmobile op het 4g netwerk mag is 14,4 mbit wel lekker.
Hoe zit dit trouwens het is toch een verschil van een aantal dagen per update?
pi_125133732
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef zoz het volgende:

[..]

Deze actie had ik ook gezien. Helaas geen optie voor mij. Ze leveren gebrande toestellen en maar 1GB internet daarna 64Kb/s en sowieso 3,6 mbit is een beetje weinig.
aangezien je bij tmobile op het 4g netwerk mag is 14,4 mbit wel lekker.
Bij studentmobiel is te lezen dat ze branded toestel leveren maar gsmeasy is niks te lezen of zie ik het over het hoofd?.
pi_125133856
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef savas198520 het volgende:

[..]

Bij studentmobiel is te lezen dat ze branded toestel leveren maar gsmeasy is niks te lezen of zie ik het over het hoofd?.
Ik heb ze gebeld en de medewerker aan de telefoon zei dat het gebrande toestellen betreft.
pi_125133962
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Slenger het volgende:

[..]

Hoe zit dit trouwens het is toch een verschil van een aantal dagen per update?
Mijn ervaring is dat het langer dan een maand kan duren. Natuurlijk is dit geen probleem voor velen, maar ik ben update geil en houd niet van reclame en tmobile apps op mijn telefoon.
pi_125134096
maar belsimpel levert T mobile zonder branded htc one toestellen dus ?
pi_125137553
Ja,klopt. Maar dan betaal je wel iets meer.

Dit alles van uitgaande dat de medewerkers aan de telefoon juist zijn.
pi_125158283
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef zoz het volgende:
Ja,klopt. Maar dan betaal je wel iets meer.

Dit alles van uitgaande dat de medewerkers aan de telefoon juist zijn.
als jij je HTC one binnen hebt wil je dat dan hier melden of dat die branded is of niet?.
pi_125163216
Is goed,ik zal het even melden op het forum.
pi_125198611
Kan iemand me trouwens uitleggen wat de grootste nadelen van een branded toestellen zijn? Ik begrijp dat je een logootje ziet tijdens het opstarten, maar verder?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125198654
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen wat de grootste nadelen van een branded toestellen zijn? Ik begrijp dat je een logootje ziet tijdens het opstarten, maar verder?
Irritant met extra apps maar nog belangrijker is dat het vaak (veel) langer duurt voor je software updates krijgt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:48:41 #127
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125202910
Hopelijk volgende week binnen :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125224320
quote:
Gisteren heeft de eerste Androidworld Meetup plaatsgevonden in Utrecht waar een groep lezers van Androidworld de HTC One uitgebreid heeft kunnen testen. Hier werden natuurlijk ook vragen levertijden gesteld en we weten inmiddels dat de pre-orders vanaf volgende week uitgeleverd worden.

HTC One
De HTC One is het nieuwe toptoestel van HTC en zal onder andere beschikken over een zeer snelle Snapdragon 600-chipset en volledig nieuwe camera. Deze heeft volgens HTC zogenaamde ‘UltraPixels’, waarmee tot drie keer meer licht de sensor kan bereiken dan bij een normale 8 megapixelcamera. Dit heeft als resultaat dat er, ook bij weinig licht, enorm goede foto’s gemaakt kunnen worden. Dit zorgt er wel voor dat de maximale opnameresolutie 4 megapixel is. Daarnaast zal de HTC One draaien op Android 4.1.2 bij lancering in combinatie met het volledig vernieuwde HTC Sense 5. Onze uitgebreide review is hier terug te lezen.

Beschikbaarheid
Gisteren hebben we tijdens de #AWHTC Meetup te horen gekregen dat de pre-orders vanaf eind volgende week uitgeleverd zullen worden. Dat houdt in dat eind volgende week, begin van de week daarna de eerste HTC Ones bij hun eigenaar aan zullen komen. Feit is wel dat alleen de zilveren versie beschikbaar is, de zwarte zal nog even op zich laten wachten. Als je nu een order plaatst, zal het toestel naar alle waarschijnlijk niet volgende week geleverd worden, wanneer dit wel het geval is, is niet bekend.
En ik heb natuurlijk de zwarte besteld...
pi_125225081
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:35 schreef Slenger het volgende:

[..]

En ik heb natuurlijk de zwarte besteld...
Ik ga ook voor de zwarte 8-) die is alleen.voor echte bazen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125303423
Amazon.de heeft de HTC One op voorraad, binnen 3 werkdagen thuis op je deurmat!
pi_125303514
Hi:
quote:
Helaas is de introductiedatum van de HTC one weer uitgesteld. De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.

Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad. Mocht de vraag toch groter zijn dan het aanbod, leveren wij de telefoons als eerste uit aan diegene die het langst wacht.

Onze excuses voor de lange levertijd.
Kanker zeg :')
pi_125304652
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2013 11:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Hi:

[..]

Kanker zeg :')
Troll je nu? Ik begin bijna te huilen..
pi_125304672
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef Santello het volgende:

[..]

Troll je nu? Ik begin bijna te huilen..
Was het maar zo, staat er als je inlogt op www.hi.nl/status
pi_125304771
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2013 11:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Was het maar zo, staat er als je inlogt op www.hi.nl/status
Ik heb het via studentmobiel besteld met Tele2 als provider. Op de site staat 17 april! Hopen dat ik er niet onder val. Wel kut voor jou :P
pi_125307936
quote:
13s.gif Op maandag 15 april 2013 11:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Hi:

[..]

Kanker zeg :')
Mijn god zeg wat is htc kut bezig, doe verdomme eens onderzoek voordat je een releasedatumgaat bleren... Half maart my ass.

Voor mij maakt het gelukkig niet uit, aangezien ik tot mei moet wachten voor mn vaste contract. Maar dit doet het imago van htc niet ten goede.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125308248
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2013 13:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mijn god zeg wat is htc kut bezig, doe verdomme eens onderzoek voordat je een releasedatumgaat bleren... Half maart my ass.

Voor mij maakt het gelukkig niet uit, aangezien ik tot mei moet wachten voor mn vaste contract. Maar dit doet het imago van htc niet ten goede.
Inderdaad, ik had toch niet verwacht dat ze bij dit belangrijke toestel voor ze zo zouden blunderen. Toch blijft het dat er tot nu toe nog steeds geen alternatief toestel is gepresenteerd die ik zou willen hebben, dus mijn pre-order blijft nog gewoon staan.
pi_125308337
Weet iemand waarom die uitstel is?
pi_125308775
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:41 schreef JohnB52 het volgende:
Weet iemand waarom die uitstel is?
Nee, ik hoorde juist dat er meerdere bedrijven bezig waren met het produceren van de ultrapixel camera. Dus het kan wezen dat er weer niet genoeg aluminium behuizingen zijn.
pi_125311029
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:53 schreef Slenger het volgende:

[..]

Nee, ik hoorde juist dat er meerdere bedrijven bezig waren met het produceren van de ultrapixel camera. Dus het kan wezen dat er weer niet genoeg aluminium behuizingen zijn.
Dit komt er bij mij niet in. Je weet als bedrijf dat er vraag naar zal zijn: doe dan onderzoek naar de vraag en naar het aantal behuizingen dat je voor die tijd kunt maken.
Het lijkt wel alsof ze 3 toestellen hebben gemaakt bij de bekendmaking en toen pas zijn begonnen met de complete rest van de productie, zonder marktonderzoek, voorproductie etc.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125311170
Ik vind het ook wel vaag dat je hem in Duitsland wel kan bestellen, en hier niet, zo groot is de afstand toch niet... :P
  maandag 15 april 2013 @ 15:00:49 #141
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125311383
Waar is HTC mee bezig, onacceptabel om het weer te laten uitstellen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125313538
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar is HTC mee bezig, onacceptabel om het weer te laten uitstellen.
Het slechtste vind ik nog de communicatie. Via telefoon zeggen ze dat hij is uitgesteld en via de social media niet.
  maandag 15 april 2013 @ 17:09:45 #143
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_125316035
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:02 schreef Slenger het volgende:

[..]

Het slechtste vind ik nog de communicatie. Via telefoon zeggen ze dat hij is uitgesteld en via de social media niet.
Ik was net met de winkel aan de lijn en ik heb hem deze week zeiden ze :P
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_125317459
Nederland komt gewoon als laatste aan bod. Dat is nu eenmaal zo. De telefoon is overal lang en breed verkrijgbaar. Echt kut.
pi_125317533
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 14:54 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind het ook wel vaag dat je hem in Duitsland wel kan bestellen, en hier niet, zo groot is de afstand toch niet... :P
Duitsland heeft 6 keer zoveel inwoners als Nederland. Vrij logisch dus wat een belangrijkere markt is voor ieder merk, dus ook HTC.
pi_125331652
Ik wordt hier toch wel onderhand wel een beetje gek van.
Moet niet gekker worden, dat het in mei pas gaat uitleveren...
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_125355781
Heb gewoon even geduld. Beetje wachten is toch niet zo'n ramp. Neem aan dat je nog wel even met je oude phone vooruit kunt.
pi_125355841
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heb gewoon even geduld. Beetje wachten is toch niet zo'n ramp. Neem aan dat je nog wel even met je oude phone vooruit kunt.
Mij gaat het net zo. Maar er zijn mensen die hun contract hebben opgezegd en nu moeten wachten op de One..
  dinsdag 16 april 2013 @ 16:54:02 #149
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125359047
Denk dat ik mijn order ga annuleren en gewoon mijn T-Mobile abonnement ga verlengen met een HTC One, wilde overstappen op Tele 2 maar dat heeft het nu geen zin.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125370436
Ik heb hem binnen :D
pi_125370935
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:06 schreef -aad- het volgende:
Ik heb hem binnen :D
Uit Duitsland neem ik aan?
pi_125371102
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 21:15 schreef Slenger het volgende:

[..]

Uit Duitsland neem ik aan?
Klopt. Besteld via amazon.de, geen moeite voor hoeven doen dus. Vrijdag besteld, vandaag ontvangen.
pi_125380955
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 19 april

Was gister nog op 17 april

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
pi_125381027
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:54 schreef Santello het volgende:
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 19 april

Was gister nog op 17 april

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Ik heb een vriend van me die nu twijfelt of hij toch nog geduld moet blijven hebben, of toch een andere telefoon moet halen :'). Wordt ook telkens bij hem uitgesteld (studentmobiel, T-Mobile actie).
pi_125381072
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:56 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik heb een vriend van me die nu twijfelt of hij toch nog geduld moet blijven hebben, of toch een andere telefoon moet halen :'). Wordt ook telkens bij hem uitgesteld (studentmobiel, T-Mobile actie).
Dat ga ik dan weer niet doen. Ik vind de telefoon te bruut!
pi_125381147
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:57 schreef Santello het volgende:

[..]

Dat ga ik dan weer niet doen. Ik vind de telefoon te bruut!
Dat sowieso. Hij is ook bang dat hij straks spijt gaat krijgen als hij voor een andere telefoon gaat. Kan mij wel de frustratie goed voorstellen. Al sinds begin maart aan het wachten, en wordt het uitgesteld tot mei. Onacceptabel. Wat zou er aan de hand zijn? :{
pi_125381288
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 23:58 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Dat sowieso. Hij is ook bang dat hij straks spijt gaat krijgen als hij voor een andere telefoon gaat. Kan mij wel de frustratie goed voorstellen. Al sinds begin maart aan het wachten, en wordt het uitgesteld tot mei. Onacceptabel. Wat zou er aan de hand zijn? :{
Productieproblemen. Dan wordt een klein land als Nederland vrij snel overgeslagen. In mijn omgeving word ik gewoon gepest door de vertraging :')
pi_125402643
quote:
We verwachten het toestel in week 19/20. Zodra het toestel op voorraad is gaan wij uw aanvraag in behandeling nemen.
aldus studenmobiel
pi_125403556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:48 schreef Slenger het volgende:

[..]

aldus studenmobiel
En ook gewoon niet op de hoogte houden. Je moet altijd zelf bellen of mailen. :'( :'(
pi_125404488
Straks is HTC al failliet voor ik hem heb :'(
  woensdag 17 april 2013 @ 21:05:18 #161
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125414001
Interessant ook de reacties onder het bericht op Tweakers. Worden toch een paar punten genoemd waar ik niet helemaal gerust op ben als het gaat om de afwerking, de bouwkwaliteit en de kwaliteit van de support door HTC/Dynafix. Ik moet zeggen dat ik het ook wel herken uit hoe mijn telefoons behandeld zijn in het verleden bij opsturen. En de bouwkwaliteit voor mensen die wat kritischer zijn is nmooit echt goed geweest bij HTC. Misschien toch maar voor de Xperia Z gaan...
pi_125416041
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Interessant ook de reacties onder het bericht op Tweakers. Worden toch een paar punten genoemd waar ik niet helemaal gerust op ben als het gaat om de afwerking, de bouwkwaliteit en de kwaliteit van de support door HTC/Dynafix. Ik moet zeggen dat ik het ook wel herken uit hoe mijn telefoons behandeld zijn in het verleden bij opsturen. En de bouwkwaliteit voor mensen die wat kritischer zijn is nmooit echt goed geweest bij HTC. Misschien toch maar voor de Xperia Z gaan...
Heb hier een Desire S en die is toch echt zeer degelijk gebouwd. Prima toestel!
  woensdag 17 april 2013 @ 22:35:20 #163
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125419880
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heb hier een Desire S en die is toch echt zeer degelijk gebouwd. Prima toestel!
Op zich waren verschillende HTC's uit die tijd best aardig kwa body. De aansluiting van het plastic en het aluminium klopt echter niet precies.

Maar de One heeft een heel andere (goedkopere) aanpak gekregen wat het body-design betreft. De unibody is gewoon alleen de achterkant en zijkant. Een soort batterijklep dus. De speakers zijn gewoon kapjes die op het toestel zijn geplakt en dus een bron van imperfectie. Wat lijmen betreft, is dat wel met meer onderdelen gedaan, en naar het schijnt niet eens zo goed. Dit zorgt er dus voor dat met een stootje, die kapjes los kunnen laten.
pi_125420627
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Op zich waren verschillende HTC's uit die tijd best aardig kwa body. De aansluiting van het plastic en het aluminium klopt echter niet precies.

Maar de One heeft een heel andere (goedkopere) aanpak gekregen wat het body-design betreft. De unibody is gewoon alleen de achterkant en zijkant. Een soort batterijklep dus. De speakers zijn gewoon kapjes die op het toestel zijn geplakt en dus een bron van imperfectie. Wat lijmen betreft, is dat wel met meer onderdelen gedaan, en naar het schijnt niet eens zo goed. Dit zorgt er dus voor dat met een stootje, die kapjes los kunnen laten.
Tja.. denk dat de meeste toestellen wel over zwakke plekken beschikken. Vooral die toestellen van glas moet je niet laten vallen.

Hier een filmpje van wat jij bedoelt:

  woensdag 17 april 2013 @ 22:51:36 #165
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125420986
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja.. denk dat de meeste toestellen wel over zwakke plekken beschikken. Vooral die toestellen van glas moet je niet laten vallen.

Hier een filmpje van wat jij bedoelt:

Yep. Dat speaker-kapje is ook gewoon plastic. Ik heb niets tegen plastic, maar wel als je het verhult als iets anders. Kortom, die leuke filmpjes over het productieproces met o.a. beelden van het frezen van deze o, zo speciale body is gewoon onzin.
pi_125425686
Net een mail van studentmobiel gehad.

quote:
U ontvangt dit bericht naar aanleiding van uw bestelling van de HTC One. Helaas is de levertijd van dit toestel meerdere malen uitgesteld.

Eerste levering (Silver); verwacht vrijdag voorradig
De eerste levering van de HTC One betreft de silver variant en wordt vrijdag aanstaande verwacht. Wij verwachten hierbij een groot deel van de pre-orders te kunnen uitleveren. Zodra wij de toestellen ontvangen en deze zijn goedgekeurd zullen wij deze direct aan u uitleveren. Wij leveren uit op basis van ons FIFO-policy (first in, first out).

Zwarte versie vertraagd
Helaas wordt de zwarte editie van de HTC One pas over twee weken verwacht. Indien u het toestel eerder wenst te ontvangen dan bieden wij u de mogelijkheid de versie voorkeur aan te passen naar de kleur silver. Indien u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice door te reageren op deze mail.

Verzending
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Namens HTC excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Mooi niet! Ik blijf bij de zwarte!
  donderdag 18 april 2013 @ 00:39:11 #167
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125426398
-

[ Bericht 75% gewijzigd door MisterJ.Lo op 18-04-2013 00:42:09 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 18 april 2013 @ 13:47:39 #168
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125438569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:22 schreef Santello het volgende:

Mooi niet! Ik blijf bij de zwarte!
Deze wil ik ook. Ben alleen benieuwd you hij zwart is gemaakt. Zie je bij krassen het dan extra goed? Dat zou wel jammer zijn, aangezien dit een krasgevoelig toestel is.
pi_125439007
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Deze wil ik ook. Ben alleen benieuwd you hij zwart is gemaakt. Zie je bij krassen het dan extra goed? Dat zou wel jammer zijn, aangezien dit een krasgevoelig toestel is.
De behuizing is presteert uitstekend tegen krassen. Op YouTube was er een video geplaatst waarbij een meneer met zijn sleutels er stevig op los begon te krassen. Geen kras te zien!
pi_125439161
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:59 schreef Santello het volgende:

[..]

De behuizing is presteert uitstekend tegen krassen. Op YouTube was er een video geplaatst waarbij een meneer met zijn sleutels er stevig op los begon te krassen. Geen kras te zien!
Mike... is het niet geweldig? Wat een fantastisch product!

  donderdag 18 april 2013 @ 14:15:46 #171
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125439651
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:59 schreef Santello het volgende:

[..]

De behuizing is presteert uitstekend tegen krassen. Op YouTube was er een video geplaatst waarbij een meneer met zijn sleutels er stevig op los begon te krassen. Geen kras te zien!
Op de behuizing of het scherm? Balasz van NDevilTV gaf in zijn review een paar dagen geleden aan dat de behuizing gevoelig is voor krassen, sowieso het deel waar het plastic en aluminium zgn. 'bij elkaar gesmolten zijn' (waarvan we hebben vastgesteld dat het onzin is).

Ik kan trouwens maar één krastest vinden van de HTC One:

Hier is hij wel erg licht voor de body, en dan weten we niet eens of dit conceptmodel dezelfde behandeling heeft als het productiemodel. Maar sowieso zijn dit soort tests niet representatief voor real-life tests. Ik heb een HD2 waarvan de backplate ook erg resistent lijkt te zijn. Maar wanneer je hem regelmatig in en uit je broekzak haalt, bladdert er van alles af. Het is dus meer dan een sleutel eroverheen halen om te bepalen of een body wel of niet krasgevoelig is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Xaobotnik op 18-04-2013 14:24:03 ]
pi_125474171
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Deze wil ik ook. Ben alleen benieuwd you hij zwart is gemaakt. Zie je bij krassen het dan extra goed? Dat zou wel jammer zijn, aangezien dit een krasgevoelig toestel is.
Vriend... ik heb ze gisternacht toch maar gemaild met de mededeling dat ik switch naar silver. Hoe erg is dat :'(
  FOK!fotograaf vrijdag 19 april 2013 @ 13:37:09 #173
372645 spreading
pi_125477776
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:01 schreef Santello het volgende:

[..]

Vriend... ik heb ze gisternacht toch maar gemaild met de mededeling dat ik switch naar silver. Hoe erg is dat :'(
Ik zat er ook over te twijfelen. Vandaag naar vodafone gegaan en heb daar beide dummie`s in men handen gehad. De witte is mooi, maar de zwarte ai zo`n mooie telefoon heb ik nog niet eerder gezien. Ik wacht nog even..
pi_125478219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef spreading het volgende:

[..]

Ik zat er ook over te twijfelen. Vandaag naar vodafone gegaan en heb daar beide dummie`s in men handen gehad. De witte is mooi, maar de zwarte ai zo`n mooie telefoon heb ik nog niet eerder gezien. Ik wacht nog even..
Hebben ze daar de dummies al? Ik zou ze graag ook eens irl willen zien. Zijn de dummies ook van aluminium?
Cuz I'm Mr. Brightside
  FOK!fotograaf vrijdag 19 april 2013 @ 13:50:12 #175
372645 spreading
pi_125478380
Ze lagen nog achter, maar navraag bij de "smartphone specialist" leverde het vasthouden van beide dummies op. Het materiaal is hetzelfde als de echte. Alleen zit er geen werkende hardware in.
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:15:23 #176
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125484854
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:46 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hebben ze daar de dummies al? Ik zou ze graag ook eens irl willen zien. Zijn de dummies ook van aluminium?
Dummies altijd eerder al verstuurd. Soms zelfs van toestellen die je niet eens krijgt. Dummies zijn in principe gewoon van hetzelfde materiaal. Alleen hebben sommige winkels hele gare dummies waardoor ze geen recht doen aan het echte toestel. Maar ivm striktere garantievoorwaarden die men wil naleven, willen ze niet overal zomaar de zegel verbreken om een ècht toestel te laten zien, en dus moeten dummies dus ook up to standard zijn. Worden overigens ook ingeboek voor 40 tot 60 Euro per stuk. Dus er wordt gewoon echt materiaal voor gebruikt. Toen ik nog bij de Vodafone werkte, werden ze ook wel eens gejat. Van de muur, maar er is ook wel eens een ruit ingegooid. Van die idioten die denken dat het èchte toestellen zijn... :')
pi_125484974
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:15 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dummies altijd eerder al verstuurd. Soms zelfs van toestellen die je niet eens krijgt. Dummies zijn in principe gewoon van hetzelfde materiaal. Alleen hebben sommige winkels hele gare dummies waardoor ze geen recht doen aan het echte toestel. Maar ivm striktere garantievoorwaarden die men wil naleven, willen ze niet overal zomaar de zegel verbreken om een ècht toestel te laten zien, en dus moeten dummies dus ook up to standard zijn. Worden overigens ook ingeboek voor 40 tot 60 Euro per stuk. Dus er wordt gewoon echt materiaal voor gebruikt. Toen ik nog bij de Vodafone werkte, werden ze ook wel eens gejat. Van de muur, maar er is ook wel eens een ruit ingegooid. Van die idioten die denken dat het èchte toestellen zijn... :')
Ik werk momenteel ook in een telefoonwinkel. Wij hebben de dummies helaas nog niet. En aangezien HTC met aluminium komt itt plastic rommel, vroeg ik me af of de dummies naast de uiterlijke kenmerken ook hetzelfde materiaal bevatten als de echte toestellen ;)
Ik hoop ze gauw te zien. Was eerst helemaal overtuigd van Silver, nu wil ik Black.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:25:18 #178
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125485240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:18 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik werk momenteel ook in een telefoonwinkel. Wij hebben de dummies helaas nog niet. En aangezien HTC met aluminium komt itt plastic rommel, vroeg ik me af of de dummies naast de uiterlijke kenmerken ook hetzelfde materiaal bevatten als de echte toestellen ;)
Ik hoop ze gauw te zien. Was eerst helemaal overtuigd van Silver, nu wil ik Black.
Als je zelf in een telefoonwinkel werkt, weet je toch wel hoe dummies eruit zien? Of heb je wel eens meegemaakt dat dummies van een ander materiaal waren dan het toestel zelf? Vind het overigens kinderachtige domme fanboy-praat om over plastic rommel te spreken. Hoe meer ik naar de feiten kijk, hoe meer ik de One vind tegenvallen. Sowieso kun je beargumenteren dat de bouw van de S4 beter is dan die van de One. Dat nieuwe Amerikaanse inzicht over wat bouwkwaliteit is (zgn. 'premium' materialen boven degelijkheid en praktisch comfort) gaat nergens over. Jij kan metaal prefereren. Wil niet zeggen dat iedereen dat vind.
pi_125485608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:25 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Als je zelf in een telefoonwinkel werkt, weet je toch wel hoe dummies eruit zien? Of heb je wel eens meegemaakt dat dummies van een ander materiaal waren dan het toestel zelf? Vind het overigens kinderachtige domme fanboy-praat om over plastic rommel te spreken. Hoe meer ik naar de feiten kijk, hoe meer ik de One vind tegenvallen. Sowieso kun je beargumenteren dat de bouw van de S4 beter is dan die van de One. Dat nieuwe Amerikaanse inzicht over wat bouwkwaliteit is (zgn. 'premium' materialen boven degelijkheid en praktisch comfort) gaat nergens over. Jij kan metaal prefereren. Wil niet zeggen dat iedereen dat vind.
Alle telefoondummies die ik heb gezien zijn van plastic, omdat de echte modellen ook van plastic zijn. Althans, sinds de anderhalf jaar dat ik daar werk.
De HTC One is daar vrij uniek mee en dat kun je leuk vinden of niet. De productiekosten m het aluminium te bewerken zijn hoog (heb ik begrepen) en zodoende zou ik me kunnen voorstellen dat de dummies van plastic worden gemaakt, aangezien HTC daar niet zoveel mee verdient als met de echte toestellen.

Zo onnozel als jij mij wil laten voorkomen vind ik de vraag niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:43:11 #180
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125486067
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:34 schreef Neo-Mullen het volgende:

Alle telefoondummies die ik heb gezien zijn van plastic, omdat de echte modellen ook van plastic zijn. Althans, sinds de anderhalf jaar dat ik daar werk.
Xperia Z, iPhone 4, sowieso de schermen van alle full touch modellen zijn toch van glas?

quote:
De HTC One is daar vrij uniek mee en dat kun je leuk vinden of niet.
Heeft niets te maken met leuk of niet. Het is gewoon kinderachtig gedrag.
quote:
De productiekosten m het aluminium te bewerken zijn hoog (heb ik begrepen) en zodoende zou ik me kunnen voorstellen dat de dummies van plastic worden gemaakt, aangezien HTC daar niet zoveel mee verdient als met de echte toestellen.
Ze hoeven er ook minder van te maken, en ze dienen natuurlijk als middel om te verkopen. De productiekosten halen ze er sowieso wel uit met die minimaal 40 Euro. In mijn tijd werden iig alle dummies van hetzelfde materiaal gemaakt, ook bijv. de Sirocco of E61i van Nokia. Gewoon volledig van staal met dezelfde dikte. Ik kan me om de genoemde reden niet voorstellen dat ze daar vanaf gestapt zijn.

Die hoge productiekosten zijn gewoon deel van de marketing van HTC. Denk je werkelijk dat ze het hadden gedaan wanneer het echt zoveel had gekost? Het is feitelijk ook helemaal geen speciale body. Ook niet voor HTC. Het is een kuipje uit een blok aluminium. Anders dan bijv. de HTC Legend, die ècht een omringende body heeft.

Het is een mooie telefoon, daarom wil ik hem ook. Maar bijzonder is het zeker niet. Alleen op bepaalde mensen werken dit soort marketingpraatjes wat effectiever. Grappig is dat veel mensen zeggen kritisch te zijn en zgn. goede materialen willen, etc. etc., maar vervolgens niet kunnen zien wanneer iets slecht afgewerkt is.
pi_125490372
Dinsdag wordt ie bezorgd. Leverancier T-mobile heeft vandaag bevestiging gestuurd. *O*
pi_125491188
Super mooi dat er nu eindelijk uitleveringen bekend zijn.
Ik heb trouwens geen vraag van Studenmobiel gekregen of ik over wou stappen op zilver terwijl ik hem toch al op 4 maart mijn contract aangevraagd. Maar zou denk ik toch bij zwart blijven.
pi_125491773
Ik blijf bij zwart. Mijn vriendin heeft een zilveren en zij moet niet zogenaamd per ongeluk in de mijne gaan snuffelen.
Oh ja,zwart is ook veel mooier :D
pi_125503185
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:43 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Xperia Z, iPhone 4, sowieso de schermen van alle full touch modellen zijn toch van glas?

De iPhone heeft bij ons geen dummies, alleen maar echte toestellen en de xperia Z is gewoon plastic.
quote:
Ze hoeven er ook minder van te maken, en ze dienen natuurlijk als middel om te verkopen. De productiekosten halen ze er sowieso wel uit met die minimaal 40 Euro. In mijn tijd werden iig alle dummies van hetzelfde materiaal gemaakt, ook bijv. de Sirocco of E61i van Nokia. Gewoon volledig van staal met dezelfde dikte. Ik kan me om de genoemde reden niet voorstellen dat ze daar vanaf gestapt zijn.

Die hoge productiekosten zijn gewoon deel van de marketing van HTC. Denk je werkelijk dat ze het hadden gedaan wanneer het echt zoveel had gekost? Het is feitelijk ook helemaal geen speciale body. Ook niet voor HTC. Het is een kuipje uit een blok aluminium. Anders dan bijv. de HTC Legend, die ècht een omringende body heeft.

Het is een mooie telefoon, daarom wil ik hem ook. Maar bijzonder is het zeker niet. Alleen op bepaalde mensen werken dit soort marketingpraatjes wat effectiever. Grappig is dat veel mensen zeggen kritisch te zijn en zgn. goede materialen willen, etc. etc., maar vervolgens niet kunnen zien wanneer iets slecht afgewerkt is.
Ik stel gewoon een vraag. Je antwoord had gewoon kunnen volstaan met 'ja de dummies zijn van hetzelfde materiaal als de echte toestellen'.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 19 april 2013 @ 22:26:44 #185
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125503335
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

Ik stel gewoon een vraag. Je antwoord had gewoon kunnen volstaan met 'ja de dummies zijn van hetzelfde materiaal als de echte toestellen'.
Misschien dat jullie dan andere dummies krijgen. Ik moet zeggen dat ik zelf niet meer in telefoonwinkels kom omdat oneline bestellen toch goedkoper is. Bij Telecom Combinatie hebben ze de Xperia Z gewoon als glazen dummy. Maar de iPhone hang dus niet in aan de muur aan zo'n rol-kabel bij jullie? Bij welke winkel werk je als ik vragen mag?
pi_125503419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:26 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Misschien dat jullie dan andere dummies krijgen. Ik moet zeggen dat ik zelf niet meer in telefoonwinkels kom omdat oneline bestellen toch goedkoper is. Bij Telecom Combinatie hebben ze de Xperia Z gewoon als glazen dummy. Maar de iPhone hang dus niet in aan de muur aan zo'n rol-kabel bij jullie? Bij welke winkel werk je als ik vragen mag?
iPhone heeft een aparte plek in de winkel en is een echt toestel. Dat geldt alleen voor iPhone, dus dus hebben geen rolkabel.
Mag je vragen, maar dat hou ik liever voor mezelf :)
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 19 april 2013 @ 22:41:46 #187
123170 alors
zlata1234
pi_125504033
Ik hou dit topic even in de gaten in het geval dat mijn Sensation definitef ter ziele gaat. Hij gaat komende week naar de Dynafix, maar ik verwacht niet dat het gefixt wordt. Geluk bij een ongeluk dat ik vanaf eind mei kan verlengen dus dan zit ik niet te lang zonder fatsoenlijke telefoon.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 19 april 2013 @ 23:01:39 #188
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125504986
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

iPhone heeft een aparte plek in de winkel en is een echt toestel. Dat geldt alleen voor iPhone, dus dus hebben geen rolkabel.
Mag je vragen, maar dat hou ik liever voor mezelf :)
Ik vroeg het om te weten of het misschien een verschil is in wat ze kwa dummies inkopen. Wellicht dat ze bij jullie daar dan minder aan uitgeven dan anderen. Of misschien is het gewoon de trent van nu. Ben al een paar jaar weg bij Vodafone....
pi_125505745
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik vroeg het om te weten of het misschien een verschil is in wat ze kwa dummies inkopen. Wellicht dat ze bij jullie daar dan minder aan uitgeven dan anderen. Of misschien is het gewoon de trent van nu. Ben al een paar jaar weg bij Vodafone....
Zou kunnen dat er verschil in zit, ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar ik wil niet eventueel herkend worden door FOK!kers, danwel collega's.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 20 april 2013 @ 00:17:45 #190
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125509018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Zou kunnen dat er verschil in zit, ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar ik wil niet eventueel herkend worden door FOK!kers, danwel collega's.
Kan ik begrijpen.
pi_125517973
Wanneer kom je nou, stomme smartphone... ;(
  zaterdag 20 april 2013 @ 11:46:01 #192
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_125517997
Coolblue, de zwarte Verwachte leverdatum: 09-05-2013 .
zilver:

Actuele status: tijdelijk uitverkocht
Verwacht: leverdatum onbekend
pi_125520408
Ik lees op Tweakers dat de eersten binnen zijn. Helaas vaak met fouten. Hoop echt niet dat mijne een fout heeft naar al dat lange wachten.
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:31:36 #194
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_125522049
Fouten?
pi_125523988
quote:
heb m net binnen, maar speaker grill sluit bij mij boven en onder niet goed aan.
ook zit er een kleine beschadiging aan het witte plastic aan de onderkant bij de grill.

ze hebben er toch iets teveel haast werk van gemaakt.
quote:
Want ik heb het zelfde euvel met de speakergrill alleen dan alleen aan de bovenkant.
Ben ook van plan om hem ter reparatie aan te bieden zodra de HTC One fatsoenlijk op voorraad is.
Er zijn veel meer problemen als je kijkt op internationale forums staan er ook topics vol over..
pi_125524096
Kreeg het volgende mailtje van hTC..





Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_125525626
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:46 schreef blup het volgende:
Coolblue, de zwarte Verwachte leverdatum: 09-05-2013 .
zilver:

Actuele status: tijdelijk uitverkocht
Verwacht: leverdatum onbekend
als je had gepreorderd bij hun had je hem vandaag of maandag gehad ;) :D :P
pi_125526265
De zwarte niet jongen.
pi_125526307
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:25 schreef zoz het volgende:
De zwarte niet jongen.
zilveren is toch mooier :) *O*
pi_125526514
Die zilveren is voor chicks en wijfmannen. De zwarte staat voor mannelijkheid en stoere fokkers met een niet bescheiden hoeveelheid aan mooie vrouwen!
pi_125526573
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:34 schreef zoz het volgende:
Die zilveren is voor chicks en wijfmannen. De zwarte staat voor mannelijkheid en stoere fokkers met een niet bescheiden hoeveelheid aan mooie vrouwen!
En dikke kloppende penetraten 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125526878
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:34 schreef zoz het volgende:
Die zilveren is voor chicks en wijfmannen. De zwarte staat voor mannelijkheid en stoere fokkers met een niet bescheiden hoeveelheid aan mooie vrouwen!
Een kleur van een toestel bepaalt je status :') :') :')
pi_125526965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:47 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Een kleur van een toestel bepaalt je status :') :') :')
Dames en heren, we hebben een silverboy :D

Mensen die niet weten dat silver voor untermenschen is :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:23:03 #204
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_125527823
Ik begin langzamerhand toch te twijfelen of ik de One nog steeds wil.
pi_125528243
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:23 schreef blup het volgende:
Ik begin langzamerhand toch te twijfelen of ik de One nog steeds wil.
why?
pi_125528410
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:23 schreef blup het volgende:
Ik begin langzamerhand toch te twijfelen of ik de One nog steeds wil.
Relax ik zit maar te geinen.In het echt heb ik maar 1 dame en geen testosteron voor twee.
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:01:40 #207
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_125528901
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:39 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

why?
Nouja, bij mij spelen een aantal factoren mee. De service rondom mijn defecte sensations is plots verdwenen. Wat een bout toestel is dat zeg. Wie heeft er geen problemen met dat ding? Ze laten niet meer van zich horen en ik word van hot naar her gestuurd. HTC houden de retailers en klanten voor voor de gek, gewoon dik vertraagd.
Ik zit bij vodafone en daar zijn de abbo prijzen dusdanig gestegen dat ik het bijna gewoon niet meer waard vind.
pi_125533127
Ik twijfel ook.

Ik ben van Desire naar One X gegaan en had gedacht om nu de One te nemen. Maar:
- Een mooie sim-only deal is afgeketst. Huidige sim-only zijn niet aantrekkelijk.
- Groot aantal providers doen aan lease; hier wil ik sowieso niet aan.
- Alle providers worden met de dag duurder. Als de ene provider prijzen veranderd (lees: verhoogd) volgt de andere vlak daarna. Ik heb in m'n hoofd een maximaal maandbedrag (inclusief toestelkosten e.d.) en meer vindt ik het niet waard. In vrijwel alle gevallen gaat het me (veel) meer kosten per maand.
- Toestel is duur. Zo'n ¤600-650 is gewoon hartstikke duur. Een los toestel is een flinke hap geld ineens.
- Dit ding is nu al zó lang uitgesteld. Begin juli loopt m'n abonnement af en had gehoopt dat prijs wat gezakt zou zijn tegen die tijd. Maar uitgestelde release betekent nog steeds hoge prijs.
- Toestel zelf heeft ook meerdere issues. Camera is nog een twijfelgeval. Eventuele reparaties kunnen wel eens duur uitvallen (door body design).

- HTC zelf. Ik zit met de One X nu al tijden met wifi-problemen sinds hun laatste firmware update waardoor mijn Wifi vaak onbruikbaar is. HTC heeft nog stééds geen oplossing hiervoor. Eerdere firmware updates gaven ook soms problemen.

Ook heeft HTC maar een twijfelachtige manier van doen. Ooit hebben ze gezegd af te stappen van veel toestellen uit te brengen en te gaan richten op enkele toestellen per jaar met veel support.
Nou, dat hebben we gezien. Vandaag is bijvoorbeeld alweer een mini-One aangekondigd. :')

Maar bovenal; ¤¤¤. Het kost me allemaal gewoon veel te veel tegenwoordig. Het is niet dat ik het niet heb maar ik heb het er gewoon niet meer voor over. Ik heb geen zin om ¤40-60 p/maand te gaan betalen voor een twijfelachtig abonnement (onbeperkt sms bijvoorbeeld. Ja; dat is nou echt iets wat we willen :') ) waarbij je vaak nog moet bijbetalen voor het toestel. Of dure lease-constructie.

Toen de One uitkwam dacht ik 'Die neem ik' maar tenzij ik een mooie goedkope sim-only met veel data kan regelen en de One tot zo'n ¤500-550 zakt haak ik af.
Hou de One X wel of neem een China-phone.
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:41:06 #209
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125538440
De eerste HTC Ones zijn in Nederland uitgeleverd :). Hopelijk zal het de komende week een stuk beter beschikbaar zijn. Ik heb net mijn abonnement verlengt bij T-Mobile nu even wachten tot het geleverd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-04-2013 22:55:33 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125538685
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De eerste HTC One zijn in Nederland uitgeleverd :). Hopelijk zal het de komende week een stuk beter beschikbaar zijn. Ik heb net mijn abonnement verlengt bij T-Mobile nu even wachten tot het geleverd wordt.
Wanneer zijn ze uitgerold in Nederland?
Ik bedoel, heb niks van mijn provider vernomen dat het al verzonden is daarom...
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:54:29 #211
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125538988
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:46 schreef djbosanac het volgende:

[..]

Wanneer zijn ze uitgerold in Nederland?
Ik bedoel, heb niks van mijn provider vernomen dat het al verzonden is daarom...
Voornamelijk preorders van Coolblue.nl die hem vandaag ontvangen hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125539493
Dat is wel jammer, dat alleen coolblue ze heeft.
Ik heb namelijk al in Februari al ge-pre-ordered...
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_125602033
Hallo allemaal heb sinds zaterdag ook de HTC ONE toestel bevalt prima ziet er mooi uit.
Maar nu heb ik even een vraag over mijn apps .
Waarom blijven deze apps draaien en worden ze niet afgesloten zo gaat me batterij sneller leeg lijkt me? Zie screenshot
pi_125602174
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 16:12 schreef rdwilbrink het volgende:
Hallo allemaal heb sinds zaterdag ook de HTC ONE toestel bevalt prima ziet er mooi uit.
Maar nu heb ik even een vraag over mijn apps .
Waarom blijven deze apps draaien en worden ze niet afgesloten zo gaat me batterij sneller leeg lijkt me? Zie screenshot
[ afbeelding ]
Dat is geen overzicht van draaiende apps.

Daarbij hoeven apps niet afgesloten te worden. Geheugen kost geen energie en zorgt juist dat je sneller tussen apps kan switchen. Dat apparaat heeft genoeg geheugen, zou zonde zijn als je daar geen gebruik van maakt.
pi_125613623
Ok dat wist ik niet. Wat geeft dat overzicht dan weer het staat onder details over battery verbruik weergeven vandaar dat ik het vroeg
pi_125614380
even een vraagje van een (nu nog) HTC DHD gebruiker; heeft de One ook last van het WiFi-probleem?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_125625508
quote:
Nieuws - STMicroelectronics moet per direct de levering van geavanceerde microfoons voor de HTC One staken, omdat het een exclusief contract met Nokia schendt.

Nokia heeft bij de rechtbank Amsterdam een voorlopig verbod gekregen op de microfoon die in de One zit, het nieuwe vlaggenschip van HTC. Deze zogenaamde high dynamic range (HDR) microfoon is namelijk exclusief voor Nokia geproduceerd door STMicroelectronics, maar blijkt ook in de HTC One te zitten.

Exclusieve Nokia-microfoon

Volgens Nokia heeft STMicroelectronics, statutair gevestigd in Amsterdam, dit exclusieve contract geschonden door identieke technologie aan HTC te leveren. Het verkoopverbod op de HDR-microfoons is per direct en wereldwijd, aldus Nokia in een reactie aan Webwereld.

Alhoewel Nokia STMicroelectronics aanpakt is de HTC One het concrete doelwit. “HTC heeft geen licentie of toestemming van Nokia om deze microfoons of de technologie waarop het is gebaseerd is te gebruiken. In zijn marketing claimt HTC dat zijn HDR-microfoon een cruciale feature is van de HTC One, maar het is technologie van Nokia, exclusief ontwikkeld voor gebruik in Nokia producten”, aldus Nokia.

Effect op levering HTC One onduidelijk

STMicroelectronics bevestigt de uitspraak. “De rechtbank Amsterdam heeft vandaag een verbod uitgesproken op de verkoop van een specifieke microfoon op de open markt. We zijn van zins in hoger beroep te gaan”, laat de woordvoerder weten.

Het is onduidelijk welk effect het vonnis heeft op de leveranties van de HTC One, die net in Nederland op gang komt. HTC laat aan Engadget in een verklaring weten “teleurgesteld” te zijn. “We bekijken wat de invloed is op onze business en zullen direct alternatieve oplossingen zoeken."
Not again...
pi_125629095
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:44 schreef Slenger het volgende:

[..]

Not again...
De One bestaat helemaal niet, het is gewoon een complot.
pi_125629165
Veel zijn er al uitgeleverd, ik hoorde van mijn provider dat ze hem vrijdag binnen zullen krijgen, en zo snel mogelijk opsturen...
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_125629428
Intussen begin ik me goed te ergeren aan dat gekut...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125631076
quote:
Update, 21:23: In dit artikel stond oorspronkelijk dat Nokia de rechtszaak had gewonnen. Dat blijkt niet juist: het gaat om een voorlopige voorziening.
Er is nog hoop. Maar is er al ergens in de wereld een zwarte geordend?
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:34:53 #222
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_125644010
The One has arrived 8-)

  dinsdag 23 april 2013 @ 17:18:45 #223
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125645713
Nice :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125646159
Ik mag nog lekker twee weken wachten.
pi_125646222
Bij mij is het nog niet eens zeker of ik hem uberhaupt wel neem :') en zo wel, dan pas over minstens 4 weken
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:15:23 #226
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_125647341
Ik ga zo studentenmobiel bellen dat ze mij maar de Silver version mogen opsturen als die nu wel op voorraad is. Geen zin om te wachten...
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
pi_125648089
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:15 schreef BDIL het volgende:
Ik ga zo studentenmobiel bellen dat ze mij maar de Silver version mogen opsturen als die nu wel op voorraad is. Geen zin om te wachten...
Mail van vandaag.

quote:
Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij hopen het zilvere toestel aan het einde van deze week of in het begin van volgende week geleverd te krijgen. Zodra wij het toestel op voorraad hebben, zullen wij de openstaande orders in behandeling nemen.

Het is nog niet duidelijk hoeveel toestellen er geleverd zullen worden, waardoor het niet duidelijk is of uw order verwerkt zal worden bij de eerste levering.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
pi_125648128
Ik heb ook net de Silver gehaald in de T-Mobile shop in Vlissingen, het was de laatste.

en snel een hoesje besteld bij bol.com

ik heb een abonnement bij T-Mobile genomen, 2 jaar ismart 300 , 29,95 bijbetalen.
pi_125649664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:41 schreef JohnB52 het volgende:
Ik heb ook net de Silver gehaald in de T-Mobile shop in Vlissingen, het was de laatste.

en snel een hoesje besteld bij bol.com

ik heb een abonnement bij T-Mobile genomen, 2 jaar ismart 300 , 29,95 bijbetalen.
Tele 2, 2 jaar, 300, 1500GB, ¤0,- *) *)
  dinsdag 23 april 2013 @ 20:23:14 #230
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125652400
-

[ Bericht 99% gewijzigd door MisterJ.Lo op 23-04-2013 20:30:59 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125654448
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
-
Wat is dat toch steeds met comments van jou die vervolgens door jezelf worden ge-edit?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125655192
Ha vandaag binnengekregen! Fantastisch ding en retesnel. Helemaal na de iphone 4 die me toch wat sloom aan het worden was.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar om die agenda met google agenda te syncen. Oude afspraken haalt 'ie wel op maar nieuwe afspraken gemaakt op m'n telefoon synced hij niet met google. Nou las ik dat de HTC calendar wel vaker dat weigert te doen. Is hier een oplossing voor of wordt het toch de google agenda app downloaden?
Woord.
pi_125655734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:24 schreef Santello het volgende:

[..]

Tele 2, 2 jaar, 300, 1500GB, ¤0,- *) *)
Waar?
pi_125655763
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:14 schreef zoz het volgende:

[..]

Waar?
studentmobiel
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:37:43 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125657397
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:57 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat is dat toch steeds met comments van jou die vervolgens door jezelf worden ge-edit?
Gaat je niets aan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125657430
Huh ik zie 127 euro
pi_125657474
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Gaat je niets aan.
Wist niet dat je boos zou worden :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:41:07 #238
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125657641
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wist niet dat je boos zou worden :')
Nee hoor totaal niet.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125669955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:24 schreef Santello het volgende:

[..]

Tele 2, 2 jaar, 300, 1500GB, ¤0,- *) *)
En per maand?

Ik heb m nog niet eens uitgepakt :)

Heeft iemand die medialink al binnen?

Heb m net besteld, en als t goed is binnen 10 werkdagen binnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnB52 op 24-04-2013 10:51:10 ]
pi_125678140
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:39 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

En per maand?

Ik heb m nog niet eens uitgepakt :)

Heeft iemand die medialink al binnen?

Heb m net besteld, en als t goed is binnen 10 werkdagen binnen.
¤38,-
pi_125678463
http://www.bol.com/nl/p/h(...)od/9200000011127591/

Is net binnen.

Past goed, materiaal is ook prima, evenals de afwerking.
pi_125678615
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/h(...)od/9200000011127591/

Is net binnen.

Past goed, materiaal is ook prima, evenals de afwerking.
Dat is echt duur!
pi_125679473
Waar vind jij m goedkoper dan, en volgende dag geleverd?
pi_125679574
http://www.google.nl/prod(...)GICQ&ved=0CEUQ8wIwAA

Maar niet de zekerheid dat ie volgende dag in de brievenbus ligt.

Ik vind t prima zo
pi_125686605
quote:
Naar aanleiding van uw bestelling ontvangt u een update omtrent de levertijden van de HTC One.

HTC One Silver
De eerste pre-orders van de HTC One (Silver) zijn inmiddels uitgeleverd. Eind deze week en volgende week worden nieuwe leveringen verwacht.

Beautiful Black
De HTC One Beautiful Black is helaas opnieuw uitgesteld. Levering zal volgens laatste informatie plaatsvinden in de tweede week van mei.
Indien u het toestel eerder wenst te ontvangen dan bieden wij u de mogelijkheid de versie voorkeur aan te passen naar de kleur Silver. Indien u hier gebruik van wilt maken dan kunt u dit doorgeven aan onze klantenservice door te reageren op deze mail.

Heeft u de HTC One in combinatie met een T-Mobile abonnement besteld?
T-Mobile accepteert alleen, door ons, bij T-Mobile ingekochte HTC One’s. Dit betekent dat wij voor klanten die een T-Mobile abonnement besteld hebben afhankelijk zijn van leveringen door T-Mobile. De eerste partij HTC One vanuit T-Mobile ontvangen wij vrijdag as 26 april (kleur Silver). Met deze levering kunnen wij de HTC One Silver uitleveren aan klanten waarvan het contract op uiterlijk 19 maart (of eerder) door ons is ontvangen. De volgende levering (Silver) wordt in week 18 verwacht en de Black versie in week 20. Zodra wij meer informatie hebben over nieuwe leveringen en levertijden zullen wij u per mail informeren.

Pre-order actie Media Link; Kom ik hiervoor in aanmerking?
Voor de pre-order actie geldt een coulance-regeling. Dit betekent dat de HTC One onder de gestelde pre-order voorwaarden kan worden verkregen. Voor meer informatie betreft de pre-order actie verwijzen wij u graag naar de volgende link: http://www.htcmedialinkhd.nl/

First in, first out; wanneer kan ik het toestel verwachten?
Bij schaarste hanteren wij het FIFO principe (First in first out). Indien men een toestel in combinatie met abonnement heeft besteld wordt er gekeken naar de datum dat wij het contract in ons bezit hebben gekregen.

Verzending
U ontvangt van ons een e-mail op het moment dat uw zending is verwerkt en wordt verzonden. Over het algemeen wordt het pakket vervolgens de volgende werkdag bij u geleverd (u vindt in de e-mail een barcode om uw zending te volgen in het PostNL verzendtraject).

Onze excuses voor het ongemak.
Twijfel.. toch de silver of nog drie week wachten..
  woensdag 24 april 2013 @ 18:57:56 #246
123170 alors
zlata1234
pi_125688651
Wat me nog niet zo overtuigd is het feit dat hij geen losse accu heeft. Mijn vorige HTC accu ging amper anderhalf jaar mee, dus ik vraag me af hoe praktisch dat is.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_125688840
Dit is natuurlijk niet dezelfde accu...
  woensdag 24 april 2013 @ 19:08:29 #248
123170 alors
zlata1234
pi_125689043
Nee dat hoop ik niet :') Overigens las ik net dat de Butterfly in mei ook in Nederland wordt uitgebracht.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_125712398
Net bezig met mijn One in te stellen, alles lukt, behalve 3G aanzetten, waar hebben ze dat verstopt?

Heb mijn telefoon uit de T-Mobile shop, maar volgens mij niet "branded"

Hoe zou ik dat kunnen zien? Zitten geen T-Mobile apps op.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:43:55 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125712646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef JohnB52 het volgende:
Net bezig met mijn One in te stellen, alles lukt, behalve 3G aanzetten, waar hebben ze dat verstopt?

Heb mijn telefoon uit de T-Mobile shop, maar volgens mij niet "branded"

Hoe zou ik dat kunnen zien? Zitten geen T-Mobile apps op.
Hoe kan jij het al in een T-Mobile shop gekocht hebben? Wanneer ik naar T-Mobile bel geven ze aan dat er geen shops zijn die de HTC One uitgeleverd gekregen hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125712730
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef JohnB52 het volgende:
Net bezig met mijn One in te stellen, alles lukt, behalve 3G aanzetten, waar hebben ze dat verstopt?

Heb mijn telefoon uit de T-Mobile shop, maar volgens mij niet "branded"

Hoe zou ik dat kunnen zien? Zitten geen T-Mobile apps op.
Dan is ie niet branded. Ik heb namelijk wel T-Mobile apps in de app drawer staan.
pi_125712911
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hoe kan jij het al in een T-Mobile shop gekocht hebben? Wanneer ik naar T-Mobile bel geven ze aan dat er geen shops zijn die de HTC One uitgeleverd gekregen hebben.
Dat was ook de laatste die ze hadden.

http://www.hi.nl/Abonneme(...)/handmatig-instellen

voor je toestelinstellingen.

Toestel zat gewoon in folie gesealed.
pi_125713597
Net gebeld met studentmobiel.nl, ze versturen hem begin volgende week!
Ben benieuwd welke batch het is want de batch uit China blijkt weinig fouten te bevatten.
pi_125714187
Ik krijg hem vandaag! O+
pi_125714574
Overigens: zijn er nog mensen die een screenprotor bestellen voor de One? Zo ja, aanraders?
  donderdag 25 april 2013 @ 12:43:33 #256
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125714720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dan is ie niet branded. Ik heb namelijk wel T-Mobile apps in de app drawer staan.
Heb je er wel een headphone bij gekregen, het schijnt namelijk dat de T-Mobile US versie deze niet heeft.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 25 april 2013 @ 13:10:07 #257
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125715641
quote:
5s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Chloramp het volgende:
Overigens: zijn er nog mensen die een screenprotor bestellen voor de One? Zo ja, aanraders?
http://www.amazon.com/gp/(...)r2&tag=milkerz50e-20

Kost wat, maar dan heb je wel de enige screenprotector die je toestel niet lelijker maakt, en die ook valbescherming biedt. Ik heb hem op mijn iPhone.
pi_125717847
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Heb je er wel een headphone bij gekregen, het schijnt namelijk dat de T-Mobile US versie deze niet heeft.
Ja die zat er ook bij.

Ook n lader. Dus geen Engels exemplaar.

Die HTC medialink is ook binnen, gisteren besteld
pi_125719647
Kan je ook nog instellen dat je de batterij% ziet naast je klok bovenaan?
  donderdag 25 april 2013 @ 15:28:27 #260
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_125720789
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:52 schreef JohnB52 het volgende:
Kan je ook nog instellen dat je de batterij% ziet naast je klok bovenaan?
Daar heb ik de Battery Widget van Elvison voor gedownload, staat in de Play Store!
pi_125725576
Dat is n widget...

Ik zoek een % indicator voor naast t klokje rechtsboven.

Voor degene die ook die flipcase willen bestellen:

http://www.pdashop.nl/rev(...)c-one-black-red.html

Plus dat t bovenste flapje schuift, dus je scherm niet helemaal beschermd.

Ik ga m terugsturen naar bol.com, maar niet voordat ik een andere binnen heb.

Ze vroegen aan de telefoon van bol.com of ik m al gebruikt had?

JA! hoe kan ik anders daarnet tegen je zeggen dat ie niet goed past??? :W

[ Bericht 28% gewijzigd door JohnB52 op 25-04-2013 18:04:08 ]
pi_125725690
Kan iemand die 'm heeft mij laten weten als het 700 euro waard is? Ik weet dat het een goed en krachtig toestel is, maar 700 euro is ook niet mis. Dus geld waard of zou je er, nu je hem hebt, minder voor geven?
pi_125726206
Ik zou m nooit los kopen, dat kan ik niet verantwoorden bij mijn vrouw.

Wie heeft t trouwens bedacht dat het handig is dat ALLE foto's uit je social media in je gallerij komen?

Facebook, twitter, picasa, dropbox enz enz...
  donderdag 25 april 2013 @ 18:04:45 #264
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_125726264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 17:45 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is n widget...

Ik zoek een % indicator voor naast t klokje rechtsboven.
Deze geeft het batterij percentage klein linksboven in beeld weer (dus op de notificatiebalk).
  donderdag 25 april 2013 @ 18:05:02 #265
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125726272
Het is relatief. De Sony Xperia Z is op marktplaats al voor rond de 400 euro geseald te vinden. Dan lever je wel iets in op het scherm en het design, maar qua snelheid en functionaliteit ontloopt jet elkaar nauwelijks. Bovendien heb je dan een waterdichte body, voor 300 euro minder.

Als ik moest kiezen, zou ik voor de One gaan, maar 300 euro besparen is voor veel mensen ook een argument om het (bijna) gelijkwaardige toestel van Sony te kiezen.
pi_125726490
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:04 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Deze geeft het batterij percentage klein linksboven in beeld weer (dus op de notificatiebalk).
ok top! dan had ik zeker de verkeerde in de playstore gevonden? Die had het over een widget :)

Staat er nu op, idd een batterij icoontje in de notificatiebalk, met daarbij ook nog aantal graden dat je accu is en het voltage
pi_125726515
Mja maar ik ben vooral fan van HTC door de Sense laag die erover heen ligt, vind ik tot nu toe erg prettig werken en is een van de belangrijkste argumenten om voor dit toestel te gaan (naast de opvallend goede specs ofc)
  donderdag 25 april 2013 @ 18:19:21 #268
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125726773
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:11 schreef fivegoodminutes het volgende:
Mja maar ik ben vooral fan van HTC door de Sense laag die erover heen ligt, vind ik tot nu toe erg prettig werken en is een van de belangrijkste argumenten om voor dit toestel te gaan (naast de opvallend goede specs ofc)
Het mooie van Android is dat je elke schil op elk toestel kunt krijgen die je wilt :)
pi_125726838
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het mooie van Android is dat je elke schil op elk toestel kunt krijgen die je wilt :)
Qua techniek sta ik bij smartphones niet zo ver.. heb geen flauw idee hoe ik dat allemaal zou doen en om er naar op zoek te gaan zie ik ook niet echt zitten. Hoewel, voor 300 euro.. hehe
  donderdag 25 april 2013 @ 18:24:03 #270
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125726910
Tsja, dat blijft de afweging. Het zijn beide mooie toestellen waar je geen buil aan zult vallen. Ik vind de HTC One een stuk mooier, dus mijn voorkeur gaat daar naar uit. Maar de Xperia Z is ook een erg goed toestel.
pi_125726965
Vind hem ook mooier. Die Xperia Z is me veel te strak. Had eigenlijk nog niet eens naar die telefoon gekeken (qua specs) puur door het uiterlijk.. dus denk het toch niet nee.
pi_125727107
http://www.ebay.co.uk/itm(...)7-32GB-/300884768130

heb deze maar besteld in plaats van de orginele flipcase
  donderdag 25 april 2013 @ 18:34:30 #273
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_125727166
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het mooie van Android is dat je elke schil op elk toestel kunt krijgen die je wilt :)
Sense op een niet-HTC toestel krijgen is niet/nauwelijks mogelijk, helaas.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 25 april 2013 @ 18:35:52 #274
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_125727214
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:32 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)7-32GB-/300884768130

heb deze maar besteld in plaats van de orginele flipcase
Die is volgens mij ook niet magnetisch hoor.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_125727499
Nee klopt, maar die blijft wel beter zitten (doordat je m niet als deskstand kan gebruiken)

Die van HTC verschuift, en de telefoon valt er linksonder telkens uit.

(en iemand moet het natuurlijk allemaal uittesten voordat jullie er een kopen ;) )
  donderdag 25 april 2013 @ 18:48:08 #276
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125727594
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:26 schreef fivegoodminutes het volgende:
Vind hem ook mooier. Die Xperia Z is me veel te strak. Had eigenlijk nog niet eens naar die telefoon gekeken (qua specs) puur door het uiterlijk.. dus denk het toch niet nee.
Is de HTC One X+ niets voor je? Dat is ook nog steeds een erg goed toestel, en voor veel minder geld.
pi_125727605
http://www.mobielbereikba(...)-autolader-origineel

Die ook maar erbij besteld, en nu stop ik er mee, genoeg geld uitgegeven!
pi_125727616
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Is de HTC One X+ niets voor je? Dat is ook nog steeds een erg goed toestel, en voor veel minder geld.
Of de HTC Butterfly?
pi_125729242
Handig dat HTC zo teringveel problemen heeft met de One waaronder het probleem dat er niet/nauwelijks geleverd wordt. Anders was ik morgen in Utrecht wortel gaan schieten: [25-04 > 27-04 Aanbieding] Vodafone Openingsacties

¤29.50 p/maand voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 1GB data (of ¤35 voor 4GB), gratis toestel en ¤30 aansluitkosten voor 2 jarig abonnement had ik de moeite wel voor over. :9~
Bovendien krijg je 2 gratis extra simkaarten (en 400MB extra data) bij voor bijvoorbeeld een tablet (deze 2 extra simkaarten kun je niet gebruiken voor bellen en sms'en)

Nou schijnt de acties ook naar andere winkels (later) te komen maar ik weet niet hoe betrouwbaar dat is. Misschien wordt dat natuurlijk nog een mogelijkheid.

K*t dat het branded toestellen zijn :'( ...

EDIT: onderschrift van een Vodafone Smartphone Crewlid:
quote:
'Als je een timmerman bent, en je maakt een prachtige commode, dan ga je niet een plaat triplex aan de achterkant gebruiken, zelfs als het tegen een muur staat en niemand het ziet. Je weet dat het er is, dus gebruik je een mooi stuk hout voor de achterkant. Omdat je 's nachts lekker wilt slapen. De esthetiek, de kwaliteit moet overal doorgevoerd worden.' (Steve Jobs, 1 februari 1985.)
:')

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 26-04-2013 16:07:17 ]
pi_125734313
Teveel keuzes, HTC one, butterfly, one x+ .... :P
Mijn "schoonbroer" heeft gisteren de One binnengekregen (t-mobile). Zie hem niet zo vaak, maar heb mijn vriend gevraagd of hij er even mee wil spelen en dan zijn oordeel wil doorgeven aan mij :P haha
pi_125739184
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hoe kan jij het al in een T-Mobile shop gekocht hebben? Wanneer ik naar T-Mobile bel geven ze aan dat er geen shops zijn die de HTC One uitgeleverd gekregen hebben.
T-mobile die verkocht de One geloof ik maandag al. Ik heb m in ieder geval gisteren in de ochtend gekocht bij de T-mobile shop in Apeldoorn.

Stond om 10 uur s'morgens in een super drukke T-mobile Arnhem. Iederen kocht zo'n beetje de one. Toen ik na 45 minuten wachten eindelijk aan de beurt was, hadden ze de laatste net verkocht :')
pi_125748588
Hmm, zo super geweldig is de audio uit de speakers nou toch ook weer niet?

Niet dat t tegenvalt, het is wel goed, maar naar alle lovende berichten had ik iets meer verwacht :)

Edit: de bus waar ik in reed maakt gewoon n teringherrie.

En weet niet of het er mee te maken heeft, maar bij instellingen stond t volume ook zacht, in de muziekplayer stond ie wel op vol?

[ Bericht 27% gewijzigd door JohnB52 op 26-04-2013 14:41:55 ]
pi_125767821
quote:
Uw orderstatus is gewijzigd naar **Pakket verzonden**.

Uw order (Ordernummer: **------**) is per TNT Post aan u verzonden. U ontvangt later vandaag de barcode van uw zending per e-mail. Indien u uw zending niet binnen 4 werkdagen heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen op tel: 070 301 03 01.

Als u een bestelling met een totaalbedrag (toestelprijs + verzendkosten) van ¤ 40,- incl. btw of meer, geplaatst heeft en het bedrag is niet vooraf per iDeal of overboeking voldaan, dan wordt uw bestelling onder rembours afgerekend. De postbode zal u bij aflevering van het pakket vragen het bedrag contant te voldoen. **Let op: dit is vanzelfsprekend niet van toepassing op een aanschafbedrag van ¤ 0,-. U hoeft in dat geval bij aflevering van het pakket niets aan de postbode te betalen.**
Kan niet wachten op morgen!
pi_125774420
#irritatiefactortje: internet nu al voor de 4e keer vastgelopen...
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:40:04 #285
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_125775343
Welke browser gebruik je?
pi_125775754
Standaard browser (dus niet chrome)
pi_125793596
Nou de s4 is geleverd op mn werk, en nog geeneens een dummy van de One ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125794066


Mooie vouw in de achterkant.



En zo goed sluit ie nog.

En ik heb t hoesje precies 2 dagen nu.
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:56:07 #289
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_125796961
:').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_125797338
http://www.mirrorcreator.com/files/0HFFMAHY/

Nieuwe playstore.

https://play.google.com/s(...)trigger.appinstaller

Met deze app kan je m gemakkelijk installeren


https://play.google.com/s(...)om.painless.pc&hl=nl

Notifications bar, met batterij indicator
pi_125799436
Heb hem nu 7 uur wat een super ding!
pi_125806037
Handig bij Whatsapp:

Hoofdmenu rechtsboven aantikken.

Instellingen

Meldingen

Meldingen: Geen pop-up
Alleen wanneer scherm "aan" is
Alleen wanneer scherm "uit" is
Pop-up altijd weergeven

Ok, ziet er niet zo shiny uit als op de iphone, maar je kan wel direct antwoord geven op het berichtje
pi_125864170
Hij kan echt wel heel veel hebben!

Na ruim twee dagen kan ik zeggen dat hij heel erg snel is, geen 1 hapering gehad.
Camera vind ik persoonlijk erg sterk, foto van een kat gemaakt en die was super scherp.
Scherm is erg mooi full hd filmpjes kijken is echt een genot. Ook het geluid klinkt super mooi en duidelijk. Opnames van een filmpje met veel geluid op de achtergrond klinkt ook gewoon goed zonder dat het hoort alsof je door windkracht 10 aan het fietsen bent. Al met al een top telefoon en geen moment spijt dat ik erop heb gewacht!
pi_125864191
Ik ben helemaal klaar met dat wachten
pi_125864231
quote:
8s.gif Op maandag 29 april 2013 13:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben helemaal klaar met dat wachten
ik heb hem al 3 weken. Lang leve Duitse Mediamarkten!
pi_125864244
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 13:58 schreef Slenger het volgende:
Hij kan echt wel heel veel hebben!

Na ruim twee dagen kan ik zeggen dat hij heel erg snel is, geen 1 hapering gehad.
Camera vind ik persoonlijk erg sterk, foto van een kat gemaakt en die was super scherp.
Scherm is erg mooi full hd filmpjes kijken is echt een genot. Ook het geluid klinkt super mooi en duidelijk. Opnames van een filmpje met veel geluid op de achtergrond klinkt ook gewoon goed zonder dat het hoort alsof je door windkracht 10 aan het fietsen bent. Al met al een top telefoon en geen moment spijt dat ik erop heb gewacht!
klopt. Gewoon de beste smartphone verkrijgbaar anno April 2013.
pi_125864286
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 14:00 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

ik heb hem al 3 weken. Lang leve Duitse Mediamarkten!
6 mei pas :'(
pi_125864331
quote:
9s.gif Op maandag 29 april 2013 14:02 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

6 mei pas :'(
Waar heb jij hem besteld dan? Een aantal webshops (CB, Studenmobiel) hebben al uitgeleverd.
pi_125864440
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 14:03 schreef Slenger het volgende:

[..]

Waar heb jij hem besteld dan? Een aantal webshops (CB, Studenmobiel) hebben al uitgeleverd.
Hi
  maandag 29 april 2013 @ 14:06:43 #300
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125864449
Gisteren even mee kunnen spelen bij een vriend van me. Wat een fantastisch mooi toestel is dit toch! Het is dat ik erg tevreden ben met mijn iPhone en af ga wachten wat Apple dit jaar brengt, maar de One is vooralsnog ook voor mij hét toestel van 2013.
pi_125864593
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2013 14:06 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Hi
Hmm raar je zou dan toch zeggen als T-mobile ze heeft dat HI of KPN ze zeker zullen hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')