abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:41:21 #1
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124389952

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.

• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh

Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.

Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's

Klikken is groot:

[ Bericht 1% gewijzigd door blup op 22-03-2013 21:49:20 ]
pi_124390130
ziet er wel leuk uit
Als ik last van keelpijn heb, eet ik egels ! :P
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:54:03 #3
360014 Mierenneuker.
nait soezen, kop d'r veur
pi_124390610
Wat een afzichtelijk lelijk apparaat.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
pi_124391150
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Mierenneuker. het volgende:
Samsung topic is om de hoek :W volgens mij hoort je comment daar te staan :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:06:07 #5
360014 Mierenneuker.
pi_124391204
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Samsung topic is om de hoek :W
Die zijn zelfs nog mooier ja.

Nee, Sony zijn de enigste 'mooie' telefoons.
pi_124391240
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Mierenneuker. het volgende:

[..]

Die zijn zelfs nog mooier ja.

Nee, Sony zijn de enigste 'mooie' telefoons.
Sony is wel oke ja.
Maar ik begrijp niet hoe je dit lelijk kunt vinden. Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen :o
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:11:55 #7
360014 Mierenneuker.
pi_124391508
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sony is wel oke ja.
Maar ik begrijp niet hoe je dit lelijk kunt vinden. Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen :o
Rare 'balkjes' boven en beneden met dat kippengaas erin.
pi_124391572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:11 schreef Mierenneuker. het volgende:

[..]

Rare 'balkjes' boven en beneden met dat kippengaas erin.
Bij de zwarte variant nauwelijks te zien:

Overigens wel fijne ontwikkeling, boxjes aan de voorkant. We kijken met z'n allen steeds vaker filmpjes en nu heb je stereo geluid aan de voorkant, ipv mono aan de achterkant.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:14:54 #9
360014 Mierenneuker.
pi_124391632
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Bij de zwarte variant nauwelijks te zien:
[ afbeelding ]

Overigens wel fijne ontwikkeling, bokjes aan de voorkant. We kijken met z'n allen steeds vaker filmpjes en nu heb je stereo geluid aan de voorkant, ipv mono aan de achterkant.
Moet eerlijk toegeven dat die er wel redelijk goed uitziet ja.

Maar die opzichtige 'randen' met ander soort oppervlak lijkt toch enigzins afgekeken van de iPhone 5.
pi_124391997
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:14 schreef Mierenneuker. het volgende:

[..]

Moet eerlijk toegeven dat die er wel redelijk goed uitziet ja.

Maar die opzichtige 'randen' met ander soort oppervlak lijkt toch enigzins afgekeken van de iPhone 5.
Kan afgekeken zijn, ik heb geen idee. Ik vind het een prachttoestel. Ik denk dat ik voor de zwarte ga :)
Wel ff wachten nog helaas.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:23:28 #11
360014 Mierenneuker.
pi_124392093
Ben benieuwd hoe het jaar zal verlopen. Denk dat de S4 wel weer de 'topper' wordt. HTC zal wel wat marktaandeel terugpakken. En Sony gaat een grote groei doormaken.
pi_124392475
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:23 schreef Mierenneuker. het volgende:
Ben benieuwd hoe het jaar zal verlopen. Denk dat de S4 wel weer de 'topper' wordt. HTC zal wel wat marktaandeel terugpakken. En Sony gaat een grote groei doormaken.
Ik hoop het... en dan ten koste van Samsung en Apple. Sony is een leuk merk verder.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:16:20 #13
306949 dude1986
Always bored...
pi_124394296
via pdashop/coolblue issie 5 april al te bezorgen. Staat iig in mn ontvangstbevestiging van zojuist
heb al een hoesje gekocht:

pi_124397789
Na een halve dag de HTC One gebruikt te hebben de eerste ervaringen.

- Het toestel ligt heel fijn in de hand, je hebt ook echt het gevoel iets heel premiums in je handen te hebben. Nog nooit zo een gevoel ( buiten de oude iPhone 5 wat ik heb gehad) meegemaakt met een toestel. Vooral het toestel vanaf de zijkant bekeken is het gewoon iets wat je moet zien. HTC's beste toestel qua bouwkwaliteit en design tot nu toe, voor mij de beste van ze allemaal qua bouwkwaliteit.

- Het display is gewoon erg goed, het verschil tussen een HD display en Full HD display op zo een klein display zie ik trouwens echt niet. Wel is het display gewoon net weer een stapje beter dan mijn oude Nexus 4. Heel tevreden dus met het display.

- De speaker is bizar, het volume wat die 2 stereo luidsprekertjes aan de voorkant kunnen produceren heeft mijn mond 5 minuten doen open staan van verbazing.

- Sense 5 is wel even wennen komende vanaf de Nexus 4, maar went erg snel. Wil nu al niks anders meer, voor mij als social media verslaafde is BlinkFeed een uitkomst.

- Foto kwaliteit is redelijk tot goed, kan niet echt zeggen dat het voor mijn oude iPhone 5 onder doet. Verslaat de Nexus 4 makkelijk qua foto kwaliteit. Fotokwaliteit overdag is redelijk goed, niet beter als de iPhone 5 maar gewoon steady kwaliteit. Foto's in donkere licht omstandigheden zijn bizar goed, je ogen kunnen het niet eens waarnemen wat die dan doet fotografen die One .

-Geluid via de oordopjes ( audio output) is de beste die ik ooit heb mogen testen. Nexus 4 is dan echt crap, iPhone 5 is iets minder in vergelijking met de One. Super geluidskwaliteit dus.

- De standaard browser onthoudt niet waar je bent gebleven als je terug gaat naar een ander tab-blad, en je moet weer opnieuw scrollen waar je was gebleven als je aan het wisselen bent tussen tab-bladen. Een negatief punt wat ik nog nergens was tegen gekomen. Slordig HTC, gelukkig genoeg alternatieven in de browser markt in de Play Store.

- De 3 dots menu bar bij apps als Twitter for Android en Facebook voor instellingen van de app zorgen voor een vervelende zwarte balk, in het begin erg ergerlijk, nu begin ik er langzaam aan te wennen. Beetje jammerlijk.

Wat ervaringen van vandaag, al met al kan ik zeggen dat ik heel blij ben met de One. Qua bouwkwaliteit en totale plaatje met gemak DE smartphone van dit moment. Mooi!

[ Bericht 3% gewijzigd door alwaysonhold op 23-03-2013 01:13:06 ]
pi_124397865
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Wou ik toch met jullie even delen:

Na een halve dag de HTC One gebruikt te hebben de eerste ervaringen.

- De speaker is bizar, het volume wat die 2 stereo luidsprekertjes aan de voorkant kunnen produceren heeft mijn mond 5 minuten doen open staan van verbazing.

- Sense is wel even wennen komende vanaf de Nexus 4, maar went erg snel. Wil nu al niks anders, voor mij als social media verslaafde is BlinkFeed een uitkomst.

- Foto kwaliteit is redelijk tot goed, kan niet echt zeggen dat het voor mijn oude iPhone 5 onder doet. Verslaat de Nexus 4 makkelijk qua foto kwaliteit. Fotokwaliteit overdag is redelijk goed, niet beter als de iPhone 5 maar gewoon steady kwaliteit. Foto's in donkere licht omstandigheden zijn bizar goed, je ogen kunnen het niet eens waarnemen wat die dan doet fotografen die One .

-Geluid via de oordopjes ( audio output) is de beste die ik ooit heb mogen testen. Nexus 4 is dan echt crap, iPhone 5 is iets minder. Super geluidskwaliteit!!

- De standaard browser onthoudt niet waar je bent gebleven als je terug gaat naar een ander tab-blad, en je moet weer opnieuw scrollen waar je was gebleven als je aan het wisselen bent tussen tab-bladen. Een negatief punt wat ik nog nergens was tegen gekomen. Slordig HTC, gelukkig genoeg alternatieven in de browser markt in de Play Store.

- De 3 dots menu bar bij apps als Twitter for Android en Facebook voor instellingen van de app zorgen voor een vervelende zwarte balk, in het begin erg ergerlijk, nu begin ik er langzaam aan te wennen. Beetje jammerlijk.

Wat ervaringen van vandaag, al met al kan ik zeggen dat ik heel blij ben met de One. Qua bouwkwaliteit en totale plaatje met gemak DE smartphone van dit moment. Mooi!
IK WIL HEM OOK
pi_124398246
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

IK WIL HEM OOK
Heb mijn post nog wat uitgebreid ;)
pi_124411515
Ik blijf hopen op een 1 april grap maar acht die kans klein. :'(
pi_124431399
de mooiste en beste telefoon gewoon.
Je kan blij praten wat je wilt, maar een stuk plastic zoals de S4 kan hier gewoon niet tegen op.
Zelfs bij de show van de S4 haperde de telefoon bij de UI.

hTC One, ik hoop echt dat ze meer mensen krijgen die het toestel gaan kopen, en zien wat een kwaliteitstelefoon met prestaties en design is :) iPhone5(s) wordt grafisch toch niks veranderd, alleen intern beter. Who cares telefoon is al jaren het zelfde met zijn IU (dombo-proof) telefoon.

hTC One, one of a kind..
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
pi_124431424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Mierenneuker. het volgende:
stuk plastic koop je ook bij de mcd ;) met betere inhoud dan de S4 ;) samsung hoek voor jou kerel..
Mijn Gaming-PC
Case: Aerocool Strike-X Advance Devil Red
CPU: Intel Core I7 3370K Boxed
  zondag 24 maart 2013 @ 10:08:04 #20
360014 Mierenneuker.
pi_124433772
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:34 schreef djbosanac het volgende:

[..]

stuk plastic koop je ook bij de mcd ;) met betere inhoud dan de S4 ;) samsung hoek voor jou kerel..
Wel verder lezen dan je neus lang is hé.
pi_124455788
Als ze zo door blijven gaan met uitstellen ga ik misschien maar kijken naar een ander toestel. Ik wilde deze los kopen in mei/juni omdat mijn verwachting is dat de prijs dan wat gezakt zou zijn. Maar als hij pas eind april/begin mei uitkomt, zal dat niet echt het geval zijn..
pi_124455886
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef Miezziej het volgende:
Als ze zo door blijven gaan met uitstellen ga ik misschien maar kijken naar een ander toestel. Ik wilde deze los kopen in mei/juni omdat mijn verwachting is dat de prijs dan wat gezakt zou zijn. Maar als hij pas eind april/begin mei uitkomt, zal dat niet echt het geval zijn..
Hoezo een ander toestel dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124455993
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hoezo een ander toestel dan?
Omdat ik uiterlijk in juni een nieuw toestel nodig heb ivm vakantie (heb nu een sensation met een dode WiFi en wat andere kleine mankementen), en ik niet 600 euro wil betalen :P
500 ofzo leek me wel redelijk.
pi_124456189
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:16 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Omdat ik uiterlijk in juni een nieuw toestel nodig heb ivm vakantie (heb nu een sensation met een dode WiFi en wat andere kleine mankementen), en ik niet 600 euro wil betalen :P
500 ofzo leek me wel redelijk.
500 in juni had je ook niet gered als ie nu al uit was hoor ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124456443
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

500 in juni had je ook niet gered als ie nu al uit was hoor ;)
Wie weet :P
Heb wel vaker telefoons snel zien dalen, mja, dat waren geen vlaggenschippen helaas :P
pi_124456503
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:23 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wie weet :P
Heb wel vaker telefoons snel zien dalen, mja, dat waren geen vlaggenschippen helaas :P
Het is een investering in iets moois ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124456666
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2013 20:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het is een investering in iets moois ;)
Tot dat je je investering verdrinkt (dat is gebeurd met mijn sensation :')).

Een vriend van me wil ook de One, hij heeft hem al besteld geloof ik (moet ik eens navragen). Vraag hem wel of ik er een keer mee mag spelen en dan beslis ik wel of hij de prijs waard is haha
  zondag 24 maart 2013 @ 22:39:01 #28
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124465615
Zijn er al goede abo-aanbiedingen voor de One?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_124471597
Voor mij is dit de eerste android telefoon die qua design de iphones weet te overtreffen. Eindelijk een android telefoon met hetzelfde oog voor detail als Apple's high end toestellen.
pi_124471619
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:39 schreef Reemi het volgende:
Zijn er al goede abo-aanbiedingen voor de One?
https://www.studentmobiel.nl/htc-one
  maandag 25 maart 2013 @ 07:41:06 #31
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_124472815
quote:
Het is wel een Smart abbo geen Ismart
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_124476044
quote:
7s.gif Op maandag 25 maart 2013 07:41 schreef quer het volgende:

[..]

Het is wel een Smart abbo geen Ismart
Dus?
  maandag 25 maart 2013 @ 17:40:13 #33
377964 quer
Villain: The Worst Guy
pi_124490664
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 10:44 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Dus?
Traag mobiel internet
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
pi_124490917
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 01:10 schreef kossikvassik het volgende:
Voor mij is dit de eerste android telefoon die qua design de iphones weet te overtreffen. Eindelijk een android telefoon met hetzelfde oog voor detail als Apple's high end toestellen.
Dit ja :Y

Weet niet eens of Android mij gaat bevallen.
pi_124492551
Dat gaat je zeker bevallen, beter dan ios
  maandag 25 maart 2013 @ 19:36:24 #36
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_124495246
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 01:10 schreef kossikvassik het volgende:
moet zeggen dat ik de iPhone wel mooi vind qua design maar de software die erop draait kan ik gewoon niet uitstaan. We hebben hier 2 iPhone 4s in huis en een iPhone 5 maar ben van allen niet gecharmeerd.

mis gewoon bepaalde dingen die ik bij android als standaard gewend was. vaak kleine dingen waar ik dan een half uur naar aan het zoeken ben om er dan achter te komen dat 't er gewoon niet is. :P

maar goed, binnenkort eens in duitsland kijken of hij daar voorradig is.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_124511343
Leuk, een filmpje van iemand die al jaren een iPhone heeft en overstapt op de One als die 30 dagen beter bevalt dan IOS:
pi_124514492
quote:
HTC One receiving software update in April to further improve camera quality, before and after samples are like night and day
http://phandroid.com/2013/03/25/htc-one-camera-update/
pi_124520953
Via https://www.studentmobiel.nl/htc-one

38,09 per maand met gratis toestel, maar als ik als abonnee verleng kost het toestel 29 :')
Moo
pi_124521707
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:57 schreef Zuivelkoe het volgende:
Via https://www.studentmobiel.nl/htc-one

38,09 per maand met gratis toestel, maar als ik als abonnee verleng kost het toestel 29 :')
Sowieso moet die hele ''Al klant? Leuk voor je.'' instelling verdwijnen. :r
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:56:06 #41
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_124527655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Leuk, een filmpje van iemand die al jaren een iPhone heeft en overstapt op de One als die 30 dagen beter bevalt dan IOS:
even het onderwerp terzijde; wat een sukkeltje is die gast, met z'n oorbelletjes en zonnebril. nofl
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_124528609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:56 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

even het onderwerp terzijde; wat een sukkeltje is die gast, met z'n oorbelletjes en zonnebril. nofl
Laat die gast in zijn waarde :{
pi_124589659
quote:
De HTC One ligt nog niet in de winkel, maar er zijn al wel genoeg in geïnteresseerd. Volgens HTC zijn er in de VS alleen al enkele honderd duizenden mensen die een pre-registratie hebben ingevuld. Dat is dus wat anders dan een pre-order.

Een pre-registratie is niets meer dan dat iemand zijn e-mailadres heeft afgegeven om op de hoogte te worden gebracht als de One in de winkel ligt. Het is dus wat anders dan een pre-order waarbij het artikel al besteld is. Het aantal pre-registraties mag dan wel nooit hoger zijn geweest bij HTC, het zegt nog niets over hoeveel One's er daadwerkelijk over de toonbank zullen gaan. Het lijkt daarom meer op een marketingstunt dan op werkelijk succes. Toch hopen we voor HTC dat de One het goed gaat doen, een mager verkoopsucces zou dramatische gevolgen voor HTC kunnen hebben.
Ze doen er wel alles aan om hem bekend te maken!
pi_124645848
Ja ik ga maandag op vakantie en nu moet ik dus roto's maken met een Desire ipv een One.
pi_124661497
quote:
Vanaf begin april starten we met het uitleveren van de pre-orders. We verwachten dat de One half april breed beschikbaar zal zijn
Dit geeft @HTC_NL op hun twitter aan richting een aantal klanten!
  vrijdag 29 maart 2013 @ 22:40:35 #46
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_124667078
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:49 schreef alwaysonhold het volgende:
HIj heeft al gezegd dat hij na één dag eruit was dat hij niet meer terug zou gaan. Maar Linus is sowieso geen telefoon-addict. Hij kreeg zijn iPhone gratis, en vind het fijn omdat het een soepel OS is. Maar met de sterke SoC's van tegenwoordig loopt alles soepel, en de One is natuurlijk zo snel en in zo'n mate superieur, dat het niet echt raar is dat hij niet teruggaat naar zijn oude iPhone 4.
  maandag 1 april 2013 @ 10:37:27 #47
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_124750328
De eerste kloon is ook alweer gesignaleerd: de HDC One :s)
http://www.androidworld.n(...)-voor-slechts-e-125/
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_124770861
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 10:37 schreef Reemi het volgende:
De eerste kloon is ook alweer gesignaleerd: de HDC One :s)
http://www.androidworld.n(...)-voor-slechts-e-125/
Qua specs nog niet eens zo heel erg verkeerd (op accu na), maar klonen is dan wel weer wat :')
Zo sim-only bestellen; ga in juni/juli wel eens kijken wat de ONE doet qua prijs en dan eens kijken of ik 'm nog wel neem...
pi_124774045
beste mensen ik heb vorige week de htc one besteld bij studentmobiel met behoud van nummer ik stap van vodafone over naar T mobile. ik heb alle nodige papieren opgestuurd. mijn contract loopt 31 april af bij vodafone. ik heb nog niks ontvangen van studentmobiel mail of brief. ik had ze donderdag gebeld of er ontbrekende papieren waren was in orde. maar weten jullie hoelang het duurt voordat je bericht krijgt.
hiervoor had ik de htc one x bij gsm easy besteld die kwamen volgende dag meteen kopie maken enz.
pi_124774156
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef savas198520 het volgende:
beste mensen ik heb vorige week de htc one besteld bij studentmobiel met behoud van nummer ik stap van vodafone over naar T mobile. ik heb alle nodige papieren opgestuurd. mijn contract loopt 31 april af bij vodafone. ik heb nog niks ontvangen van studentmobiel mail of brief. ik had ze donderdag gebeld of er ontbrekende papieren waren was in orde. maar weten jullie hoelang het duurt voordat je bericht krijgt.
hiervoor had ik de htc one x bij gsm easy besteld die kwamen volgende dag meteen kopie maken enz.
Iets meer interpunctie mag wel ;(

Maar goed, ik kan je denk ik niet helpen. De ervaringen van studentmobiel lopen uiteen. Bel binnenkort even of de order in goede orde is ontvangen en verwerkt wordt. Het kan dus ook te maken hebben met de late levering van de telefoon.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124774474
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

HIj heeft al gezegd dat hij na één dag eruit was dat hij niet meer terug zou gaan. Maar Linus is sowieso geen telefoon-addict. Hij kreeg zijn iPhone gratis, en vind het fijn omdat het een soepel OS is. Maar met de sterke SoC's van tegenwoordig loopt alles soepel, en de One is natuurlijk zo snel en in zo'n mate superieur, dat het niet echt raar is dat hij niet teruggaat naar zijn oude iPhone 4.
Dat is het grote voordeel, Android draait vanaf JB gewoon soepel + veel meer opties, zonder de beperkingen.

Echt prachtig toestel de One. Ik hoop voor HTC dat het een succes wordt.
pi_124775168
Gossamme, wil ik nog net even een voordelige sim-only van Vodafone F&F nemen...zie ik net dat ik pas vanaf donderdag kan verlengen aangezien je 3 maanden van te voren kunt verlengen, ik had pas gelezen 4 maanden.

Gossamme man, ik wilde juist F&F :( |:(
  maandag 1 april 2013 @ 22:56:16 #53
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_124775316
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Iemand91 het volgende:
Gossamme, wil ik nog net even een voordelige sim-only van Vodafone F&F nemen...zie ik net dat ik pas vanaf donderdag kan verlengen aangezien je 3 maanden van te voren kunt verlengen, ik had pas gelezen 4 maanden.

FF heeft de one nog niet, morgen hebben ze RED.
pi_124775379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sony is wel oke ja.
Sorry dat ik het zeg maar ik vind em ook echt niet mooi. Ik wil verder niets of niemand afzeiken maar HTC is de laatste die ik zou kopen qua merk.
pi_124775416
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef Iemand91 het volgende:

Uh ik heb afgelopen week net verlengd en mijn contract loopt 25-7 af. Dus 4 maanden bij mij.
pi_124775976
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:58 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Uh ik heb afgelopen week net verlengd en mijn contract loopt 25-7 af. Dus 4 maanden bij mij.
Ik zit dus bij KPN en m'n huidige abonnement verloopt op 4 juli. Op KPN site zélf staat zelfs dit:
quote:
Verlengen van je contract is mogelijk vanaf 2 maanden voor het einde van je contract.
|:(
pi_124776957
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zit dus bij KPN en m'n huidige abonnement verloopt op 4 juli. Op KPN site zélf staat zelfs dit:

[..]

O sorry ik bij Vodafone
pi_124777846
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Klopt niet, is 3 maanden.
Ik ben m'n eigen bron en die is betrouwbaar zat ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_124778857
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Klopt niet, is 3 maanden.
Ik ben m'n eigen bron en die is betrouwbaar zat ;)
Dat is in mijn geval nog te weinig. 4 juli loopt m'n KPN abonnement af. Bij F&F is het net zo erg; daar moet je bij nummerbehoud je huidige abonnement binnen 5 t/m 60 dagen aflopen.

Heb nu een houtje-touwtje-constructie die niet gaat werken maar ik toch probeer.

- F&F besteld met 2 mei als einddatum van m'n huidige abonnement.
- Morgen KPN bellen en aangeven dat ik m'n huidige abonnement per direct wil opzeggen/stopzetten/omzetten naar zogenaamd "¤0-abonnement" (wat dat ook maar precies is). Aangezien hier een maand opzegtermijn op zit wordt dit dus 2 mei.

In theorie zou stopzetten van abonnement en dan nieuwe abonnement met nummerbehoud moeten werken met nummerbehoud, maar ik betwijfel of bovenstaande gaat werken. Weet eigenlijk wel zeker van niet.
Als het morgen na telefoontje naar KPN blijkt dat dit niet gaat werken (of na wat google-werk morgenvroeg) dan kan ik F&F nog annuleren.

Werkt het wel, dan spring ik eerst een gat in de lucht. Daarna wel even wat kosten vanwege stopzetten van abonnement maar dat heb ik er wel voor over. Jarenlang weer lekker goedkoop bellen/sms'en/4GB data is me wel wat waard.
pi_124803085
Ik lees op een aantal websites dat de HTC ONE toch echt deze week wordt uitgerold voor de pre-orders. Ik ben zeer benieuwd!!
pi_124839650
bij studentmobiel stond die maandag op 15 april en nu op 5 april.
pi_124847806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef savas198520 het volgende:
bij studentmobiel stond die maandag op 15 april en nu op 5 april.
AWESOME!
pi_124870068
Kan niet wachten tot ik deze krijg. Ben Iphone echt zat inmiddels. Zal wel wennen zijn gok ik. :P
pi_124873424
quote:
Het toestel HTC one word eind deze week verwacht. Wij kunnen niet vertellen wanneer de pre orders worden opgestuurd omdat dit afhangkelijk is van de hoeveelheid wij geleverd krijgen.
Zodra wij de toestellen op voorraad hebben en de aansluiting is gemaakt zullen wij deze zo snel mogelijk opsturen en hiervan een email bericht sturen.
Ben bang dat het nog een week duurt bij studentmobiel..
pi_124886954
uhm en nu staat hij op 9 april.

Ik ben mijn s3 nog niet eens zat en nu al een nieuw mobiel. Ik schaam mij voor mijn gadget verslaving :D
pi_124905225
quote:
Uit onderzoek blijkt dat bijna een kwart van de iPhone 4’s een gebroken scherm heeft. Daarnaast zijn er natuurlijk genoeg kapotte Samsung of HTC modellen. Als je een smartphone op het scherm laat vallen, is het in de meeste gevallen al gedaan. Enkele blogs vinden het leuk om te testen hoe ver ze kunnen gaan. Zo zijn ook de iPhone 5 en HTC One aan een valtest onderworpen. Pas op: de video kan als schokkend worden ervaren.

Beide toestellen worden minstens drie keer getest. Dat houdt in dat zowel de iPhone 5 als de HTC One minimaal drie keer de grond raken. De eerste test wordt op broekzakhoogte uitgevoerd. Er zijn namelijk mensen die hun telefoon naast hun broekzak schuiven. Daarnaast zijn er nog testen op borsthoogte en op gezichtshoogte. Gelukkig heb ik mijn smartphone nog nooit laten vallen tijdens het bellen! De iPhone 5 sneuvelt in de eerste test, want het scherm heeft direct enkele sterren.

Bij de HTC One is alleen de cover van de speaker losgekomen. In de borsthoogte test hebben beide modellen slechts wat schade aan de behuizing. De laatste test zorgt ervoor dat de iPhone 5 een nog kapotter scherm heeft. Het topmodel van HTC heeft slechts wat schade aan de behuizing. Daarom laat men de HTC One nogmaals vallen, dit keer van boven het hoofd. Nu valt het toestel op het scherm en is het gedaan. Durf jij te kijken?
pi_124999271
Geruchten gaan dat hij vanaf midden/eind volgende week bij de Mediamarkt in Nederland in de winkels ligt. Wel 700 euro.... http://gathering.tweakers(...)ge/40060096#40060096
pi_125001139
quote:
eigenlijk zouden de ontwikkelaars van telefoontjes eens wat vaker naar een boterham met pindakaas moeten kijken. Die boterhammen vallen 9vd10 keer met de pindakant naar beneden. Als ze dus pindakaas op de achterkant van de telefoon smeren, valt het toestel minder vaak op de scherm kant en barst het scherm niet zo snel.

Ik zie een gat in de markt :7
  zondag 7 april 2013 @ 20:16:36 #69
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125002048
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:18 schreef alwaysonhold het volgende:
Geruchten gaan dat hij vanaf midden/eind volgende week bij de Mediamarkt in Nederland in de winkels ligt. Wel 700 euro.... http://gathering.tweakers(...)ge/40060096#40060096
Als dat de adviesprijs inderdaad is (werd in het item van Tweakers ook genoemd), is dat echt te hoog wanneer je kijkt naar de prijs van de directe concurrentie.
pi_125011845
Hij staat in de mediamarkt folder van Deventer voor 649
Moo
pi_125016134
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Als dat de adviesprijs inderdaad is (werd in het item van Tweakers ook genoemd), is dat echt te hoog wanneer je kijkt naar de prijs van de directe concurrentie.
iPhone 5 32 GB is 775 euro en deze kost 125 euro minder. I don't see the point ;)
  maandag 8 april 2013 @ 04:07:17 #72
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125019317
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 00:10 schreef alwaysonhold het volgende:

iPhone 5 32 GB is 775 euro en deze kost 125 euro minder. I don't see the point ;)
De iPhone is niet echt de directe concurrent. De Xperia Z en de Galaxy S4 wel. Beiden van bekendere merken. Ik heb inmiddels de kans gekregen de One te bekijken. Het is een leuk ding, erg mooi toestel en erg snel. De Xperia Z laat wel mooiere kleuren zien. Maar kijk nog steeds naar de S4, wat mij de meest praktische van het stel lijkt gezien de body (minst krasgevoelig, vervangbare achterkant en batterij, meeste accessoires, lichtst, minder gevoelig voor opwarmen, kan tegen een stootje), interessante features (eigenlijk één, nl. SAFA). Dit alles gemeten aan mijn voorkeuren.

De One blijft toch een standaard Android toestel. Er zijn wat unieke features, maar het meeste gebruik ik niet en Sense is het eerste dat ik uit zou zetten. Het is een erg mooi toestel, maar ik kan niet tegen zichtbare krasjes. En die krijg je toch vrij snel wanneer je wat minder voorzichtig bent met het toestel. En dan zit je daar met je bekraste toestel van 700 Euro, terwijl je niets kan doen om het te fixen.

quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dat klinkt al beter.
pi_125019857
quote:
7s.gif Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef Zuivelkoe het volgende:
link?
pi_125020129
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 04:07 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

De iPhone is niet echt de directe concurrent. De Xperia Z en de Galaxy S4 wel. Beiden van bekendere merken. Ik heb inmiddels de kans gekregen de One te bekijken. Het is een leuk ding, erg mooi toestel en erg snel. De Xperia Z laat wel mooiere kleuren zien. Maar kijk nog steeds naar de S4, wat mij de meest praktische van het stel lijkt gezien de body (minst krasgevoelig, vervangbare achterkant en batterij, meeste accessoires, lichtst, minder gevoelig voor opwarmen, kan tegen een stootje), interessante features (eigenlijk één, nl. SAFA). Dit alles gemeten aan mijn voorkeuren.

De One blijft toch een standaard Android toestel. Er zijn wat unieke features, maar het meeste gebruik ik niet en Sense is het eerste dat ik uit zou zetten. Het is een erg mooi toestel, maar ik kan niet tegen zichtbare krasjes. En die krijg je toch vrij snel wanneer je wat minder voorzichtig bent met het toestel. En dan zit je daar met je bekraste toestel van 700 Euro, terwijl je niets kan doen om het te fixen.

[..]

Dat klinkt al beter.
Een vrij standaard toestel de One?

Lees deze meest uitgebreide review van de One wat er is en je veranderd je mening snel denk ik:

http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review
pi_125022316
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:03 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

link?

13 megapixel camera :'), bleutooth :')
Moo
pi_125022508
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:35 schreef Zuivelkoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

13 megapixel camera :'), bleutooth :')
Das een foto. Vroeg om een link naar de folder
pi_125022961
Weet ik veel, kreeg hem in de brievenbus.
Moo
  maandag 8 april 2013 @ 12:02:35 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125024752
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Mediamarkt.nl -> deventer -> folder -> download als PDF
Dat was lastig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 8 april 2013 @ 12:48:04 #79
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125026159
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:36 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Een vrij standaard toestel de One?

Lees deze meest uitgebreide review van de One wat er is en je veranderd je mening snel denk ik:

http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review
Nee, mijn mening blijft hetzelfde. Ik had het toestel al uitgebreid bekeken omdat ik op zoek ben naar een nieuw toestel. De One biedt niets interessants of unieks/nuttigs kwa software. Omdat ik een beetje klaar ben met alle custom ROMs is dat eigenlijk wel waar ik naar zoek.
Voordeel dat de HTC One wel de custom ROM-community achter zich heeft staan en de S4 niet. Hoewel ik dus niet zo snel een custom ROM zal installeren, zou ik wel de mogelijkheid willen hebben.
pi_125028002
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:48 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Nee, mijn mening blijft hetzelfde. Ik had het toestel al uitgebreid bekeken omdat ik op zoek ben naar een nieuw toestel. De One biedt niets interessants of unieks/nuttigs kwa software. Omdat ik een beetje klaar ben met alle custom ROMs is dat eigenlijk wel waar ik naar zoek.
Voordeel dat de HTC One wel de custom ROM-community achter zich heeft staan en de S4 niet. Hoewel ik dus niet zo snel een custom ROM zal installeren, zou ik wel de mogelijkheid willen hebben.
Wauw, je prijst de S4 de hemel in en de HTC niet vanwege unieke software?
Die plastice crap wat jij zo uniek en geweldig noemt heeft dus oogbesturing tijdens het bekijken van een video. Uit tests blijkt dat dit voor geen meter werkt, het zelfde geldt voor dat scrollen.

Zoë is wel degelijk uniek: een filmpje maken tijdens een foto. Op HTC.com staan een paar leuke filmpjes met de mogelijkheden die het biedt. Ik snap niet hoe je dit niet nuttig kan vinden. Hetzelfde geldt voor die foto's in donkerdere omstandigheden. Je kunt wel 200 megapixel in zo'n ding stoppen, maar de ruis in je foto's wordt om te janken. Ik wil niet zeggen dat je met een resolutie van 4mp hartstikke blij moet zijn, maar het biedt wel mogelijkheden. Bovendien ga je met een telefoon geen foto's schieten die je op groot formaat geprint wil hebben (waar je dus al die mp's voor nodig hebt). Dat doe je met een dSLR.

Ja, misschien gaat die HTC krasjes krijgen op zijn behuizing, maar liever wat krasjes op een aluminium behuizing, dan een hoogglanzend lelijk stuk plastic in je handen hebben die exact op zijn voorganger lijkt.

Veel plezier met je S4, dan genieten wij van onze ONE. :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125032173
HTC One gewoon leverbaar bij de Oosterburen, Sofort Lieferbar :)

http://www.saturn.de/mcs/(...)88949.html?langId=-3
  maandag 8 april 2013 @ 15:40:58 #82
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125032797
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

Wauw, je prijst de S4 de hemel in en de HTC niet vanwege unieke software?
Prijs ik de S4 de hemel in? Vind het nog altijd een lelijk ding waar de nieuwigheid niet bepaald van afstraalt. En touchwiz vind ik kut en is niet zomaar uit te zetten. Verder noem ik het redelijk groote nadeel dat het toestel slechts beperkt ondersteund zal worden door de custom ROM community.

quote:
Die plastice crap wat jij zo uniek en geweldig noemt heeft dus oogbesturing tijdens het bekijken van een video. Uit tests blijkt dat dit voor geen meter werkt, het zelfde geldt voor dat scrollen.
Ok, fanboypraat, en niet begrepen wat ik precies bedoel. Maakt al duidelijk hoe jij er in staat, in hoeverre je op de hoogte bent, en in welke mate je staat bent bepaalde praktische voor- en nadelen in te schatten.

quote:
Zoë is wel degelijk uniek: een filmpje maken tijdens een foto.
Nee. Dit hebben de Xperia en de S4 ook. En ik heb niet gezegd dat de One geen eigen features heeft, alleen dat het spul is wat mij persoonlijk niet boeit. Dat geldt ook voor het meerendeel van de Samsung features. Behalve de SAFE-omgeving. Helaas een unieke feature. Òf ik moet voor een BB gaan.

quote:
Hetzelfde geldt voor die foto's in donkerdere omstandigheden. Je kunt wel 200 megapixel in zo'n ding stoppen, maar de ruis in je foto's wordt om te janken. Ik wil niet zeggen dat je met een resolutie van 4mp hartstikke blij moet zijn, maar het biedt wel mogelijkheden.
De maketingmachine van HTC heeft bij jou duidelijk zijn werk gedaan. Kennelijk heb je naast mijn reactie die je te deed neigen naar een irrationele tegenreactie, de reviews óók niet gelezen. De Ultrapixel camera is een leuk idee, maar in de praktijk presteert het niet beter (ook niet slechter) dan andere oplossingen, terwijl je wel een lagere resolutie hebt (in dat opzicht dus wel slechter). Verder presteerde hij in het donker niet beter. Dit terwijl de presentatie van het toestel juist in zo'n (donkere) disco-omgeving plaatsvond en alle genodigden meteen konden uitvinden dat het dus niet werkte :').
quote:
Bovendien ga je met een telefoon geen foto's schieten die je op groot formaat geprint wil hebben (waar je dus al die mp's voor nodig hebt). Dat doe je met een dSLR.
Ja, iedereen die een fototje wil afdrukken doet dat op groot formaat en moet hoe dan ook meteen 600 euro uitgeven aan een dSLR. Onzin natuurlijk. De betere compactcamera's schieten alle telefooncamera's voorbij. Op die 808 PureView na dan. Maar het nastreven daarvan is voorlopig niet realistisch. Maar de kwaliteit van de camera is voor mij sowieso niet belangrijk.

quote:
Ja, misschien gaat die HTC krasjes krijgen op zijn behuizing, maar liever wat krasjes op een aluminium behuizing, dan een hoogglanzend lelijk stuk plastic in je handen hebben die exact op zijn voorganger lijkt.
Ik vind het jammer dat hij er inderdaad niet anders uit ziet. Het plastic vind ik een voordeel. Dat het wat minder eruit ziet, tsja, wat boeit het? Het is een gebruiksvoorwerp. Dat vergeten mensen wel eens. Of ze hebben geen apparaten thuis waar je wel trots op kunt zijn. Ik wil alleen wel dat iets na een tijdje eruit ziet als hoe ik het gekocht heb. Zeker als het voor zoveel geld is.

[ Bericht 4% gewijzigd door Xaobotnik op 08-04-2013 15:46:37 ]
pi_125033247
Mediamarkt Zwolle heeft ze ook in het krantje staan. Kwam zonet door de bus.
pi_125033550
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

De maketingmachine van HTC heeft bij jou duidelijk zijn werk gedaan. Kennelijk heb je naast mijn reactie die je te deed neigen naar een irrationele tegenreactie, de reviews óók niet gelezen. De Ultrapixel camera is een leuk idee, maar in de praktijk presteert het niet beter (ook niet slechter) dan andere oplossingen, terwijl je wel een lagere resolutie hebt (in dat opzicht dus wel slechter). Verder presteerde hij in het donker niet beter. Dit terwijl de presentatie van het toestel juist in zo'n (donkere) disco-omgeving plaatsvond en alle genodigden meteen konden uitvinden dat het dus niet werkte :').
Uit reviews blijkt juist dat de One excelleert in donkere omgevingen, en hij zelfs dingen fotografeert die je met het blote oog niet kan zien. In goed-verlichte omgevingen mis je wat details, maar dat wordt nog met een update opgelost (die is er al).
  maandag 8 april 2013 @ 16:26:34 #85
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125034797
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Uit reviews blijkt juist dat de One excelleert in donkere omgevingen, en hij zelfs dingen fotografeert die je met het blote oog niet kan zien. In goed-verlichte omgevingen mis je wat details, maar dat wordt nog met een update opgelost (die is er al).
Linkjes naar de bronnen (ervan uitgaande dat je hier stelt dat hij het beter doet dan bijv. de iPhone en de S3)? Tweakers (toegegeven, niet de beste site als het om niet-directe computer gerelateerde apparatuur gaat, maar een camera inschatten kunnen ze natuurlijk wel) en Hardware.info en verschillende Youtube kanalen waren er toch redelijk eensgezind over.
Zoals gezegd, geef ik weinig om de camera. Ik wilde alleen aangeven dat die 4 MP niet zo geweldig zijn als HTC het wil doen overkomen. Props voor het proberen van iets nieuws en het daadwerkelijk door te voeren. Stel dat de low-light omstandigheden wel goed waren (wordt vaak maar beperkt getest), dan blijft het nog steeds een gegeven dat de camera maar matig is.
GSMArena die voor mij toch een van de leidende geluiden zijn:
quote:
The 4MP ultra-pixel camera is probably better than any five-megapixel on a phone, but well behind most proper cameraphones.
'Nuff said...

[ Bericht 12% gewijzigd door Xaobotnik op 08-04-2013 16:38:22 ]
pi_125036447
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:26 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Linkjes naar de bronnen (ervan uitgaande dat je hier stelt dat hij het beter doet dan bijv. de iPhone en de S3)? Tweakers (toegegeven, niet de beste site als het om niet-directe computer gerelateerde apparatuur gaat, maar een camera inschatten kunnen ze natuurlijk wel) en Hardware.info en verschillende Youtube kanalen waren er toch redelijk eensgezind over.
Zoals gezegd, geef ik weinig om de camera. Ik wilde alleen aangeven dat die 4 MP niet zo geweldig zijn als HTC het wil doen overkomen. Props voor het proberen van iets nieuws en het daadwerkelijk door te voeren. Stel dat de low-light omstandigheden wel goed waren (wordt vaak maar beperkt getest), dan blijft het nog steeds een gegeven dat de camera maar matig is.
GSMArena die voor mij toch een van de leidende geluiden zijn:

[..]

'Nuff said...
http://www.anandtech.com/show/6747/htc-one-review/7 Dit bijvoorbeeld.

quote:
The Lumia 920 and One are pretty darn close when it comes right down to it, and both easily outclass the iPhone 5 and the rest of the Android landscape in dark settings. The One is slightly noisier than the Lumia 920 in some of these, and it took me a while to figure out why that was.

In auto mode, the Lumia 920 pushes its OIS further with longer 0.3 second exposures, while the One maxes out at 1/7s (0.143 s) and a higher ISO. I took all these comparison photos before discovering the awesomeness that is Night Mode on the One, which enables the One to push out to 0.3 seconds as well with ISO 800 as the maximum, essentially matching the Lumia 920.
Tevens zijn de One en de Lumnia 920 nog de enige smartphones met OIS.
  maandag 8 april 2013 @ 17:17:27 #87
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125036811
quote:
Zeker interessant inderdaad. Alleen wordt er geen vergelijking gemaakt met anderen. Er wordt gezegd dat het zo is (en de mening van de reviewers op anandtech draagt zeker het nodige aan gewicht), maar er worden geen vergelijkende fotos getoond.

Verder vraag ik me af in hoeverre de test daadwerkelijk een realworld test is als in dat iedereen deze resultaten kan halen. Maar goed, zoals gezegd, de camera is voor mij geen dealbreaker. Ik overweeg de One ook nog, net als bijv. de Xperia Z. De prestatie van de camera in deze is zo goed als irrelevant.
pi_125036935
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 17:17 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zeker interessant inderdaad. Alleen wordt er geen vergelijking gemaakt met anderen. Er wordt gezegd dat het zo is (en de mening van de reviewers op anandtech draagt zeker het nodige aan gewicht), maar er worden geen vergelijkende fotos getoond.

Verder vraag ik me af in hoeverre de test daadwerkelijk een realworld test is als in dat iedereen deze resultaten kan halen. Maar goed, zoals gezegd, de camera is voor mij geen dealbreaker. Ik overweeg de One ook nog, net als bijv. de Xperia Z. De prestatie van de camera in deze is zo goed als irrelevant.
Met die knoppen onder de foto kan je switchen tussen verschillende toestellen.
  maandag 8 april 2013 @ 17:27:26 #89
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125037182
quote:
5s.gif Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Met die knoppen onder de foto kan je switchen tussen verschillende toestellen.
8)7 Het werkte steeds niet, dus ik dacht dat het waarschijnlijk geen functie had. Maar in Opera moet je dus effe wachten....
pi_125037430
Er zijn trouwens geen mooie cases te vinden van het toestel. Tenminste, ik vind er alleen maar afschuwelijk lelijke hoesjes bij zitten op diverse sites waar ze aangeboden worden.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_125038368
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Is je google stuk?

Www.mediamarkt.nl
  maandag 8 april 2013 @ 19:40:00 #92
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125042414
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Er zijn trouwens geen mooie cases te vinden van het toestel. Tenminste, ik vind er alleen maar afschuwelijk lelijke hoesjes bij zitten op diverse sites waar ze aangeboden worden.
Ding is officieel nog niet eens uit. Die accessoires zullen dus wel effe op zich laten wachten. Al zou het zomaar kunnen dat er niets massaal uit komt zoals voor de iPhone of in mindere mate de Galaxy S4.
pi_125042482
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ding is officieel nog niet eens uit. Die accessoires zullen dus wel effe op zich laten wachten. Al zou het zomaar kunnen dat er niets massaal uit komt zoals voor de iPhone of in mindere mate de Galaxy S4.
In enkele landen is ie wel al uit... heb ook op internationale websites gekeken, en het is allemaal vrij magertjes of spuuglelijk. En idd, voor de iPhone en Samsung komen veel meer accesoires uit, dat heb je als je de underdog bent. Alhoewel, de HTC One X had wel enkele hele mooie hoesjes.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 8 april 2013 @ 20:02:16 #94
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_125043563
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

In enkele landen is ie wel al uit... heb ook op internationale websites gekeken, en het is allemaal vrij magertjes of spuuglelijk. En idd, voor de iPhone en Samsung komen veel meer accesoires uit, dat heb je als je de underdog bent. Alhoewel, de HTC One X had wel enkele hele mooie hoesjes.
Als het toestel populair genoeg is, zal het wel komen. Persoonlijk ben ik her nooit echt van, die hoesjes. Koop je zo'n mooi toestel, en vervolgens doe je er een rubber ding overheen. Niet logisch.

Maar sowieso is de body van de One minder geschikt voor een elegant hoesje met die bolle achterkant.
pi_125057193
Zoo, mijn wachten is over. Op mediamarkt.de besteld en in MM Aken woensdag of donderdag ophalen. Gelukkig, lang leve Duitsland :9~ :')
pi_125069262
Heb m zojuist besteld op Typhone.nl.

Toestel gratis i.c.m. verlening van T-mobile i-Smart300. Tevens 24 maanden ¤42,50,- i.p.v. ¤60,00.

Lever datum op de site is zojuist verzet naar week 16.

Laten we hopen dat ie optijd binnen is voor de gratis HTC Medialink :)
pi_125069358
Ik krijg hem volgens Hi volgende week dinsdag al.
pi_125069832
Vandaag mijn fitBAG ontvangen, Aanrader!

pi_125080385
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:23 schreef murphyjenkins het volgende:
Heb m zojuist besteld op Typhone.nl.

Toestel gratis i.c.m. verlening van T-mobile i-Smart300. Tevens 24 maanden ¤42,50,- i.p.v. ¤60,00.

Lever datum op de site is zojuist verzet naar week 16.

Laten we hopen dat ie optijd binnen is voor de gratis HTC Medialink :)
In het geval de release later is dan de medialink zou de actie weer worden verlengend net als vorige keer.
pi_125084579
Er staat nu 17 april op studentenmobiel.nl ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')