Heeft Janmaat al een bal gegeven aan een speler met hetzelfde shirt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft Robben al een bal afgegeven?
Is dat relevant?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Robben haters hierhij verdient in 1 week meer geld dan jullie hele leven
oh ok sorry voor de zpelvaudenquote:
Daar word je als voetballer in Oranje inderdaad op beoordeeldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Altijd een sterk argument waarom een voetballer goed is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Zwakbegaafdheid kan je niks aan doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh ok sorry voor de zpelvauden
ga toch weg man. Speelt primaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heeft Janmaat al een bal gegeven aan een speler met hetzelfde shirt?
hihihihihihiquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zwakbegaafdheid kan je niks aan doen
daarom speelt hij nu ook in Turkijequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Sneijdertje is het beste ook wel van af
De Esten zijn ook veel beter dan de gemiddelde eredivisieclubquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die Estlanders zetten meer druk op de bal dan menige eredivisieclub
Ik ben wel benieuwd naar plaatjes van J Alba, nog nooit gezienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal ik de Nederlands-elftal-opstelling-grap maar weer uit de kast halen?
Of heeft iemand plaatjes van J. Alba?
Dan moet je Clasie en vilhena ook niet bankie zetten hequote:
Voornamelijk door die enorm domme carriereswitch en dat wijf van 'm dat perse in een land moet wonen waar 't zonnetje hard schijnt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Sneijdertje is het beste ook wel van af
True, die had hij niet moeten selecteren.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Dan moet je Clasie en vilhena ook niet bankie zetten he
Ik wel, maar ik zie ze graag nog een keer.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar plaatjes van J Alba, nog nooit gezien
Hij had naar utd moeten gaan toen daar in 2010 sprake van wasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voornamelijk door die enorm domme carriereswitch en dat wijf van 'm dat perse in een land moet wonen waar 't zonnetje hard schijnt.
waar is Gesink?quote:
Post maar, dat doe je normaal ook altijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik zie ze graag nog een keer.
Goeie troll.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, die had hij niet moeten selecteren.
Dat zeiden ze na Bergkamp ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef Rickazio het volgende:
er komt echt een bedroefdend slechte oranje generatie aan
En 2011 en 2012.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had naar utd moeten gaan toen daar in 2010 sprake van was
Trollende mod alertquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, die had hij niet moeten selecteren.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef Rickazio het volgende:
er komt echt een bedroefdend slechte oranje generatie aan
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voornamelijk door die enorm domme carriereswitch en dat wijf van 'm dat perse in een land moet wonen waar 't zonnetje hard schijnt.
Meestal laat ik ze posten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Post maar, dat doe je normaal ook altijd
Behalve Yolanthequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:02 schreef alors het volgende:
[..]accepteer nou gewoon dat niemand meer op Sneijder zit te wachten.
Is vaker als ik serieus ben.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent niet zo grappig vandaag René.
Je snapt volgens mij niet goed wat ik zei.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:02 schreef alors het volgende:
[..]accepteer nou gewoon dat niemand meer op Sneijder zit te wachten.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste spelers NL:
1. Robben
2. Robben
3. Robben
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom nemen wij jou ook nooit serieus als het om voetbalgerelateerde zaken gaat
Ach man, die speelt toch niet! Die kampt met een blessure man!quote:
all time?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste spelers NL:
1. Strootman
2. Lens
3. Robben
Dan had ManU hem wel willen hebben, maar dat was en is niet nodig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij had naar utd moeten gaan toen daar in 2010 sprake van was
Verdacht veel psv invloeden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste spelers NL:
1. Strootman
2. Lens
3. Robben
Wij = Feyenoorders. Logisch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom nemen wij jou ook nooit serieus als het om voetbalgerelateerde zaken gaat
Als natuurlijke opvolger van Scholes, ik denk het welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan had ManU hem wel willen hebben, maar dat was en is niet nodig.
21:04 is reclametijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het brilletje gaat op, Johan is er nog nieuws? Over Veenstra misschien?
Nee dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Italie-Brazil dat was pas voetbal.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:04 schreef Nober het volgende:
België niet op de Belg.
Duitsland al afgelopen (0-3).
Spanje niet op TVE.
Italië gisteren op Rai Uno.
Dan maar SMS6.
Robben die op z'n 38ste nog speelt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Robben wordt de giggs van nl kwa voetbal he
Van Persie trollenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:04 schreef Keukendrol het volgende:
Arsene wenger in de goal van Estland.
Wat dacht je van Sport1 met Sierd de Vos?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:04 schreef Nober het volgende:
België niet op de Belg.
Duitsland al afgelopen (0-3).
Spanje niet op TVE.
Italië gisteren op Rai Uno.
Dan maar SMS6.
Inderdaad, die zijn er niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel duidelijk dat we Wijnaldum en Narsingh missen.
Weet hij toevallig nog een restaurantje in Estland?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sport1 met Sierd de Vos?
Je humor is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel voor dat van Gaal Messi koopt.
Ken dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou je Strootman ruilen voor Messi?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb het niet gezien, vriendschappelijk potje leek mij niet zo boeiend.quote:
Hoe stel ik in dat het weer februari is en ik gratis Sport1 heb?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Sport1 met Sierd de Vos?
De kalender een blaadje terug doenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, vriendschappelijk potje leek mij niet zo boeiend.
[..]
Hoe stel ik in dat het weer februari is en ik gratis Sport1 heb?
Zeker.quote:
Het is net een klein kind: hij blijft er mee doorgaan zolang er mensen op reageren.quote:
Lekker trollen op de vrijdagavond?quote:
Zonde.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is net een klein kind: hij blijft er mee doorgaan zolang er mensen op reageren.
Was toch zo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:07 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Lekker trollen op de vrijdagavond?
Nee, hij denkt dat serieusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:07 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Lekker trollen op de vrijdagavond?
Thanks voor de tipquote:
Nee dan hadden ze wel een bod gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als natuurlijke opvolger van Scholes, ik denk het wel
Neen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt wel.quote:
Zag net katja zonder kleertjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Iemand is zich aan het opdrukken......?
Ik heb al mijn geld ingezetquote:
Idd, heel veel grove fouten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die feyenoorders vallen wel keihard door de mand trouwens.
Mijn fameuze opstelling:quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:09 schreef Groby het volgende:
verhoeven in de goal niks kan dr meer langs zeefuik is een alternatief
PSV moet weer de leiding geven..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ja want Estland heeft al gescoordquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou pas?quote:
sws man maar je mist breuer gewoonquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn fameuze opstelling:
Verhoeven; Cijntje, Pavert, Blind, Willems; Clasie, De Jong, Strootgod; Schalk, Zeefuik, Wildschut
hehequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Van der Vaart er in, kan je in de 60ste minuut weer wisselen.
Ik heb 0 euro ingezetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch lekker om even 60 euro te winnen dan op zo'n vrijdagavondje.
In plaats van Strootgod.quote:
Mag hij wel de schaal straks optillen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:11 schreef Abed het volgende:
Strootman zou nog geen aanvoerder van zijn sokkenla mogen zijn.
Die man is een karikatuur van zichzelf.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Captain Strootman.
Dit vraagt om een karikatuur van JR.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een PSV'er als aanvoerder van Feyenoord
Ruudjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:12 schreef PizzaGeit het volgende:
VDV
Nu Vorm er nog in en dan wordt het wel heel bijbels
Hoi MBquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had beter VI kunnen gaan kijken.
Dat was tegen Italiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Je moet zonder VDV en Sneijder spelen. Zie eerste helft Italie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:14 schreef tralalala het volgende:
Immers gescoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definieer 'jullie'quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal in de rust wel even bij jullie langskomen.
boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt niet !
wie gescoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
moeilijk hoor tegen MacedoniëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It’s coming home
Amai da ist pas 't begin he jong! Allez!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |