abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124384414
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hutspot met slavink.
lekker
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

lekker
beetje saai.
Je maintiendrai
pi_124384447
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dagcijfers voor vandaag zijn er nog niet :P
om half 1 pas :P
Tax wil tetten :)!
pi_124384472
Ik sta veel te vaak in de dagcijfers -O-
Je maintiendrai
pi_124384488
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik sta veel te vaak in de dagcijfers -O-
ik heb er nog nooit ingestaan :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384498
teminste niet dat ik weet heb ze zelden nagekeken
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384500
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik heb er nog nooit ingestaan :P
Prijs jezelf gelukkig.
Je maintiendrai
pi_124384513
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Prijs jezelf gelukkig.
pijp jezelf gelukkig
pi_124384517
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:46 schreef Trollscience het volgende:

[..]

pijp jezelf gelukkig
Als dat zou kunnen he
Je maintiendrai
pi_124384539
Mijn ouders :')
pi_124384556
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef Taexon het volgende:
Mijn ouders :')
What happened?
Je maintiendrai
pi_124384577
_O-
Tax wil tetten :)!
pi_124384673
quote:
?
Je maintiendrai
pi_124384677
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:46 schreef Trollscience het volgende:

[..]

pijp jezelf gelukkig
wat
pi_124384686
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

wat
dat las ik
pi_124384689
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

What happened?
Niks :'(
pi_124384691
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

?
Tax zijn ouders :')
Tax wil tetten :)!
pi_124384697
ey dv bij nederlands stond er iemand in het boek die vet op jou leek
pi_124384724
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

wat
beetje seksistisch van nature?
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384732
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:

[..]

Niks :'(
Wat is dan het probleem :')
Je maintiendrai
pi_124384744
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wat is dan het probleem :')
Mijn ouders :'(
pi_124384747
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:50 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

wat
Nou kijk als ik mezelf kon pijpen zou ik nooit in de dagcijfers staan en dus gelukkig zijn.
Je maintiendrai
pi_124384755
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:52 schreef Taexon het volgende:

[..]

Mijn ouders :'(
Wat is er mis met je ouders dan?
Je maintiendrai
pi_124384788
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wat is er mis met je ouders dan?
Peter pest me op verkeerde momenten en gaat op mijn deur slaan ;( en mijn ma vind dat allemaal grappig ditdat
pi_124384808
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:

[..]

Peter pest me op verkeerde momenten en gaat op mijn deur slaan ;( en mijn ma vind dat allemaal grappig ditdat
jouw leven is kapot joey
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384809
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:

[..]

Peter pest me op verkeerde momenten en gaat op mijn deur slaan ;( en mijn ma vind dat allemaal grappig ditdat
Ik zou hem slaan dan :'(
Je maintiendrai
pi_124384811
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:51 schreef Trollscience het volgende:
ey dv bij nederlands stond er iemand in het boek die vet op jou leek
maak pics
pi_124384825
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

jouw leven is kapot joey
Klopt :'(
pi_124384845
Mensen die op de deur slaan en roepen dat je open moet doen en dan vragen waarom je niet opendoet _O- :')
Tax wil tetten :)!
pi_124384876
Een volwassen man die in elkaar wordt getrapt door een vrouw van middelbare leeftijd, wat realistisch zeg :')
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')