verbaasd me HELEMAAL niksquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben een jaar vrijgezel nu, ben ook totaal niet meer mee bezig geweest
ik moest ook wel gniffelenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een van mijn betere grappen.
Dus je bent niet de knapste.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Trollscience het volgende:
behalve een indo uit de havoklas met zo'n lach waarvan je langzaam sterft
mij ook niet, ik ben er zoals gezegd niet mee bezig momenteelquote:
ermahgeeeeerd doe jij nou zo dom of ben jij nou zo domquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mij ook niet, ik ben er zoals gezegd niet mee bezig momenteel
ik zou mezelf echt dood makenquote:
ik doe zo dom, ik weet wat jij suggereert maar ben zo verstandig om er niet op in te gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ermahgeeeeerd doe jij nou zo dom of ben jij nou zo dom
liefde heeft (meestal) niks met knapheid te makenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je bent niet de knapste.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik doe zo dom, ik weet wat jij suggereert maar ben zo verstandig om er niet op in te gaan
ik doe wel even normaal danquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben afgelopen weekend naar de bioscoop geweest, a good day to die hard... wat een kut film weggegooid geld. dus voor mensen die dit weekend naar de film gaan, niet naar die
kun je jezelf ook normaal uitdrukken of is typen soms te moeilijkquote:
wat vond jeer zo slecht aan danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben afgelopen weekend naar de bioscoop geweest, a good day to die hard... wat een kut film weggegooid geld. dus voor mensen die dit weekend naar de film gaan, niet naar die
Het acteerwerk was matig, iedere keer als de hoofdrolspelers pijn kregen zeiden ze " jezus"quote:
kon er wel om lachenquote:
quote:
quote:
mwah denk niet dat ik lang blijfquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
a kijk, het vaste clubje is gearriveerd
belangrijkere dingen te doen dan !FOKquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwah denk niet dat ik lang blijf
ja zoietsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
belangrijkere dingen te doen dan !FOK
is ook niet heel moeilijk, iets belangrijkers te doen hebben dan !FOKquote:
kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is ook niet heel moeilijk, iets belangrijkers te doen hebben dan !FOK
GC dagcijfersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hee waar vinden jullie die lijst met meest actieve users van een dag in een bepaald subforum
in de dagscijfersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hee waar vinden jullie die lijst met meest actieve users van een dag in een bepaald subforum
dat klinkt niet veelbelovend nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Het acteerwerk was matig, iedere keer als de hoofdrolspelers pijn kregen zeiden ze " jezus"
en ze schoten ongeveer 5000 kogels per magazijn
wat heb je gegeten dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |