abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124383319
behalve een indo uit de havoklas met zo'n lach waarvan je langzaam sterft :'(
pi_124383327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ben een jaar vrijgezel nu, ben ook totaal niet meer mee bezig geweest
verbaasd me HELEMAAL niks
pi_124383337
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dit is trouwens wel een van mijn betere grappen.
ik moest ook wel gniffelen
pi_124383342
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Trollscience het volgende:
behalve een indo uit de havoklas met zo'n lach waarvan je langzaam sterft :'(
Dus je bent niet de knapste.
Je maintiendrai
pi_124383351
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

verbaasd me HELEMAAL niks
mij ook niet, ik ben er zoals gezegd niet mee bezig momenteel _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383360
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik moest ook wel gniffelen
Daar doe ik het voor.

eten :W
Je maintiendrai
pi_124383370
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Daar doe ik het voor.

eten :W
eet smakelijk man :Y)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383383

quote:
from the series An Island

“Brännskär is a little island in the heart of the Archipelagon Sea. Lennart is the only inhabitant there.”
ik wil dit ook
pi_124383392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

mij ook niet, ik ben er zoals gezegd niet mee bezig momenteel _O-
ermahgeeeeerd doe jij nou zo dom of ben jij nou zo dom :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:16:47 #110
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124383393
Ik hou van jullie.
pi_124383403
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

ik wil dit ook
ik zou mezelf echt dood maken
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:16:58 #112
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124383406
Beste grap hhihihihihi
pi_124383421
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ermahgeeeeerd doe jij nou zo dom of ben jij nou zo dom :')
ik doe zo dom, ik weet wat jij suggereert maar ben zo verstandig om er niet op in te gaan
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383426
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dus je bent niet de knapste.
liefde heeft (meestal) niks met knapheid te maken
pi_124383464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik doe zo dom, ik weet wat jij suggereert maar ben zo verstandig om er niet op in te gaan
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:20:14 #116
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383532
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
eens
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383558
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik doe wel even normaal dan ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383594
ben afgelopen weekend naar de bioscoop geweest, a good day to die hard... wat een kut film weggegooid geld. dus voor mensen die dit weekend naar de film gaan, niet naar die
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben afgelopen weekend naar de bioscoop geweest, a good day to die hard... wat een kut film weggegooid geld. dus voor mensen die dit weekend naar de film gaan, niet naar die
:')
pi_124383647
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:22 schreef Trollscience het volgende:

[..]

:')
kun je jezelf ook normaal uitdrukken of is typen soms te moeilijk :{
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:23:56 #121
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben afgelopen weekend naar de bioscoop geweest, a good day to die hard... wat een kut film weggegooid geld. dus voor mensen die dit weekend naar de film gaan, niet naar die
wat vond jeer zo slecht aan dan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383725


ik ben zo'n rebel
pi_124383735
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

wat vond jeer zo slecht aan dan
Het acteerwerk was matig, iedere keer als de hoofdrolspelers pijn kregen zeiden ze " jezus"
en ze schoten ongeveer 5000 kogels per magazijn
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383749
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

ik ben zo'n rebel
pi_124383755
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

ik ben zo'n rebel
kon er wel om lachen :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:26:56 #126
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383774
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

ik ben zo'n rebel
:'( :'( :'( wat doe je me aaaaan!
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383784
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:26 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

:'( :'( :'( wat doe je me aaaaan!
ik kietel je doos
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:27:31 #128
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383789
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik kietel je doos
:@hihi jij snoodaard.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:31:02 #129
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_124383934
Hallon.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:31:17 #130
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_124383943
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik kietel je doos
Boy, that escalated quickly.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_124384087
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
Hallon.
yo rocky
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384103
Hoi
Tax wil tetten :)!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:35:16 #133
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124384109
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:31 schreef Rockiejj het volgende:
Hallon.
:W hai
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124384124
:7
pi_124384168
a kijk, het vaste clubje is gearriveerd :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384189
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
a kijk, het vaste clubje is gearriveerd :P
mwah denk niet dat ik lang blijf
Tax wil tetten :)!
pi_124384208
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:37 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

mwah denk niet dat ik lang blijf
belangrijkere dingen te doen dan !FOK :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384221
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

belangrijkere dingen te doen dan !FOK :P
ja zoiets :9
Tax wil tetten :)!
pi_124384249
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:38 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja zoiets :9
is ook niet heel moeilijk, iets belangrijkers te doen hebben dan !FOK ;)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384272
hee waar vinden jullie die lijst met meest actieve users van een dag in een bepaald subforum
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

is ook niet heel moeilijk, iets belangrijkers te doen hebben dan !FOK ;)
klopt :9
Tax wil tetten :)!
pi_124384289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hee waar vinden jullie die lijst met meest actieve users van een dag in een bepaald subforum
GC dagcijfers
Tax wil tetten :)!
pi_124384295
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

GC dagcijfers
thx
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:40:32 #144
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124384299
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hee waar vinden jullie die lijst met meest actieve users van een dag in een bepaald subforum
in de dagscijfers :)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124384312
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

thx
Np :)!
Tax wil tetten :)!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:41:05 #146
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124384321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

Het acteerwerk was matig, iedere keer als de hoofdrolspelers pijn kregen zeiden ze " jezus"
en ze schoten ongeveer 5000 kogels per magazijn
dat klinkt niet veelbelovend nee.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124384368
dagcijfers voor vandaag zijn er nog niet :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384372
terug.
Je maintiendrai
pi_124384383
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
terug.
wat heb je gegeten dan?
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124384397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

wat heb je gegeten dan?
Hutspot met slavink.
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')