abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124383319
behalve een indo uit de havoklas met zo'n lach waarvan je langzaam sterft :'(
pi_124383327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ben een jaar vrijgezel nu, ben ook totaal niet meer mee bezig geweest
verbaasd me HELEMAAL niks
pi_124383337
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dit is trouwens wel een van mijn betere grappen.
ik moest ook wel gniffelen
pi_124383342
quote:
8s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Trollscience het volgende:
behalve een indo uit de havoklas met zo'n lach waarvan je langzaam sterft :'(
Dus je bent niet de knapste.
Je maintiendrai
pi_124383351
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

verbaasd me HELEMAAL niks
mij ook niet, ik ben er zoals gezegd niet mee bezig momenteel _O-
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383360
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik moest ook wel gniffelen
Daar doe ik het voor.

eten :W
Je maintiendrai
pi_124383370
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Daar doe ik het voor.

eten :W
eet smakelijk man :Y)
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383383

quote:
from the series An Island

“Brännskär is a little island in the heart of the Archipelagon Sea. Lennart is the only inhabitant there.”
ik wil dit ook
pi_124383392
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

mij ook niet, ik ben er zoals gezegd niet mee bezig momenteel _O-
ermahgeeeeerd doe jij nou zo dom of ben jij nou zo dom :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:16:47 #110
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124383393
Ik hou van jullie.
pi_124383403
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

ik wil dit ook
ik zou mezelf echt dood maken
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:16:58 #112
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124383406
Beste grap hhihihihihi
pi_124383421
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ermahgeeeeerd doe jij nou zo dom of ben jij nou zo dom :')
ik doe zo dom, ik weet wat jij suggereert maar ben zo verstandig om er niet op in te gaan
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383426
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dus je bent niet de knapste.
liefde heeft (meestal) niks met knapheid te maken
pi_124383464
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:17 schreef pannenkoekeneter het volgende:

[..]

ik doe zo dom, ik weet wat jij suggereert maar ben zo verstandig om er niet op in te gaan
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:20:14 #116
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383532
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
eens
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383558
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik doe wel even normaal dan ^O^
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383594
ben afgelopen weekend naar de bioscoop geweest, a good day to die hard... wat een kut film weggegooid geld. dus voor mensen die dit weekend naar de film gaan, niet naar die
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben afgelopen weekend naar de bioscoop geweest, a good day to die hard... wat een kut film weggegooid geld. dus voor mensen die dit weekend naar de film gaan, niet naar die
:')
pi_124383647
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:22 schreef Trollscience het volgende:

[..]

:')
kun je jezelf ook normaal uitdrukken of is typen soms te moeilijk :{
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:23:56 #121
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_124383666
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ben afgelopen weekend naar de bioscoop geweest, a good day to die hard... wat een kut film weggegooid geld. dus voor mensen die dit weekend naar de film gaan, niet naar die
wat vond jeer zo slecht aan dan
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_124383725


ik ben zo'n rebel
pi_124383735
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef Moeraskat het volgende:

[..]

wat vond jeer zo slecht aan dan
Het acteerwerk was matig, iedere keer als de hoofdrolspelers pijn kregen zeiden ze " jezus"
en ze schoten ongeveer 5000 kogels per magazijn
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
pi_124383749
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

ik ben zo'n rebel
pi_124383755
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

ik ben zo'n rebel
kon er wel om lachen :P
het leven is een feest, alleen zijn sommige mensen op het verkeerde feestje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')