om half 1 pasquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
dagcijfers voor vandaag zijn er nog niet
ik heb er nog nooit ingestaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik sta veel te vaak in de dagcijfers
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:45 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit ingestaan
beetje seksistisch van nature?quote:
Nou kijk als ik mezelf kon pijpen zou ik nooit in de dagcijfers staan en dus gelukkig zijn.quote:
Peter pest me op verkeerde momenten en gaat op mijn deur slaanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is er mis met je ouders dan?
jouw leven is kapot joeyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Peter pest me op verkeerde momenten en gaat op mijn deur slaanen mijn ma vind dat allemaal grappig ditdat
Ik zou hem slaan danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Peter pest me op verkeerde momenten en gaat op mijn deur slaanen mijn ma vind dat allemaal grappig ditdat
maak picsquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:51 schreef Trollscience het volgende:
ey dv bij nederlands stond er iemand in het boek die vet op jou leek
onderschat oma's nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Een volwassen man die in elkaar wordt getrapt door een vrouw van middelbare leeftijd, wat realistisch zeg
Waar zie jij dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
verkapte kijk ons seks hebben post![]()
![]()
![]()
voel me zo bagggggerquote:
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
verkapte kijk ons seks hebben post![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen die op de deur slaan en roepen dat je open moet doen en dan vragen waarom je niet opendoet![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:
viesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
awwpak warme melk met honing
sofjuhquote:
oh sorry ik dacht dat je insinueerde dat je seks hadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat heeft even een moment alleen met je vriendin gelijk met seks te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |