Dat ze geen domme dokter heeft denk ikquote:
1,2,3?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Valkenburg gaat wel een medaille pakken denk ik.
Gisteren reageerde je iets anders.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:28 schreef marcodej het volgende:
Onwaarschijnlijk goed inderdaad, die Wust.
Volgens mij suggereer ik hiermee exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gisteren reageerde je iets anders.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar een rondvaart in Valkenburg.
Gerard van Velden. En we weten allemaal.....quote:
Opvallend dat Lee hoger scoort op winst en Skobrev hoger op podium. Ik zou mijn geld op podium Lee zetten. Hij kan zich lekker op de tijd van Bob en Bergsma richten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:34 schreef heywoodu het volgende:
Unibet zat er goed op, Wüst dik op 1, Nesbitt en Van Beek hadden ze omgedraaid en Valkenburg 4
Voor de 5km zien ze het zo:
[ afbeelding ]
dat hij Gerard van Velde heetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerard van Velden. En we weten allemaal.....
Bergsma wel, Bob weet ik niet. Hij zat er toch behoorlijk dicht bij een keer dacht ik. En iedereen denkt dat Kramer niet meer zo goed is door de laatste 10 kilometer, maar in Heerenveen heeft ie er 3 onder de 13 minunten gereden dit jaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Opvallend dat Lee hoger scoort op winst en Skobrev hoger op podium. Ik zou mijn geld op podium Lee zetten. Hij kan zich lekker op de tijd van Bob en Bergsma richten.
Daarbij komt dat De Jong en Bergsma waarschijnlijk niet alles zullen geven. Morgen hebben ze een veel grotere kans om wereldkampioen te worden.
Zal wel iemand een paar euro hebben ingezet op een podium voor Skobrev, waardoor die omlaag is gegaan en die voor de winst nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Opvallend dat Lee hoger scoort op winst en Skobrev hoger op podium. Ik zou mijn geld op podium Lee zetten. Hij kan zich lekker op de tijd van Bob en Bergsma richten.
Daarbij komt dat De Jong en Bergsma waarschijnlijk niet alles zullen geven. Morgen hebben ze een veel grotere kans om wereldkampioen te worden.
Skobrev zal idd op 4.5 voor podium hebben gestaan. Dat was ook interessant geweest.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal wel iemand een paar euro hebben ingezet op een podium voor Skobrev, waardoor die omlaag is gegaan en die voor de winst niet
Ik ben wel benieuwd, kan best leuk worden om de medailles achter Kramer denk ik
Ik heb bij Skobrev echt het idee dat hij, zoals gisteren, de ene dag heel goed kan zijn, maar dan de volgende dag 15e kan worden ofzoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Skobrev zal idd op 4.5 voor podium hebben gestaan. Dat was ook interessant geweest.
Zekers, maar bij de mannen wordt het sowieso wat krapper.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Otterspeer maakt ook een goede kans op de 1000m
ja, dan hebben we echt een probleem als een Van der Kieft ofzo zich gaat plaatsen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig zijn die plaatsen voor de 5 en 10 in elk geval vrij duidelijk op het moment en zijn er geen 5-6 mannen die daar zouden kunnen staan
Een harde Dobber voor hem om een hoge klassering te halen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:22 schreef heywoodu het volgende:
Dobbin blijft toch een van mijn favoriete schaatsers
Wie is dat?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:32 schreef nabroer het volgende:
Ik luister liever naar bijvoorbeeld Ben v.d. Burg. Spreekt zinnig en met passie over Schaatsen.
lagen spijkers op het ijsquote:
Oh vandaarquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ben_van_der_Burg
Zit ook in de schaatsshow van Genee.
Die heeft altijd watquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bokko is ziek, dus geen materiaalpech.
30.1 ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Met alleen rondjes 29.9 redt Kramer het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |