Dat rokje vind ik ook leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 07:33 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk rokje (jurkje?) heeft Chloë aan
Jemig, het houdt ook nooit opquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:37 schreef Mariposas het volgende:
Het is geen geheim dat Britney absoluut geen gevoel voor mode heeft, wederom aangetoond:
[ afbeelding ]
Ze ging naar de kerk.
Leuk juistquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:31 schreef June. het volgende:
Kat Graham van de Vampire Diaries
[ afbeelding ]
Ik vind het vreselijk, zo ga je toch niet de deur uit?quote:
Ik vind het leuk! Beetje stoer/nonchalant.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:53 schreef kvd het volgende:
Kourtney K. in een zak die niks voor haar doet (behalve een mogelijk nieuw zwanger buikje verbergen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trashy oorbellen? Ik zie nauwelijks oorbellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:17 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk, zo ga je toch niet de deur uit?En dan die trashy oorbellen.. Maar goed, smaken verschillen
Leuk s'zomers outfitje. Ze ziet eruit alsof ze gaat zwemmen ofzoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:31 schreef June. het volgende:
Kat Graham van de Vampire Diaries
[ afbeelding ]
Mijn god zeg. Dit is echt Mien-van-de-markt-niveau. En zelfs het marktvolk vindt het 2005.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:37 schreef Mariposas het volgende:
Het is geen geheim dat Britney absoluut geen gevoel voor mode heeft, wederom aangetoond:
[ afbeelding ]
Ze ging naar de kerk.
Ik slaap in zoietsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:53 schreef kvd het volgende:
Kourtney K. in een zak die niks voor haar doet (behalve een mogelijk nieuw zwanger buikje verbergen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)n-Choice-Awards.html Maakt hem niet minder lelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:14 schreef Lienekien het volgende:
Wat is de gelegenheid voor die outfit?
Ja, in 'onflatteus'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag ergens een foto van madonna met een goudkleurig fietsenrek in dr mond. is die al voorbij gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |