quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
enig jaals de xt660z er tussen zou staan
Ze zijn alleen out of stock zie ik, maar da's een kwestie van mailenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah super, ik was inderdaad naar zoiets op zoek. Lijkt me wel iets voor voorop de sumpguard, voor gewichtsverdeling
Ksie ut ja... wel weer XT en XTZ... maar meeste handel is redelijk universeel volgens mij; staat in grote lijnen hetzelfde als wat er bij de XRV staat, die trouwens ook zeldzaam is aan die kant van de plas. Yammie KLX en KLR is daar wel heel veel voorkomend; zie je hier weer bijna niet (meer)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
enig jaals de xt660z er tussen zou staan
Quotedquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:07 schreef Yreal het volgende:
Iedereen hier krijgt een ijsje van mij bij de rit als ik de kle niet koop, oke?
Nee, je koopt dat ding, anders ga je de toerrit verplicht FIETSEN 18 Mei.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:07 schreef Yreal het volgende:
Iedereen hier krijgt een ijsje van mij bij de rit als ik de kle niet koop, oke?
oke okequote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je koopt dat ding, anders ga je de toerrit verplicht FIETSEN 18 Mei.
Hoeft'ie 'm tenminste niet meer te knijpen naar 35kWquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je koopt dat ding, anders ga je de toerrit verplicht FIETSEN 18 Mei.
Nou ok, ik ben een beetje streng misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou ok, ik ben een beetje streng misschien
Mag ik dan niet gewoon met de tomos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben daar wel een hoop interessante meuk. Wordt nog een duur grapjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
Ze zijn alleen out of stock zie ik, maar da's een kwestie van mailen
Als ik daar zou wonen zou ik een zwart gele F850 rijden denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel een hoop interessante meuk. Wordt nog een duur grapje
Neh, too easy..quote:
Je staat in een aspergeveldquote:
Ik wil wel bestellen ja, maar volgens mij doen ze daar niet aan PayPal. Ik heb geen creditcard dus een andere optie dan dat is er niet voor mijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik daar zou wonen zou ik een zwart gele F850 rijden denk ik![]()
![]()
Ga je daar bestellen? Ik heb wel interesse in 2 van die tooltubes zodra ze ze weer hebben, en van die klokkies met thermo die ze in de aanbieding hebben nu moet er ook eentje van mij worden, en en en en en en.
Jawel, ik heb het vorige keer gewoon overgemaakt vooraf. Moet je ze gewoon effe contacten, komt goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik wil wel bestellen ja, maar volgens mij doen ze daar niet aan PayPal. Ik heb geen creditcard dus een andere optie dan dat is er niet voor mij
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jawel, ik heb het vorige keer gewoon overgemaakt vooraf. Moet je ze gewoon effe contacten, komt goed.
Put me down for 2 tubes, een waterfles, één montageset voor de tubes, zo'n gereedschapssetje en zo'n klokkiequote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als jij het zegt
Eerst even een lijstje maken
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Put me down for 2 tubes, een waterfles, één montageset voor de tubes, zo'n gereedschapssetje en zo'n klokkie
En vraag om extra stickerZDe enige sticker die ik écht ga missen als ik mijn koffer ga overspuiten
![]()
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]oke. Hebbie een link naar dat klokkie van je?
Ga je dan ook eerst alles vergelijken om dan alsnog niet tot koop over te gaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Yreal het volgende:
Als er tt spul besteld wordt wil ik ook wel wat
ben nu post lopen. Maar ik wil zo'n roltas. Ben met ong 2 uur thuis.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga je dan ook eerst alles vergelijken om dan alsnog niet tot koop over te gaan
Ik en SD hebben al een lijstje, laat zsm (iig vandaag) ff weten wat je wil.
Hier, klik effe direct linkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben nu post lopen. Maar ik wil zo'n roltas. Ben met ong 2 uur thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |