Mooie bikequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden. Ziet er echt piekfjn uit
De enige uitzondering; en raad eens welke handguards ik heb?quote:Not for use on bikes fitted with Barkbusters VPS full-wrap hand guards.
Leuk ding hoor, wel een beetje zwaar als ik me niet vergis. Ben benieuwd of dat hem wordt!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:35 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden. Ziet er echt piekfjn uit
189kg, dus flink minder dan de fazerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk ding hoor, wel een beetje zwaar als ik me niet vergis. Ben benieuwd of dat hem wordt!
(maargoed, ik weet dan ook niet hoeveel motoren je inmiddels al bekeken hebt..)
Ah super, ik was inderdaad naar zoiets op zoek. Lijkt me wel iets voor voorop de sumpguard, voor gewichtsverdelingquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:49 schreef Sounddragon het volgende:
Hey Deka, tsjek dis : tool tube
Vet kewl, past achter je kofferrek, en ze hebben een waterfles die erin past, kost nog peanuts ook![]()
De enige uitzondering; en raad eens welke handguards ik heb?![]()
Ze hebben echt véél mooie goodies daar, beetje de US Touratech zeg maar, alleen dan betaalbaarder, niet met alles, maar ze verkopen net als TT ook geen rommel.![]()
Zijn heel behulpzaam en versturen naar NL tegen normale tarieven. Meld effe azzie wat bestelt, er past vaak meer in een doos; (je betaalt per pakket)Ik heb mijn Handguards en risers bij hun vandaan.
![]()
Oh, dat valt reuze mee, ik dacht serieus dat zo'n ding rond de 230kg zat ofzo. En nee, ik had even heb zin om het op te zoeken..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
189kg, dus flink minder dan de fazer
en ik heb enkel nog een xt660z bekekenverder enkel plaatjes op internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie lekker rijdt koop ik hem sowiesoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg, nu moet je 'm ook kopen ook he, we blijven niet bezig
dan zal het model wel niet geupdate zijn sinds 2005quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:53 schreef Yreal het volgende:
over accessoires trouwens, ik zie dat het meeste spul voor een kle gaat tot bouwjaar 2005 en ik ga nu voor een 2007
maar bij de kle500, op bijv de sw-motech site is het allemaal 91-05quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:56 schreef Salatrel het volgende:
voor de xt660z is het ook allemaal 2008-
En dan lekker op 35 kW zettenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:02 schreef Salatrel het volgende:
ik zou gewoon een 1200gs kopen en de touratech catalogus ertegenaan smijten
Dat ding op de motorbeursquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:02 schreef Salatrel het volgende:
ik zou gewoon een 1200gs kopen en de touratech catalogus ertegenaan smijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |