Zo dan betere werk 25 L ofzo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
220km en volgens de meter wastie nog halfvol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:02 schreef Mirgeam het volgende:
De VFR kan zo'n 400 rijden op een tank, al ga ik bij de 350 meestal wel tanken. Heb em al een keer 2km mogen duwen![]()
De Ten Kate kentekenhouder blijft lekker zitten, prima dealeral kom ik er niet meer door de afstand
bij mij staat de naam van de dealer ook op het kenteken. Interesseert mij helemaal niks. Hoef ee toch niet tegenaan te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat maar niet te hardquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef einschtein het volgende:
Jaja, als je deze koopt krijg van je van mij een volle tank met benzine.
Is goed, ik zal het op de rekening zettenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:12 schreef einschtein het volgende:
Jaja, als je deze koopt krijg van je van mij een volle tank met benzine.
Laatst had ik zo'n 170km gedaan, met een tank. En de tank was nog niet he-le-maal leeg én ik had geen reserve-tank gebruikt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:34 schreef handboek het volgende:
Mijn zzr zou 1 op 20 moeten halen.... Haal met geluk 1 op 16 denk ik...
Daar begint het terugkrabbelen alquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:39 schreef Yreal het volgende:
Alleen benieuwd of ik mijn tanktas erop ga krijgen
Ja boeiuh , dan bind ik hem wel met spannbandjes op mijn zadel ofzo.quote:
Zodra je 'm daadwerkelijk hebt gekocht, doen we een jubeldansje voor jequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:46 schreef Yreal het volgende:
Jullie kunnen ook niet blij voor mij zijn ofzo?
Komt het op youtube?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Zodra je 'm daadwerkelijk hebt gekocht, doen we een jubeldansje voor je.
Oh ik had niet gezien dat er een datum geprikt was?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja dag. Ik doe het wel op de newbierit. Of ga je niet mee?
Allang! 18 mei is de datum die je in je agenda vrij moet houdenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oh ik had niet gezien dat er een datum geprikt was?
Cool, waar gaan we heen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Allang! 18 mei is de datum die je in je agenda vrij moet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |