We zetten het even voort middels PMquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
+170 wat ik zou betalen, = 560 is 20 dollar winst, met het risico dat de douane gaat lopen neuken...
quote:
komt er nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Misschien eens tijd voor een Motorclubtopic slowchat?
Perenijsje?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:29 schreef Mirgeam het volgende:
18 mei heb ik de VFR precies een jaar, iedereen mag me dan een ijsje trakteren om het te vieren
Eerst nog vrij zien te krijgen
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:16 schreef Anne het volgende:
Opruimslotje.
En weer open; Graag eens ophouden met die onzin slowchat.
Volgens mij hebben we dat nu wel vaak genoeg aangegeven.
blijkbaar is het nodig.quote:
goed gezien.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:29 schreef Mirgeam het volgende:
18 mei heb ik de VFR precies een jaar, iedereen mag me dan een ijsje trakteren om het te vieren
Eerst nog vrij zien te krijgen
[..]
komt er niet![]()
Zo probeerde ik mij te vleien op een mini quad... man man man, wat kreeg ik kramp in mijn lange benenquote:
Maarrrr.... iemand?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef Gummiebeer het volgende:
OT
Vraag aan jullie:
Op mijn kentekenbewijs staat afgegeven op 12 April 1991. Maar dit is doorgehaald met een pen en een stempel daarboven met 18 Oktober 1990.
Vreemd, raar en twijfelachtig.
Derhalve nooit problemen gehad met der Politzei en overschrijving, maar het blijft toch vreemd.
Is dit legit?
Edit: Ter verduidelijking
[ afbeelding ]
Iemand?
Het gaat mij er meer over of ik nu in overtreding ben met dit kentekenbewijs aangezien er wijzigingen zijn op het bewijs. Oldtimer kan mij zuigen, ten eerste zal zij daar nooit in aanmerking voor komen gezien de huidige regelgeving. Ten 2e, ik hoop ergens over 2 jaar een Africa Twin of Vara aan te schaffen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
vast niet, maar tot het moment dat je door kan voor old-timmer lijkt het mij niet relevant ?
Ff kijken wat https://ovi.rdw.nl aangeeft. Dat is de dataset waar de gestapo vanuit gaat.quote:
Geen bijzonderheden, alleen het standaard riedeltje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ff kijken wat https://ovi.rdw.nl aangeeft. Dat is de dataset waar de gestapo vanuit gaat.
Nou wat zeg je ervanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit effe mobiel op een graftelefoon, begin/halverwege de avond ben ik thuis, dan doen we spijkers met koppen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:49 schreef JK1982 het volgende:
BlackLining, reed jij net rond 13.00 over de provinciale weg in Vught?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef BlackLining het volgende:
Vond het eigenlijk ondanks het gezeur over gevoelstemperatuur enzo nog best wel te doen op de motor vandaag
De N65 richting Den Bosch? Jazekerquote:
je werd herkend aan de mf sticker zeker he wegpiraatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De N65 richting Den Bosch? Jazeker
DMquote:
Ik ga de gok niet wagen trouwens. Jullie pakje komt met mijn tas erin waarschijnlijk minder snel in beeld, ik zelf blijf nog onder de grens voor invoerrechten. Win/win dus als ik zelf bestel.quote:
Hahaha, dat is dan ook toevallig zeg, jemig!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De N65 richting Den Bosch? Jazeker
OK, kewl, dan doen we datquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga de gok niet wagen trouwens. Jullie pakje komt met mijn tas erin waarschijnlijk minder snel in beeld, ik zelf blijf nog onder de grens voor invoerrechten. Win/win dus als ik zelf bestel.
Touratecht kent niet eens de kle500quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK, kewl, dan doen we dat![]()
Ik zou als ik jou was dan tóch nog eerst effe bij Tourapech shoppen, anders denk ik dat je tas ook een hoop geld gaat kosten inclusief het verzenden, en daar hebben ze ook mooi spul, alleen kost het je daar met zekerheid niet een paar tientjes verzenden en invoer ellende
Ja maar deze is heul mooi. sjieke bestigingsbeugeltjes en dingetjes enzo, harde vorm, ect ect. En zelfs met verzenden nog steeds goedkoper dan menig touratech spul voor verzenden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
Zo'n roltas is toch universeel man; gewoon effe rondklikken
Dan kun je idd net zo goed daar bestellenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar deze is heul mooi. sjieke bestigingsbeugeltjes en dingetjes enzo, harde vorm, ect ect. En zelfs met verzenden nog steeds goedkoper dan menig touratech spul voor verzenden.
Touratech had wel een gaaf systeem met een soort "vel" dat je monteert via straps aan je zadel en waar je dan met ritsen en klittenband tassen op kan maken. Erg gaaf, kost alleen wel 180 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kun je idd net zo goed daar bestellen
Is idd een erg mooie tas; die lusjes erop enzo; erg handig
Ja, TT goodies zijn mooi, maar debiel duur in de meeste gevallenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Touratech had wel een gaaf systeem met een soort "vel" dat je monteert via straps aan je zadel en waar je dan met ritsen en klittenband tassen op kan maken. Erg gaaf, kost alleen wel 180 euro
Nogal ja. Ik ben benieuwd hoeveel dat ding op de motorbeurs eraan had hangen. Die zooi aan de gs1200 kost denk ik meer dan menig nieuwe motor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, TT goodies zijn mooi, maar debiel duur in de meeste gevallen
de hoerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks zit je met 2 kinderen en is ze er met de melkboer vandoor.
Al vind ik de 1000 wel erg gaafquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Versys bedoel je? Die is idd wel heel erg gay als je de KLE ernaast zet
Die inderdaad. Het verschil is echt obsceen groot.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Versys bedoel je? Die is idd wel heel erg gay als je de KLE ernaast zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |