De N65 richting Den Bosch? Jazekerquote:
je werd herkend aan de mf sticker zeker he wegpiraatquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De N65 richting Den Bosch? Jazeker
DMquote:
Ik ga de gok niet wagen trouwens. Jullie pakje komt met mijn tas erin waarschijnlijk minder snel in beeld, ik zelf blijf nog onder de grens voor invoerrechten. Win/win dus als ik zelf bestel.quote:
Hahaha, dat is dan ook toevallig zeg, jemig!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De N65 richting Den Bosch? Jazeker
OK, kewl, dan doen we datquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga de gok niet wagen trouwens. Jullie pakje komt met mijn tas erin waarschijnlijk minder snel in beeld, ik zelf blijf nog onder de grens voor invoerrechten. Win/win dus als ik zelf bestel.
Touratecht kent niet eens de kle500quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK, kewl, dan doen we dat![]()
Ik zou als ik jou was dan tóch nog eerst effe bij Tourapech shoppen, anders denk ik dat je tas ook een hoop geld gaat kosten inclusief het verzenden, en daar hebben ze ook mooi spul, alleen kost het je daar met zekerheid niet een paar tientjes verzenden en invoer ellende
Ja maar deze is heul mooi. sjieke bestigingsbeugeltjes en dingetjes enzo, harde vorm, ect ect. En zelfs met verzenden nog steeds goedkoper dan menig touratech spul voor verzenden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
Zo'n roltas is toch universeel man; gewoon effe rondklikken
Dan kun je idd net zo goed daar bestellenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar deze is heul mooi. sjieke bestigingsbeugeltjes en dingetjes enzo, harde vorm, ect ect. En zelfs met verzenden nog steeds goedkoper dan menig touratech spul voor verzenden.
Touratech had wel een gaaf systeem met een soort "vel" dat je monteert via straps aan je zadel en waar je dan met ritsen en klittenband tassen op kan maken. Erg gaaf, kost alleen wel 180 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kun je idd net zo goed daar bestellen
Is idd een erg mooie tas; die lusjes erop enzo; erg handig
Ja, TT goodies zijn mooi, maar debiel duur in de meeste gevallenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Touratech had wel een gaaf systeem met een soort "vel" dat je monteert via straps aan je zadel en waar je dan met ritsen en klittenband tassen op kan maken. Erg gaaf, kost alleen wel 180 euro
Nogal ja. Ik ben benieuwd hoeveel dat ding op de motorbeurs eraan had hangen. Die zooi aan de gs1200 kost denk ik meer dan menig nieuwe motor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, TT goodies zijn mooi, maar debiel duur in de meeste gevallen
de hoerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks zit je met 2 kinderen en is ze er met de melkboer vandoor.
Al vind ik de 1000 wel erg gaafquote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Versys bedoel je? Die is idd wel heel erg gay als je de KLE ernaast zet
Die inderdaad. Het verschil is echt obsceen groot.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
Versys bedoel je? Die is idd wel heel erg gay als je de KLE ernaast zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |