*poke*quote:Op maandag 25 maart 2013 15:42 schreef Olment het volgende:
LALALALA![]()
![]()
Iemand nog iets leuks te vertellen?
1 pakket van de 3 afgeleverd (de pc zelf,geen monitor,geen boxen)quote:
Speel er zelf ook. Bevalt me prima, alleen enige is dat het lastig is gold te verdienen op de AH omdat de prijzen zo laag zijn. Maar aan de andere kant ben je ook minder kwijt als je spullen koopt.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:39 schreef tim94 het volgende:
[..]
\Dan ga ik die na me toetsweek eens proberen
Je hebt wel het belangrijkstequote:Op maandag 25 maart 2013 16:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
1 pakket van de 3 afgeleverd (de pc zelf,geen monitor,geen boxen)
Maar als die er morgen bij zaten,kwam hij ze op mijn werk afleveren dus hoef geen vrij te nemen![]()
Daar pak je dan hele dag vrij voor![]()
Heb net vorige week mijn 15 jaar oude monitor gedumptquote:Op maandag 25 maart 2013 16:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt wel het belangrijkstekunt vast wel ergens een oude monitor en een headsetje optrommelen.
Gold verdienen is nooit mijn sterkste punt geweest dus dat zal geen problemen geven :pquote:Op maandag 25 maart 2013 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Speel er zelf ook. Bevalt me prima, alleen enige is dat het lastig is gold te verdienen op de AH omdat de prijzen zo laag zijn. Maar aan de andere kant ben je ook minder kwijt als je spullen koopt.
hahaha.. zon 22" crt scherm van 50kg xDquote:Op maandag 25 maart 2013 16:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb net vorige week mijn 15 jaar oude monitor gedumpt(opruimen enzo.... )
Ik wacht wel tot morgen
ja zo'n dingquote:Op maandag 25 maart 2013 16:53 schreef Olment het volgende:
[..]
hahaha.. zon 22" crt scherm van 50kg xD
Kan ik me best voorstellen,, zijn maar een ondingenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ja zo'n dingFlikkerde er nog bijna mee van de trap af
Lama. Heb om 20:50 oudergesprek. Was ik even vergeten.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Tanks zijn settled (kan wel worden gewisseld ofc) maar dps hebben we harder nodig
Oh, npquote:Op maandag 25 maart 2013 18:00 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lama. Heb om 20:50 oudergesprek. Was ik even vergeten.
Ja das echt lame.. Geen idee hoe dat principe werkt preciesquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Argh, retard LFR group![]()
Dan maar de deserter buff...
Lelijke is, mijn guildie die ook mee was. Kreeg geen deserter buff!![]()
Ik ook niet. Andere mensen waren al vertrokken. Dus daar lag het niet aan. Volgens mij ook gewoon bugged!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja das echt lame.. Geen idee hoe dat principe werkt precies
leave je vaker dungeons/raids/whatever?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Andere mensen waren al vertrokken. Dus daar lag het niet aan. Volgens mij ook gewoon bugged!
nieuwe pets EEENquote:
alle drop mounts all? argent tournament?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ja, ik moet maar gaan sparen! Zit nog pas aan de 176 mounts!
Voornamelijk drop mounts die ik mis.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alle drop mounts all? argent tournament?
Aye I'm guilty as charged!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Troel het volgende:
Hoi. Wyri is schuldig
Ben nu level 18 en heb dus nog twee levels te gaanVind het grappig, maar teveel lijken op runescape en zeker niet leuk genoeg om er voor te gaan betalen
Jeej als ze nou eens iets met mounts doen waar ik echt me best voor moet doenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nieuwe pets EEEN
Mount Parade (New) Obtain 200 mounts. Reward: Armored Dragonhawk. 10 points. Account Wide.
![]()
![]()
![]()
![]()
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simplequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:52 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Jeej als ze nou eens iets met mounts doen waar ik echt me best voor moet doen. http://eu.battle.net/wow/(...)#status=is-collected
Ben ook vroeg begonnen. Al in TBC IIRC, en in WOTLK helemaal los gegaan. En nu samen met me vriendin mounts aan het verzamelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simple
tering man ik heb er nog wat te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |