abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124354999

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Hungry_Joe op 21-03-2013 22:50:30 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:28:54 #2
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124355087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Idd, deels heeft het te maken met niks laten horen (ok, uiteindelijk na 4 dagen dan wel, omdat ik even 'weigerde' contact te leggen om te zien of hij wel iets zou laten horen).

Maar wat me eigenlijk irriteert: (bijna) alleen maar over zichzelf praten/geen interesse tonen in een ander/mij, maar ook niks zeggen over eigen gevoel of wat dan ook. Zit persoonlijk even in een lastige situatie waarvan hij wel weet, maar ook daarover zegt hij dan geen enkel woord/vraagt er niet naar.

Dat geen-interesse-tonen viel in eerste instantie nog wel mee, maar als hij er wel naar vraagt, lijkt het wel een aangeleerd trucje of i.i.g. geen oprechte interesse (en nee, het is ook niet puur voor de seks).

Toen ik er laatst een opmerking over maakte (over wat hij dacht), vroeg hij aan mij waarom ik zijn gedachten zou willen weten of wat hem bezighoudt als hij een tijdje stil is.. :? Het lijkt er voor mij op dat hij het ook allemaal niet geleerd heeft (blijkbaar ook niet in een jarenlange relatie), terwijl ik me ook wel weer kan voorstellen dat hij met vrienden echt wel leuk gezelschap is. Hij wil elke keer wel weer afspreken, dus confused. Over de laatste keer gaf hij uit zichzelf aan dat hij echt heel moe was/kater had e.d. maar dat hij me niet wilde laten zitten (ook al had ik aangegeven dat we ook wat anders konden afspreken).

Deels ligt het vast ook aan mij, want ik ben gewoon een nieuwsgierig mens en wil dan ook vanalles van de ander weten en daarin dus een soort van het tegenovergestelde van hem. Maar een beetje interesse in mijn huidige situatie was best fijn geweest. :{

En tuurlijk, het zijn niet alleen maar typische-mannen-acties, maar ik had gewoon even zin om af te reageren ;).
Ben het niet helemaal met H_J eens, ik herken dit wel en dan was dat ook wel een teken dat het gewoon niet helemaal goed paste. Kan me best wel voorstellen dat je je dat afvraagt. Sowieso, iemand hoeft niet de hele tijd te lullen over zichzelf maar als je je wat dat betreft niet vaak uit en de ander wel kan dat best wel wrevel opleveren. Vooral dat wat je schrijft over dat hij niet naar iets vraagt wat jou bezighoudt. Zou het zeker wel aangeven aan hem.

Hoe lang daten jullie nu dan?
pi_124355569
Niets op paiq te beleven in elk geval vanavond :(

Hoevaak krijgen de dames gemiddeld matches aangeboden?

[ Bericht 24% gewijzigd door motorbloempje op 21-03-2013 22:36:50 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124355692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ben het niet helemaal met H_J eens, ik herken dit wel en dan was dat ook wel een teken dat het gewoon niet helemaal goed paste. Kan me best wel voorstellen dat je je dat afvraagt. Sowieso, iemand hoeft niet de hele tijd te lullen over zichzelf maar als je je wat dat betreft niet vaak uit en de ander wel kan dat best wel wrevel opleveren. Vooral dat wat je schrijft over dat hij niet naar iets vraagt wat jou bezighoudt. Zou het zeker wel aangeven aan hem.

Hoe lang daten jullie nu dan?
Ik ga het ook wel bespreken. :)

Sinds half januari, maar vanwege drukke agenda's/vakanties/weekendjes weg e.d. gemiddeld niet eens een date per week geloof ik, dus een keer of ...8?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:38:09 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124355735
speeddates of matches?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124355794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Andromache het volgende:
speeddates of matches?
Matches

Ik krijg 1x in de 20 dagen eens een automatische match
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124355961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Matches

Als je niet betaald, krijg je weinig ja....

Als je betaalt, krijg je dagelijks
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124356026
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik kreeg vandaag juist spontaan eerder dan aangekondigd een match aangeboden.

En nog wel een vrij unieke ook: zij stuurde het eerste bericht terwijl ik nog niet eens online was geweest :P
pi_124356090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik kreeg vandaag juist spontaan eerder dan aangekondigd een match aangeboden.

En nog wel een vrij unieke ook: zij stuurde het eerste bericht terwijl ik nog niet eens online was geweest :P
Uniek omdat zij het eerste bericht stuurde? :o -O- :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124356311
Zien of spreken jullie eigenlijk nog wel eens af met iemand met wie je een tijdje hebt gedate maar waarmee het uiteindelijk niks is geworden op relatiegebied?
pi_124356340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zien of spreken jullie eigenlijk nog wel eens af met iemand met wie je een tijdje hebt gedate maar waarmee het uiteindelijk niks is geworden op relatiegebied?
Nog heel sporadisch WA contact gehad.
pi_124356378
quote:
Een enkeling....
pi_124356465
quote:
Ik spreek de meesten nog wel via WhatsApp of Facebook, maar zien niet meer.
Een enkeling heb ik op alle fronten geblokkeerd :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:47:39 #14
138876 Andromache
pi_124356476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Matches

o in mijn paiqtijd meestal om de dag.
pi_124356618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Uniek omdat zij het eerste bericht stuurde? :o -O- :P
Dat bedoelde ik, ja...ik maak het echt niet vaak mee :P
pi_124356630
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Andromache het volgende:

[..]

o in mijn paiqtijd meestal om de dag.
In de eerste periode had ik ook wel een paar matches per week. Nu wel minder (al heb ik het nu dus ook helemaal stopgezet ;) ).
pi_124356745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik, ja...ik maak het echt niet vaak mee :P
Geldt die ervaring voor veel mannen? Als ik zie dat ik als eerste de match heb gezien dan ben ik ook echt niet te beroerd om als eerste een berichtje te sturen. Leuk juist :) Maar blijkbaar geldt dat lang niet voor alle vrouwen? :?
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:52:47 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124356848
quote:
Een aantal nog op facebook, met name als het bij 1 date bleef. Maar als het gaat om prille dates die uiteindelijk niks werden heb ik nog met één contact, voor de rest gewoon alles verwijderd.
pi_124357132
quote:
Ja. Verrassend genoeg kan ik met de meesten nog prima door één deur en heb ik er nog regelmatig contact mee.
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:56:28 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124357136
quote:
Ja hoor, eigenlijk bijna allemaal :D
Met m'n ex heb ik nog wekelijks contact via whatsapp en soms drinken we wat...
De laatste is de enige die me (sinds deze week) uit haar facebook heeft geflikkerd :')
Geen idee waarom, maar ik hou me maar voor dat het niet aan mij ligt *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124357372
quote:
Ik niet.. Heb 2 dates gehad met facebookloze mannen ;) En de 3e heeft me vorige week boos uit zijn facebook gegooid omdat ik geen sex wilde.
En twee andere dates waren zo hopeloos dat ik nooit meer iets heb laten horen..
pi_124357410
Facebookloze mensen *O*
pi_124357467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
Facebookloze mensen *O*
Figuren uit 1830 :')
pi_124357650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik niet.. Heb 2 dates gehad met facebookloze mannen ;) En de 3e heeft me vorige week boos uit zijn facebook gegooid omdat ik geen sex wilde.
En twee andere dates waren zo hopeloos dat ik nooit meer iets heb laten horen..
Wanneer voeg je dates dan toe op FB? Voor de date, na de eerste/tweede/...date?

Tot nu toe heb ik dat dus nog nooit gedaan...vraag me nu even af waarom eigenlijk...
pi_124357783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Wanneer voeg je dates dan toe op FB? Voor de date, na de eerste/tweede/...date?

Tot nu toe heb ik dat dus nog nooit gedaan...vraag me nu even af waarom eigenlijk...
Na de date. Met hem heb ik heel lang gedate ;)
pi_124357835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Sannne het volgende:

[..]

Geinig, ik doe dat juist voor de date :P
Tante minthy!! O+
pi_124357884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Geinig, ik doe dat juist voor de date :P
Zo kom je wel veel te weten :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 23:07:42 #28
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124357896
quote:

1x in de 3 dagen ongeveer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_124357921
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:

[..]

Precies :P

Daarnaast kan je elkaar lekker lastigvallen via de chat >:)
Tante minthy!! O+
pi_124358105
quote:

Minstens 2 per dag. Om gek van te worden, mijn matching staat uit.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124358179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Sannne het volgende:

[..]

Zijn er echt zoveel dates nodig om te weten of je iemand iets vindt of niet? ..
pi_124358364
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zijn er echt zoveel dates nodig om te weten of je iemand iets vindt of niet? ..
Gewoon afspreken en lekker luchtig houden, vonden we prima zo. Maar niks serieus.
pi_124358441
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies :P

Daarnaast kan je elkaar lekker lastigvallen via de chat >:)
Daarom heb ik juist geen facebook
pi_124358485
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat hangt er maar vanaf hoeveel een mens op Facebook heeft staan ;)
pi_124358707
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:51 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Geldt die ervaring voor veel mannen? Als ik zie dat ik als eerste de match heb gezien dan ben ik ook echt niet te beroerd om als eerste een berichtje te sturen. Leuk juist :) Maar blijkbaar geldt dat lang niet voor alle vrouwen? :?
Ik heb die ervaring ook wel. Over het algemeen stuur ik het eerste berichtje. Dan krijg ik op zich vaak genoeg een reactie, dus vraag ik mij ook wel af waarom de dames dan zelf niet de eerste stap zetten.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:26:03 #36
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124358953
Facebook kan soms inderdaad wel verhelderend zijn. Dat je toch maar van je date afziet..of juist erg veel zin erin krijgt.
pi_124359306
Ik heb dat nu met mijn date, die heb ik niet op facebook maar dat is dan toch ook weer gek ofzo als je relatief serieus aan t daten bent. Weet niet waarom. In ieder geval hebben we beiden geen aanstalten gemaakt om elkaar toe te voegen tot nu toe.
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:35:42 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124359440
En wie kom ik tegen bij t danse. Mn date van paar weken terug, waar t lange tojd ineens radiostilte mee was... :')
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:38:39 #39
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124359604
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:33 schreef Linguine het volgende:
Ik heb dat nu met mijn date, die heb ik niet op facebook maar dat is dan toch ook weer gek ofzo als je relatief serieus aan t daten bent. Weet niet waarom. In ieder geval hebben we beiden geen aanstalten gemaakt om elkaar toe te voegen tot nu toe.
Gek hoe snel dat gegaan is eigenlijk met facebook, paar jaar geleden was het nog voor familie of vrienden in het buitenland en nu vraag je je zoiets al af inderdaad :)

Ah maar jij bent helemaal in O+ dat komt wel goed.
pi_124360080
Paiq ziet er een stuk beter uit idd, maar ik heb me toch een potje weinig actie op dit moment.. :/

begrijp ik nu trouwens dat vrouwen zo ongeveer om de 3 dagen een nieuwe match krijgen en mannen om de 20 dagen?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_124360231
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef All-out het volgende:
Paiq ziet er een stuk beter uit idd, maar ik heb me toch een potje weinig actie op dit moment.. :/

begrijp ik nu trouwens dat vrouwen zo ongeveer om de 3 dagen een nieuwe match krijgen en mannen om de 20 dagen?
Toen ik er zat kreeg ik om de week ofzo een match :')
pi_124360247
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Cue_ het volgende:
En wie kom ik tegen bij t danse. Mn date van paar weken terug, waar t lange tojd ineens radiostilte mee was... :')
En? nog gepraat, of awkwardheid alom?
pi_124360707
Eh..wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe Paiq? Behalve dat de boel in een hogere resolutie lijkt te staan nu?

Kreeg wel weer een interessante oneliner trouwens:

quote:
Je wordt wakker op een zondagochtend en realiseert je dat je nergens heen hoeft, geen plannen hebt. Wat doe je....
Zal ik terugsturen dat ik al ruften latend op bed blijf stinken tot een uur of twaalf, of me toch maar in kamerjas achter de vleugel vlei om wat van Chopin te spelen alvorens ik haar ontbijt ga bereiden? Decisions, decisions...
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:05:32 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124360749
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

En? nog gepraat, of awkwardheid alom?
gepraat, gedanat, getwijfeld om naar te vragen, maar niet gedaab. Hij deed gewoon en ik ook.
pi_124360793
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

gepraat, gedanat, getwijfeld om naar te vragen, maar niet gedaab. Hij deed gewoon en ik ook.
Je klinkt verkouden, Cue_. Griepje?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:09:33 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124360861
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:07 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je klinkt verkouden, Cue_. Griepje?
Nee die heb ik net ontweken ;)
pi_124360895
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wacht, dus hij liet opeens niets meer van zich horen en toen kwam je 'm gister tegen? Wie initieerde het gesprek?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:18:38 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124361194
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:10 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wacht, dus hij liet opeens niets meer van zich horen en toen kwam je 'm gister tegen? Wie initieerde het gesprek?
Ik zag m tijdens t dansen en daarna ben ik naar m toe gegaan voor gesprekje
pi_124361757
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zag m tijdens t dansen en daarna ben ik naar m toe gegaan voor gesprekje
Daarmee zeg je dus eigenlijk dat je die plotselinge radiostilte niet erg vond.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:38:46 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124361901
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Daarmee zeg je dus eigenlijk dat je die plotselinge radiostilte niet erg vond.
Ik ben niet iemand die mensen star gaat negeren om zoiets. Zeker aangezien zn reactie zo was dat er geen rare reden aan te grondslag lag.

Tja dat ik hem leuker vond dan hij mij blijkbaar daar kan ik weinig aan doen. Niet zijn schuld.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:40:21 #51
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124361939
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben niet iemand die mensen star gaat negeren om zoiets. Zeker aangezien zn reactie zo was dat er geen rare reden aan te grondslag lag.

Tja dat ik hem leuker vond dan hij mij blijkbaar daar kan ik weinig aan doen. Niet zijn schuld.
Ja, maar dat had hij wel wat duidelijker kunnen aangeven. Ik houd wel van mannen die gewoon zeggen wat ze vinden, oke, met een beetje respect natuurlijk. Totale radiostilte opeens vind ik best hard.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124362119
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat had hij toch gewoon kunnen zeggen? Ik vind het tamelijk lomp en onbeschoft om gewoon niets meer van je te laten horen als je met iemand aan 't daten bent.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 00:48:46 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124362121
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:40 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ja, maar dat had hij wel wat duidelijker kunnen aangeven. Ik houd wel van mannen die gewoon zeggen wat ze vinden, oke, met een beetje respect natuurlijk. Totale radiostilte opeens vind ik best hard.
Nouja oorspronkelijk nam ik eig ook altijd wel t initiatief tot contact of dates. Maar hij vond t nooit erg en t was ook niet stalkerig ofzo. Maar toen ik t van hem liet afhangen ja toen kreeg ik stilte.
pi_124362205
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja oorspronkelijk nam ik eig ook altijd wel t initiatief tot contact of dates. Maar hij vond t nooit erg en t was ook niet stalkerig ofzo. Maar toen ik t van hem liet afhangen ja toen kreeg ik stilte.
Beetje meer zelfrespect aub. :')
pi_124362262
Contact moet wel van twee kanten komen... Anders ben ik er ook snel klaar mee :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Spezza19 op 22-03-2013 01:14:34 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:11:21 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124362445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 00:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Beetje meer zelfrespect aub. :')
Wel mee eens. Hij zag het waarschijnlijk als scharrel.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:27:20 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124362633
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:11 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wel mee eens. Hij zag het waarschijnlijk als scharrel.
Als ie t echt als scharrel had gezien had ik verwacht dat ie wel met me nar bed zou gaan :P
Enkel bij zoenen gebleven.

Snap wel jullie punt hoor.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:36:26 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124362761
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als ie t echt als scharrel had gezien had ik verwacht dat ie wel met me nar bed zou gaan :P
Enkel bij zoenen gebleven.

Snap wel jullie punt hoor.
En ik het jouwe ook wel :) Maar vind het gewoon altijd zo slap als mensen kiezen voor radiostilte ipv even een berichtje ofzo. Vind je het dan niet lastig om er niks over te zeggen? Ik zou echt mijn mond niet kunnen houden.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 01:37:23 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124362772
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En ik het jouwe ook wel :) Maar vind het gewoon altijd zo slap als mensen kiezen voor radiostilte ipv even een berichtje ofzo. Vind je het dan niet lastig om er niks over te zeggen? Ik zou echt mijn mond niet kunnen houden.
Als we keertje een op een zijn vraag ik er vast wel naar.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:51:46 #60
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124363710
Radiostilte komt toch van 2 kanten? Ik ruik niet over whatsapp of iemand zich zorgen maakt, me wil 'testen op initiatief' of andere gekke dingen. Als hij niets stuurt en je stuurt zelf ook niets, laat je het gewoon ALLEBEI doodbloeden dus. Waarom zou het opeens geen zelfrespect en onbeschoft zijn?

En ja, als je het echt wilt afkappen is het wel zo nice iets te zeggen.
WFPB!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 maart 2013 @ 08:05:02 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124363855
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ik heb die ervaring ook wel. Over het algemeen stuur ik het eerste berichtje. Dan krijg ik op zich vaak genoeg een reactie, dus vraag ik mij ook wel af waarom de dames dan zelf niet de eerste stap zetten.
als ik een nieuwe match zie en er is nog geen reactie dan reageer ik uit mezelf
maar soms duurt t even voordat ik de nieuwe match zie, zit zegmaar niet iedere minuut op paiq
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 maart 2013 @ 08:06:09 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124363868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 07:51 schreef Dizorn het volgende:
Radiostilte komt toch van 2 kanten? Ik ruik niet over whatsapp of iemand zich zorgen maakt, me wil 'testen op initiatief' of andere gekke dingen. Als hij niets stuurt en je stuurt zelf ook niets, laat je het gewoon ALLEBEI doodbloeden dus. Waarom zou het opeens geen zelfrespect en onbeschoft zijn?

En ja, als je het echt wilt afkappen is het wel zo nice iets te zeggen.
dat is waar, maar als t altijd alleen van jou uitkomt, vind ik dat je best wel eens een dag mag wachten om te kijken of de ander ook eens reageert uit zichzelf
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 22 maart 2013 @ 08:28:55 #63
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124364079
en dan denkt de ander "goh wat gek dat ze niets zegt.. zou er iets zijn? ik wacht wel" met het gevolg dat je allebei verkeerde conclusies gaat trekken.

als het echt zo eenzijdig is, geef dat gewoon aan of vraag naar een eventuele reden. testjes, spelletjes, gokken en overanalyseren werkt niet imo :)
WFPB!
pi_124364126
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:28 schreef Dizorn het volgende:
en dan denkt de ander "goh wat gek dat ze niets zegt.. zou er iets zijn? ik wacht wel" met het gevolg dat je allebei verkeerde conclusies gaat trekken.

als het echt zo eenzijdig is, geef dat gewoon aan of vraag naar een eventuele reden. testjes, spelletjes, gokken en overanalyseren werkt niet imo :)
Dat is wel zo maar als je bij de laatste pak hem beet 4 whatsapp gesprekken al de initiatief nemer bent dan vraag je je toch een keer af waarom de ander nooit eens spontaan wat interesse toont.
٩๏̯͡๏)۶
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 maart 2013 @ 08:34:26 #65
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124364139
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:33 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is wel zo maar als je bij de laatste pak hem beet 4 whatsapp gesprekken al de initiatief nemer bent dan vraag je je toch een keer af waarom de ander nooit eens spontaan wat interesse toont.
dat dus, en dan kun je best een keer wat langer wachten met reageren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124364147
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

als ik een nieuwe match zie en er is nog geen reactie dan reageer ik uit mezelf
maar soms duurt t even voordat ik de nieuwe match zie, zit zegmaar niet iedere minuut op paiq
Op Paiq zit ik niet, maar vorig jaar op Parship de ervaring gehad, dat ik zag dat een vrouw mijn profiel had bekeken. Geen berichtje. Paar dagen later keek ik zelf, vond het een leuk profiel, berichtje gestuurd en daarna leuk contact gehad. Zei ze ooit eens "Ja, ik had je al wel gezien hoor :-)" Denk ik toch even, waarom stuurde jij het eerste berichtje dan niet.

Zal misschien toch met de veroveringswens van vrouwen te maken hebben :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 maart 2013 @ 08:36:02 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124364162
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:35 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Op Paiq zit ik niet, maar vorig jaar op Parship de ervaring gehad, dat ik zag dat een vrouw mijn profiel had bekeken. Geen berichtje. Paar dagen later keek ik zelf, vond het een leuk profiel, berichtje gestuurd en daarna leuk contact gehad. Zei ze ooit eens "Ja, ik had je al wel gezien hoor :-)" Denk ik toch even, waarom stuurde jij het eerste berichtje dan niet.

Zal misschien toch met de veroveringswens van vrouwen te maken hebben :)
dat vind ik een stomme reactie van haar
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124364180
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat vind ik een stomme reactie van haar
Het bleek ook geen everlasting love te zijn :-)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:12:53 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124364698
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 08:33 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Omdat er mensen zijn die dat gewoon nooit doen en anders met sms / whatsapp om gaan dan het gemiddelde. Er zijn ook mensen die pas 2 dagen late reageren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 22 maart 2013 @ 09:32:56 #70
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124365064
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat er mensen zijn die dat gewoon nooit doen en anders met sms / whatsapp om gaan dan het gemiddelde. Er zijn ook mensen die pas 2 dagen late reageren.
Dat is het grote probleem inderdaad... Je referentiekader is namelijk "ik zou het zus en zo doen" en je zit dus te denken voor een ander. Dat moet je nooit doen (maar is vaak makkelijker gezegd dan gedaan helaas...)
pi_124365320
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Misschien wel maar als een potentiele date nooit uit haarzelf iets laat horen, het maakt niet uit via welk medium, dan bespeur ik toch echt een gebrek aan interesse.

En dat hoeven geen eindeloze whatsapp sessies te zijn hoor, maar als er volledig eenzijdige communicatie is dan ben ik er snel klaar mee.
٩๏̯͡๏)۶
pi_124365613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:44 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Misschien wel maar als een potentiele date nooit uit haarzelf iets laat horen, het maakt niet uit via welk medium, dan bespeur ik toch echt een gebrek aan interesse.

En dat hoeven geen eindeloze whatsapp sessies te zijn hoor, maar als er volledig eenzijdige communicatie is dan ben ik er snel klaar mee.
Zo zou ik het dus ook interpreteren. Maar dus al wel eerder gehad en er eens over begonnen, werd ze nijdig. :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 maart 2013 @ 09:58:24 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124365633
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:57 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zo zou ik het dus ook interpreteren. Maar dus al wel eerder gehad en er eens over begonnen, werd ze nijdig. :')
waarom dat dan?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124365685
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

waarom dat dan?
Werkelijk geen idee. Maar ze was sowieso een beetje raar met dingen. Dit was overigens diegene van wie ik vermoedde dat ze meerdere aan het daten was, en van wie het initiatief tot een date telkens van mij uitkwam.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:09:31 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124365894
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 09:44 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar er zijn dus echt mensen die het zo doen terwijl ze echt wel interessen in je hebben. Maar die uiten dat alleen anders :)

Ik deel je mening hoor, ik zal er ook snel klaar mee zijn!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:23:48 #76
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124366230
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar er zijn dus echt mensen die het zo doen terwijl ze echt wel interessen in je hebben. Maar die uiten dat alleen anders :)

Ik deel je mening hoor, ik zal er ook snel klaar mee zijn!
Maar dan is het toch heel simpel? Uitspreken wat jij erbij denkt, horen hoe de ander erover denkt, kijken of het veranderd wordt en vervolgens ervaren hoe je het dan vindt.

Geen verandering (ten goede) betekent dan ook vaak einde verhaal. Je zit nu eenmaal duidelijk niet op 1 lijn en weet daar blijkbaar ook niet te komen.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:28:09 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124366319
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maar dan is het toch heel simpel? Uitspreken wat jij erbij denkt, horen hoe de ander erover denkt, kijken of het veranderd wordt en vervolgens ervaren hoe je het dan vindt.

Geen verandering (ten goede) betekent dan ook vaak einde verhaal. Je zit nu eenmaal duidelijk niet op 1 lijn en weet daar blijkbaar ook niet te komen.
Tuurlijk moet je het kenbaar maken hoe je er over denkt, en inderdaad als dat geen verandering brengt houd het op.

Het kan ook trouwens het tegen overgestelde zijn. Dat heb ik mee gemaakt. Waar was ik, wat was ik aan het doen, hoe laat was ik terug, ik mis je 100x per dag. Met alles wat ik ging doen, als was het shoppen een smsje krijgen "veel plezier". Iets teveel interessen haha ;)
pi_124366398
Contact onderhouden... Het blijft lastig :P
pi_124366418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
that sums it up nicely
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:33:52 #80
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124366477
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je het kenbaar maken hoe je er over denkt, en inderdaad als dat geen verandering brengt houd het op.

Het kan ook trouwens het tegen overgestelde zijn. Dat heb ik mee gemaakt. Waar was ik, wat was ik aan het doen, hoe laat was ik terug, ik mis je 100x per dag. Met alles wat ik ging doen, als was het shoppen een smsje krijgen "veel plezier". Iets teveel interessen haha ;)
Mijn stalkeralarm gaat af :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 10:40:22 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124366673
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:31 schreef Spezza19 het volgende:
Inderdaad :P
Wat dat betreft kan je jezelf maar beter opsluiten op een zolderkamer... al die sociale etiketten altijd :P
pi_124367136
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:40 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Inderdaad :P
Wat dat betreft kan je jezelf maar beter opsluiten op een zolderkamer... al die sociale etiketten altijd :P
Blijft allemaal zo plakken en er staat nooit op wat er nu precies in zit ;)
pi_124367162
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:56 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Blijft allemaal zo plakken en er staat nooit op wat er nu precies in zit ;)
:D
_O-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 11:14:37 #84
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124367603
Goed ik ben ook begonnen met online daten :P

Paar leuke gesprekken gehad op Paiq, paar mooie dames met inhoud gevonden op Badoo (ja echt waar) en beetje bezig met OkCupid.

Wel druk zo maar niet alles zal een date worden. Trouwens veel vrouwen willen salsa dansen :P (tip voor de mannen)
pi_124367705
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 10:57 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

_O-
Echt een hilarische grap was het he? :')
pi_124371080
quote:
Je wordt wakker op een zondagochtend en realiseert je dat je nergens heen hoeft, geen plannen hebt. Wat doe je....
gisteren om 23:57
Me in mijn satijnen kamerjas hijsen, voorzichtig de kamer uitsluipend om je niet wakker te maken, koffie zetten voor mezelf. Daarna slaperig achter de vleugel om een welhaast perfecte symphonie van Chopin na te bootsen. En terwijl ik verveeld op mijn horloge begin te kijken besluit ik me op het bereiden van het ontbijt te storten dat ik je op bed brengen zal.
Of in een diepe roes verkerend op bed blijven stinken tot ergens rond het middaguur.
Het hangt er een beetje vanaf denk ik.
vandaag om 02:25
K moet er pardoes om grinniken!!
Goeie!
en na t middaguur ofwel ontbijt op bed in satijnen kamerjas... Wat houdt je zoal verder dagelijks bezig?

Pardoes? Het zal toch geen Vlaamse zijn? Jammer dat het weer in een cliché gebeuren dreigt te ontaarden...
pi_124371252
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Pardoes? Het zal toch geen Vlaamse zijn? Jammer dat het weer in een cliché gebeuren dreigt te ontaarden...
Haha, pardoes :P Is dat niet die kabouter/trol/whatever uit de Efteling? (ok, met hoofdletter dan)
Wat heeft ze zelf eigenlijk geantwoord op die vraag? Of zit je niet op Paiq waarbij ze zelf ook antwoord moet geven?
pi_124371712
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Haha, pardoes :P Is dat niet die kabouter/trol/whatever uit de Efteling? (ok, met hoofdletter dan)
Wat heeft ze zelf eigenlijk geantwoord op die vraag? Of zit je niet op Paiq waarbij ze zelf ook antwoord moet geven?
Dit was geen icebreaker, maar echt een chatvraag. En ja, was op Paiq. Maar nu je het zegt ja, dat is toch zo'n soort harlekijn met van die bellen?

Voor je het weet is het zo'n Efteling fanaat en zit je 's avonds murw gebeukt met die Carnaval Festival tune in je kop naast 'r op de bank Anton Pieck albums door te bladeren.
pi_124371809
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 11:14 schreef mr-green het volgende:
Goed ik ben ook begonnen met online daten :P

Paar leuke gesprekken gehad op Paiq, paar mooie dames met inhoud gevonden op Badoo (ja echt waar) en beetje bezig met OkCupid.

Wel druk zo maar niet alles zal een date worden. Trouwens veel vrouwen willen salsa dansen :P (tip voor de mannen)
Dank voor de tip maar ik heb zo'n onderbuik gevoel (je kent het wel...) dat ik mijn ritme gevoel de meeste vrouwen eerder afstoot dan aantrek ;)

Ik hou het voorlopig wel bij de borrel en het "wie weet wat daarna"-gebeurt gedeelte :Y
Live the life you've imagined!
pi_124372252
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:32 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit was geen icebreaker, maar echt een chatvraag. En ja, was op Paiq. Maar nu je het zegt ja, dat is toch zo'n soort harlekijn met van die bellen?

Voor je het weet is het zo'n Efteling fanaat en zit je 's avonds murw gebeukt met die Carnaval Festival tune in je kop naast 'r op de bank Anton Pieck albums door te bladeren.
:D Inderdaad.... Wil je fatsoenlijk samen op vakantie, heeft ze als verrassing voor 3 weken het Eftelinghotel geboekt en vraagt ze zich iets te serieus af of die Fakir toch niet écht kan vliegen... :N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel inderdaad een béétje jammer dat ze na een leuke vraag dan ineens weer zo'n 'normale' vraag stelt...
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:54:22 #91
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124372519
Precies. Eerst een vraag poneren waar je lekker je creativiteit in kan leggen, met een niet-alledaags antwoord komt...en dan hoop je dat ze tekstueel minstens zo briljant is als jijzelf...

En dan blijkt dat dus niet zo te zijn. :'( Verdomme 5 minuten gezeten op een superduper-grappig antwoord, en dan krijg je dit.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:59:51 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124372719
Ze heeft ooit die vraag van een man gehad en vond die leuk. Dus nu gebruikt zij hem zelf bij alle mannen en valt met vraag 2 door ze mand :D
pi_124372937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:59 schreef ook_gek het volgende:
Ze heeft ooit die vraag van een man gehad en vond die leuk. Dus nu gebruikt zij hem zelf bij alle mannen en valt met vraag 2 door ze mand :D
Haha, ja, dat zou zo maar kunnen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:
Precies. Eerst een vraag poneren waar je lekker je creativiteit in kan leggen, met een niet-alledaags antwoord komt...en dan hoop je dat ze tekstueel minstens zo briljant is als jijzelf...

En dan blijkt dat dus niet zo te zijn. :'( Verdomme 5 minuten gezeten op een superduper-grappig antwoord, en dan krijg je dit.
5 hele verspilde minuten...boehoe :'(

Ach ja, het had natuurlijk nog veel erger kunnen zijn. ;)
En nee, ik ga geen voorbeelden geven...die zijn er hier al genoeg! :X
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:13:21 #94
320538 All-out
super, man
pi_124373273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:

maar wat heb je nou echt aan zo'n vraag en het antwoord wat je daarop krijgt? niks toch... beetje interessant lopen doen
pi_124373439
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef All-out het volgende:

[..]

maar wat heb je nou echt aan zo'n vraag en het antwoord wat je daarop krijgt? niks toch... beetje interessant lopen doen
Goh. Een keer een leuk en vermakelijk gesprek voeren misschien in plaats van zo'n suf cliche rijtje bezigheden afwerken wat tenenkrommend saai is en waar je compleet gruizig van wordt?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:19:04 #96
320538 All-out
super, man
pi_124373494
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Goh. Een keer een leuk en vermakelijk gesprek voeren misschien in plaats van zo'n suf cliche rijtje bezigheden afwerken wat tenenkrommend saai is en waar je compleet gruizig van wordt?
in een normaal gesprek kun je toch ook wel humor kwijt? ik hou niet zo van dat (semi-)creatieve gedoe :')
pi_124373573
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:19 schreef All-out het volgende:

[..]

in een normaal gesprek kun je toch ook wel humor kwijt? ik hou niet zo van dat (semi-)creatieve gedoe :')
Een ''normaal'' gesprek. Dat is nogal subjectief, nietwaar? :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 14:50:11 #98
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124374534
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Een ''normaal'' gesprek. Dat is nogal subjectief, nietwaar? :')
Nam all-out je iets te serieus? o|O
WFPB!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:00:49 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124374900
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:19 schreef All-out het volgende:

[..]

"Stel jij mag bepalen waar we heen gaan of wat we gaan doen, zonder enige beperkingen. Wat zal je dan zeggen of kiezen"

Bovenstaande opening doet het altijd prima. Je krijgt de meest opmerkelijke reacties op terug. Van complete droom reizen tot aan kinderen dood gooien in het ballebad van de ikea. Tevens is het een leuke graat meter om uit te vinden hoe creatief de persoon is.

Waarom de , werk, hobby, kinderwens, reis vragen enz?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:06:24 #100
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124375085
Ik vind jouw vraag net zo tenenkrommend wannabe-creatief. Hoeven vrouwen niet mee aan te komen bij mij iig :+
WFPB!
pi_124375152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:06 schreef Dizorn het volgende:
Ik vind jouw vraag net zo tenenkrommend wannabe-creatief. Hoeven vrouwen niet mee aan te komen bij mij iig :+
Speaking of, hoe is het met jouw dates eigenlijk? Zit je nog op Paiq?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:39:35 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124376368
quote:
Iemand die het met me eens is O+
pi_124376974
Mijn openingsvraag is altijd: Wat is je lievelingsthee?

Chicks diggen thee altijd(vraag me niet waarom) en je kan aan iemands smaak meteen afleiden of het relatiemateriaal is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124377018
hahahah ik dig helemaal geen thee.. ben ik nu geen chick?
pi_124377106
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:55 schreef Pvoesss het volgende:
hahahah ik dig helemaal geen thee.. ben ik nu geen chick?
Ik heb nu wel bewijs nodig :o
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:57:23 #106
320538 All-out
super, man
pi_124377128
quote:
dit idd. dan heb je mij chagrijnig. en ik ben niet snel chagrijnig. maar wel vaak
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:54 schreef habitue het volgende:

Chicks diggen thee altijd(vraag me niet waarom) en je kan aan iemands smaak meteen afleiden of het relatiemateriaal is.
:7
pi_124377150
quote:

Ik vind die vraag wat verwijfd voor een kerel.

Maar ik moet zeggen, thee drinken met een leuke chick is altijd goed.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 22 maart 2013 @ 15:58:31 #108
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124377179
quote:

:')

Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt...
pi_124377415
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

Brandnetelthee, vergeet het dan maar.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 maart 2013 @ 16:06:23 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124377502
quote:

[..]

:D _O-
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124377755
quote:

[..]

:Y

Earl grey: saaie grauwe muis
Bosvruchten: vrolijke lippenstift dragend meisjes meisje.
Groene thee: holistische chick met plannen om naar India te reizen.
Groene thee citroen: holistische chick met plannen om naar India te reizen en dol op seks.
Blueberry muffin: De avonturier met minstens 15 relaties achter haar naam.
English thea: your avarage Joe vrouw
Kaneel: crazy bitch

100% accuraat ^O^
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:14:30 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124377784
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Groene thee citroen: holistische chick met plannen om naar India te reizen en dol op seks.

100% accuraat ^O^
Duidelijk dat ik vraag volgende keer: "Drink je kaneelthee?"
Nee?
Dan is dit gesprek afgelopen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 22 maart 2013 @ 16:16:30 #113
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124377852
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Duidelijk dat ik vraag volgende keer: "Drink je kaneelthee?"
Nee?
Dan is dit gesprek afgelopen!
en Zoethoutthee?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124377941
quote:
blahblahblah
En chai tea latte van de starbucks? :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:19:15 #115
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124377966
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

en Zoethoutthee?
Dan heb je geen smaak. Ideaal voor de lelijke mensen onder ons.

quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:18 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Van de starbucks. Hipster bril op en neuken maar!
WFPB!
pi_124378018
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:18 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hipster written all over it.
pi_124378028
hahaha ik ben zo geen hipster :') _O-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:21:45 #118
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124378066
quote:

[..]

100% accuraat ^O^
LOL

_O-
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:23:39 #119
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124378129
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:20 schreef habitue het volgende:

[..]

Hipster written all over it.
Hoe is het met jou en de grieperige date?
pi_124379756
quote:

[..]

100% accuraat ^O^
Shit, die muffin en cupcake thee wou ik kopen. Maar kom net van de winkel af :(
pi_124380016
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe is het met jou en de grieperige date?
Krijgt nu best wel een grote wending. Is eig meer iets voor ander r&p topic.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:26:36 #122
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124380077
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:24 schreef habitue het volgende:

[..]

Ok, nu wil ik wel weten wat er is. *nagels bijt*
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:29:06 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124380149
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:26 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ok, nu wil ik wel weten wat er is. *nagels bijt*
Mag ik mee bijten? Mijn nagels zijn al op :o
pi_124380170
Meisje zegt: ja wil graag op 2e date....over 1.5 week....ben ik nou gek als ik dat lang vind? 2 weken ertussen.
Zeker aangezien ze weinig tot geen iniatief neemt. Geen idee wat hier mee te moeten.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:30:11 #125
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124380180
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mag ik mee bijten? Mijn nagels zijn al op :o
Nee, bah!
pi_124380205
quote:

Áls ik thee drink is het groene thee met citroen :(
pi_124380217
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:29 schreef Blue_note het volgende:
Meisje zegt: ja wil graag op 2e date....over 1.5 week....ben ik nou gek als ik dat lang vind? 2 weken ertussen.
Zeker aangezien ze weinig tot geen iniatief neemt. Geen idee wat hier mee te moeten.
Ik vind het niet zo raar, heb het zelf ook wel eens. Bij mij wordt dat veroorzaakt door onregelmatig werk en om het weekend ingeroosterd staan :P
Tante minthy!! O+
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:32:02 #128
141482 Q.
JurassiQ
pi_124380228
quote:
Ik zie het probleem niet, als je een beetje sociaal leven hebt zit er al makkelijk anderhalve week vol.
For great justice!
pi_124380242
quote:
Wat wil je dan? Je kent elkaar toch nog amper? Iedere dag afspreken? Misschien heeft ze ook nog een (sociaal) leven of iets. Of erger, ze date nog met andere mannen.
pi_124380503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:32 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Je kent elkaar toch nog amper? Iedere dag afspreken? Misschien heeft ze ook nog een (sociaal) leven of iets. Of erger, ze date nog met andere mannen.
Nja ze werkt inderdaad in diensten. Als ik werk heeft zij vrij en vice versa..kan gebeuren.
pi_124380548
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:41 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nja ze werkt inderdaad in diensten. Als ik werk heeft zij vrij en vice versa..kan gebeuren.
Niet praktisch voor een relatie met jou dus. Aangezien je nogal wat attentie nodig hebt.
pi_124380559
Als je allebei gewoon thuis bent snap ik nooit dat er in 2 weken tijd geen enkel gaatje te vinden is. Tenzij je iemand niet zooo graag weer wil zien, en dat is ook prima natuurlijk. Al helemaal in t begin als veel mensen met meerdere mensen tegelijk daten inderdaad :).

Edit: En als je allebei veel werkt ligt het ook anders, ik studeer natuurlijk nog dus kom in principe om in de tijd.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:48:11 #133
138876 Andromache
pi_124380713
de havenmeester neemt 0 initiatief vandaag tot berichtje terwijl de halve wereld weet dat ik vandaag een belangrijke sollicitatie had, en hij juist alles wilde weten, laat me weten, dit dat.... ik geloof dat de date morgen gecanceld is wegens radiostilte.

next. ofzo.
pi_124380753
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:48 schreef Andromache het volgende:
de havenmeester neemt 0 initiatief vandaag tot berichtje terwijl de halve wereld weet dat ik vandaag een belangrijke sollicitatie had, en hij juist alles wilde weten, laat me weten, dit dat.... ik geloof dat de date morgen gecanceld is wegens radiostilte.

next. ofzo.
Was dat die leuke ??
pi_124380781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Niet praktisch voor een relatie met jou dus. Aangezien je nogal wat attentie nodig hebt.
Is nog maar voor een maandje!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:51:07 #136
138876 Andromache
pi_124380808
ja nou ja hij wilde toch niet echt omdat hij in het noorden wil blijven en ik weg wil. dus ja. maar verder een heel leuke man. maar na de eerste date verliest het merendeel zijn interesse. of ik. tweede dates uit wederzijdse wil, hoe regel je dat? :P
pi_124380900
quote:

next. ofzo.
Misschien belt hij je vanavond.
pi_124380903
Beats me.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:01:12 #139
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124381071
quote:

next. ofzo.
Héb je het hem ook laten weten?
pi_124381102
quote:

next. ofzo.
Als hij denkt zoals ik, dan vraagt hij niks omdat hij denkt dat 'ie zich dan maar op loopt te dringen, dus is het voor hem afwachten tot jij hem wat laat horen, zeker aangezien hij al had aangegeven graag alles te willen weten.

Maar ik zeg al: als hij denkt zoals ik :P
pi_124381123
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:32 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet, als je een beetje sociaal leven hebt zit er al makkelijk anderhalve week vol.
Ik snap dat nooit dat mensen zo vol zitten. Wat voor sociale dingen heb je dan allemaal ?

Ik heb best veel vrienden maar doordeweeks spreek ik daar zelden mee af en de meesten zijn aan het settelen bovendien. Ik kan eigenlijk bijna iedere avond wel tijd maken.

En een verjaardag ofzo zeg ik rustig af als ik een date écht leuk vind.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:04:47 #142
138876 Andromache
pi_124381180
ja heel kort net ff. ging on- en offline. nou laat maar dan. als een man je leuk vindt appt ie je plat. dat deed hij voor de date ook. en dan wel een tweede date plannen maar met de dag minder interesse terwijl ik een paar appjes achter elkaar stuur van 'hey hoe is t, fijne avond', klaar. wat wil je dan?

ach. hij noemde toch Lionel Messi 'Leonal'. domkop-afknapper :P
pi_124381227
Je hoeft toch niet hele dag te whatsappen, misschien heeft hij een drukke werkdag gehad?
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:06:52 #144
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124381244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:04 schreef Andromache het volgende:

:D Wat een sufferd. Blij toe dat je van 'm af bent!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:07:14 #145
138876 Andromache
pi_124381253
het voelt gewoon niet goed. ik merk het wel. ik verwacht er niks meer van.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:07:33 #146
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124381260
quote:
ja heel kort net ff. ging on- en offline. nou laat maar dan. als een man je leuk vindt appt ie je plat. dat deed hij voor de date ook. en dan wel een tweede date plannen maar met de dag minder interesse terwijl ik een paar appjes achter elkaar stuur van 'hey hoe is t, fijne avond', klaar. wat wil je dan?

We zien je nog wel terug met vlinders in je buik als hij vanavond toch nog belt of appt, uitlegt dat hij het verschrikkelijk druk had en onwijs veel zin heeft in morgen.

En anders: lekker blijven rationaliseren meid! En vooral zíjn gedachten invullen ja :Y
pi_124381298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Je hoeft toch niet hele dag te whatsappen, misschien heeft hij een drukke werkdag gehad?
Dat inderdaad. Of gewoon geen zin om te Whatsappen :+
Tante minthy!! O+
pi_124381310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:07 schreef Andromache het volgende:
het voelt gewoon niet goed. ik merk het wel. ik verwacht er niks meer van.
Gooi die atoombom maar.
pi_124381313
Ik heb vanavond wel tijd hoor. Wel snel zijn want over een uur of 2 mag ik niet meer rijden.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:21:43 #150
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124381624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:51 schreef Andromache het volgende:
ja nou ja hij wilde toch niet echt omdat hij in het noorden wil blijven en ik weg wil. dus ja. maar verder een heel leuke man. maar na de eerste date verliest het merendeel zijn interesse. of ik. tweede dates uit wederzijdse wil, hoe regel je dat? :P
Oh, bij mij is dat altijd na de tweede date. Heb nog niemand gehad waarbij het na de eerste date klaar was. Alleen na die tweede date is het er niet meer zo.. of van mijn kant of van de andere kant. Haha, dus geen idee ;)
pi_124381789
quote:
als een man je leuk vindt appt ie je plat.
:o dus mijn vriend is van mening dat ik niet leuk ben? shit he goed om te weten :{ :'(
  vrijdag 22 maart 2013 @ 18:29:51 #152
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124381855
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 18:27 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

:o dus mijn vriend is van mening dat ik niet leuk ben? shit he goed om te weten :{ :'(
Je hebt het maar druk met die vriend van je. Hoe heb je nog tijd voor datingsites? :o
WFPB!
pi_124381923
Ja ik hossel nog wekelijks leuke dames :@
pi_124383217
Pfrt.
Heb twee weken terug berichtje gekregen op Lexa. Zij stelde vorige week voor om wat te gaan drinken/eten. Nu vraag ik woensdag of vrijdag uitkomt, hoor je niks meer terwijl ze wel online is :') Koudwatervrees zeker. Beetje jammer.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:16:40 #155
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124383386
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef DaFan het volgende:
Pfrt.
Heb twee weken terug berichtje gekregen op Lexa. Zij stelde vorige week voor om wat te gaan drinken/eten. Nu vraag ik woensdag of vrijdag uitkomt, hoor je niks meer terwijl ze wel online is :') Koudwatervrees zeker. Beetje jammer.
Of gewoon te kort dag en ze moet nog even mijn wanneer ze wél kan.
pi_124383451
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Of gewoon te kort dag en ze moet nog even mijn wanneer ze wél kan.
Zou kunnen maar ze had dit weekend al voorgesteld. En normaal reageerde ze wel binnen een dag.
Zal zo wel eens informeren hoe het gaat en wat haar plannen zijn i guess.
pi_124384377
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:20 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha ik ben zo geen hipster :') _O-
Dan heb je je lievelingsthee nog niet gevonden. :{w
pi_124384425
Ahh hij appt net dat hij ws pas laat reageert omdat zn batterij bijna leeg is en dat ie zo ergens iets gaat drinken. Vind het wel lief haha maar alsof ik het erg zou vinden als hij een paar uur/rest vd avond niet meer zou appen :')
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:49:17 #159
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124384621
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:44 schreef Linguine het volgende:
Ahh hij appt net dat hij ws pas laat reageert omdat zn batterij bijna leeg is en dat ie zo ergens iets gaat drinken. Vind het wel lief haha maar alsof ik het erg zou vinden als hij een paar uur/rest vd avond niet meer zou appen :')
Heb je de rest van dit topic niet gelezen? :D

Tof dat jullie zo O+ zijn samen :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 19:51:08 #160
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124384698
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:18 schreef DaFan het volgende:

[..]

Zou kunnen maar ze had dit weekend al voorgesteld. En normaal reageerde ze wel binnen een dag.
Zal zo wel eens informeren hoe het gaat en wat haar plannen zijn i guess.
Misschien moet je toch met Andro gaan daten, jullie zitten al in hetzelfde schuitje zo te lezen.
pi_124384919
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Misschien moet je toch met Andro gaan daten, jullie zitten al in hetzelfde schuitje zo te lezen.
Eerst pics :{w
pi_124386759
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:42 schreef habitue het volgende:

[..]

Dan heb je je lievelingsthee nog niet gevonden. :{w
Sterrenmunt. O+ Wat zegt dat over mij? :D
pi_124386838
Dat je te veel onzin slowchat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124387132
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
:') Oh ja, gooi het op die persoon die nu toevallig net een opmerking maakt, ipv de mensen die het halve topic volkletsen.

Ik vind Paiq Select gemeen trouwens, haha. Me een beetje een superleuke match voorschotelen, met alle foto's, maar waar je alleen via Select contact mee kan krijgen. En ik snap dat dit het hele punt is, maar ik vind het wel stom. ;)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:20:11 #165
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124388785
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb jou, in een periode van meer dan een maand nog geen één enkele keer ook maar iets van toegevoegde waarde zien hebben in dit topic.

Het enige waar jij op ingaat zijn posts van members waarbij jij het dan blijkbaar belangrijk vindt om die gruwelijk hard onderuit te halen.

Dat jij ontevreden bent, wil niet zeggen dat je dit kan afreageren op anderen in dit topic.

Alsof jij een verschil maakt :')
YouTube
pi_124388801
Word al moe van het lezen van deze paar zinnetje :-)

Nou ok. Mijn ziel is 2.755 jaar oud (dat is wie ik ben) en ik heb een lichaam die in 1968 is geboren. Dus, dat is het...
En ik heb ook ervaren dat alles alle kanten op zou kunnen gaan. Dat bijvoorbeeld een man met een lichaam van van 27 jaar jong, een sterke, wijze, bewuste, ontspannen niet-weg-ren-man kan zijn. En eentje met een lijf van van 44 jaar een enorme oppervlakkige puber kan zijn die van boei naar boei gaat en nog veel bewustzijn zou moeten creëren (en ik heb ook de andere kanten ervaren hoor, dus neem dit niet persoonlijk welke leeftijd jij ook hebt) dussss..het heeft niets met leeftijd te maken, gaat mij met name om hoe iemand zijn leven leeft.
Daarnaast -ik weet dat veel mensen/mannen wel heel erg bezig zijn met leeftijden, vandaar mijn lange verhaal nu-ik moet ik zelf vaak mijn paspoort tonen, omdat ik elke keer aangesproken word (ja ook op straat;-)) ben jij 33? 34? 35? Nee jij bent 34! ..dus whateverrrr.
Ja ik ben wel een echte (naast een vis zijn:) Chinese aap!
pi_124389046
Wat de fuck.
pi_124389235
Ow god, ik zou na de eerste zin al gillend wegrennen. :P
pi_124389298
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik heb jou, in een periode van meer dan een maand nog geen één enkele keer ook maar iets van toegevoegde waarde zien hebben in dit topic.

Het enige waar jij op ingaat zijn posts van members waarbij jij het dan blijkbaar belangrijk vindt om die gruwelijk hard onderuit te halen.

Dat jij ontevreden bent, wil niet zeggen dat je dit kan afreageren op anderen in dit topic.

Alsof jij een verschil maakt :')
Ik ben voor meer DancingPhoebe in dit topic. Een erg scherpzinnige vrouw, die bovendien nog eens over een goede dosis humor in haar sodemieter beschikt ook. O+

Maar als plaatjes van dikke vrouwen naar jouw idee meer van toegevoegde waarde zijn snap ik het wel ja.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:29:51 #170
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124389325
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:20 schreef Cinderella_Man het volgende:
Word al moe van het lezen van deze paar zinnetje :-)

Nou ok. Mijn ziel is 2.755 jaar oud (dat is wie ik ben) en ik heb een lichaam die in 1968 is geboren. Dus, dat is het...
En ik heb ook ervaren dat alles alle kanten op zou kunnen gaan. Dat bijvoorbeeld een man met een lichaam van van 27 jaar jong, een sterke, wijze, bewuste, ontspannen niet-weg-ren-man kan zijn. En eentje met een lijf van van 44 jaar een enorme oppervlakkige puber kan zijn die van boei naar boei gaat en nog veel bewustzijn zou moeten creëren (en ik heb ook de andere kanten ervaren hoor, dus neem dit niet persoonlijk welke leeftijd jij ook hebt) dussss..het heeft niets met leeftijd te maken, gaat mij met name om hoe iemand zijn leven leeft.
Daarnaast -ik weet dat veel mensen/mannen wel heel erg bezig zijn met leeftijden, vandaar mijn lange verhaal nu-ik moet ik zelf vaak mijn paspoort tonen, omdat ik elke keer aangesproken word (ja ook op straat;-)) ben jij 33? 34? 35? Nee jij bent 34! ..dus whateverrrr.
Ja ik ben wel een echte (naast een vis zijn:) Chinese aap!

Dan maar een wegren-man.
Doei!! :W
pi_124389342
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik ben voor meer DancingPhoebe in dit topic. Een erg scherpzinnige vrouw, die bovendien nog eens over een goede dosis humor in haar sodemieter beschikt ook. O+

Maar als plaatjes van dikke vrouwen naar jouw idee meer van toegevoegde waarde zijn snap ik het wel ja.
Dat waren geen dikke vrouwen!!
pi_124389397
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dan maar een wegren-man.
Doei!! :W
Word sowieso niet vrolijk van een avondje profiel-surfen op e-matching.... }:|
pi_124389587
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Neem jij de condooms mee?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_124389742
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neem jij de condooms mee?
Ik haat condooms. Als jij je laat testen doe ik het ook.
pi_124390029
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik haat condooms. Als jij je laat testen doe ik het ook.
Iedereen haat condooms toch?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 21:55:06 #176
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124390650
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

Iedereen haat condooms toch?
Behalve de mannen die anders te snel klaarkomen ;)
pi_124390718
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Haha dat slijt er altijd wel uit bij mannen ;)
pi_124390790
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Zou je zeggen dat dat iets is wat je wel of niet in je profiel moet zetten online?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:19:35 #179
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124391919
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:58 schreef DaFan het volgende:

[..]

Zou je zeggen dat dat iets is wat je wel of niet in je profiel moet zetten online?
Nah. Je moet zeggen dat je eigen orgasme altijd op #1 staat. ^O^
WFPB!
pi_124393539
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Nah. Je moet zeggen dat je eigen orgasme altijd op #1 staat. ^O^
Leermomentje! Thanks!
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:57:50 #181
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124393584
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 21:58 schreef DaFan het volgende:

[..]

Van mij hoeft dat niet ;) Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt!
pi_124393614
Als het dan niet over 'wel of geen seks op de eerste date' gaat, komen we er anderszins wel op uit, hè? :') :P
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:01:36 #183
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124393728
Het niveau is hoog!

Wie hebben er dit weekend allemaal een date? Om het on topic te houden. Ik zelf heb zondag een date. Ben benieuwd! Eerste date.
pi_124393860
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
Het niveau is hoog!

Wie hebben er dit weekend allemaal een date? Om het on topic te houden. Ik zelf heb zondag een date. Ben benieuwd! Eerste date.
Het leek er even op dat ik er binnenkort ook weer eentje in kon gaan plannen, maar de Paiq-dame in kwestie onthulde na een aantal dagen zo tussen neus en lippen door dat ze binnenkort een andere date heeft 'waar ze toch eigenlijk wel enthousiast over is' enzovoorts :')

Erg veel zin in tweede k(n)eus(je) zijn heb ik toch niet :P
pi_124393917
Nouja zoals al vermeld zou er wellicht een date plaatsvinden. Maar niet dus. Morgen gewoon uit met mn vrienden. Zien wel wat we dan tegenkomen ;)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:08:30 #186
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124394002
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
Het niveau is hoog!

Veel plezier vast! Ik heb zondag ook een eerste date.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:09:19 #187
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124394031
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:04 schreef Capstan het volgende:

[..]

Het leek er even op dat ik er binnenkort ook weer eentje in kon gaan plannen, maar de Paiq-dame in kwestie onthulde na een aantal dagen zo tussen neus en lippen door dat ze binnenkort een andere date heeft 'waar ze toch eigenlijk wel enthousiast over is' enzovoorts :')

Erg veel zin in tweede k(n)eus(je) zijn heb ik toch niet :P
Het is wel eerlijk, zou er zelf geen probleem mee hebben denk ik. Nog meer leuke contacten?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:15:03 #188
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124394240
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Veel plezier vast! Ik heb zondag ook een eerste date.
Jij ook alvast veel plezier! Ben benieuwd naar je verhaal ;)

En ik snap het wel wat tweede keus betreft; ik date uit principe ook geen twee mannen tegelijkertijd. Maar het kan toch dat die andere date heel erg gaat tegenvallen? Kan je het altijd nog proberen!
pi_124394702
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 17:24 schreef habitue het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door habitue op 23-03-2013 09:20:51 ]
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:28:43 #190
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124394776
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:15 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Jij ook alvast veel plezier! Ben benieuwd naar je verhaal ;)

En ik snap het wel wat tweede keus betreft; ik date uit principe ook geen twee mannen tegelijkertijd. Maar het kan toch dat die andere date heel erg gaat tegenvallen? Kan je het altijd nog proberen!
Ha ha ik maak wel een verslagje, ben ook benieuwd naar het jouwe. Bedoelde eigenlijk meer dat ik het me niet persoonlijk zou aantrekken om met daten "tweede" keus te zijn.
pi_124394811
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:09 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is wel eerlijk, zou er zelf geen probleem mee hebben denk ik. Nog meer leuke contacten?
Bedoel je dan te zeggen dat je er geen probleem mee zou hebben om, als je mogelijke date met diens eerste keus geen klik had, dan daarna gewoon toch met elkaar af te spreken?
pi_124394873
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ha ha ik maak wel een verslagje, ben ook benieuwd naar het jouwe. Bedoelde eigenlijk meer dat ik het me niet persoonlijk zou aantrekken om met daten "tweede" keus te zijn.
Ja, nu zie ik het, dat bedoel je inderdaad ;)

En ik zou er ook niet mee zitten, maar het feit dat het met die ander dus waarschijnlijk wél goed lijkt te zitten maakt me dan weer onzeker :P
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:31:04 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124394884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:29 schreef Capstan het volgende:

[..]

Bedoel je dan te zeggen dat je er geen probleem mee zou hebben om, als je mogelijke date met diens eerste keus geen klik had, dan daarna gewoon toch met elkaar af te spreken?
Inderdaad. In zo'n beginstadium zo ik daar geen moeite mee hebben.
pi_124394905
habitue.
Tja. Blijkbaar ziet ze jou wel al zo zitten/vertrouwd ze je zo dat ze denkt of vindt met dit soort dingen bij je terecht te kunnen. Ik ben hier ook niet goed in dus wil dit kort houden. Als jij denkt dat je haar over een jaar nog wilt zien, moet je hier toch echt doorheen. Juist met je 'ervaring' kan je haar goed helpen.
Zo niet, moet je dat wel duidelijk zien te maken. Hou er wel rekening mee dat je echt een enorme lul bent dan. Links of rechtsom....

Succes man, en mn inbox staat verder open (no homo).
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:32:28 #195
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124394937
@habitue Lastig hoor..

Weet zij af van jouw zware tijd? Ik denk dat je ondanks dat je misschien straks een relatie hebt van een nieuwe partner niet gelijk kunt verwachten dat ze daar full on in meegaan. Steunen wel, maar kan me je dilemma wel voorstellen. Maak het voorzichtig bespreekbaar en neem ook afstand als je dat nodig hebt. Dat begrijpt ze vast wel.
pi_124395273
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad. In zo'n beginstadium zo ik daar geen moeite mee hebben.
Ik op zich dus ook niet zo, maar in dit geval heb ik het vermoeden dat er helemaal geen tweede-keus date meer gaat komen ;) We zullen zien.

En om je andere vraag nog te beantwoorden: er loopt nog wel een ander contact op Paiq wat misschien iets zou kunnen worden. Ze reageert in ieder geval enthousiast, maar ik kan haar nog niet zo goed peilen.
pi_124395297
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef eefje801 het volgende:
@habitue Lastig hoor..

Weet zij af van jouw zware tijd? Ik denk dat je ondanks dat je misschien straks een relatie hebt van een nieuwe partner niet gelijk kunt verwachten dat ze daar full on in meegaan. Steunen wel, maar kan me je dilemma wel voorstellen. Maak het voorzichtig bespreekbaar en neem ook afstand als je dat nodig hebt. Dat begrijpt ze vast wel.
Depressie weet ze niet, de rest wel. Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dat voorzichtig moet brengen. En ze is ook best wel een lief en kwetsbaar meisje die echt gaat breken als ik zoiets ga zeggen denk ik. Vooral omdat ze zo vaak heeft gezegd hoe fijn ze het vindt dat ze er met mij zo goed over kan praten.
pi_124395549
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:31 schreef DaFan het volgende:
habitue.
Tja. Blijkbaar ziet ze jou wel al zo zitten/vertrouwd ze je zo dat ze denkt of vindt met dit soort dingen bij je terecht te kunnen. Ik ben hier ook niet goed in dus wil dit kort houden. Als jij denkt dat je haar over een jaar nog wilt zien, moet je hier toch echt doorheen. Juist met je 'ervaring' kan je haar goed helpen.
Zo niet, moet je dat wel duidelijk zien te maken. Hou er wel rekening mee dat je echt een enorme lul bent dan. Links of rechtsom....

Succes man, en mn inbox staat verder open (no homo).
Ja dat doet ze ook, dat is nu ook het lastige aan alles. En tja over een jaar geen idee, als het zoals nu blijft groeien geef ik het een goede kans.

Thanks! :)
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:53:23 #199
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124395805
@habitue zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Je kunt maar beter duidelijk zijn erover als je hiermee zit. Natuurlijk hoeft het niet met de botte bijl maar stel het niet te lang uit.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 23:55:00 #200
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124395871
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:39 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik op zich dus ook niet zo, maar in dit geval heb ik het vermoeden dat er helemaal geen tweede-keus date meer gaat komen ;) We zullen zien.

En om je andere vraag nog te beantwoorden: er loopt nog wel een ander contact op Paiq wat misschien iets zou kunnen worden. Ze reageert in ieder geval enthousiast, maar ik kan haar nog niet zo goed peilen.
Probeer niet teveel op de feiten vooruit te lopen, hou het wat luchtig voor jezelf. Bij het andere contact komt ook vast wel een moment dat je subtiel een datevoorstel kunt doen.
pi_124396305
@habitue

Nee, je bent niet per definitie een egoistische zak imho, al zullen velen hier er anders over denken. Ik kan begrijpen dat - en zéker als je zelf allerlei shit aan je hoofd hebt - je gewoon behoefte hebt om even niet met de ellende van een ander opgezadeld te zitten.

Het moet in de eerste instantie voor jezelf gewoon leuk zijn, zeker in deze fase. Wil dat zeggen dat je haar nu als een baksteen moet laten vallen? Niet per sé, en dat zou wat cru zijn, maar alleen jij kan dat beantwoorden natuurlijk. Als je denkt dat je dit niet trekken gaat, zou ik daar toch eens over nadenken.

Het mes snijdt wel aan twee kanten; jij hebt ook wat issues natuurlijk. Best kans dat jouw eventuele volgende date er dan ook zo over denkt.
pi_124396599
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Probeer niet teveel op de feiten vooruit te lopen, hou het wat luchtig voor jezelf. Bij het andere contact komt ook vast wel een moment dat je subtiel een datevoorstel kunt doen.
Ik heb het inmiddels al min of meer laten vallen, en volgens mij nog weinig subtiel ook. Dat is niet echt mijn specialiteit als het dat soort dingen betreft :')

Nu wordt het dus afwachten waar beide opties heen zullen gaan.
pi_124396739
@habitue

Vooral duidelijk en eerlijk zijn. Eigenlijk alles wat Eefje al zegt. Afstand nemen als het nodig is en ook voor jezelf kiezen. Als je de situatie uitlegt zal ze dat (hopelijk) wel begrijpen. Je hebt er iig niks aan als je er zelf helemaal door naar de kloten gaat. Dat is het namelijk niet waard. ;)
pi_124397905
Thnx voor de adviezen, heb wat om over na te denken vannacht.
pi_124397976
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 00:54 schreef habitue het volgende:
Thnx voor de adviezen, heb wat om over na te denken vannacht.
Hebben we allemaal mattie.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 03:14:49 #206
320538 All-out
super, man
pi_124399489
Habitue;
ik denk dat je er zelf alleen maar baat bij zult hebben als je haar blijft steunen.
je kunt wel weglopen voor dit soort dingen, maar eigenlijk ook niet. je meisje heeft er niet voor kunnen kiezen. je opa niet, haar moeder niet.. en jij daardoor ook niet echt. ik geloof dat het goed is om dit soort tegenslagen te nemen zoals ze zijn en de gifbeker leeg te drinken tot de laatste druppel.
een mens kan zoveel leed en pijn hebben en het leert je alleen maar hoe een enorm verschil het maakt als je er voor elkaar bent. ik weet zeker dat het je ook zal helpen bij je eigen verwerkingsproces.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 05:53:25 #207
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124399707
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef DaFan het volgende:
Pfrt.
Ongelofelijk... ik zie wel erg veel aannames en snelle conclusies langskomen.
Doe eens relaxed.... als je écht antwoord wilt.. bel haar gewoon...

Wat een gemuts zeg.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 23 maart 2013 @ 06:03:54 #208
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124399714
quote:
0s.gif Op [url=][/url] schreef habitue het volgende:

[..]

Willen jullie zo vriendelijk zijn om deze post niet te quoten? Thanks!
Moeilijk... ik snap dat je er niet op zit te wachten, maar goed... dat zit zij ook niet. Voor haar is het ook heel erg. Je kan er vanuit gaan dat haar dag om haar moeders situatie zal gaan. Juist nu is het ook leuk als jij degene kan zijn die haar dat avondje kan geven waar ze het niet de hele tijd over haar moeder heeft of eraan wordt herinnerd.

Of het is de situatie waar jij bang voor bent. Maar daar kan je zelf in sturen (grotendeels). Als je haar écht leuk vindt en haar niet echt kwijt wilt. Probeer het gewoon.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zaterdag 23 maart 2013 @ 06:06:31 #209
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124399719
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 19:49 schreef Yuki het volgende:

[..]

Heb je de rest van dit topic niet gelezen? :D

Tof dat jullie zo O+ zijn samen :)
Dat. Dit wordt niets meer.... Hij zal wel niet meer geinteresseerd zijn. :(
pi_124399722
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 23:27 schreef habitue het volgende:

Willen jullie zo vriendelijk zijn om deze post niet te quoten? Thanks!
Imo bepaal je in moeilijke tijden wat voor persoon je bent/wil zijn...

Sterkte :*
pi_124400372
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 06:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Imo bepaal je in moeilijke tijden wat voor persoon je bent/wil zijn...

Klopt helemaal
pi_124400656
Ik ben strijdvaardig wakker geworden vanochtend. Heb besloten mijn leven niet verder te laten bepalen door die kutziekte door er voor weg te lopen en misschien wel de liefde van mijn leven daardoor te laten schieten.

Daarbij heb ik altijd gezegd dat ik later herinnerd wil worden als een goed persoon, zal ik daar ook naar moeten handelen hoe moeilijk ik het ook vind.

Heb haar gevraagd hierheen te komen, en neem haar als verrassing mee naar Burgers Zoo.

Grappig hoe de meningen uiteen lopen :P
  zaterdag 23 maart 2013 @ 09:26:15 #213
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124400727
Goed bezig, habitue. Veel plezier!
pi_124400796
Ja, klinkt heel lief. Veel plezier inderdaad!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 maart 2013 @ 09:32:59 #215
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124400805
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:19 schreef habitue het volgende:
Ik ben strijdvaardig wakker geworden vanochtend. Heb besloten mijn leven niet verder te laten bepalen door die kutziekte door er voor weg te lopen en misschien wel de liefde van mijn leven daardoor te laten schieten.

Daarbij heb ik altijd gezegd dat ik later herinnerd wil worden als een goed persoon, zal ik daar ook naar moeten handelen hoe moeilijk ik het ook vind.

Heb haar gevraagd hierheen te komen, en neem haar als verrassing mee naar Burgers Zoo.

je bent een goed mens!
Btw valt wel onder t topic, zie de tt.
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 23 maart 2013 @ 09:38:17 #216
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124400888
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:32 schreef Ynske het volgende:

[..]

je bent een goed mens!
Btw valt wel onder t topic, zie de tt.
:?
pi_124401040
quote:

Wat lief Habitue! Er gaat nog zoveel gebeuren in je/jullie leven.. Dus ik snap dat je denkt, hier laat ik het niet door verknallen..
Veel plezier vandaag!
pi_124401056
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 05:53 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ongelofelijk... ik zie wel erg veel aannames en snelle conclusies langskomen.
Doe eens relaxed.... als je écht antwoord wilt.. bel haar gewoon...

Wat een gemuts zeg.
Je hebt gelijk, zal s berichtje sturen (heb telnr niet).
pi_124401060
quote:

Topper!
T wordt wel echt allejezus koud dus zeg tegen haar dat ze een dikke jas aandoet ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 maart 2013 @ 09:53:51 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124401121
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:38 schreef Yuki het volgende:

[..]

:?
er stond ergens dat t onder sc viel. Tis nu ook datingervaringstopic, dus valt onder hier
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:00:14 #221
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124401213
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:49 schreef DaFan het volgende:

[..]

Topper!
T wordt wel echt allejezus koud dus zeg tegen haar dat ze een dikke jas aandoet ;)
Nee joh, gek! Hij houdt haar warm natuurlijk ;)
pi_124401364
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 09:49 schreef DaFan het volgende:

[..]

Topper!
Ja las iets van -15 gevoelstemperatuur, daar kan mijn grote lijf zelfs niet tegenop :P
Heb al warme trui voor dr in de auto gelegd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 maart 2013 @ 10:11:49 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124401421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja las iets van -15 gevoelstemperatuur, daar kan mijn grote lijf zelfs niet tegenop :P
lief! Veel plezier
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124401630
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 10:08 schreef habitue het volgende:

O+ Have fun!
  zaterdag 23 maart 2013 @ 10:51:57 #225
320538 All-out
super, man
pi_124402115
that's the spirit :D veel plezier!
pi_124402727
Het zal wel veel in het reptielenhuis bivakkeren worden vandaag, maar inderdaad; veel plezier habitue.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 11:54:14 #227
381477 Izzit
This Izzit
pi_124403502
Gister een hele leuke date gehad. Gezellig wat gedronken en gepraat en door het vergeten van de tijd de benen uit mijn lijf gerend om de laatste trein te halen.
pi_124404203
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het zal wel veel in het reptielenhuis bivakkeren worden vandaag, maar inderdaad; veel plezier habitue.
En daarna de paling te ruste leggen :Y
  zaterdag 23 maart 2013 @ 12:25:25 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124404247
@habitue,

Je geeft aan dat je iets positiefs wilt hebben iets leuks. Je hebt een leuk meisje leren kennen, je hebt leuke verschillende date's achter de rug. Als je naar dat kijkt mag je daar best een positief stempel op plakken! Dat staat namelijk helemaal los van alles, die dingen waren leuk en positief!

Het is kut inderdaad dat je vorige relatie niet leuk was geëindigd, maar ga je nou echt toe laten dat je huidige en toekomstige leven en beslissingen bepaald gaan worden door die negatieve ervaring? Het is gebeurd, je kan er niks meer aan veranderen dus laat het los! Het voegt niks positiefs toe aan je leven, het remt alleen maar af.

Jij hebt het ook over haar troosten. Maar waar is het samen door de moeilijke tijd heen slaan, elkaar troosten? Dat kan ook nog he ;) wat er om je heen gebeurd, hoe erg alles ook is of lijkt, het gaat er om hoe jij daar mee om gaat en wat jij van je leven maakt! Geloof me, mijn laatste 7 jaar is alles dan top en gezellig geweest. Dat mensen soms tegen mij zeggen niet te snappen dat ik door kan blijven gaan. En toch geef ik die 7 jaar een dikke 9 als cijfer! En als een simpel persoon als ik dat kan, moet jou dat ook lukken!!

Succes!!
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:25:12 #230
138876 Andromache
pi_124405989
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:54 schreef Izzit het volgende:
Gister een hele leuke date gehad. Gezellig wat gedronken en gepraat en door het vergeten van de tijd de benen uit mijn lijf gerend om de laatste trein te halen.
leuk hoor :)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:34:18 #231
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124406285
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon de Bush en Dessert, warm en veel verborgen plekjes voor een gestolen zoen. ;)
pi_124406470
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 11:54 schreef Izzit het volgende:
Leuk :). Toch maar niet met opzet iets te langzaam gelopen om de trein te missen? ;)

En, al een vervolg afgesproken?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:45:06 #233
381477 Izzit
This Izzit
pi_124406616
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:25 schreef Andromache het volgende:

[..]

leuk hoor :)
Zekers :) Jij nog iets van de havenmeester vernomen?
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:47:06 #234
138876 Andromache
pi_124406673
mwah, 'ziek, ik zeg af'. jammer, maar goed. als hij nog een keer wil, merk ik het wel. ik laat het nu eh...... varen (pun intended :D)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:50:16 #235
381477 Izzit
This Izzit
pi_124406768
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Leuk :). Toch maar niet met opzet iets te langzaam gelopen om de trein te missen? ;)

En, al een vervolg afgesproken?
Nee, dat leek mij niet erg handig. Vervolg is nog niet duidelijk. We zullen zien :)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:52:56 #236
381477 Izzit
This Izzit
pi_124406845
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:47 schreef Andromache het volgende:
mwah, 'ziek, ik zeg af'. jammer, maar goed. als hij nog een keer wil, merk ik het wel. ik laat het nu eh...... varen (pun intended :D)
Oké, jammer idd. Je had nog meer matches, toch? Daar op richten dan maar.
pi_124412034
quote:

^O^
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:02:45 #238
138876 Andromache
pi_124413520
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:52 schreef Izzit het volgende:

[..]

Oké, jammer idd. Je had nog meer matches, toch? Daar op richten dan maar.
ja klopt, match nr 2 is afgevallen want die wil met een vrouw tegelijkertijd daten, en match nr 3 is verder niet echt mijn type maar wel een aardige kerel, misschien kan ik die morgen tot een kop koffie verleiden.
pi_124413721
Iemand een mooi duidelijk smsje voor deze situatie ;)?

(Gaat trouwens om een ander meisje dan waar ik mee date)

Situatie: 3 weken geleden voegde ze me toe op FB nadat ze m'n pepper profiel had gezien. Heel veel aandacht vanuit haar kant, afgesproken etc. alleen op dag van de afspraak heeft ze afgzegd met een beetje een apart (maar verklaarbaar) verhaal...goed kan gebeuren.
Ze blijft wel heel veel smsen, en aandacht geven en zeggen dat ik leuk lijk etc. blabla.
Maar afspreken is er niet meer van gekomen door drukte, en zij heeft volgens mij wat moeite met plannen.
We hebben nu 2 weken spontaan probeer te meeten, maar lukt niet met onze agenda's.
Ik heb geen zin om nog weken zo door te gaan, maar wil de deur ook niet gelijk helemaal dichtgooien eigenlijk :D .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2013 18:09:26 ]
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:11:45 #240
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124413788
quote:
Ha Els! Zegt eigenlijk al genoeg he, dat we nooit een afspraak kunnen plannen. Dus laatste kans. Vanavond, jij, ik, bus slagroom...bij mij thuis. Groeten, Blue_Note
pi_124413824
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D . Ik zou het nog voor elkaar krijgen ook, als ik niet nog een kleine slag om de arm zou willen houden ;)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:14:38 #242
138876 Andromache
pi_124413856
ja wie beschuldigt wie hier nou van niet tot afspreken komen? :P
pi_124413906
Have fun! Als je je vanavond laat nog bedenkt sms je maar, kan misschien nog lukken !
Anders gaan we voor de laatste x een date plannen want dit spontaan afspreken lukt niet bij ons ;)

Is het geworden. (Nouja gaat het worden :) )

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2013 18:16:57 ]
pi_124414233
Als die gozer, waar ze nu wel leuk mee aan het daten is, toch niet zo leuk blijkt te zijn, is het echt heel O+ dat jij op haar wacht Bleu_note :Y
  zaterdag 23 maart 2013 @ 18:33:20 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124414412
pi_124417093
Dank allen O+

Zodeklere wat was het koud vandaag. :P Gelukkig hadden ze bij Burgers Zoo veel overdekte delen.
Was een erg geslaagde dag, ze vond het geweldige verrassing. O+ Ze heeft haar dankbaarheid wel laten blijken iig :D Heb haar net thuis afgezet en haar in bed gestopt, ze was erg gesloopt.

Ik ga vanavond genadeloos hard feesten. :7
pi_124417257
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 19:44 schreef habitue het volgende:
Dank allen O+

Zodeklere wat was het koud vandaag. :P Gelukkig hadden ze bij Burgers Zoo veel overdekte delen.
Was een erg geslaagde dag, ze vond het geweldige verrassing. O+ Ze heeft haar dankbaarheid wel laten blijken iig :D Heb haar net thuis afgezet en haar in bed gestopt, ze was erg gesloopt.

Ik ga vanavond genadeloos hard feesten. :7
*O*

Thumbs up!
  zaterdag 23 maart 2013 @ 19:52:07 #248
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_124417331
Volgens mij heb ik de site van Lexa nu door.

Bij Lexa kun je een profiel aanmaken en daarna is het de bedoeling dat je betaalt.

Daarna kun je pas berichten sturen/ontvangen en te chatten. Maar als je dit niet doet lijkt het wel alsof je online bent, maar is er geen contact mogelijk. Het lijkt dus alsof er heel veel mensen online zijn, maar uiteindelijk zijn dit er slechts een paar.

Beetje oplichting van Lexa in mijn ogen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 23 maart 2013 @ 20:40:31 #249
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124419415
Volgens mij ben ik iets te enthousiast begonnen... Heb nu iets van 5 goede contacten/ gesprekken lopen en als dat gaat resulteren in een date dan wordt het nog druk :P

Misschien beter voor een of twee gaan..
  zaterdag 23 maart 2013 @ 20:51:14 #250
138876 Andromache
pi_124419812
een week heeft 7 dagen... :D ik zeg alle 5 daten en de niet leuke vallen vanzelf af. als het uberhaupt tot daten komt.
pi_124420618
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:02 schreef Andromache het volgende:

[..]

ja klopt, match nr 2 is afgevallen want die wil met een vrouw tegelijkertijd daten, en match nr 3 is verder niet echt mijn type maar wel een aardige kerel, misschien kan ik die morgen tot een kop koffie verleiden.
Voor zo'n Met Het Mes Op Tafel-vedette staan de mannen toch in de rij..?
...
pi_124420704
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:10 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Voor zo'n Met Het Mes Op Tafel-vedette staan de mannen toch in de rij..?
Wat een mooie usernaam O+
pi_124420772
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:02 schreef Andromache het volgende:

[..]

En dan belt de havenmeester omdat hij weer beter is en heb jij ook ineens 2 dates met 2 mannen staan :o
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:36:21 #254
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_124421722
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 20:40 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij ben ik iets te enthousiast begonnen... Heb nu iets van 5 goede contacten/ gesprekken lopen en als dat gaat resulteren in een date dan wordt het nog druk :P

Misschien beter voor een of twee gaan..
Bij welke site zit je?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:36:48 #255
138876 Andromache
pi_124421743
ja sorry, ik zeg het verkeerd. match nr 2 wil niet met mij daten omdat hij nu eerst bezig is met een andere vrouw. dat kan natuurlijk.

enne, ik ga binnenkort naar Per Seconde Wijzer, Obiekelu, ik pm je tegen die tijd wel ;)
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:38:52 #256
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124421832
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef Andromache het volgende:
ja sorry, ik zeg het verkeerd. match nr 2 wil niet met mij daten omdat hij nu eerst bezig is met een andere vrouw. dat kan natuurlijk.

enne, ik ga binnenkort naar Per Seconde Wijzer, Obiekelu, ik pm je tegen die tijd wel ;)
dat meen je niet?!
pi_124421865
Tof dan ga ik vanaf nu alle afleveringen kijken of duurt het nog wel even voor ie op tv komt?
PSW is echt moeilijk :{
  zaterdag 23 maart 2013 @ 21:41:11 #258
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124421923
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Bij welke site zit je?
Paiq, Badoo en OkCupid.
pi_124423221
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 21:36 schreef Andromache het volgende:

Dat mag je van mij ook gewoon in het topic zeggen :Y
  zaterdag 23 maart 2013 @ 22:32:44 #260
138876 Andromache
pi_124423831
ja maar dat gaat niet over internetdaten, is offtopic :P
pi_124431882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 18:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als die gozer, waar ze nu wel leuk mee aan het daten is, toch niet zo leuk blijkt te zijn, is het echt heel O+ dat jij op haar wacht Bleu_note :Y
Haha , zou kunnen inderdaad. Maar ik ben ook niet exclusief ;) .

Vanavond niet meer doorgegaan. Wel een smsje sturen: het is koud zo, alleen in bed...
OKE, heb alleen gereageerd met: tsja, datum & tijd...Zou ze morgen mee komen, ben benieuwd!
  zondag 24 maart 2013 @ 03:49:34 #262
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124431961
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 03:30 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Haha , zou kunnen inderdaad. Maar ik ben ook niet exclusief ;) .

Vanavond niet meer doorgegaan. Wel een smsje sturen: het is koud zo, alleen in bed...
OKE, heb alleen gereageerd met: tsja, datum & tijd...Zou ze morgen mee komen, ben benieuwd!
Gast...

Hoe oud zijn jullie... :')
YouTube
pi_124431990
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 03:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gast...

Hoe oud zijn jullie... :')
27 en 23..
  zondag 24 maart 2013 @ 04:00:03 #264
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124431995
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 03:58 schreef Blue_note het volgende:

[..]

27 en 23..
Ik hoop dat jij 27 bent, en zij 23.

In dat geval zou ik zeggen: "laat haar lekker met rust"

Als je al zo aan het heen en weren bent met een meid, die is over het algemeen gewoon aandachtsgeil.
YouTube
pi_124434814
Van die mensen die de heeeeeeeeele fucking on en offline gaan, terwijl je paiq op de achtergrond hebt draaien :r
  zondag 24 maart 2013 @ 11:01:11 #266
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124435037
Van die mensen die paiq wel aan hebben staan, intussen wat anders doen en dan gaan haten op mensen die nog in bed liggen en mobiel afwisselen tussen paiq en whatsapp :r
  zondag 24 maart 2013 @ 11:20:41 #267
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124435565
Nou, ik heb vanmiddag een date. En wat krijg je dan? Een pukkel, ahhh!:(
  zondag 24 maart 2013 @ 11:21:28 #268
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124435587
Dat wordt afzeggen.
  zondag 24 maart 2013 @ 11:42:25 #269
138876 Andromache
pi_124436071
whatsapp en online status is trouwens sowieso stom. als je waarde hecht aan 'laatst online gezien om ...'.

de havenmeester was niet fit en kon niet afspreken maar was wel om 02.50 nog online, jaja....lul. weer een teleurstelling, oh well, what's new?

[ Bericht 43% gewijzigd door Andromache op 24-03-2013 11:55:01 ]
  zondag 24 maart 2013 @ 11:49:30 #270
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124436285
quote:
9s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:21 schreef Silenus het volgende:
Dat wordt afzeggen.
Dat is misschien wel een goede ;) Haha
  zondag 24 maart 2013 @ 11:58:43 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124436547
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:42 schreef Andromache het volgende:
whatsapp en online status is trouwens sowieso stom. als je waarde hecht aan 'laatst online gezien om ...'.

de havenmeester was niet fit en kon niet afspreken maar was wel om 02.50 nog online, jaja....lul. weer een teleurstelling, oh well, what's new?
Je moet niet zoveel waarde hechten aan 'laatst gezien om'.
pi_124436629
Sowieso, ik open 's nachts ook wel eens mn whatsapp als ik wakker lig ofzo. Dat wil nog niet zeggen dat je tot diep in de nacht aan het stappen bent.

En persoonlijk zou ik helemaal kriegel worden van iemand die dat op die manier in de gaten houdt. In een relatie, laat staan tijdens de datefase.
pi_124436644
Als ik 's nachts wakker word en op mijn telefoon kijk hoe laat het is en iemand heeft mij een whatsappje gestuurd toen ik blijkbaar al sliep, kijk ik ook nog wel even hoor! Dat betekent dan niet dat ik tot midden in de nacht leuke dingen aan het doen was!
  zondag 24 maart 2013 @ 12:03:41 #274
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124436667
Mijn whatsapp heeft wel eens de neiging constant op online te staan. Terwijl ik in diepe slaap lig. Dan krijg ik ook wel eens van die opmerkingen.. Haha, ik vind het eigenlijk wel schattig :P
pi_124437441
En als je je rot voelt lig je snachts nog weleens wakker en dan kijk je toch altijd effe?
  zondag 24 maart 2013 @ 12:34:20 #276
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124437633
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 11:20 schreef Pinkdwarf het volgende:
Nou, ik heb vanmiddag een date. En wat krijg je dan? Een pukkel, ahhh!:(
Gewoon poederen, veel plezier *O*
pi_124438160
Ik haat het van mezelf, maar als ik heel eerlijk ben, KAN ik daar ook heel onrelaxed mee omgaan hoor :@

Je gaat er toch een interpretatie aan geven, waarvan je weet dat het geen zin heeft/nergens op slaat, maar toch zijn je hersens daar mee bezig :(

Heb nu gelukkig geen WA *O* date toch een stuk relaxter :D
pi_124438319
Op de een of andere manier verpest ik t altijd als ik de WA van een ander heb. ;(
pi_124438365
Ohhh god, dronken whatsappen |:(

Jeez, ik moet echt leren mijn telefoon uit te zetten als ik ga drinken.
pi_124438410
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef habitue het volgende:

Thuislaten *O*
pi_124438440
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef habitue het volgende:

Ik begrijp je volkomen. WA maakt meer kapot dan dat je lief is.
pi_124438470
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Thuislaten *O*
Ik heb er een handje van mensen kwijt te raken, dus dan is telefoon wel handig. :P
pi_124438649
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik heb er een handje van mensen kwijt te raken, dus dan is telefoon wel handig. :P
Wij hebben gelukkig een standaardroute en zullen nooit niet compleet van a naar b vertrekken. En van telefoons krijg je bultjes in je jurk (hihihi ik zei bultjes in je jurk) en ik vind tassen voor wijven :')
pi_124438787
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wij hebben gelukkig een standaardroute en zullen nooit niet compleet van a naar b vertrekken. En van telefoons krijg je bultjes in je jurk (hihihi ik zei bultjes in je jurk) en ik vind tassen voor wijven :')
Ja wij eigenlijk ook. Ik zou hem natuurlijk ook thuis kunnen laten maar waar moet ik dan die tientallen telefoonnummers bewaren.
  zondag 24 maart 2013 @ 13:19:59 #285
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124439075
Brrr een vrouw die controleert wanneer je voor het laatst online bent geweest en daar direct conclusies aan verbind :r
pi_124439201
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:19 schreef ook_gek het volgende:
Brrr een vrouw die controleert wanneer je voor het laatst online bent geweest en daar direct conclusies aan verbind :r
Het erge is, dat ik dat natuurlijk ook vind! Ik zal ook nog liever mijn tong/vingers er afbijten dan iemand hier op aanspreken, maar ondertussen flitsen er wel allerlei doemscenario's door mijn hoofd. :')
  Moderator / Redactie FP zondag 24 maart 2013 @ 13:25:50 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_124439262
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:19 schreef ook_gek het volgende:
Dumpen en next. Tering, de wereld draait niet alleen om jou gek wijf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 24 maart 2013 @ 13:46:17 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124439984
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het erge is, dat ik dat natuurlijk ook vind! Ik zal ook nog liever mijn tong/vingers er afbijten dan iemand hier op aanspreken, maar ondertussen flitsen er wel allerlei doemscenario's door mijn hoofd. :')
meen je dat ja? Dus het gaat er niet in dat iemand eventjes online is geweest en heeft gekeken naar een berichtje die hij heeft gekregen?
pi_124440078
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

meen je dat ja? Dus het gaat er niet in dat iemand eventjes online is geweest en heeft gekeken naar een berichtje die hij heeft gekregen?
Tuurlijk wel! Het is echt dat duivel/engeltje ding.
pi_124440528
Je kan die optie natuurlijk gewoon uitzetten ;)

Ontopic, alweer een tijdje aan het whatsappen met een leuke jongedame. Kijken of er volgende week een date te plannen valt. Woont een beetje uit de buurt dus wat lastig om even snel af te spreken.
A mind with a heart of it's own
pi_124441089
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:00 schreef DrMarten het volgende:
Je kan die optie natuurlijk gewoon uitzetten ;)

Ontopic, alweer een tijdje aan het whatsappen met een leuke jongedame. Kijken of er volgende week een date te plannen valt. Woont een beetje uit de buurt dus wat lastig om even snel af te spreken.
Voor android is dat helaas niet mogelijk. ;(
  zondag 24 maart 2013 @ 14:17:53 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124441240
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 13:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! Het is echt dat duivel/engeltje ding.
arme DP
  zondag 24 maart 2013 @ 14:20:30 #293
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124441365
Ik snap het ook wel hoor. Je wil het natuurlijk niet denken en NO WAY dat je het hardop zegt...

Maar als je een leuke date hebt gehad en die date zit een uur later gewoon op paiq denkt mijn engeltje: ach, die heeft vast nog een berichtje gehad wat ze even wil lezen.

En het duiveltje denkt: WAT?!? DIE HOERRRRRRRRRRR GAAT NU ALWEER OP PAIQ SPEEDDATEN?!? :(

( :') jaja)
pi_124441820
Is er voor jullie verschil tussen exclusief daten en een relatie? Voor mij dus duidelijk wel, vanzelfsprekend. Maar ben opeens bang dat dit niet voor iedereen geldt :')
  zondag 24 maart 2013 @ 14:33:13 #295
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124441907
Want hij claimt je? :P
pi_124442022
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:33 schreef Silenus het volgende:
Want hij claimt je? :P
Hmm wat is claimen haha, dat nog niet eens eigenlijk. Ben meer bang dat hij een opmerking van mij over exclusief daten nogal anders opvatte :'). En daardoor krijg ik nu ook de kriebels.
pi_124442052
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:36 schreef Linguine het volgende:

[..]

Hmm wat is claimen haha, dat nog niet eens eigenlijk. Ben meer bang dat hij een opmerking van mij over exclusief daten nogal anders opvatte :'). En daardoor krijg ik nu ook de kriebels.
Mmm, want hij praat nu alsof jullie een relatie hebben?
pi_124442062
Wat is volgens jou het verschil dan?
Wat mij betreft same difference...
pi_124442114
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:37 schreef DaFan het volgende:
Wat is volgens jou het verschil dan?
Wat mij betreft same difference...
Relatie is als je bij elkaars ouders bent geweest en je feestjes met vrienden van hem/haar hebt aangedaan. Exclusief daten zie ik meer als de tussenfase tussen daten en relatie.
pi_124442142
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:38 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Relatie is als je bij elkaars ouders bent geweest en je feestjes met vrienden van hem/haar hebt aangedaan. Exclusief daten zie ik meer als de tussenfase tussen daten en relatie.
Dit
Dat je dus gewoon met 1 persoon date om te kijken wat er uit komt, in plaats van anderen blijven daten
pi_124442150
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')