abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124354999

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Hungry_Joe op 21-03-2013 22:50:30 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:28:54 #2
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124355087
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Idd, deels heeft het te maken met niks laten horen (ok, uiteindelijk na 4 dagen dan wel, omdat ik even 'weigerde' contact te leggen om te zien of hij wel iets zou laten horen).

Maar wat me eigenlijk irriteert: (bijna) alleen maar over zichzelf praten/geen interesse tonen in een ander/mij, maar ook niks zeggen over eigen gevoel of wat dan ook. Zit persoonlijk even in een lastige situatie waarvan hij wel weet, maar ook daarover zegt hij dan geen enkel woord/vraagt er niet naar.

Dat geen-interesse-tonen viel in eerste instantie nog wel mee, maar als hij er wel naar vraagt, lijkt het wel een aangeleerd trucje of i.i.g. geen oprechte interesse (en nee, het is ook niet puur voor de seks).

Toen ik er laatst een opmerking over maakte (over wat hij dacht), vroeg hij aan mij waarom ik zijn gedachten zou willen weten of wat hem bezighoudt als hij een tijdje stil is.. :? Het lijkt er voor mij op dat hij het ook allemaal niet geleerd heeft (blijkbaar ook niet in een jarenlange relatie), terwijl ik me ook wel weer kan voorstellen dat hij met vrienden echt wel leuk gezelschap is. Hij wil elke keer wel weer afspreken, dus confused. Over de laatste keer gaf hij uit zichzelf aan dat hij echt heel moe was/kater had e.d. maar dat hij me niet wilde laten zitten (ook al had ik aangegeven dat we ook wat anders konden afspreken).

Deels ligt het vast ook aan mij, want ik ben gewoon een nieuwsgierig mens en wil dan ook vanalles van de ander weten en daarin dus een soort van het tegenovergestelde van hem. Maar een beetje interesse in mijn huidige situatie was best fijn geweest. :{

En tuurlijk, het zijn niet alleen maar typische-mannen-acties, maar ik had gewoon even zin om af te reageren ;).
Ben het niet helemaal met H_J eens, ik herken dit wel en dan was dat ook wel een teken dat het gewoon niet helemaal goed paste. Kan me best wel voorstellen dat je je dat afvraagt. Sowieso, iemand hoeft niet de hele tijd te lullen over zichzelf maar als je je wat dat betreft niet vaak uit en de ander wel kan dat best wel wrevel opleveren. Vooral dat wat je schrijft over dat hij niet naar iets vraagt wat jou bezighoudt. Zou het zeker wel aangeven aan hem.

Hoe lang daten jullie nu dan?
pi_124355569
Niets op paiq te beleven in elk geval vanavond :(

Hoevaak krijgen de dames gemiddeld matches aangeboden?

[ Bericht 24% gewijzigd door motorbloempje op 21-03-2013 22:36:50 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124355692
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ben het niet helemaal met H_J eens, ik herken dit wel en dan was dat ook wel een teken dat het gewoon niet helemaal goed paste. Kan me best wel voorstellen dat je je dat afvraagt. Sowieso, iemand hoeft niet de hele tijd te lullen over zichzelf maar als je je wat dat betreft niet vaak uit en de ander wel kan dat best wel wrevel opleveren. Vooral dat wat je schrijft over dat hij niet naar iets vraagt wat jou bezighoudt. Zou het zeker wel aangeven aan hem.

Hoe lang daten jullie nu dan?
Ik ga het ook wel bespreken. :)

Sinds half januari, maar vanwege drukke agenda's/vakanties/weekendjes weg e.d. gemiddeld niet eens een date per week geloof ik, dus een keer of ...8?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:38:09 #5
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124355735
speeddates of matches?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124355794
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Andromache het volgende:
speeddates of matches?
Matches

Ik krijg 1x in de 20 dagen eens een automatische match
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124355961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Matches

Als je niet betaald, krijg je weinig ja....

Als je betaalt, krijg je dagelijks
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124356026
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niets op paiq te beleven in elk geval vanavond :(

Hoevaak krijgen de dames gemiddeld matches aangeboden?
Ik kreeg vandaag juist spontaan eerder dan aangekondigd een match aangeboden.

En nog wel een vrij unieke ook: zij stuurde het eerste bericht terwijl ik nog niet eens online was geweest :P
pi_124356090
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik kreeg vandaag juist spontaan eerder dan aangekondigd een match aangeboden.

En nog wel een vrij unieke ook: zij stuurde het eerste bericht terwijl ik nog niet eens online was geweest :P
Uniek omdat zij het eerste bericht stuurde? :o -O- :P
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124356311
Zien of spreken jullie eigenlijk nog wel eens af met iemand met wie je een tijdje hebt gedate maar waarmee het uiteindelijk niks is geworden op relatiegebied?
pi_124356340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zien of spreken jullie eigenlijk nog wel eens af met iemand met wie je een tijdje hebt gedate maar waarmee het uiteindelijk niks is geworden op relatiegebied?
Nog heel sporadisch WA contact gehad.
pi_124356378
quote:
Een enkeling....
pi_124356465
quote:
Ik spreek de meesten nog wel via WhatsApp of Facebook, maar zien niet meer.
Een enkeling heb ik op alle fronten geblokkeerd :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:47:39 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124356476
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Matches

o in mijn paiqtijd meestal om de dag.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124356618
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Uniek omdat zij het eerste bericht stuurde? :o -O- :P
Dat bedoelde ik, ja...ik maak het echt niet vaak mee :P
pi_124356630
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Andromache het volgende:

[..]

o in mijn paiqtijd meestal om de dag.
In de eerste periode had ik ook wel een paar matches per week. Nu wel minder (al heb ik het nu dus ook helemaal stopgezet ;) ).
pi_124356745
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik, ja...ik maak het echt niet vaak mee :P
Geldt die ervaring voor veel mannen? Als ik zie dat ik als eerste de match heb gezien dan ben ik ook echt niet te beroerd om als eerste een berichtje te sturen. Leuk juist :) Maar blijkbaar geldt dat lang niet voor alle vrouwen? :?
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:52:47 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124356848
quote:
Een aantal nog op facebook, met name als het bij 1 date bleef. Maar als het gaat om prille dates die uiteindelijk niks werden heb ik nog met één contact, voor de rest gewoon alles verwijderd.
pi_124357132
quote:
Ja. Verrassend genoeg kan ik met de meesten nog prima door één deur en heb ik er nog regelmatig contact mee.
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:56:28 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124357136
quote:
Ja hoor, eigenlijk bijna allemaal :D
Met m'n ex heb ik nog wekelijks contact via whatsapp en soms drinken we wat...
De laatste is de enige die me (sinds deze week) uit haar facebook heeft geflikkerd :')
Geen idee waarom, maar ik hou me maar voor dat het niet aan mij ligt *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124357372
quote:
Ik niet.. Heb 2 dates gehad met facebookloze mannen ;) En de 3e heeft me vorige week boos uit zijn facebook gegooid omdat ik geen sex wilde.
En twee andere dates waren zo hopeloos dat ik nooit meer iets heb laten horen..
pi_124357410
Facebookloze mensen *O*
pi_124357467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
Facebookloze mensen *O*
Figuren uit 1830 :')
pi_124357650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik niet.. Heb 2 dates gehad met facebookloze mannen ;) En de 3e heeft me vorige week boos uit zijn facebook gegooid omdat ik geen sex wilde.
En twee andere dates waren zo hopeloos dat ik nooit meer iets heb laten horen..
Wanneer voeg je dates dan toe op FB? Voor de date, na de eerste/tweede/...date?

Tot nu toe heb ik dat dus nog nooit gedaan...vraag me nu even af waarom eigenlijk...
pi_124357783
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Wanneer voeg je dates dan toe op FB? Voor de date, na de eerste/tweede/...date?

Tot nu toe heb ik dat dus nog nooit gedaan...vraag me nu even af waarom eigenlijk...
Na de date. Met hem heb ik heel lang gedate ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')