Ben het niet helemaal met H_J eens, ik herken dit wel en dan was dat ook wel een teken dat het gewoon niet helemaal goed paste. Kan me best wel voorstellen dat je je dat afvraagt. Sowieso, iemand hoeft niet de hele tijd te lullen over zichzelf maar als je je wat dat betreft niet vaak uit en de ander wel kan dat best wel wrevel opleveren. Vooral dat wat je schrijft over dat hij niet naar iets vraagt wat jou bezighoudt. Zou het zeker wel aangeven aan hem.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Idd, deels heeft het te maken met niks laten horen (ok, uiteindelijk na 4 dagen dan wel, omdat ik even 'weigerde' contact te leggen om te zien of hij wel iets zou laten horen).
Maar wat me eigenlijk irriteert: (bijna) alleen maar over zichzelf praten/geen interesse tonen in een ander/mij, maar ook niks zeggen over eigen gevoel of wat dan ook. Zit persoonlijk even in een lastige situatie waarvan hij wel weet, maar ook daarover zegt hij dan geen enkel woord/vraagt er niet naar.
Dat geen-interesse-tonen viel in eerste instantie nog wel mee, maar als hij er wel naar vraagt, lijkt het wel een aangeleerd trucje of i.i.g. geen oprechte interesse (en nee, het is ook niet puur voor de seks).
Toen ik er laatst een opmerking over maakte (over wat hij dacht), vroeg hij aan mij waarom ik zijn gedachten zou willen weten of wat hem bezighoudt als hij een tijdje stil is..Het lijkt er voor mij op dat hij het ook allemaal niet geleerd heeft (blijkbaar ook niet in een jarenlange relatie), terwijl ik me ook wel weer kan voorstellen dat hij met vrienden echt wel leuk gezelschap is. Hij wil elke keer wel weer afspreken, dus confused. Over de laatste keer gaf hij uit zichzelf aan dat hij echt heel moe was/kater had e.d. maar dat hij me niet wilde laten zitten (ook al had ik aangegeven dat we ook wat anders konden afspreken).
Deels ligt het vast ook aan mij, want ik ben gewoon een nieuwsgierig mens en wil dan ook vanalles van de ander weten en daarin dus een soort van het tegenovergestelde van hem. Maar een beetje interesse in mijn huidige situatie was best fijn geweest.![]()
En tuurlijk, het zijn niet alleen maar typische-mannen-acties, maar ik had gewoon even zin om af te reageren.
Ik ga het ook wel bespreken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ben het niet helemaal met H_J eens, ik herken dit wel en dan was dat ook wel een teken dat het gewoon niet helemaal goed paste. Kan me best wel voorstellen dat je je dat afvraagt. Sowieso, iemand hoeft niet de hele tijd te lullen over zichzelf maar als je je wat dat betreft niet vaak uit en de ander wel kan dat best wel wrevel opleveren. Vooral dat wat je schrijft over dat hij niet naar iets vraagt wat jou bezighoudt. Zou het zeker wel aangeven aan hem.
Hoe lang daten jullie nu dan?
Matchesquote:
Als je niet betaald, krijg je weinig ja....quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Matches
Ik krijg 1x in de 20 dagen eens een automatische match
Ik kreeg vandaag juist spontaan eerder dan aangekondigd een match aangeboden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niets op paiq te beleven in elk geval vanavond
Hoevaak krijgen de dames gemiddeld matches aangeboden?
Uniek omdat zij het eerste bericht stuurde?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag juist spontaan eerder dan aangekondigd een match aangeboden.
En nog wel een vrij unieke ook: zij stuurde het eerste bericht terwijl ik nog niet eens online was geweest
Nog heel sporadisch WA contact gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zien of spreken jullie eigenlijk nog wel eens af met iemand met wie je een tijdje hebt gedate maar waarmee het uiteindelijk niks is geworden op relatiegebied?
Een enkeling....quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zien of spreken jullie eigenlijk nog wel eens af met iemand met wie je een tijdje hebt gedate maar waarmee het uiteindelijk niks is geworden op relatiegebied?
Ik spreek de meesten nog wel via WhatsApp of Facebook, maar zien niet meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
o in mijn paiqtijd meestal om de dag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Matches
Ik krijg 1x in de 20 dagen eens een automatische match
Dat bedoelde ik, ja...ik maak het echt niet vaak meequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Uniek omdat zij het eerste bericht stuurde?![]()
![]()
In de eerste periode had ik ook wel een paar matches per week. Nu wel minder (al heb ik het nu dus ook helemaal stopgezetquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
o in mijn paiqtijd meestal om de dag.
Geldt die ervaring voor veel mannen? Als ik zie dat ik als eerste de match heb gezien dan ben ik ook echt niet te beroerd om als eerste een berichtje te sturen. Leuk juistquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, ja...ik maak het echt niet vaak mee
Een aantal nog op facebook, met name als het bij 1 date bleef. Maar als het gaat om prille dates die uiteindelijk niks werden heb ik nog met één contact, voor de rest gewoon alles verwijderd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ja. Verrassend genoeg kan ik met de meesten nog prima door één deur en heb ik er nog regelmatig contact mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ja hoor, eigenlijk bijna allemaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik niet.. Heb 2 dates gehad met facebookloze mannenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Figuren uit 1830quote:
Wanneer voeg je dates dan toe op FB? Voor de date, na de eerste/tweede/...date?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik niet.. Heb 2 dates gehad met facebookloze mannenEn de 3e heeft me vorige week boos uit zijn facebook gegooid omdat ik geen sex wilde.
En twee andere dates waren zo hopeloos dat ik nooit meer iets heb laten horen..
Na de date. Met hem heb ik heel lang gedatequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wanneer voeg je dates dan toe op FB? Voor de date, na de eerste/tweede/...date?
Tot nu toe heb ik dat dus nog nooit gedaan...vraag me nu even af waarom eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |