oh ik dacht dat je dat zei, omdat vorige week niet door gingquote:
Yupquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owjaa en dan naar speeltuin ofzo
Nee was twee weken geleden en toen wilden ze ipv uitgaan sushi eten en ik haat die zooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat zei, omdat vorige week niet door ging
ja is goed kijk maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup
Misschien kan ik dan weer een Dora liedje erover zingen ditdat
We kijken wel of we daar zin in hebben zaterdag, moet sowieso wel even drank halen morgen want dropshot+sambuca is op
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee was twee weken geleden en toen wilden ze ipv uitgaan sushi eten en ik haat die zooi
heh watquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rokjestijd
rokjestijd
perspectief
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja niet alleen ik, gaat er ook om wat jij wilt ditdat
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebbenquote:
Ik heb nog genoeg hierquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinken
oh zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebben
ja sorryquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebben
Oww mooizoquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |