oh ik dacht dat je dat zei, omdat vorige week niet door gingquote:
Yupquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owjaa en dan naar speeltuin ofzo
Nee was twee weken geleden en toen wilden ze ipv uitgaan sushi eten en ik haat die zooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat zei, omdat vorige week niet door ging
ja is goed kijk maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup
Misschien kan ik dan weer een Dora liedje erover zingen ditdat
We kijken wel of we daar zin in hebben zaterdag, moet sowieso wel even drank halen morgen want dropshot+sambuca is op
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee was twee weken geleden en toen wilden ze ipv uitgaan sushi eten en ik haat die zooi
heh watquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rokjestijd
rokjestijd
perspectief
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja niet alleen ik, gaat er ook om wat jij wilt ditdat
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebbenquote:
Ik heb nog genoeg hierquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinken
oh zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebben
ja sorryquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebben
Oww mooizoquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinken
Ik bedoel niet.. ik.. ehm.. sorryquote:
We hebben het over rokjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Ik moet nog korte broeken kopen voor in Spanje
ja jij moet er ook zin in hebben hequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oww mooizoals jij daar zin in hebt dan gaan we lekker drinken
mwa op korte en stevige benen staat het niet echt mooi maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel niet.. ik.. ehm.. sorryJij bent geen extreem geval
Denk dat jij een normaal jurkje nog prima kan hebben
ja maar ik moet ook nog een broekquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het over rokjes
Ja maar het is ook niet vadzig, daar hebben we de supersizetypes voor die eigenlijk steunkousen nodig hebben en na 5 minuten strandwandelen een appeltaart nodig hebben voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa op korte en stevige benen staat het niet echt mooi maar dat is mijn mening
Hoodiesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet nieuwe truien hebben
Truien
Heb de laatste tijd van te voren vaak geen zin om te drinken omdat ik de dag daarna dan zo brak ben en gewoon omdat... geen idee had die laatste keer het gevoel alsof ik een nacht had weggegooid omdat ik me vrijwel niks van het slapen herinner ofzo, raar verhaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jij moet er ook zin in hebben he
Ik nieuwe broekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet nieuwe truien hebben
Truien
quote:
ik snap geen hol van je verhaal maar ik vind het bestquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd van te voren vaak geen zin om te drinken omdat ik de dag daarna dan zo brak ben en gewoon omdat... geen idee had die laatste keer het gevoel alsof ik een nacht had weggegooid omdat ik me vrijwel niks van het slapen herinner ofzo, raar verhaal... en vind dat echt heel zonde van een vrije dag
Maar zodra er drank is dan maakt het me niets meer uit
Kortom we gaan gewoon drinken denk
Als je maar wel weet dat ik niet zoveel ga drinken als toenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap geen hol van je verhaal maar ik vind het best
Heb alleen nog wat shirts een vest en een broek nodig denk ik. En geen haast bij ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Taexon het volgende:
Ik moet een nieuw vest, nieuwe zwembroek (gaatje bij mijn kont ditdatbedankt skimboarden) en even wat nieuwe tshirts
ja dat was te zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je maar wel weet dat ik niet zoveel ga drinken als toen![]()
Want voelde me gewoon echt naar die ochtend erna
Ik las zwemvestquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Taexon het volgende:
Ik moet een nieuw vest, nieuwe zwembroek (gaatje bij mijn kont ditdatbedankt skimboarden) en even wat nieuwe tshirts
Hakkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ohja ik vergeet steeds die hakken te laten zien waar mn ma het over had, komt zaterdag of zondag wel
gadverdammequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
Ik wil dat mijn vriendin deze gaat kopen en dragen:
[ afbeelding ]
Deze zomer bij H&M
Designed by Beyonce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |