oh ik dacht dat je dat zei, omdat vorige week niet door gingquote:
Yupquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owjaa en dan naar speeltuin ofzo
Nee was twee weken geleden en toen wilden ze ipv uitgaan sushi eten en ik haat die zooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je dat zei, omdat vorige week niet door ging
ja is goed kijk maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup
Misschien kan ik dan weer een Dora liedje erover zingen ditdat
We kijken wel of we daar zin in hebben zaterdag, moet sowieso wel even drank halen morgen want dropshot+sambuca is op
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee was twee weken geleden en toen wilden ze ipv uitgaan sushi eten en ik haat die zooi
heh watquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
rokjestijd
rokjestijd
perspectief
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja niet alleen ik, gaat er ook om wat jij wilt ditdat
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebbenquote:
Ik heb nog genoeg hierquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinken
oh zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebben
ja sorryquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige meisjes heb ik liever niet dat ze een rokje aan hebben
Oww mooizoquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het maakt mij echt niks uit maar heb sowieso zin om te drinken
Ik bedoel niet.. ik.. ehm.. sorryquote:
We hebben het over rokjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
Ik moet nog korte broeken kopen voor in Spanje
ja jij moet er ook zin in hebben hequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oww mooizoals jij daar zin in hebt dan gaan we lekker drinken
mwa op korte en stevige benen staat het niet echt mooi maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik bedoel niet.. ik.. ehm.. sorryJij bent geen extreem geval
Denk dat jij een normaal jurkje nog prima kan hebben
ja maar ik moet ook nog een broekquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het over rokjes
Ja maar het is ook niet vadzig, daar hebben we de supersizetypes voor die eigenlijk steunkousen nodig hebben en na 5 minuten strandwandelen een appeltaart nodig hebben voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa op korte en stevige benen staat het niet echt mooi maar dat is mijn mening
Hoodiesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet nieuwe truien hebben
Truien
Heb de laatste tijd van te voren vaak geen zin om te drinken omdat ik de dag daarna dan zo brak ben en gewoon omdat... geen idee had die laatste keer het gevoel alsof ik een nacht had weggegooid omdat ik me vrijwel niks van het slapen herinner ofzo, raar verhaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jij moet er ook zin in hebben he
Ik nieuwe broekenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet nieuwe truien hebben
Truien
quote:
ik snap geen hol van je verhaal maar ik vind het bestquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd van te voren vaak geen zin om te drinken omdat ik de dag daarna dan zo brak ben en gewoon omdat... geen idee had die laatste keer het gevoel alsof ik een nacht had weggegooid omdat ik me vrijwel niks van het slapen herinner ofzo, raar verhaal... en vind dat echt heel zonde van een vrije dag
Maar zodra er drank is dan maakt het me niets meer uit
Kortom we gaan gewoon drinken denk
Als je maar wel weet dat ik niet zoveel ga drinken als toenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik snap geen hol van je verhaal maar ik vind het best
Heb alleen nog wat shirts een vest en een broek nodig denk ik. En geen haast bij ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Taexon het volgende:
Ik moet een nieuw vest, nieuwe zwembroek (gaatje bij mijn kont ditdatbedankt skimboarden) en even wat nieuwe tshirts
ja dat was te zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als je maar wel weet dat ik niet zoveel ga drinken als toen![]()
Want voelde me gewoon echt naar die ochtend erna
Ik las zwemvestquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Taexon het volgende:
Ik moet een nieuw vest, nieuwe zwembroek (gaatje bij mijn kont ditdatbedankt skimboarden) en even wat nieuwe tshirts
Hakkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ohja ik vergeet steeds die hakken te laten zien waar mn ma het over had, komt zaterdag of zondag wel
gadverdammequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
Ik wil dat mijn vriendin deze gaat kopen en dragen:
[ afbeelding ]
Deze zomer bij H&M
Designed by Beyonce.
nicequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zomer bij H&M
Designed by Beyonce.
Nee man lekker kort enzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat broekje vind ik echt afschuwelijk
Ik ook, maar dat wordt echt maandelijks zoquote:
ze designed niks. Ze keurt het goed en zet haar naam er onderquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zomer bij H&M
Designed by Beyonce.
JAAAAAquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
HAHHHAHA jer. ik kijk echte meisjes, en die michella: die uvo, ze had beter mars of pluto kunnen heten, raar wezen is dat
Ik heb gister wel gekocht, maar dat zijn van die saaie zwarte voor op werkquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wordt echt maandelijks zo
ja doe maar nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
JAAAAA
Geweldig programma, wel rot dat er nu gewoon al 4 mensen uit zijn, ik zal maar niet verklappen wie, dat verspest het helemaal
Nee want het is in haar eigen kledingstijl.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze designed niks. Ze keurt het goed en zet haar naam er onder
Daar heb ik mijn oude Vans voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb gister wel gekocht, maar dat zijn van die saaie zwarte voor op werk
Is goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ohja ik vergeet steeds die hakken te laten zien waar mn ma het over had, komt zaterdag of zondag wel
Ja daar kijken de echte ontwerpers naarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee want het is in haar eigen kledingstijl.
ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goed
Dan ben je waarschijnlijk net zo groot als mij
ja volgens mij zijn ze 15 centimeterquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goed
Dan ben je waarschijnlijk net zo groot als mij
Achja mij boeit het ook niks, ik vind het wel leuke kleertjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daar kijken de echte ontwerpers naar
Heb 2 paar werk schoenen en 2 paar Vansquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn oude Vans voor
Net als beat by dre, echt niet dat hij alle techniek verzint. ''Dit en dit moet het kunnen'' en keurt het goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Achja mij boeit het ook niks, ik vind het wel leuke kleertjes
Hoop het niet dan ben je 2 cm groter en ben bang voor grote vrouwen ditdatquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja volgens mij zijn ze 15 centimeter
Denk wel dat hij design zelf heeft ontworpen hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als beat by dre, echt niet dat hij alle techniek verzint. ''Dit en dit moet het kunnen'' en keurt het goed
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Het gaat over jurken en hakken?
AJ meldt
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zomer bij H&M
Designed by Beyonce.
Nike Braata Mid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb 2 paar werk schoenen en 2 paar Vans
Veiligheids schoenen (Stalen neuzen, zolen, anti chemie en al die bende)
Beveiligings schoenen (Magnum)
Zomer Vans
en winter Vans
Ja meisjes in korte jurkjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Het gaat over jurken en hakken?
AJ meldt
Neequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Denk wel dat hij design zelf heeft ontworpen hoor
ja met hakken ja, zonder zal ik altijd klein blijvenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoop het niet dan ben je 2 cm groter en ben bang voor grote vrouwen ditdat
garpje
Je hebt gewoon een hele mooie lengte vind ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja met hakken ja, zonder zal ik altijd klein blijven
ik zeg niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hele mooie lengte vind ik
Obvious photshop is obviousquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:49 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Wooooow zomaar een Prada winkel in de middle of nowhere wtf
heh?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Obvious photshop is obvious
Nicequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
niet meer in mijn maat voor die prijs, maar
[ afbeelding ]
Naja er zijn meerdere scenario's hoe je dit kan lezen ditdat..quote:
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja er zijn meerdere scenario's hoe je dit kan lezen ditdat..
Maar weet niet hoe jij hem bedoeld maar ... naja je snapt me wel gvd
Kom maar door. Die borden zijn te plat en glad om echt te zijnquote:
Geen functionele winkel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)HQCQ&ved=0CAgQ_AUoAg
Er zijn gewoon zoveel dingen hoe je erover na kan denken... vertel anders hoe jij bedoelde maar op WA dan vertel ik wel wat ik allemaal in mijn kop haaldequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neevertel ik hang aan je lippen
Zou kunnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen functionele winkel?
dealquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er zijn gewoon zoveel dingen hoe je erover na kan denken... vertel anders hoe jij bedoelde maar op WA dan vertel ik wel wat ik allemaal in mijn kop haalde
Wel echt een winkelquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen functionele winkel?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel echt een winkel
https://plus.google.com/108670606375764952147/about?gl=nl&hl=nl
quote:I was lamenting the lack of high-end luxury goods on that stretch of Highway 90 leading into Marfa, TX. Thank goodness Prada had the foresight to add an outpost here. If you're in need of a Saffiano calf leather weekender travel bag with enameled triangle logo, look no further.
quote:
hahahaha godsamme lasercat ditdatquote:
HYij had een gebrek aan luxe kalfleren tassen op die verlaten snelweg, gelukkig zit die winkel erquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha godsamme lasercat ditdat
Laan laat hem staan en we eten een banaan
Dus het is echt een winkel waar je kopen kan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HYij had een gebrek aan luxe kalfleren tassen op die verlaten snelweg, gelukkig zit die winkel er
Hij ruikt de geur en denkt oww wegwezenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
Ach ben wel blij dat die niet meer boven komt staren
Die blik van hem staat voor altijd in mijn geheugen gegriefd
Ow dan kan je nog 1 heel avondje genieten van hem en dan durft die weer niet tot donderdagquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij ruikt de geur en denkt oww wegwezenhij slaapt ook nu pas weer bij me
ik haat mijn leven nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow dan kan je nog 1 heel avondje genieten van hem en dan durft die weer niet tot donderdag
slaap lekker jerquote:
Ja dan komt de keuze, Tax of Bonoquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil gewoon bono in bed, anders voel ik me helemaal zo eenzaam
Nee het was sarcastisch wat ie zei, net als de restquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dus het is echt een winkel waar je kopen kan?
een 1persoonsbed met 3 objecten erinquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dan komt de keuze, Tax of Bono
Grapje ditdat![]()
En een 2 persoonsbed in je eentje is ook niet echt een pretje
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een 1persoonsbed met 3 objecten erin
Tegelijk hoeft alleen niet perse van mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil jullie allebei gvd
pittig dikke zolenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
http://www.hm.com/nl/prod(...)12-B#article=08812-A
omg deze geven licht in het donker
Kan je daarmee varen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
quote:
quote:
IS GEWOON VET JAHquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA DAT VALT GEWOON OP JAH
HAHAHAHAHAHAHAHA Tax de teringquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tegelijk hoeft alleen niet perse van mij
Naja zodra we gaan slapen is het wel lief
Maar daarvoor nee dankjeStraks valt die mijn .. aan ofzo
hahaha bootschoenenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
ZEG IK TOCH NIKS OVER VALT GEWOON OP MEER NIET NOU DOEI GR GR ANITA HANS DE KIDS EN EEN POOT VAN MAXquote:
OK DAN. GR TERUGquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZEG IK TOCH NIKS OVER VALT GEWOON OP MEER NIET NOU DOEI GR GR ANITA HANS DE KIDS EN EEN POOT VAN MAX
Ja sorry dan ga ik denken van wat als... en dan komen de MI's ineens naar binnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA Tax de tering
Het begon met rollend over de weg naar de c1000 en eindigde met een oma die nooit kon oversteken door die auto's achter jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sorry dan ga ik denken van wat als... en dan komen de MI's ineens naar binnen
Ander voorbeeld was rollend naar de c1000.. dat begon ook met iets kleins en eindigde met een file achter me ofzo?
Owja dat was hemquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het begon met rollend over de weg naar de c1000 en eindigde met een oma die nooit kon oversteken door die auto's achter jou
ja jij bent echt verschrikkelijk somsquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja dat was hem
Mijn gedachten soms... ach beter dan iemand die alleen maar plat, serieus en saai denkt
Gelukkig maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jij bent echt verschrikkelijk soms
Maar kan er wel om lachen
nee weet ik tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ach en het is wel op momenten waar het kan.. het is niet zo dat ik niet serieus kan zijn
Dat kan ik ook niet ontkennenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee weet ik toch
Maar erg ben je wel
Poep op hun hoofd, kan je lachenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:26 schreef Dientje12 het volgende:
ouders die in de woonkamer in slaapvallen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn telefoon is zo bang dat ik verjaardagen vergeet dat het er wel 4x moet staan
just gonna stand there and here me cryquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
It's allright because i like the way it hurts
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef promisionxexposed het volgende:
It's allright because i like the way it hurts
hear*quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
just gonna stand there and here me cry
gaat goed hoor, tja heb het gewoon druk zit sowieso weinig op fokquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hey, jij bent weinig in de sc de laatste tijd.. hoe is het nou?
ja en dan komt dat stukje net op zo'n moment van jeweet oke laat maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weer een nummer voor in de playlist
owja inderdaad.. en hij is nogal sloomquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dan komt dat stukje net op zo'n moment van jeweet oke laat maar
hoe ga je die noemen dan? Muziekluister playlist?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
owja inderdaad.. en hij is nogal sloom*gooit hem er weer uit*
Misschien moeten we maar eens een aparte playlist maken
groot rihanna fan zie ik, iedere keer als ik de titel van Rude Boy hoor heb ik gelijk dat nummer in me kop. verdomde irritantquote:
Geweldig nummer Rude Boyquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
groot rihanna fan zie ik, iedere keer als ik de titel van Rude Boy hoor heb ik gelijk dat nummer in me kop. verdomde irritant
vind rihanna wel een goede zangeres. niet zo groot fan van beyoncequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geweldig nummer Rude Boy
Oh en dan heb je mijn liefde voor Beyoncé nog niet meegemaakt
ja weet ik veelquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe ga je die noemen dan? Muziekluister playlist?
kan je het niet op slome muziek nee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja weet ik veel
maar die slome muziek soms ditdat..
oke fk it trouwens
Beyonce is wel de betere zangeres en danseres van de twee voor als je dat nog niet wistquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vind rihanna wel een goede zangeres. niet zo groot fan van beyonce
quote:
Jawel, sterker nog ik let dan geeneens op de muziek.. heel soms als ik toevallig iets hoor enzo maarjaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan je het niet op slome muziek nee?
Toen het een hit wasquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Doet mij denken aan vakantie, aantal jaar geleden
stak iemand zichzelf toen in de fik terwijl jij toekeek?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Doet mij denken aan vakantie, aantal jaar geleden
de achtergrondgeluiden lijken op zo'n moment inderdaad helemaal weg te vallenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jawel, sterker nog ik let dan geeneens op de muziek.. heel soms als ik toevallig iets hoor enzo maarja
Daarom zeg ik ook laat maar
Gelukkig ook maar, lijkt me niks als je op alles gaat letten op dat momentquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de achtergrondgeluiden lijken op zo'n moment inderdaad helemaal weg te vallen
Bah saim hearquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
Geen zin om mijn bed uit te komen om het licht uit te doen
quote:
hahahaha dat was gewoon echt heel slechtquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig ook maar, lijkt me niks als je op alles gaat letten op dat moment
Soms heb je ook niet door dat 30 cm naast je je gordijn nog open staat voor een uur lang___!
dat wist ik, alleen mijn smaak zegt van nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce is wel de betere zangeres en danseres van de twee voor als je dat nog niet wist
Ja maar we hadden het beide niet door ditdat... terwijl het donker was en ik als je nadenkt in mijn ooghoek toch echt auto's gezien moet hebben met lichten aan die voorbij redenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha dat was gewoon echt heel slecht
Ik snap wel dat je Rihanna's liedjes leuker vindtquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat wist ik, alleen mijn smaak zegt van niet
Of je stapt gewoon uit bed en loopt die 4 kilometer naar de lampknop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
Ik wil er iets heen gooien ofzo, zodat het licht uit gaat. Of ik moet een lange stok hebben hier ofzo
Slaap lekker promquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga FOK! afsluiten schatjes, slaaplekker en sweetdreams
Doh!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
stak iemand zichzelf toen in de fik terwijl jij toekeek?
Zo ongeveer wel jaquote:
Trustenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
ik denk dat het wel vijf meter isquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of je stapt gewoon uit bed en loopt die 4 kilometer naar de lampknop.
sweet dreaam or a beautiful nightmarequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Sweet dreams Promiquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
heh wat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet weten.
En wees blij.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
veel plezierquote:
De witte welquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
jer, wat vind jij dan van deze schoenen
http://www.hm.com/nl/product/08812?article=08812-A
ZE GEVEN LICHT IN HET DONKER OMG
Ja ik wil die witte of die glow in the dark.quote:
Die groen-zwarte zijn tof hoor. En glow in the dark.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil die witte of die glow in the dark.
WELKE!!!!!????
Ja, volgens mij klopt er niks van die zin. of welquote:
Ja de witte natuurlijk, die andere is rommelig en chaotischquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wil die witte of die glow in the dark.
WELKE!!!!!????
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die groen-zwarte zijn tof hoor. En glow in the dark.
Helemaal de blits
ja, maar, zo ben ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja de witte natuurlijk, die andere is rommelig en chaotisch
BOEIUHquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
Maar die groenzwarte past niet overal bij he
Wel hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, volgens mij klopt er niks van die zin. of wel
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef JRRY het volgende:
Maar die groenzwarte past niet overal bij he
quote:
oh dan snap ik hem nietquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
Sof doe deze er dan ook leuk bij
http://www.hm.com/nl/product/08842?article=08842-A
Beter dan lief te hebben gehad en het verloren te hebben dan met een psycho in een relatiequote:
oh okequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan lief te hebben gehad en het verloren te hebben dan met een psycho in een relatie
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die schoenen zijn volgens de site te combineren met:
http://www.hm.com/nl/prod(...)A#cm_vc=GOES_WITH_PD
Ja BAH.quote:
Mijn Whore-O-Meter gaat af manquote:
Nee die hoort af te gaan bij lelijke dikke vmbo'ers met uGGs en slechts een legging, dikke benen en vette buik en bontkraagjasjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn Whore-O-Meter gaat af man
nnnnnope.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee die hoort af te gaan bij lelijke dikke vmbo'ers met uGGs en slechts een legging, dikke benen en vette buik en bontkraagjasjes
Niet classy hoor. Dan moet alles juist meer glad en strak zijn zonder te veel poespasquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Niks ordinairs aan hoor.
Juist classy en sexy
http://www.buyincoins.com(...)1-product-26052.html deze danquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
Niks ordinairs aan hoor.
Juist classy en sexy
Jawel, wel classy.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet classy hoor. Dan moet alles juist meer glad en strak zijn zonder te veel poespas
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)1-product-26052.html deze dan
en die ene die ik posttequote:
Nee manquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
liever zo'n open dinges. jeweetwel
maar opzich wel leuk
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
WAAROM MAAK JE EEN GAT IN JE SCHOEN? WAAAROM
nee dat bedoel ik niet, ik bedoel gewoon open voet zegmaar als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee manpeep toe is echt dom en walgelijk.
...quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, ik bedoel gewoon open voet zegmaar als je begrijpt wat ik bedoel
quote:
oh zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, ik bedoel gewoon open voet zegmaar als je begrijpt wat ik bedoel
Ik vind het lelijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk bv dit, niks ordinair aan toch? Niks sletterig aan of wel nee toch?
Jup. Daarnaast heb ik liever chicks with kicks, maar achquote:
Maar die studs maken het alleen een beetje meer fierce, jeweetwel Sasha Fierce. Hun voorbeeld.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Daarnaast heb ik liever chicks with kicks, maar ach
nou dan pik je me dr toch wel eentje uit, jeuzus zegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:07 schreef supersof het volgende:
WHAHHA
http://lookbook.nu/look/4711193-LOOK-ON-THE-BRIGHT-SIDE
die linker foto. Lijkt wel alsof ze twee meter is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |