kan ze ook normaal doen of dat nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat het voelt alsof je zelf aan het pijpen bent als je daar mee tongtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:33 schreef Leipo666 het volgende:
die kan je tegelijk pijpen en tussen je schouderbladen likken
Ik zou ook geen nee zeggen als ze me een keer zou willen rimmen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:50 schreef falling_away het volgende:
Doet me denken aan die film Species...
Maar goed, toch zou ik daar geen Nee tegen zeggen
quote:
quote:Man Turns House Across the Street From Westboro Baptist Church Into Gay Pride Flag
http://newsfeed.time.com/2013/03/21/man-turns-house-across-the-street-from-westboro-baptist-church-into-gay-pride-flag/quote:“We thank God for the Sodomite Rainbow House!” begins a church statement emailed to TIME.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Harry Styles Shoequote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar is dat 2e stuk van?filmpje anyone?
Dit was volgens mij een inside job, die jongen springt al achteruit terwijl de schoen hem nog niet eens raakt geloof ik...quote:
Die schoen raakt wel zijn ballen... Die zitten nog in zijn buik... Die moeten nog indalen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dit was volgens mij een inside job, die jongen springt al achteruit terwijl de schoen hem nog niet eens raakt geloof ik...
Niet je ding, hoop dat je wel een vak heb geleerd?quote:
Wat heeft een vak leren te maken met filmpjes maken in moviemakerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niet je ding, hoop dat je wel een vak heb geleerd?
Ik denk dat hij bedoelt dat humor niet je ding is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat heeft een vak leren te maken met filmpjes maken in moviemaker
De schildpad beet de hond nu weer in de tong, en liet niet meer los.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:22 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
wtf gebeurde er nou op het laatst?
ohhhhhh ja ik zag niet goed wat er nou bij die hond zat hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De schildpad beet de hond nu weer in de tong, en liet niet meer los.
Ik dacht dat t omgekeerd ging, totdat ik het met geluid zagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De schildpad beet de hond nu weer in de tong, en liet niet meer los.
Ik vind het wel een toffe papegaai dat ie meteen gaat kijken wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:20 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Ik dacht dat t omgekeerd ging, totdat ik het met geluid zag
Hahaha ja wat een ramptoeristquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik vind het wel een toffe papegaai dat ie meteen gaat kijken wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |