Holyshit die is echt heeeeeel oud.quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:11 schreef CodeRood het volgende:
Weet iemand of er meer filmpjes zijn van deze 'gabber'?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:15 schreef Scootermuisje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, oke 9gag maar ik vind em grappig
Ik denk niet dat het een en dezelfde persoon zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef TheThirdMark het volgende:
Dus eerst in het VK en nu in Israel.
De persoon verantwoordelijk voor de route's kan nu echt een andere baan opzoeken.
De amerikaanse president heeft eigen auto's die per vliegtuig worden meegenomen als hij op reis gaat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een en dezelfde persoon zijn.![]()
Maar ik acht zulke verhalen altijd grotendeels onwaarschijnlijk/onjuist. Zo staat er in een Nederlands persbericht dat 'een pompbediende de verkeerde brandstof had getankt'. Ja, alsof een 'normale' pompbediende onder het mom "controleer de olie ook even" dat ding wel even mag bijvullen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een en dezelfde persoon zijn.![]()
Maar ik acht zulke verhalen altijd grotendeels onwaarschijnlijk/onjuist. Zo staat er in een Nederlands persbericht dat 'een pompbediende de verkeerde brandstof had getankt'. Ja, alsof een 'normale' pompbediende onder het mom "controleer de olie ook even" dat ding wel even mag bijvullen
Brandstof wordt niet meegenomen hoor. Bijna alle olievoorraden in de wereld vallen onder eigendom, vaak via via, van de VS. Er zal echter wel uit een veilig depot getankt worden, door een lid van Special Forces óf van de Mossad.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:25 schreef Jegorex het volgende:
[..]
De amerikaanse president heeft eigen auto's die per vliegtuig worden meegenomen als hij op reis gaat.
Brandstof zal ook wel zelf worden meegenomen en ik vind het sterk als dat het probleem is.
Damn. Nooit geweten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:40 schreef Iemand91 het volgende:
Dit is trouwens ook wel grappig; je verwacht niet dat het ding zo groot is:
[ afbeelding ]
Maar goed, het is ook gewoon letterlijk een vrachtwagen.
Maar we raken een beetje off-topic...
Dat hele monster is gebaseerd op een van de zwaarste trucks van Chevrolet. Ramen die 12cm dik zijn, en van een of ander hoogwaardig polyester. Een eigen bloedbank, zuurstofvoorraad van 24 uur en rijdt zo'n beetje 1 op 3.quote:
Wat een pretentieuze geldverspillerijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:40 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat hele monster is gebaseerd op een van de zwaarste trucks van Chevrolet. Ramen die 12cm dik zijn, en van een of ander hoogwaardig polyester. Een eigen bloedbank, zuurstofvoorraad van 24 uur en rijdt zo'n beetje 1 op 3.
Ooit op Discovery een special over geweest. Niet over The Beast zelf, maar over zijn kleine broertje waar de oliesheiks in rijden. Erg indrukwekkend.
Och valt nog wel mee ergens. De kleine broer van The Beast kost, instapmodel, een kleine 300k dollar. In euro dus een schijntje. The Beast zelf zal zo'n 2.5m kosten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:48 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat een pretentieuze geldverspillerijFascinerend desalniettemin.
Het blijft pretentieusquote:Op vrijdag 22 maart 2013 01:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och valt nog wel mee ergens. De kleine broer van The Beast kost, instapmodel, een kleine 300k dollar. In euro dus een schijntje. The Beast zelf zal zo'n 2.5m kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |