Ja, je moeder ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Jongeee, tumor in je neusbot.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Pharkus het volgende:
Ah in de provincie hebben ze ook internet gekregen
Tumors ? we ha hjir allinch mar koeienstront ventquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:44 schreef bobbernaut het volgende:
Welkom in tumorland, met als meester tumor: Wotte!
Ja daar versta ik geen ene kanker van, praat eens Nederlands..quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tumors ? we ha hjir allinch mar koeienstront vent
Prachtig hoor,quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef Wotte het volgende:
foar ol die verekte hollanders,
dit is de fugel hette
[ afbeelding ]
en dot is het nest wer ze no net op broeden door de kald
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig hoor,
Wij hebben dit soort dingen trouwens.
[ afbeelding ]
Must die de bek houwen, Smarige kwallerab hasses.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja daar versta ik geen ene kanker van, praat eens Nederlands..
Haha, nee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Must die de bek houwen, Smarige kwallerab hasses.
vertaling:
Jij bent geweldig en je reactie zijn top, we hebben alllen een groot respect voor je.
Ekte ekte rijden ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig hoor,
[ afbeelding ]
Telt net, is net binnen use landsgrenzenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:52 schreef maily het volgende:
niet alleen de winter helpt het om zeep...
het is namelijk al gevonden... in Gelderland...
Steden en infrastructuur?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prachtig hoor,
[ afbeelding ]
Dialect..quote:
net sa mekkeren wief, oars hie ik wol een geit kochtquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dialect..
Ik weet dat t volgens de oud Hollansche regeltjes officieel een taal is. Maar ooit, ooit komt er een tijd dat we dat achterlijke boerendialect, WANT DAT IS HET, af schaffen als taal.
Kutbuitenlanderquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
net sa mekkeren wief, oars hie ik wol een geit kocht
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
net sa mekkeren wief, oars hie ik wol een geit kocht
Jij bent met het Nederlands ook al aardig op weg zie ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dialect..
Ik weet dat t volgens de oud Hollansche regeltjes officieel een taal is. Maar ooit, ooit komt er een tijd dat we dat achterlijke boerendialect, WANT DAT IS HET, af schaffen als taal.
Oh, dat klopt, maar de mens staat er bekend om dat ze evolueren, doorgroeien. Dit staat blijkbaar al 500 jaar stil.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:54 schreef Wotte het volgende:
Het is een taal, een zeer oude taal. Stelletje dikkoppen
Dus wat lullen jullie dan over dialect? En hoezo weet jij dat fries al 500 jaar stilstaat in de ontwikkeling. Als je het überhaupt niet eens kan verstaan laat staan spreken. Je lult uit je nek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat klopt, maar de mens staat er bekend om dat ze evolueren, doorgroeien. Dit staat blijkbaar al 500 jaar stil.
mag hoor, maar echt intelligent komt het niet over.
Af en toe wetsj-eppen toevoegen is geen ontwikkeling hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dus wat lullen jullie dan over dialect? En hoezo weet jij dat fries al 500 jaar stilstaat in de ontwikkeling. Als je het überhaupt niet eens kan verstaan laat staan spreken. Je lult uit je nek.
Wetsj eppen ??quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Af en toe wetsj-eppen toevoegen is geen ontwikkeling hoor.
Nee, wie wel?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wetsj eppen ??![]()
![]()
Juist ja, je komt nooit in Friesland zeker.
Toch knap 11 jaar na dr doodquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moeder komt hier wel eens rond swaffelen.
Pff, wat goed! Heb je een foutje ontdekt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:53 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jij bent met het Nederlands ook al aardig op weg zie ik
Zo zo, grote jongen. En maar met ziektes gooien, als je met je eigen falen wordt geconfronteerdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:47 schreef Funkel het volgende:
[..]
Pff, wat goed! Heb je een foutje ontdekt?
Kankerautist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |