Neeeeee, traditie is dat jij op de verjaardagsmedley meetoetert en roltongt, een kwartier lang!quote:
voor mijquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee, traditie is dat jij op de verjaardagsmedley meetoetert en roltongt, een kwartier lang!
Dat doen giraffen op een verjaardag geloof ik.quote:
met die geile blauwe tongen van zequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doen giraffen op een verjaardag geloof ik.
klinkt wel als iets waar ik aan mee zou willen doen jaquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doen giraffen op een verjaardag geloof ik.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:16 schreef littledrummergirl het volgende:
als ie pffftt doet heb je een lekke
quote:
zal het echt zo zijn? arm meiskequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:18 schreef yvonne het volgende:
Je zult zo maar heten
https://www.facebook.com/cicitss
Whehehe die tong!quote:
een recordpoging roltongzoenenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar sp3c, ik denk dat we daar best iets seksehs van kunnen maken hoor, met die tongen!
ze kijken ook zo lekker dozigquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe die tong!
Ik vind giraffen-ogen zo magisch. Zo groot en mooi. Met die wimpers
Hahahahhaa, die ga ik een keer bestellen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:19 schreef yvonne het volgende:
Serieushttp://www.spreadshirt.nl/giraffe-tong-C4408A20327539
Ja, dozig!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze kijken ook zo lekker dozigvolgens mij kunnen giraffen ook weinig gevaarlijks doen
ze doen mij altijd een beetje aan britse bimbo's met spraytanvlekken en plakwimpers denkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dozig!![]()
Ze kijken (vind ik) liefdevol en warm en moederig![]()
En een beetje sloom. En lodderig. En zwoel-ish.
Whahaha weet je wat ik laatst pas (shame on me? of juist niet...) ontdekt heb?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze doen mij altijd een beetje aan britse bimbo's met spraytanvlekken en plakwimpers denken
ja dat is heeeeerlijke tvquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whahaha weet je wat ik laatst pas (shame on me? of juist niet...) ontdekt heb?
Geordie Shore...![]()
Ik keek die 'shore' programma's nooit. Maar god wat heb ik mijn ogen uit zitten kijken, ken je het?
je gaat er je jurkje mee omhoog proberen te houden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar sp3c, ik denk dat we daar best iets seksehs van kunnen maken hoor, met die tongen!
Ja zo voel ik me dan ook!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja dat is heeeeerlijke tvdat taalgebruik, en ze zijn strontjaloers, dom en naief. Ik voel me altijd heel netjes, beheerst en slim als ik dat kijk
ik keek altijd Jersey Shorequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whahaha weet je wat ik laatst pas (shame on me? of juist niet...) ontdekt heb?
Geordie Shore...![]()
Ik keek die 'shore' programma's nooit. Maar god wat heb ik mijn ogen uit zitten kijken, ken je het?
Dat heb ik dus nooit gezien. Godzijdankquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik keek altijd Jersey Shore
blij dat dat afgelopen is want ik kon niet stoppen![]()
![]()
![]()
op die onderste foto heeft ie wel n mooi gezichtquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik was ook steeds oprecht pissed op die Gaz
Hoe hij met Charlotte omging, omg...
En het was zo'n leuk setje geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsee.
Welkom!
Ik leer je 'de giraffe' maandag. Of je nou wilt of niet
Recht in de 4quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
daar zullen de schijfjes lekker op gegleden hebben!
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Maar je wil de lieve Moner toch wel delen 's maandags?![]()
Heb je gezien dat ons topic Topic vd Maand is gewordenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel mij als een kind in de snoepwinkel maandag.
Ja hahahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je gezien dat ons topic Topic vd Maand is geworden
Zie de header in de OP ineens
ONZ / User van de Dag: Greys
Ja! En onze bepotelde pic en mijn door VKEMEKREHKERHLG gekregen giraffe gif zal ik eeuwig koesteren. Maar zie je dat ik dus gewoon nèt op tijd daar riep van die maandagen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja hahahahaWas een prachtig topic
Terechte prijs
Vergeet de tetten niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Blikje bier, chillende. Het leven is mooi.
Soberso. Ik moet huilend uitleggen dat ik maandag van jou benquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! En onze bepotelde pic en mijn door VKEMEKREHKERHLG gekregen giraffe gif zal ik eeuwig koesteren. Maar zie je dat ik dus gewoon nèt op tijd daar riep van die maandagen?
Dinsdag Klokhuis kijken. Gaat over kindermishandeling.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Ik moet huilend uitleggen dat ik maandag van jou ben
Ze gooide al met stoelen en met krabpalen van de katten naar me.
Als ik een zonnebril draag maaandag is het om mijn blauwwe plekken te verbergen
Ik voel een band!quote:
Ocherme.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Soberso. Ik moet huilend uitleggen dat ik maandag van jou ben
Ze gooide al met stoelen en met krabpalen van de katten naar me.
Als ik een zonnebril draag maaandag is het om mijn blauwwe plekken te verbergen
Haha, prima plan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel een band!
[..]
Ocherme.
We doen wel hapje voor Moira., hapje voor Greys, enz.
En zij mag je weer mee terug nemen, dus dat ze maar even een beetje zuinig op je doet! Pluh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |