Vur welleke klup bende gai?quote:
WILHEMINA!quote:
Oh jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat heb je al eens gevraagd en het antwoord was PSV
Wilhelmina1908?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
WILHEMINA!
4evah![]()
(Al ben ik meer een RKSVV meisje)
Geen idee.quote:
Uiteraard!quote:
OHJAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben er nu juist elke keer bij!![]()
quote:Zonder ONS kan het inderdaad beter afgelast worden.
Niet zo gretig.quote:
In verband met een hele drukke week dan nog wel ovb, maar ik ga proberen te schuiven...quote:
Grees mag aan de andere kant naast mijquote:
Komt het kleinedrummermaisje ook weer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
Nu Greys nog regelen voor aan mijn andere zijde en mijn avond kan niet meer stuk
Ik voorzie eettafel van vier.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Grees mag aan de andere kant naast mij.
Schuiven zegt ie...quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
In verband met een hele drukke week dan nog wel ovb, maar ik ga proberen te schuiven...
whehe, schuiven...
Daar heb ik ooit tegen gespeeld en gescoordquote:
Nee die is dan dr verjaardag vieren.....en dat doet ze niet met ons helaasquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt het kleinedrummermaisje ook weer?
Dat kan ze prima met ons doen heur!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee die is dan dr verjaardag vieren.....en dat doet ze niet met ons helaas
Ik zou zeggen App dr anders ffquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan ze prima met ons doen heur!
Ze mot al keilang weer eens met mij bieren.
quote:
Watquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
Muisjuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |