Ik ben geboren op een sjoelbord, so try me.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je bent pas stoer als je je sjoeldoop hebt gehad
Komt goed, ga morgen met mijn ID naar de ING. Heb nu toch avonddienst dus niks nodigquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Internetbankieren broeder
Gewoon een meier overmaken naar je maat en hem dat laten pinnen voor je. Dan heb je altijd knaken. Had ik ook gedaan toen mijn pas was ingeslikt.
Nu welquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ze al dat je op maandagen van mij bent?
Hatsee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben geboren op een sjoelbord, so try me.
Ze moet je wel delen met onsquote:
daar zullen de schijfjes lekker op gegleden hebben!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben geboren op een sjoelbord, so try me.
preciesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:02 schreef Bart het volgende:
Verjaardagen kunnen ook bij Henk gevierd worden.
Je staat nog niet in de OPquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesdoe ik ook
mpg je moet er zijn, ik ben jarig, ik je allerleukste allerbelangrijkste niet-familielid
Goed fotoboek.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesdoe ik ook
mpg je moet er zijn, ik ben jarig, ik je allerleukste allerbelangrijkste niet-familielid
ik weetquote:
als ik een hoedje en een roltoeter van je krijgquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Je staat nog niet in de OP![]()
Dus je bent er a.s. maandag?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
En ben je echt op die avond zelf jarig LDG?
zolang ik maar niet op een tafel hoef te staanquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:09 schreef Greys het volgende:
Oehhhhhhhh leuk
Roltoeter en hoedje komt goed!
En oh god, dan kan Henk de verjaardagsmedley weer draaien.
Waar geen eind aan komt
Plechtig beloofd!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zolang ik maar niet op een tafel hoef te staanheb een basisschooltrauma
liever op de bar danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |