SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlancoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VacansoleilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Complete startlijst
Vanaf maandag iedere dag op Eurosport (2).
![]()
Jep.quote:
Ik geef Hofland ook wel een aardige goede kans als hij hersteld is van vandaag, mits ze bij Blanco niet zo dom rijden als eergisterenProbleempje is wel dat bijna de hele sprinttrein weg is (Wagner, Bol en Bobridge opgegeven).
![]()
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=23942
Blijkbaar zaten er nog flink wat gaten in het peloton. Martin pakt tijd daardoor.![]()
Leuk voor Argos dat er ook iemand wint buiten Degenkolb/Kittel/van Rensburg,Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef Steven184 het volgende:
Leuk voor Argos dat er ook iemand wint buiten Degenkolb/Kittel/van Rensburg,![]()
En een hele grote stap dichterbij eindwinst op deze manier, Rodriguez moet nu zondag ook echt wegrijden bij Martin om de eindwinst te pakken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:17 schreef Chiappucci het volgende:
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=23942
Blijkbaar zaten er nog flink wat gaten in het peloton. Martin pakt tijd daardoor.![]()
Dat was uiteraard een verwijzing naar vorig jaar.quote:Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Martin heeft wederom 3 boni's gepakt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De kopgroep, met 1.10 vorosprongquote:Herrada, Silin, Astarloza, Losada, Stortoni, Edmondson, CA Sörensen en Navarro![]()
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 15:26:38Over vijf minuten het debuut van het nu al illustere commentaarduo Been en Vanbelleghem op @EurosportNLBE Etappe 6 Ronde van Catalonië LIVE reageer retweet
![]()
![]()
Yepquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Is Vanbellegehem degene met de wat aparte commentaarstem?
Al ben ik er inmiddels redelijk aan gewend.
Been vind ik prima (haar Tweets), al mis ik Danny wel.
![]()
Moet zeggen dat Been me niet tegenvalt. Over die Belg ben ik minder enthousiast maar a la, ben allang blij dat ze het uitzenden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik hoor mevrouw Been niet zo graag praten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Welke blanco man zit in de achtervolgers?"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."![]()
Zitten er 2, Gesink sowieso en dan Kruijswijk of Ten Dam voor hem.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef mincemeat het volgende:
Welke blanco man zit in de achtervolgers?![]()
Bij mij is het juist andersomquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind het maar niks die meid. De Belg is wel ok. Danny
.
Were making, were making!
Radio Soulwax!![]()
Ik vind die Belg ook wel goed, lijkt er veel van te weten en komt enthousiast over. Ook niet zo'n nationalist zoals de meeste commentatoren, leek het tof te vinden dat Gerrans hier won, Wuyts zou direct met een 'dzju toch' reageren.![]()
Belg is wel ok. Jose Been zou perfect passen bij de journalistieke benadering van de NOS. Zou haar wel naast Mart willen zien. Hij lyrisch, zij ondertussen hem verbeteren."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Heeft wel een geile stem op zich.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor mevrouw Been niet zo graag praten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Over welke Belg gaat het? Is dat die snooker-commentator?The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Jeroen Vanbelleghemquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Over welke Belg gaat het? Is dat die snooker-commentator?
Hij doet geen Snooker.
http://www.eurosportlights.nl/jeroen_vanbelleghem/pi6__106.php![]()
Dan hebben ze gelijkaardige stemmen of die snooker-vent heeft ooit eens een koers gedaan, ik dacht dat het de Ronde van Polen was.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Die snookervent heeft idd een keer wielrennen gedaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan hebben ze gelijkaardige stemmen of die snooker-vent heeft ooit eens een koers gedaan, ik dacht dat het de Ronde van Polen was.![]()
Wel enkele secondes verloren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:48 schreef Evertjan het volgende:
Gesink zat weer goed van voren in het peloton"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bedoel je niet Rudy Bauwens? Toen Nelissen het daar voor het zeggen kreeg hoorde je ineens allerlei commentatoren bij andere sporten. Bauwens (de wat oudere vaste Belgische snookercommentator) heeft inderdaad ook wel vaker wielrennen gedaan de laatste tijd. Maar Vanbelleghem heb ik ook al bij veel verschillende sporten gehoord.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan hebben ze gelijkaardige stemmen of die snooker-vent heeft ooit eens een koers gedaan, ik dacht dat het de Ronde van Polen was.![]()
Ik weet niet wie ik bedoel, dat is het probleem.
Maar het zal die Bauwens dan wel zijn. Hij had iig. niet al te veel wielerkennis (wel veel goede wil), daarom vond ik het vreemd dat iemand 'm goed zou vindenThe average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
De Gendt goede kans om de rit te pakken. Al weet je het met sneltrein bergop Rodriquez maar nooit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt toch weer op niveau te komen. Hopelijk kan ie het doortrekken naar de Giro toe.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zit op het niveau VDB2 en dat is waar hij thuis hoort.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lijkt toch weer op niveau te komen. Hopelijk kan ie het doortrekken naar de Giro toe.![]()
Toch niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef TheArt het volgende:
Lopez op weg naar de zege. De zoveelste voor Sky.sig verwijderd door FA![]()
Mooi, kunnen we nu verder met 2 zenders (ES2 en Sporza).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Momenteel geeft die snooker-vent samen met Vanbelleghem commentaar bij Criterium International op Eurosport2.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan hebben ze gelijkaardige stemmen of die snooker-vent heeft ooit eens een koers gedaan, ik dacht dat het de Ronde van Polen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |