SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlancoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VacansoleilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Complete startlijst
Vanaf maandag iedere dag op Eurosport (2).
![]()
Jep.quote:
Ik geef Hofland ook wel een aardige goede kans als hij hersteld is van vandaag, mits ze bij Blanco niet zo dom rijden als eergisterenProbleempje is wel dat bijna de hele sprinttrein weg is (Wagner, Bol en Bobridge opgegeven).
![]()
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=23942
Blijkbaar zaten er nog flink wat gaten in het peloton. Martin pakt tijd daardoor.![]()
Leuk voor Argos dat er ook iemand wint buiten Degenkolb/Kittel/van Rensburg,Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:47 schreef Steven184 het volgende:
Leuk voor Argos dat er ook iemand wint buiten Degenkolb/Kittel/van Rensburg,![]()
En een hele grote stap dichterbij eindwinst op deze manier, Rodriguez moet nu zondag ook echt wegrijden bij Martin om de eindwinst te pakken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:17 schreef Chiappucci het volgende:
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=23942
Blijkbaar zaten er nog flink wat gaten in het peloton. Martin pakt tijd daardoor.![]()
Dat was uiteraard een verwijzing naar vorig jaar.quote:Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Martin heeft wederom 3 boni's gepakt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De kopgroep, met 1.10 vorosprongquote:Herrada, Silin, Astarloza, Losada, Stortoni, Edmondson, CA Sörensen en Navarro![]()
twitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 23-03-2013 om 15:26:38Over vijf minuten het debuut van het nu al illustere commentaarduo Been en Vanbelleghem op @EurosportNLBE Etappe 6 Ronde van Catalonië LIVE reageer retweet
![]()
![]()
Yepquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Is Vanbellegehem degene met de wat aparte commentaarstem?
Al ben ik er inmiddels redelijk aan gewend.
Been vind ik prima (haar Tweets), al mis ik Danny wel.
![]()
Moet zeggen dat Been me niet tegenvalt. Over die Belg ben ik minder enthousiast maar a la, ben allang blij dat ze het uitzenden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |